Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (12 timer siden):

Har aldri hørt at man sier «soves ned» om mennesker eller dyr.. å få noe å sove på der i mot.. soves ned høres ut som en som ikke har norsk som morsmål spør du meg. 

Herregud, hvem bryr seg om det utrykket. Jeez, la det ligge nå..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

Det var vel spikeren i kista for hans renommé. 

Har han noensinne hatt noe renommé da? 😛

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Minnie Mus said:

Fullstendig enig med deg. Avskyelig type rett og slett. Glemmer ikke da han postet bilde av hestkjøtt etter å ha kjørt på og drept en hest og etterpå klagde på Skodaen han fikk som leiebil da hans egen var til reperasjon..... Fysj så motbydelig oppførsel 🤮

😮 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke dette kvinnemennesket få bruke utrykket soves ned om hun vil det? Det var ikke uklart hva hun mente? Denne tråden ga dårlig smak i munnen. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slafselafsen skrev (10 minutter siden):

Dette var da et kjedelig kvinnemenneske å bruke 3152 sider på. 

Takk for at du også bidrar. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (4 minutter siden):

Takk for at du også bidrar. 

Det var da en usmakelig tone å ta frøken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt som det yngste barnet blir eksponert på CBE sin instagram for tiden da, så trist å se :(  Den eldste har sikkert blitt stor nok til å si nei til å bli klina utover internett for offentlig skue.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (35 minutter siden):

Voldsomt som det yngste barnet blir eksponert på CBE sin instagram for tiden da, så trist å se :(  Den eldste har sikkert blitt stor nok til å si nei til å bli klina utover internett for offentlig skue.

Hun har lagt ut to filmer av eldste i dag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (7 timer siden):

LKE var tidligere i dag ute på Stort og Smått om Sosiale Medier på Fb og øste av sin kunnskap. Innlegget var om algoritmene på instagram og herr Eriksen foreslo å bruke TikTok i stedet.

10221868_Skjermbilde2022-06-09kl_14_51_58.png.9cb05d30c1e5ff0c05cda5dfd7a677b1.png

Sjarmerende! Dette er jo veldig symptomatisk for hva som går galt for bedriften. Herr Eriksen publiserer sitt budskap, men "poster uten å se hva andre poster" fordi det er så mye "ræl". Selv store SoMe-aktører følger med på andre og kommenterer her og der. Slik virker de folkelige og interessert, noe som igjen gir godt forhold til følgerne. LKE dumper inn, slenger ut av seg det han har å formidle gidder ikke å lytte til andre og kaller andres innlegg for ræl. Det er jo et gigantisk fuck you til potensielle følgere. Det er lenge siden Caroline var så populær at hun inspirerte leserne "bare ved å være seg selv". Lars Kristian har aldri vært der. Hvorfor skal noen gidde å se hva han legger ut, når han er helt åpen på at han ikke nedverdiger seg til å gjøre det samme tilbake? Hele den bransjen er bygget på nettverksbygging. Hvis jeg skriver "fine du" på din post, så kommenterer du med hjerter og flammeemoji på min, ikke sant? 

Forøvrig tror jeg både Caroline og mannen hadde hatt godt av å følge med på andre enn seg selv. Det virker ikke som de får mye input utenfra irl om dagen, så et litt åpnere sinn på SoMe hadde kanskje gitt dem et snev av perspektiv.

Når var det han skrev dette på gruppen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fjærvekt og greier knapt to pullups. Sier sitt. Hun bryter jo kroppen fullstendig ned.. såg på stories tidligere i uka at hun skulle prøve på PB på 10 km, og at hun videre (som oppkjøring til nevnte aktivitet) aldri hadde følt seg så tung i beina…… sier sitt om hvor fullstendig ute de er å kjøre. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slafselafsen skrev (2 timer siden):

Hvorfor kan ikke dette kvinnemennesket få bruke utrykket soves ned om hun vil det? Det var ikke uklart hva hun mente? Denne tråden ga dårlig smak i munnen. 

Men allikevel er du her, og har tydeligvis opprettet en profil bare for å komme inn hit og klage. Til opplysning, ingen tvinger deg til å verken titte inn, eller bidra. Jeg mente, "bidra". 

Endret av Snødronninga
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (9 timer siden):

Men allikevel er du her, og har tydeligvis opprettet en profil bare for å komme inn hit og klage. Til opplysning, ingen tvinger deg til å verken titte inn, eller bidra. Jeg mente, "bidra

«Bare hunnmyggen suger blod.Myggen er mest aktiv om kvelden og om natten, det er derfor ekstra lurt å bruke beskyttelse mot myggen da. Myggstikk reagerer vi svært forskjellig på. Noen får en liten prikk, mens andre kan hovne opp og bli veldig røde. Myggstikk klør ofte, men forsvinner av seg selv i løpet av et par dager.»

Nuvel, noen hunmygg klasker en bare av sig som om ingenting har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo virkelig ikke bra at Caroline og mannen benytter seg av Tiktok 😳 Da når de jo faktisk ut til ungdommen som slett ikke trenger å se kroppene deres med filterbruken, fettklypa og operasjoner. 

Ikke bra….. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
S0lstraalen skrev (43 minutter siden):

Det er jo virkelig ikke bra at Caroline og mannen benytter seg av Tiktok 😳 Da når de jo faktisk ut til ungdommen som slett ikke trenger å se kroppene deres med filterbruken, fettklypa og operasjoner. 

Ikke bra….. 

virkelig ikke… veldig synd det ikke er en slags kontroll på hva som blir lagt ut hvor. Burde ikke være nødvendig men dessverre er det det. Og blant annet fra noen som burde være voksne og mer fornuftige… de er jo verre i sin påvirkning enn de fleste mye yngre… 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (17 timer siden):

Flere som er enige i lke da, men de andre ordlegger seg litt annerledes. ;) Forøvrig så trodde jeg nesten ingen over 12 var på tik tok, haha! Kanskje jeg også begynner bli utdatert?! (skal jo skje oss alle en gang :) )

Det er masse interessant innhold på TikTok og er absolutt ikke for barn. TikTok er for alle, også voksne - så du er nok utdatert er jeg redd 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Dette er en spøk. Er det ikke? Det MÅ være det. Eller så er det bare jeg som er skikkelig dum… Eller….så vil Netfit ha meg til å føle meg dum…slik at jeg føler de er sånn skikkelig profesjonelle og har gått masse på skole og sånn. Sånn må det være. Puh… nå skal jeg bare puste godt ut mens jeg beveger meg eksemp…espense..eksenpres…eksentrent…ekstremist…. fader å, jeg blir dødssliten av dette her- det funker jo!!!! 

4AE87A1B-29EF-40C9-91E3-4BBDD04F35A7.png

Hahahahhhahhhh😂😂

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...