Lafamiglia Skrevet 16. juli 2022 #65841 Del Skrevet 16. juli 2022 hvalstad45 skrev (10 minutter siden): Veldig miss match, men det er jo ikke noe nytt der i gården. Men jeg syns hun så flott ut, så mye bedre enn med all den retusjeringen som får henne til å virke som en sjelløs voksdukke. Den mismatchen er jo det "alle" på insta har nå. Så jeg synes ikke det er noe man trenger å kritisere spesielt henne for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. juli 2022 #65842 Del Skrevet 16. juli 2022 Lafamiglia skrev (8 minutter siden): Den mismatchen er jo det "alle" på insta har nå. Så jeg synes ikke det er noe man trenger å kritisere spesielt henne for. Nei. Var vel helt greit. Hun liker jo åpne sko i februar og boots i juli. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. juli 2022 #65843 Del Skrevet 16. juli 2022 Ellevira skrev (3 timer siden): Nå legger hun "plutselig" ut bilde av et rotete barnerom også nå. Hun som har bedyret at å vise fram rot ikke er inspirerende - og at hun derfor ikke gjør det. Men NÅ gjør hun det. Funker ikke perfektheten på følgerne lenger? Dette la jeg merke til også. Ikke bra og totalt uinteressant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 16. juli 2022 #65844 Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) Klink skrev (6 timer siden): Akkurat som ekkoet om at hun redigerer bilder av seg selv, eksponerer barna for mye, spiser for lite/for sunt/ stjeler oppskrifter, har stygg klesstil, ikke merker reklame, kikker over mur og har brystvorta for høyt oppe. Var det noe mer? ja hun trener feil og gir feil treningsråd. Feil teknikk. ooog hun har for mye kroppsfokus og driver med thinspo. vi har hørt det før. Det også. Akkurat som innlegget du siterer. Spot on. I denne tråden skrives det samme om og om igjen daglig, ukentlig og time for time. Likevel måtte selvsagt @snødronninga sitere meg😁 Endret 16. juli 2022 av Hut 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. juli 2022 #65845 Del Skrevet 16. juli 2022 hvalstad45 skrev (1 time siden): Veldig miss match, men det er jo ikke noe nytt der i gården. Men jeg syns hun så flott ut, så mye bedre enn med all den retusjeringen som får henne til å virke som en sjelløs voksdukke. Skovalg er smak og behag. De passet greit nok til kjolen syns jeg, selv om det ikke er min smak i sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. juli 2022 #65846 Del Skrevet 16. juli 2022 Hut skrev (11 minutter siden): Spot on. I denne tråden skrives det samme om og om igjen daglig, ukentlig og time for time. Likevel måtte selvsagt @snødronninga sitere meg😁 Hm. Kan det være for at CBE poster kaffe - løping - barn - forvridd posering - vinglass - kaffe- løping - barn - forvridd posering - vin - hund - kaffe - løping - barns - forvridd posering - dag ut og dag inn? ispedd ett og annet bilde av en matrett og noen av bikkja? Det samme - igjen og igjen? Mener du at når hun gjør den samme tvilsomme greia på nett hver dag, så må man slutte å skrive om det fordi det er å gjenta seg selv? 🧐🤔 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. juli 2022 #65847 Del Skrevet 16. juli 2022 Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. juli 2022 #65848 Del Skrevet 16. juli 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Det har liksom sett sånn ut i ukesvis? Det er ikke troverdig. Om det stemmer; la ungene rydde selv. Hun dro neppe på ferie fra et slikt rotete rom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 16. juli 2022 #65849 Del Skrevet 16. juli 2022 Hut skrev (1 time siden): Spot on. I denne tråden skrives det samme om og om igjen daglig, ukentlig og time for time. Likevel måtte selvsagt @snødronninga sitere meg😁 Syns du at du bidrar til variasjon i tråden? 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16. juli 2022 #65850 Del Skrevet 16. juli 2022 Klink skrev (7 timer siden): Akkurat som ekkoet om at hun redigerer bilder av seg selv, eksponerer barna for mye, spiser for lite/for sunt/ stjeler oppskrifter, har stygg klesstil, ikke merker reklame, kikker over mur og har brystvorta for høyt oppe. Var det noe mer? ja hun trener feil og gir feil treningsråd. Feil teknikk. ooog hun har for mye kroppsfokus og driver med thinspo. vi har hørt det før. Det også. Akkurat som innlegget du siterer. Da liker du vel dette "ekkokammeret"? For du bor jo omtrent her inne. Tydeligvis er dette en diskusjonstråd du trives i. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16. juli 2022 #65851 Del Skrevet 16. juli 2022 Hut skrev (1 time siden): Spot on. I denne tråden skrives det samme om og om igjen daglig, ukentlig og time for time. Likevel måtte selvsagt @snødronninga sitere meg😁 Det gjorde jeg, fordi du kommer aldri med noe nytt. Selvsagt ser du ikke det selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 16. juli 2022 #65852 Del Skrevet 16. juli 2022 Kanskje det vil vise seg med tiden at Caroline Berg Eriksen var en legende. Hun har en kvart million daglig følgere på IG. Den eneste bloggeren som har bevart ekteskapet. Dette er det jo ingen andre bloggere som har klart. Jeg tror CBE har bedre livsråd om hvordan bevare kjærligheten og lignende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. juli 2022 #65853 Del Skrevet 16. juli 2022 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 16. juli 2022 #65854 Del Skrevet 16. juli 2022 Er det bare meg, eller har de barnevakt hver eneste dag? Hadde vel det hver dag i syden, og ser ut til at det fortsetter her hjemme. Litt rart at man ikke vil bruke ferien sammen som familie, hvertfall da cbe og lk er mer sammen i hverdagen enn kanskje noen andre. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 16. juli 2022 #65855 Del Skrevet 16. juli 2022 Enig i at de støvlettene var litt skivebom men kjolen hun hadde på seg var utrolig fin! Syns hun var flott på den filmen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 16. juli 2022 #65856 Del Skrevet 16. juli 2022 Støvler og sommerkjole. Wtf. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. juli 2022 #65857 Del Skrevet 16. juli 2022 Sozzen skrev (14 minutter siden): Enig i at de støvlettene var litt skivebom men kjolen hun hadde på seg var utrolig fin! Syns hun var flott på den filmen ❤️ Trodde det var en barnekjole først jeg, så så jeg hun hadde den på 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 17. juli 2022 #65858 Del Skrevet 17. juli 2022 Hut skrev (3 timer siden): Spot on. I denne tråden skrives det samme om og om igjen daglig, ukentlig og time for time. Likevel måtte selvsagt @snødronninga sitere meg😁 Når man er aktiv i en diskusjonstråd må man ofte regne med å bli sitert eller få en slags tilbakemelding. Du skrev i forrige innlegg at CBE skaper engasjement. Jeg synes det er interessant at du er så aktiv i tråden når du tydeligvis ikke vil ha tilbakemelding på innleggene dine? 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17. juli 2022 #65859 Del Skrevet 17. juli 2022 Litt bra at den endelig fikk brukt den løpetreninga til noe.....tjuhuu de nådde bussen,litt rart egentlig at de ikke løp hele veien til festen,men det er jo viktig med litt restitusjon 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. juli 2022 #65860 Del Skrevet 17. juli 2022 Hun har jo lagt ut bilder av rotete rom tidligere, spesielt etter bursdager. Så det er i grunn ikke noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå