Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Johaug har egen Hoka-sko, CBE og LKE har tagget merket ofte det siste året og har tilsynelatende ikke fått til en avtale om noe som helst. Det sier litt om hvor lite interessante de er både som løpere og som influencere. 

til CBE sitt forsvar: Johaug er i en annen liga så dette er faktisk ikke sammenlikningsbart syns jeg. Både når det gjelder karriere, løping, meritter og rykte så har Johaug vært i fokus siden 2007, og er verdenskjent.

Sammenliknet blir CBE en nobody. mannen på gata har like stor sjangs til å få en deal med Hoka som henne. Da er det bedre å sammenlikne Funkygine med Johaug om sammenlikningen skal være så noen lunde holdbar.. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MacBeth skrev (11 minutter siden):

til CBE sitt forsvar: Johaug er i en annen liga så dette er faktisk ikke sammenlikningsbart syns jeg. Både når det gjelder karriere, løping, meritter og rykte så har Johaug vært i fokus siden 2007, og er verdenskjent.

Sammenliknet blir CBE en nobody. mannen på gata har like stor sjangs til å få en deal med Hoka som henne. Da er det bedre å sammenlikne Funkygine med Johaug om sammenlikningen skal være så noen lunde holdbar.. 

Er bare så tydelig hva de ønsker å oppnå med å tagge Hoka. Det er forresten mange ultraløpere som er sponset av Hoka, har jeg sett. De er ikke særlig kjente, de heller. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Er bare så tydelig hva de ønsker å oppnå med å tagge Hoka. Det er forresten mange ultraløpere som er sponset av Hoka, har jeg sett. De er ikke særlig kjente, de heller. 

Regner vel med de er kjente for sitt publikum? Jeg var kanskje litt uklar i svaret mitt. Jeg mener for at CBE skal bli sponset av Hoka må hun nok være litt mer fokusert på trening/løping som Hoka brukes til.. Tviler på at Janka Polliani blir lagt merke til av Maxbo, eller feks Sophie Elise skal bli sponset av Lekia fordi hun liker barn, om du ser poenget mitt? :) Jeg tror CBE er for generell til at hun skal bli lagt merke til av Hoka, derav "mannen i gata" sammenlikningen min..

Endret av MacBeth
la inn navn istedet for "mote influenser"
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (15 minutter siden):

De tjener vel så bra at de kan kjøpe skoene sine selv??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (1 minutt siden):

Regner vel med de er kjente for sitt publikum? Jeg var kanskje litt uklar i svaret mitt. Jeg mener for at CBE skal bli sponset av Hoka må hun nok være litt mer fokusert på trening/løping som Hoka brukes til.. Tviler på at en mote-influencer blir lagt merke til av Maxbo om du ser poenget mitt? :) Jeg tror CBE er for generell til at hun skal bli lagt merke til av Hoka, derav "mannen i gata" sammenlikningen min..

Mannen løper jo og oppnår ganske gode resultater, burde helt klart vært interessant for Hoka siden han reklamerer så mye for dem. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om Hoka vil identifiseres med den løpestilen hun har..

Skjønner ikke helt at hun ikke prøverå forbedre den. Vil jo gjøre tidene hennes bedre også.

Mye waste av energi i måten hun løper på.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (22 minutter siden):

Spørs om Hoka vil identifiseres med den løpestilen hun har..

Skjønner ikke helt at hun ikke prøverå forbedre den. Vil jo gjøre tidene hennes bedre også.

Mye waste av energi i måten hun løper på.

Jeg tipper hun løpet helt annerledes når hun ikke filmes. Da slipper hun å fokusere på «inn», «ut» osv

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (1 time siden):

Tror du det? Hva slags kick får de ut av å lese at folk synes de fremstår som to tullinger? 

Ja si det, men tanken slo meg. Tenker at de kanskje legger ut bilder som er litt «på kanten» men som de sikkert mener de kan stå inne for, så genererer det jo mer klikk om det blir en snakkis her inne. Og de har jo vist at de ikke evner å ta til seg kritikk for alt det rare de gjør, f.eks den voldsomme eksponeringen av barna. 

Endret av Fnugg1
Skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (14 timer siden):

Hun klatret da ikke over et gjerde eller mur, hun kikker så vidt over. Det får da være måte på til overdrivelse. Og ikke minst kalle det sjokkerende😅

Kanskje kalle det «mangel på normal folkeskikk» da. Det er jo det det er. Noe som ikke er uvanlig fra den leiren der.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig innafor å gå på restaurant i Tyrkia (eller noe annet land for den saks skyld) i bikini med et strikket veldig gjennomsiktig «sjal»  knytt rundt hoftene? 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnugg1 skrev (9 minutter siden):

Er det virkelig innafor å gå på restaurant i Tyrkia (eller noe annet land for den saks skyld) i bikini med et strikket veldig gjennomsiktig «sjal»  knytt rundt hoftene? 

Bare prøver å provosere nå tror jeg, men driter seg ut mer enn å provosere

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok viktigere for frua å få vise frem kroppen sin og få beundrende blikk enn å ta hensyn til andre lands skikker og kleskoder. 
Hun har jo ventet i over to år på å få gjøre det på grunn av koronaen så hun har mye å ta igjen. 
Har bestandig opplevd det som særdeles ubehagelig å ha fremmede menn som stirrer når jeg har bikini på i varmere strøk, men vi er alle forskjellig😅

• Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en meget interessant debatt de siste dagene ang. eksponering av barn! Takk til alle som har bidratt! Synes faktisk det er interessant å lese hva de som har andre meninger enn meg selv mener! Gir innsikt.

Det jeg dog ikke forstår er: hvorfor er noen interessert å se bilder og filmer av to ukjente barn? 

Slik jeg ser det er det tre «parter» som gjelder når der kommer til CBE.no og barneeksponering. 1) Selskapet/CBE 2) Barna 3) Følgere

Jeg klarer virkelig ikke å fatte at det barnas interesse å bli delt på en slik måte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor andres ukjente barn er av interesse for følgere. Da gjenstår kun selskapet/CBE! Og hvis man tar bort penger, hvilken interesse har selskapet/foreldrene av at bilder og filmer av deres aller mest dyrebare blir spredd rundt på nett? 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnugg1 skrev (1 time siden):

Man spiser jo ikke ute blant folk i bare bh og truse ( men eller uten heklet  greie rundt stumpen)   uansett om man er i syden eller ei. Kun en strandbar noe sånt er innafor. 
At hun har gleden av å provosere med og oppføre seg ekstremt dumt og barnslig blir bare underholdene 😀 klatre over mur for å kikke på naboene? Eller holde pusten å vri seg så hun nesten knekker? En småbarnsmor på over 30? 😂 Hvilken målgruppe forsøker hun å nå?

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo enda viktigere å lære seg posering nå mtp den nye loven ifht retusjering, men det ser jo altså så dumt ut. Kan hun ikke bare vise den hun er naturlig, hun er jo mer enn bra nok. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrs.tld skrev (4 timer siden):

Det har vært en meget interessant debatt de siste dagene ang. eksponering av barn! Takk til alle som har bidratt! Synes faktisk det er interessant å lese hva de som har andre meninger enn meg selv mener! Gir innsikt.

Det jeg dog ikke forstår er: hvorfor er noen interessert å se bilder og filmer av to ukjente barn? 

Slik jeg ser det er det tre «parter» som gjelder når der kommer til CBE.no og barneeksponering. 1) Selskapet/CBE 2) Barna 3) Følgere

Jeg klarer virkelig ikke å fatte at det barnas interesse å bli delt på en slik måte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor andres ukjente barn er av interesse for følgere. Da gjenstår kun selskapet/CBE! Og hvis man tar bort penger, hvilken interesse har selskapet/foreldrene av at bilder og filmer av deres aller mest dyrebare blir spredd rundt på nett? 

Fordi hun har blitt totalt avhengig av å pushe bilder av seg selv og barna på nettet og klarer ikke å ta til fornuften. Jeg tenker det er en avhengighet som hun ikke klarer å slutte med. Hele ferien består i å filme og ta bilder av seg selv, leke deilig, og dra med seg ungene i dragsuget. Hadde blitt sprø av å reise på ferie med folk som ikke gjør noe annet enn å beundre seg selv i mobilen. Det et sykt og narsissistisk. Hadde det ikke vært fint for barna om hun klarte å legge vekk mobilen i ferien og ta ferie. Ikke late som hun er på ferie mens hun manisk filmer og tar bilder av rumpa si. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (1 time siden):

Beystvorta er nesten oppe ved kanten på singleten. Ser veldig spesielt ut. Må h blitt flytta på da hun opererte de. Og hvorfor reklamere for nippel covers, når hun helst vil vise de fram🤷‍♀️ Er ikke mye stil over reklamene hennes lenger. 

Ja, brystvortene sitter helt latterlig langt opp 😵 Det må være gjort en feil når hun ble operert. Jeg skjønner at hun sikkert ønsket dråpeformede bryster, men dette ser jo heilt merkelig ut.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (7 minutter siden):

Ja, brystvortene sitter helt latterlig langt opp 😵 Det må være gjort en feil når hun ble operert. Jeg skjønner at hun sikkert ønsket dråpeformede bryster, men dette ser jo heilt merkelig ut.

Er det en reklame cbe får til bra så er det denne. Hun viser frem hvordan det er uten, hvordan hun setter det på og resultatet. Beste reklamen hun har hatt på lenge. Å kommentere kroppen hennes på en slik måte syns jeg får deg til å høres usympatisk ut. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...