Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 26. april 2022 Populært innlegg #60821 Del Skrevet 26. april 2022 Louiah skrev (7 timer siden): Det ser vel bedre ut for henne at hun er fyllesyk enn at hun drar på babybesøk når omgangssyken er i anmarsj? LKE skrev det har vært i hus siden torsdag, da besøker man ikke en baby. Vi har vel vært vitne til at The Eriksens tidligere har et noe…. Slepphendt forhold til smittevern. At de drar på babybesøk med omgangssyke i hus overrasker meg ikke et lite sekund engang. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 26. april 2022 #60822 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) hvalstad45 skrev (9 timer siden): Oppskriftene hennes var jo veldig populære da hun var stor blogger, nå har det forsvunnet nesten helt? Nesten ikke rart at de ikke gidder mer da vi ser at det stort sett bare er 500-1500 likes og 10-15 kommentarer på det de legger ut på Instagram. Det halvhjertede SoMe-innholdet deres med mobilselfies viser at det er lenge siden paret hadde en ordentlig arbeidsdag. Følgertallet på 300 k inneholder stort sett inaktive følgere og bots, det sier seg selv når innlegg kan ha så lite som 600 likes. Endret 26. april 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 26. april 2022 #60823 Del Skrevet 26. april 2022 Louiah skrev (9 timer siden): Det ser vel bedre ut for henne at hun er fyllesyk enn at hun drar på babybesøk når omgangssyken er i anmarsj? LKE skrev det har vært i hus siden torsdag, da besøker man ikke en baby. Men Caroline har vel aldri vært den som setter andres behov foran sine egne? Hun og henne kommer alltid først, vettu. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. april 2022 #60824 Del Skrevet 26. april 2022 Oline12 skrev (11 timer siden): Jeg forstår ikke helt at immunforsvaret til et menneske er innafor å diskutere. Troverdigheten til cbe.no er derimot svært dårlig når mange spekulerer i om hun virkelig er syk eller om hun skal "få no gjort". Trist utvikling på en av norges største bloggere. Tja. CBE sitt budskap er at hun har en livsstil som er sunn. Hun trener og er aktiv og har et kosthold uten kjøtt og lite sukker. Dette oppsummerer mye av innholdet hennes. Hun får ofte spørsmål fra følgerne om både trening og kosthold og besvarer også spørsmålene. Hun har tiltrukket seg følgere som ser ut til å tenke at hun er den rette å spørre. Dette har de brukt som et springbrett til å lansere Netfit, der du får ytterligere råd om både trening og kosthold. Det viktigste virkemiddelet for at de skal fremstå med kompetanse på temaet er å vise frem CBE sin kropp. De lykkes langt på vei i form beundrende kommentarer på nettopp utseende og kropp. Da er det vel interessant å påpeke at til å hevde seg både kompetent til å gi råd, i tillegg til å fremstille seg som ved god helse, at vedkommende ofte er syk. På lik linje som LKE kaller seg coach men stadig plaget av skader. Når man bruker seg selv og sin kropp som salgspitch så er det naturlig at folk påpeker at det er en viss forskjell mellom det du hevder og det som egentlig er tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 26. april 2022 #60825 Del Skrevet 26. april 2022 Etter en lang pause fra bloggen, kommer et innlegg den 18 mars hvor hun forteller at hun er så glad for å være tilbake på bloggen. Hun får også flere positivte kommentarer fra leserne, som er glade for å ha henne tilbake. Deretter tar det 10 dager til neste innlegg og etter det har det vært helt stille. Stille en hel måned. Jeg skjønner meg ikke på henne. Greit nok at hun aldri har gitt uttrykk for at hun kommer til å blogge så ofte som tidligere, men når det er stille så lenge, skjønner jeg rett og slett ikke vitsen. Var det ikke sååååå hyggelig å være tilbake likevel? Jeg blir litt forbanna på vegne av de som faktisk følger henne trofast. Dette er slapt og uproft og jeg lurer oppriktig på hvordan de klarer å dra inn penger. Enten kan hun gjøre det ordentlig, eller så kan hun la være å gjøre noe i det hele tatt. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 26. april 2022 Populært innlegg #60826 Del Skrevet 26. april 2022 Klink skrev (12 timer siden): Kan ikke cbe drikke et glass vin og bli syk uten at det blir spekulert i at hun er fyllesyk? Really? Det går nok mer på at hvis man drikker alkohol når næringsinntaket er på et underskuddsnivå, er risikoen for bjutifull og fyllesyke-symptomer større med færre enheter enn hvis man spiser "normalt. Hva meg bekjent har cbe uttalt følgende om sine spisevaner på bloggen: Spisevinduer og periodisk faste. Spiser ikke etter kl. 17. Vondt i magen av brød. Spiser seg ikke (stapp)mett. Unngår sukker. Spiser ikke kjøtt. Av det hun poster: Små porsjoner, kaloriredusert mengde. Trening før frokost med kun kaffe. Ikke spise hvis magen skal vises (ja, hun skulle på Vixen awards men ville ikke spise pga. kjolen). Jeg forholder meg kun til hva cbe selv poster. Det sammen med kunnskap om at alkohol på tom mage gir en raskere rus med færre enheter, samt at alkohol stanser forbrenningen av samtidig inntak av andre næringsmidler, gjør at jeg lett kan koble hvorfor cbe kan oppfattes fyllesyk. Men jeg sier ikke at hun er det, for jeg aner ikke om hun har gjort noe annet eller mer enn det hun har delt. Så om det spekuleres i fyllesyke har hun lagt opp til det helt selv gjennom det hun deler på SoMe. Folk kan faktisk tenke, og de kan tenke ting som ikke er like sympatisk som ønsket. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. april 2022 #60827 Del Skrevet 26. april 2022 Snødronninga skrev (43 minutter siden): Etter en lang pause fra bloggen, kommer et innlegg den 18 mars hvor hun forteller at hun er så glad for å være tilbake på bloggen. Hun får også flere positivte kommentarer fra leserne, som er glade for å ha henne tilbake. Deretter tar det 10 dager til neste innlegg og etter det har det vært helt stille. Stille en hel måned. Jeg skjønner meg ikke på henne. Greit nok at hun aldri har gitt uttrykk for at hun kommer til å blogge så ofte som tidligere, men når det er stille så lenge, skjønner jeg rett og slett ikke vitsen. Var det ikke sååååå hyggelig å være tilbake likevel? Jeg blir litt forbanna på vegne av de som faktisk følger henne trofast. Dette er slapt og uproft og jeg lurer oppriktig på hvordan de klarer å dra inn penger. Enten kan hun gjøre det ordentlig, eller så kan hun la være å gjøre noe i det hele tatt. Jeg tenkte det samme selv, da jeg var innom i går. Egentlig viser det vel at de er litt i villrede strategimessig. Bloggen har hittil vært den eneste suksesshistorien, alt annet av nysatsing har, med unntak av IG, strandet. Å erklære bloggen for ferdig sitter nok ganske langt inne, så de holder døren åpen. Det er dårlig stil å holde leserne halvlunkne. Ikke tar hun seg tid til å svare hun på alle de få spørsmålene hun får heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. april 2022 #60828 Del Skrevet 26. april 2022 Louiah skrev (15 timer siden): Det ser vel bedre ut for henne at hun er fyllesyk enn at hun drar på babybesøk når omgangssyken er i anmarsj? LKE skrev det har vært i hus siden torsdag, da besøker man ikke en baby. Det vet jeg ingenting om, men ingen vits å spekulere i fyllesyke fordi hun viste på insta at hun tok et glass vin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. april 2022 #60829 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Det går nok mer på at hvis man drikker alkohol når næringsinntaket er på et underskuddsnivå, er risikoen for bjutifull og fyllesyke-symptomer større med færre enheter enn hvis man spiser "normalt. Hva meg bekjent har cbe uttalt følgende om sine spisevaner på bloggen: Spisevinduer og periodisk faste. Spiser ikke etter kl. 17. Vondt i magen av brød. Spiser seg ikke (stapp)mett. Unngår sukker. Spiser ikke kjøtt. Av det hun poster: Små porsjoner, kaloriredusert mengde. Trening før frokost med kun kaffe. Ikke spise hvis magen skal vises (ja, hun skulle på Vixen awards men ville ikke spise pga. kjolen). Jeg forholder meg kun til hva cbe selv poster. Det sammen med kunnskap om at alkohol på tom mage gir en raskere rus med færre enheter, samt at alkohol stanser forbrenningen av samtidig inntak av andre næringsmidler, gjør at jeg lett kan koble hvorfor cbe kan oppfattes fyllesyk. Men jeg sier ikke at hun er det, for jeg aner ikke om hun har gjort noe annet eller mer enn det hun har delt. Så om det spekuleres i fyllesyke har hun lagt opp til det helt selv gjennom det hun deler på SoMe. Folk kan faktisk tenke, og de kan tenke ting som ikke er like sympatisk som ønsket. beklager feil. Syns det går for langt i spekuleringen og at nei man trenger ikke ta slike konklusjoner selv om hun angivelig spiser lite. Endret 26. april 2022 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 26. april 2022 #60830 Del Skrevet 26. april 2022 Kom akkurat på noe jeg misunner henne. Det eneste som skjer dersom hun holder seg borte fra «jobb», er at mølla og smoothiemaskinen får hvilt seg litt, og at følgerne får mindre repetitive innlegg som alle handler om det samme. Tenk å kunne komme seg til hektene i ro og fred uten å måtte tenke på alt som hoper seg opp på jobb! 🫣 24 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 26. april 2022 #60831 Del Skrevet 26. april 2022 Lilje blomst skrev (På 23.4.2022 den 20.42): Uansett bedre enn å fortsette og eksponere barna her inne ….. 🙂 Barna blir ikke eksponert her inne, barna blir nevnt som et kritikkverdig grunnlag for IG-posting. Barna blir ikke nevnt med navn eller bilde her inne, så for de som ikke vet hvem CBE er - blir det vanskelig å se for seg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 26. april 2022 #60832 Del Skrevet 26. april 2022 hvalstad45 skrev (16 timer siden): Oppskriftene hennes var jo veldig populære da hun var stor blogger, nå har det forsvunnet nesten helt? Ja jeg prøvde flere av hennes oppskrifter, og tipset også venner/kollegaer/familie om forskjellige oppskrifter. Husker spesielt en med laks og teryakisaus, den var kjempegod. Jeg vurderte også å kjøpe kokeboken hennes. Har ikke sett hun har lagt ut noen fristende oppskrifter i det siste, den blomkål-pizzaen ser så kjip ut, og smoothiene er kjedelige. Og kakaokveld ser bare kvalmende ut med alt det søte greiene de putter oppi. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fufu Skrevet 26. april 2022 Populært innlegg #60833 Del Skrevet 26. april 2022 skruf skrev (8 timer siden): Hun hadde veldig gode oppskrifter før. Faktisk er to av mine favoritt-middager fra Caroline; den ene er lasagne med squash i stedet for pasta, og laks med fikenmarmelade og valnøtter. Men det var jo oppskrifter hun hadde tatt fra andre blogger og kreditert seg selv. Tror vel heller hun sluttet med dette. 54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FromRussiaWithLove Skrevet 26. april 2022 #60834 Del Skrevet 26. april 2022 CecilieX skrev (2 timer siden): Jeg tenkte det samme selv, da jeg var innom i går. Egentlig viser det vel at de er litt i villrede strategimessig. Bloggen har hittil vært den eneste suksesshistorien, alt annet av nysatsing har, med unntak av IG, strandet. Å erklære bloggen for ferdig sitter nok ganske langt inne, så de holder døren åpen. Det er dårlig stil å holde leserne halvlunkne. Ikke tar hun seg tid til å svare hun på alle de få spørsmålene hun får heller. Enig👍 ville ikke forundret meg det kom et innlegg nå, hvor det skyldes på påske og sykdom for manglende oppdatering 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. april 2022 #60835 Del Skrevet 26. april 2022 Hun skrev forøvrig i innlegget fra 18.mars at hun var syk da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. april 2022 #60836 Del Skrevet 26. april 2022 Ellie77 skrev (3 timer siden): Kom akkurat på noe jeg misunner henne. Det eneste som skjer dersom hun holder seg borte fra «jobb», er at mølla og smoothiemaskinen får hvilt seg litt, og at følgerne får mindre repetitive innlegg som alle handler om det samme. Tenk å kunne komme seg til hektene i ro og fred uten å måtte tenke på alt som hoper seg opp på jobb! 🫣 På en måte ja. Men når man er så manisk med disse tingene gjør det sikkert vondt å ikke få postet hvor flink hun har vært så tror jeg foretrekker opphopingen på jobb😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 26. april 2022 #60837 Del Skrevet 26. april 2022 Surikatt skrev (1 time siden): På en måte ja. Men når man er så manisk med disse tingene gjør det sikkert vondt å ikke få postet hvor flink hun har vært så tror jeg foretrekker opphopingen på jobb😊 Godt poeng! Jeg hadde gått på veggene etter en uke i den perfekte bobla der! 🫣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. april 2022 #60838 Del Skrevet 26. april 2022 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): Det går nok mer på at hvis man drikker alkohol når næringsinntaket er på et underskuddsnivå, er risikoen for bjutifull og fyllesyke-symptomer større med færre enheter enn hvis man spiser "normalt. Hva meg bekjent har cbe uttalt følgende om sine spisevaner på bloggen: Spisevinduer og periodisk faste. Spiser ikke etter kl. 17. Vondt i magen av brød. Spiser seg ikke (stapp)mett. Unngår sukker. Spiser ikke kjøtt. Av det hun poster: Små porsjoner, kaloriredusert mengde. Trening før frokost med kun kaffe. Ikke spise hvis magen skal vises (ja, hun skulle på Vixen awards men ville ikke spise pga. kjolen). Jeg forholder meg kun til hva cbe selv poster. Det sammen med kunnskap om at alkohol på tom mage gir en raskere rus med færre enheter, samt at alkohol stanser forbrenningen av samtidig inntak av andre næringsmidler, gjør at jeg lett kan koble hvorfor cbe kan oppfattes fyllesyk. Men jeg sier ikke at hun er det, for jeg aner ikke om hun har gjort noe annet eller mer enn det hun har delt. Så om det spekuleres i fyllesyke har hun lagt opp til det helt selv gjennom det hun deler på SoMe. Folk kan faktisk tenke, og de kan tenke ting som ikke er like sympatisk som ønsket. Damen har jo et komplisert og unaturlig forhold til mat, men hun er vel langt fra den eneste av influencerne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 26. april 2022 #60839 Del Skrevet 26. april 2022 Fufu skrev (6 timer siden): Men det var jo oppskrifter hun hadde tatt fra andre blogger og kreditert seg selv. Tror vel heller hun sluttet med dette. Problemet er jo den manglende krediteringen, og ikke at hun tok oppskrifter fra andre. For min del kunne hun gjerne fortsatt å dele oppskrifter, men da skrive "denne, som jeg fant her og her, er så god, så den anbefaler jeg", og så eventuelt slenge på egne vrier hun har gjort. Jeg synes hun har vært flink med mat tidligere (nå går det bare i pizza, smoothies, kaffe og kakao, dessverre). Oppskrifter som er kuratert av henne, kunne sikkert vært en suksess. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 27. april 2022 #60840 Del Skrevet 27. april 2022 Er hun komt seg på beina igjen??eller mølla igjen mente jeg🙊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå