Nobile Skrevet 13. august 2019 #6361 Skrevet 13. august 2019 Hva sier forsikringsselskapet ved et evt innbrudd når Frua har hatt house-tour som ligger tilgjengelig for alle, og at nå “alle” vet de er i syden ? 15
virkelig Skrevet 13. august 2019 #6362 Skrevet 13. august 2019 7 timer siden, Heidegger skrev: Det bildet var for to dager siden? Eller har jeg misset noe? Det skjer ikke noe , så da må det finnes noe. Fatter ikke at det bilde er noe overhode å reagere på. Noen få utvalgte reagerer på dette, de fleste ikke. Samme med kommentar under bilde som kom, og ofte de som er kristiske er IG konto som er opprettet kun med formålet å kommentere negativt, både på IG sin konto og noen få andre bloggere. 4
MissLucy Skrevet 13. august 2019 Forfatter #6363 Skrevet 13. august 2019 50 minutter siden, Nobile skrev: Hva sier forsikringsselskapet ved et evt innbrudd når Frua har hatt house-tour som ligger tilgjengelig for alle, og at nå “alle” vet de er i syden ? https://www.aftenposten.no/bolig/i/b58Ayg/Har-det-noen-gang-vart-innbrudd-pa-grunn-av-Facebook-status https://www.nrk.no/vestfold/frarader-ikke-lenger-a-dele-ferien-pa-facebook-1.13971184 men dette gjelder vel vanlige folk på facebook. Mulig det stiller seg annerledes med en ledende influencer som poster slik detaljert info i alle kanaler. 15
Gjest Emmy_H Skrevet 13. august 2019 #6364 Skrevet 13. august 2019 1 time siden, virkelig skrev: Det skjer ikke noe , så da må det finnes noe. Fatter ikke at det bilde er noe overhode å reagere på. Noen få utvalgte reagerer på dette, de fleste ikke. Samme med kommentar under bilde som kom, og ofte de som er kristiske er IG konto som er opprettet kun med formålet å kommentere negativt, både på IG sin konto og noen få andre bloggere. Fatter ikke at du og dine likesinnede ikke skjønner hva dere støtter opp under, dere er faktisk de som gjør at denne bedriften uten integritet drar strikken enda lenger og som opprettholder livsgrunnlaget for dette sirkuset. Det er faktisk slike som trykker likes og skriver hvor fantastiske foreldre de er ( på en firmakonto) som rett og slett så kunnskapsløse at man skulle tatt fra de netttilgangen slik at bloggernes barn kunne få slippe å bli brukt som en salgsvare.
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. august 2019 #6365 Skrevet 13. august 2019 1 time siden, virkelig skrev: Det skjer ikke noe , så da må det finnes noe. Fatter ikke at det bilde er noe overhode å reagere på. Noen få utvalgte reagerer på dette, de fleste ikke. Samme med kommentar under bilde som kom, og ofte de som er kristiske er IG konto som er opprettet kun med formålet å kommentere negativt, både på IG sin konto og noen få andre bloggere. Hvorfor synes du det er så fint å se på fremmede barn på internett..? 😳
virkelig Skrevet 13. august 2019 #6366 Skrevet 13. august 2019 30 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Hvorfor synes du det er så fint å se på fremmede barn på internett..? 😳 Hvor har jeg skrevet at jeg syntes det er fint å se fremmede barn på internett ? Skrev at jeg ikke skjønner at bilde er noe å reagere på, og det mener jeg. Enten det er CBE eller en annen person. som hadde lagt ut dette. Trenger ikke skrive og skrike høyt om alt, og se alt i verste mening 3
Jobbermedbarn Skrevet 13. august 2019 #6367 Skrevet 13. august 2019 8 minutter siden, virkelig skrev: Hvor har jeg skrevet at jeg syntes det er fint å se fremmede barn på internett ? Skrev at jeg ikke skjønner at bilde er noe å reagere på, og det mener jeg. Enten det er CBE eller en annen person. som hadde lagt ut dette. Trenger ikke skrive og skrike høyt om alt, og se alt i verste mening Da regner jeg med at du også hadde støttet en som evt hadde tatt bilde av cbe bakfra i bikini og lagt ut til x antall lesere uten at hun visste det? 24
Gjest Emmy_H Skrevet 13. august 2019 #6368 Skrevet 13. august 2019 10 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Da regner jeg med at du også hadde støttet en som evt hadde tatt bilde av cbe bakfra i bikini og lagt ut til x antall lesere uten at hun visste det? Daglig leder hadde vel tatt det som et kompliment 😆 på samme måte som at kroppsfokus kritikk er et pluss i boka.
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 13. august 2019 Populært innlegg #6369 Skrevet 13. august 2019 CBE har straks et skolebarn. Mulig skoler og barnehager i Sarpsborg er annerledes enn i resten av landet, men her har temaet nettvett blitt tatt opp gjentatte ganger på foreldremøtene de siste årene, både i barnehage og på skolen. Men, jeg regner med at CBE og LKE avfeier skole og barnehage som "misunnelige, feite haters"... Tror du @virkelig at barna ØNSKER å eksponeres på mors bedriftskonto? (CBE har selv postet instastories der det tydelig framkommer at barnet ikke ante hva filmsnutten skulle brukes til, det ble spurt om den skulle sendes til mormor..!) Er det til BARNAS beste at et enormt antall bilder av dem blir delt med flere hundre tusen følgere? Er det til barnets beste at bildene i tillegg er koblet til mors noget snuskete måte å drive bedriften på? Det CBE er kjent for, for folk flest, er kommentarfeltjuks, ulovlig bruk av titler (LKE), bilderedigering, særdeles uheldige uttalelser om kropp (LKE), undertøysbilder og brudd på reklame- og alkohollovgivning. Hvorfor ønsker foreldrene å blande døtrene enda mer inn i dette? Det er helt, fullstendig, totalt uforståelig for meg. 96
Kleenex Skrevet 13. august 2019 #6370 Skrevet 13. august 2019 2 timer siden, MissLucy skrev: https://www.aftenposten.no/bolig/i/b58Ayg/Har-det-noen-gang-vart-innbrudd-pa-grunn-av-Facebook-status https://www.nrk.no/vestfold/frarader-ikke-lenger-a-dele-ferien-pa-facebook-1.13971184 men dette gjelder vel vanlige folk på facebook. Mulig det stiller seg annerledes med en ledende influencer som poster slik detaljert info i alle kanaler. Frua har vel alarm på huset vil jeg tro? Det er vanlig å legge ut bilder av at man er på ferie, men kanskje ikke vise innvendig hvor ting og tang er. Uansett har vel frua alt juggelet fra Glitter med seg? 4
MaleficentAurora Skrevet 13. august 2019 #6371 Skrevet 13. august 2019 1 time siden, MiniBaguette skrev: CBE har straks et skolebarn. Mulig skoler og barnehager i Sarpsborg er annerledes enn i resten av landet, men her har temaet nettvett blitt tatt opp gjentatte ganger på foreldremøtene de siste årene, både i barnehage og på skolen. Men, jeg regner med at CBE og LKE avfeier skole og barnehage som "misunnelige, feite haters"... Tror du @virkelig at barna ØNSKER å eksponeres på mors bedriftskonto? (CBE har selv postet instastories der det tydelig framkommer at barnet ikke ante hva filmsnutten skulle brukes til, det ble spurt om den skulle sendes til mormor..!) Er det til BARNAS beste at et enormt antall bilder av dem blir delt med flere hundre tusen følgere? Er det til barnets beste at bildene i tillegg er koblet til mors noget snuskete måte å drive bedriften på? Det CBE er kjent for, for folk flest, er kommentarfeltjuks, ulovlig bruk av titler (LKE), bilderedigering, særdeles uheldige uttalelser om kropp (LKE), undertøysbilder og brudd på reklame- og alkohollovgivning. Hvorfor ønsker foreldrene å blande døtrene enda mer inn i dette? Det er helt, fullstendig, totalt uforståelig for meg. Fantastisk mange gode poeng her og godt skrevet👏 11
Dr. A. Kula Skrevet 13. august 2019 #6372 Skrevet 13. august 2019 3 timer siden, virkelig skrev: Det skjer ikke noe , så da må det finnes noe. Fatter ikke at det bilde er noe overhode å reagere på. Noen få utvalgte reagerer på dette, de fleste ikke. Samme med kommentar under bilde som kom, og ofte de som er kristiske er IG konto som er opprettet kun med formålet å kommentere negativt, både på IG sin konto og noen få andre bloggere. Det er vel litt ubetenksomt å påstå at "... noen få utvalgte reagerer på dette..." all den tid bedriften bedriver sensur, både i form av sletting av innlegg, men også sperring av brukere. Da er det kanskje en grunn til at kritiske kommentarer kommer fra nye kontoer ettersom bedriften sperrer kontoer som har kommet med tidligere kritikk. 48
Kleenex Skrevet 13. august 2019 #6373 Skrevet 13. august 2019 Ganske moro å se at LKE synes det er på sin plass å skryte av 10 km løping før kl 8, på Facebook og legger ivrig ut tilsynelatende uredigerte bilder av seg og fruen på Strava. De blir mere å mere like det paret der. Uansett er det ganske varmt å trimme nede i Hellas seinere på dagen, så ikke uvanlig LKE. Velkommen i klubben! 18
MaleficentAurora Skrevet 13. august 2019 #6374 Skrevet 13. august 2019 3 timer siden, virkelig skrev: Det skjer ikke noe , så da må det finnes noe. Fatter ikke at det bilde er noe overhode å reagere på. Noen få utvalgte reagerer på dette, de fleste ikke. Samme med kommentar under bilde som kom, og ofte de som er kristiske er IG konto som er opprettet kun med formålet å kommentere negativt, både på IG sin konto og noen få andre bloggere. Skjønner at du ikke vil forstå det CBE gjør ikke er greit.. Nei, det er ikke bare "få" som har reagert. Det er utrolig mange men alle kommentarene fra den hold blir faktisk slettet av fruen. Hun takler bare ikke at det blir stilt spørsmål om hennes handlinger og ord som involvere de 2 små.. 15
virkelig Skrevet 13. august 2019 #6375 Skrevet 13. august 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Skjønner at du ikke vil forstå det CBE gjør ikke er greit.. Nei, det er ikke bare "få" som har reagert. Det er utrolig mange men alle kommentarene fra den hold blir faktisk slettet av fruen. Hun takler bare ikke at det blir stilt spørsmål om hennes handlinger og ord som involvere de 2 små.. Hvordan vet du at det er veldig mange ? Det må du nesten dokumentere, regner med du har tatt vare på det siden du hele tiden kommer med slike påstander . Spesielt når det gjelder IG
Aquarius04 Skrevet 13. august 2019 #6376 Skrevet 13. august 2019 (endret) 4 timer siden, virkelig skrev: Det skjer ikke noe , så da må det finnes noe. Fatter ikke at det bilde er noe overhode å reagere på. Noen få utvalgte reagerer på dette, de fleste ikke. Samme med kommentar under bilde som kom, og ofte de som er kristiske er IG konto som er opprettet kun med formålet å kommentere negativt, både på IG sin konto og noen få andre bloggere. For noe vrøvl. Den kommentaren som hadde flest likes på det bildet av frua og datter i bikini, var den som spurte om ikke frua akkurat hadde skrevet at dattera ikke skulle eksponeres i bikini. Denne kommentaren er nå slettet av bloggerparet. Foruten den åpenbare løgnen der, så er grunnen til at folk reagerer at datter vises fram i bikini på mammas bedriftskonto med 300.000+ følgere. Hvis du ikke evner å se hvorfor dette er feil, så bør du gå litt i deg selv. Eventuelt lese kommentarene over her et par ganger til. Endret 13. august 2019 av Aquarius04 47
MaleficentAurora Skrevet 13. august 2019 #6377 Skrevet 13. august 2019 1 minutt siden, virkelig skrev: Hvordan vet du at det er veldig mange ? Det må du nesten dokumentere, regner med du har tatt vare på det siden du hele tiden kommer med slike påstander . Spesielt når det gjelder IG Ta heller og dokumenter dine egende ord enn å være så fisslig på at andre skal gjøre det. Du kommet selv påstand at det svært få som reagerte, og vedla null dokumentasjon til det. Ja jeg har screen fra IG hennes men vet ikke hvordan man lager en sånn link som er godkjent for KG og bruke i tråder. Og dermed får jeg ikke lagt det ut. Nei, jeg kommer ikke "hele" tiden med slike "påstander". Man kan også bare lese seg bakover i tråden her så ser man jo alle reaksjonene, attåt de som blir hendvise til CBE SIN IG før hun slettet unna. 4
MaleficentAurora Skrevet 13. august 2019 #6378 Skrevet 13. august 2019 6 minutter siden, Aquarius04 skrev: For noe vrøvl. Den kommentaren som hadde flest likes på det bildet av frua og datter i bikini, var den som spurte om ikke frua akkurat hadde skrevet at dattera ikke skulle eksponeres i bikini. Foruten den åpenbare løgnen der, så er grunnen til at folk reagerer at datter vises fram i bikini på mammas bedriftskonto med 300.000+ følgere. Hvis du ikke evner å se hvorfor dette er feil, så bør du gå litt i deg selv. Nettopp.. Men det kan ikke dokumenteres fra motargumentes hold på at det var "få" som reagerte. Det stemmer 100% det du sier og. 1
Lizbeth Skrevet 13. august 2019 #6379 Skrevet 13. august 2019 11 minutter siden, virkelig skrev: Hvordan vet du at det er veldig mange ? Det må du nesten dokumentere, regner med du har tatt vare på det siden du hele tiden kommer med slike påstander . Spesielt når det gjelder IG Vi er jo veldig mange som reagerer, bare her inne. Les deg bakover i tråden så ser du at det er mange som reagerer på denne type eksponering av barn 🙂 Og selvfølgelig, slik burde det være. Jeg venter fortsatt spent på argumentene som taler for eksponering av barn i det hele tatt, enda verre lettkledde barn i bikini... Grøsser av tanken. 40
MaleficentAurora Skrevet 13. august 2019 #6380 Skrevet 13. august 2019 (endret) 10 minutter siden, Lizbeth skrev: Vi er jo veldig mange som reagerer, bare her inne. Les deg bakover i tråden så ser du at det er mange som reagerer på denne type eksponering av barn 🙂 Og selvfølgelig, slik burde det være. Jeg venter fortsatt spent på argumentene som taler for eksponering av barn i det hele tatt, enda verre lettkledde barn i bikini... Grøsser av tanken. Jeg finner der merkverdig at noen som deltar i tråden her over lengre tid ikke har fått med seg at det har blitt diskutert MOT barn i bikini etc. Og så kommer med en påstand at det ikke har skapt redaksjon, men bare at "få" har komment med reaksjoner på CBE's IG og her inne. Den logikken skjønner jeg ikke i det hele tatt. Endret 13. august 2019 av Uglesjel 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå