Nutz Skrevet 7. juni 2022 #62841 Skrevet 7. juni 2022 19 minutter siden, Kambolini said: Jeg synes det er spesielt å fortelle på instagram under en skamløs selfie fra bilen, at hun har levert hunden til dyrlegen, og at hunden var stresset/redd/nervøs etc. og at hun synes det var fælt/stressende å levere fra seg hunden (det er slik jeg tolker emojiene CBE bruker her, men er ikke enkelt å vite når hun bytter ut tekst med emojier). Ikke rart hunden må til veterinæren så hardt som de har kjørt den tross sin unge alder 11 1 2
Keaton Skrevet 7. juni 2022 #62842 Skrevet 7. juni 2022 Nutz skrev (35 minutter siden): Ikke rart hunden må til veterinæren så hardt som de har kjørt den tross sin unge alder Den skulle vaksineres og i HD-røntgen. 6
Supermassive Skrevet 7. juni 2022 #62843 Skrevet 7. juni 2022 Netfit legger ut videoer av cbe som gjør øvelser feil (rdl). Det er vondt å se på 🙃 12
GhostHug Skrevet 7. juni 2022 #62844 Skrevet 7. juni 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Den skulle vaksineres og i HD-røntgen. Da tar de i det minste noen gode valg for hunden. Men mulig det er et krav fra oppdretter, for Coach Eriksen har jo vokst opp med hund og mener det er helt innafor å belaste en ung hund før man har avklart hoftestatus🤷🏻♀️ 25 1
Stargaze Skrevet 7. juni 2022 #62845 Skrevet 7. juni 2022 Her er det jo helt umulig å se noe som helst likhet med reallife cbe… 19 2
Aquarius04 Skrevet 7. juni 2022 #62846 Skrevet 7. juni 2022 Supermassive skrev (12 minutter siden): Netfit legger ut videoer av cbe som gjør øvelser feil (rdl). Det er vondt å se på 🙃 De tipsene og svarene er jo helt hårreisende også. De har en egen highlight som heter ‘Svangerskap’ og unnskyld meg, men hvem er det som snur seg til Netfit om råd for trening i svangerskapet?! De rådene de gir hadde jeg som gravid aldri villet følge. 28
Isola2 Skrevet 7. juni 2022 #62847 Skrevet 7. juni 2022 Aquarius04 skrev (33 minutter siden): De tipsene og svarene er jo helt hårreisende også. De har en egen highlight som heter ‘Svangerskap’ og unnskyld meg, men hvem er det som snur seg til Netfit om råd for trening i svangerskapet?! De rådene de gir hadde jeg som gravid aldri villet følge. CBEs store misjon var jo å vise at kroppen ikke behøvde å bli «ødelagt» av svangerskap. Hennes ord,ikke mine…Håper virkelig ingen ser opp til henne akkurat der.. 25
Nutz Skrevet 7. juni 2022 #62848 Skrevet 7. juni 2022 1 hour ago, Stargaze said: Her er det jo helt umulig å se noe som helst likhet med reallife cbe… Er han bare 1 år?? Og løper opp mot 4 mil om dagen? Har selv en hund som nylig rundet året og vi løper nå 1-2 ganger i uken. Veksler mellom å gå og løpe så hunden ikke blir overbelastet. 35 2
FruRosa Skrevet 7. juni 2022 #62849 Skrevet 7. juni 2022 Nutz skrev (11 minutter siden): Er han bare 1 år?? Og løper opp mot 4 mil om dagen? Har selv en hund som nylig rundet året og vi løper nå 1-2 ganger i uken. Veksler mellom å gå og løpe så hunden ikke blir overbelastet. Nærmere halvannet, han er født i januar 2021, men han har vært med på lange turer siden han var valp. 10
Gjest Kattedama Skrevet 7. juni 2022 #62850 Skrevet 7. juni 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Her er det jo helt umulig å se noe som helst likhet med reallife cbe… Bilde samsvarer ikke med teksten overhodet. Herlighet for en syk verden influensere lever i. Skal være deilig og delikat i enhver situasjon.
Populært innlegg Nutz Skrevet 7. juni 2022 Populært innlegg #62851 Skrevet 7. juni 2022 12 minutter siden, Lill said: Bilde samsvarer ikke med teksten overhodet. Herlighet for en syk verden influensere lever i. Skal være deilig og delikat i enhver situasjon. "Han skal soves ned", er ikke CBE utdannet journalist? Syntes hun formulerer seg så dårlig. 68 1
enkefru Skrevet 7. juni 2022 #62852 Skrevet 7. juni 2022 Nutz skrev (9 minutter siden): "Han skal soves ned", er ikke CBE utdannet journalist? Syntes hun formulerer seg så dårlig. Helt elendig språk 24
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 7. juni 2022 Populært innlegg #62853 Skrevet 7. juni 2022 43 minutter siden, Nutz said: Er han bare 1 år?? Og løper opp mot 4 mil om dagen? Har selv en hund som nylig rundet året og vi løper nå 1-2 ganger i uken. Veksler mellom å gå og løpe så hunden ikke blir overbelastet. Et vennepar av meg har en lignende rase som CBE. De tok røngten av hunden da han var rundt 1 år gammel, FØR de begynte å ta han med på lange fjellturer og løpeturer, sånn som det skal gjøres. 48 4
Sammy! Skrevet 7. juni 2022 #62854 Skrevet 7. juni 2022 Minnie Mus skrev (2 minutter siden): Et vennepar av meg har en lignende rase som CBE. De tok røngten av hunden da han var rundt 1 år gammel, FØR de begynte å ta han med på lange fjellturer og løpeturer, sånn som det skal gjøres. Nå vet ikke jeg helt sikkert med samojed, men andre polarhunder som brukes til trekk trenes jo ganske aktivt fra de er under 1 år. Jeg er enig i det flere sier angående varme og trening, men om den er avlet som de andre trekkhundene tror jeg den tåler en del belastning i ung alder. 3
h/k Skrevet 7. juni 2022 #62855 Skrevet 7. juni 2022 Sammy! skrev (22 minutter siden): Nå vet ikke jeg helt sikkert med samojed, men andre polarhunder som brukes til trekk trenes jo ganske aktivt fra de er under 1 år. Jeg er enig i det flere sier angående varme og trening, men om den er avlet som de andre trekkhundene tror jeg den tåler en del belastning i ung alder. Det er stor forskjell på tur i skogen og 2 mil løping på asfalt daglig 25
123Frustrert Skrevet 7. juni 2022 #62856 Skrevet 7. juni 2022 Nutz skrev (43 minutter siden): "Han skal soves ned", er ikke CBE utdannet journalist? Syntes hun formulerer seg så dårlig. 😂😂 tenkte også. Skjønne hva hun mener, men å bruke begrepet «sove ned»? Bare komisk. 12
Sammy! Skrevet 7. juni 2022 #62857 Skrevet 7. juni 2022 h/k skrev (1 minutt siden): Det er stor forskjell på tur i skogen og 2 mil løping på asfalt daglig Ja det vet jeg, og jeg sammenlignet heller aldri de tingene, men trekkhunder blir satt framfor slede og trent lenge før de er 1 år gamle, med økende intervaller. I dag la hun ut at hun løp 8 km, så det blir feil å si 2 mil på asfalt daglig. 3
Elina123 Skrevet 7. juni 2022 #62858 Skrevet 7. juni 2022 Sammy! skrev (6 minutter siden): Ja det vet jeg, og jeg sammenlignet heller aldri de tingene, men trekkhunder blir satt framfor slede og trent lenge før de er 1 år gamle, med økende intervaller. I dag la hun ut at hun løp 8 km, så det blir feil å si 2 mil på asfalt daglig. Løp hun 8 km med hunden før den skulle i narkose? Da er den vel fastende… 18
Nutz Skrevet 7. juni 2022 #62859 Skrevet 7. juni 2022 Kom det ny selfie med oppdatering? Kanskje en undertøys pose? 😂 5
Stargaze Skrevet 7. juni 2022 #62860 Skrevet 7. juni 2022 Elina123 skrev (1 minutt siden): Løp hun 8 km med hunden før den skulle i narkose? Da er den vel fastende… Passer sikkert fint det. I følge henne selv kjører jo hun også morgenøkten fastende. Så da bør vel hunden også klare det.😅 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå