Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Bra hun fant et speil så hun fikk foreviget dette, da ...

Screenshot_20220411-220856_Instagram.jpg

Herreguuuud

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Er alle iphoner med så dårlig bildekvalitet? 😄

Gjest Porstarmax
Skrevet
Keikolina skrev (18 minutter siden):

Er alle iphoner med så dårlig bildekvalitet? 😄

Nei, men kansje speile er skittent ?

Gjest CecilieX
Skrevet
FruRosa skrev (8 timer siden):

Bra hun fant et speil så hun fikk foreviget dette, da ...

Screenshot_20220411-220856_Instagram.jpg

Sentrert på prikken midt i bildet har vi magen, som av ulike grunner (jakke, skygge, posering) SER ut til å være utenomjordisk halv. Det er budskapet, hvis noen var i tvil. 

Skrevet
Lafamiglia skrev (8 timer siden):

Sånne kommentarer er bare SÅ bygdedyr og ellers alt mulig som jeg forakter med små miljøer.

Hvorfor heller ikke komme med saklige kommentarer, og, som ikke minst, forholder seg til hva tråden handler om?

Hva tråden handler om? Jeg synes det er spot-on jeg. Dama er sykt opptatt av kropp og lar ikke en anledning for å ta bilder av seg selv gå fra seg. Ei godt voksen dame som poserer i speilet og drar inn magen på butikken for å ta bilde? Seter så Harry det at jeg har ikke ord.

• Liker 39
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor hun er tynnere enn et barn på dette bildet og føttene ser kjempestore ut. 

• Liker 28
Skrevet

Jeg har jobbet på kjøpesenter i 6 år  nå, og de eneste som står og tar selfies i speilet er tenåringer. Jeg har aldri sett noen i midten av 30 årene stå slik.

• Liker 42
  • Nyttig 6
Skrevet
Felis skrev (6 timer siden):

Jeg haddeikke  reagert om jeg traff en tobarnsmor i i butikken i magetopp, men jeg hadde ledd så jeg nesten tisset på meg hvis jeg hadde vært vitne til denne speilselfien! Husk hva som må til å få akkurat den looken😂 

Jeg ser det for meg: -Ooohhh, et speil! Brystet frem, hodet bak, svai rygg og ut med rumpa, så setter vi det ene beinet foran det andre og knekker i knærne... Knips! Sånn, dagens content i boks, da kan jeg stikke innom Vinmonopolet og fylle opp med rødvin før påsken...

1820453120_Skjermbilde2022-04-12kl_04_28_56.thumb.png.bc819abfe0986a40e6d8b209225687f8.png

https://www.instagram.com/danaemercer/

Kan noen fortelle meg hva denne kaninen på bildet i speilet betyr forresten?

Kaninen betyr vel at hun er søt som en bunny? Ikke glem at selfiedronningene på Instagram gjerne omtaler seg selv som søte og fine og hotte etc, enten direkte eller indirekte, som ved bruk av emojier.

Jeg tror jeg hadde dratt opp mobilen og tatt bilde av Caroline dersom jeg så henne i ferd meg å ta enda en selfie. Det er fader meg bare trist (men åååå, så underholdende!) med folk som lever for å beundre seg selv.

Forresten, hvis man har blikk for proporsjoner, så ser man med en gang hva som er feil med butikkselfien til Caroline; bekkenpartiet har nesten forsvunnet / er alt for kort - fordi hun svaier i ryggen for å lage thigh gap. I profil ville hun altså sett ut omtrent som Dana Mercer på bildet ditt. 

• Liker 42
  • Nyttig 1
Skrevet
CecilieX skrev (4 timer siden):

Sentrert på prikken midt i bildet har vi magen, som av ulike grunner (jakke, skygge, posering) SER ut til å være utenomjordisk halv. Det er budskapet, hvis noen var i tvil. 

Nå savnet jeg virkelig den latteremojien! Eller like gjerne gråteemojien …
Dette er en av de skumleste selfiene av CBE jeg har sett.

• Liker 12
Skrevet
Kollontaj skrev (På 23.8.2019 den 0.19):

https://imgur.com/gallery/mM2F218

Når man endrer så mye at det meste har endret form, er man på ville veier. Og nei, bildet er ikke uheldig, hun så slik ut under hele intervjuet. 

Var noen som mente at det ble henvist til altfor gamle bilder når det ble påpekt enorm redigering og filterbruk, folk endrer seg på 10 år osv. Gjentar derfor dette innlegget fra 2019. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)

"The Instagram algorithm

When you post on your Instagram feed, Instagram will firstly show your content to a small percentage of your followers. This is to see how it performs before they decide how far and wide they want to share it. 

Do people stop to take a look? Did they watch your video the whole way through? Are they double tapping to show their appreciation? Instagram will take all of this data (interaction, view time, what type of followers view or interact etc) and they compare this to the total number of followers you have. 

Quick maths – if you have 20k followers and get 50 likes and 3 comments on your brand new post, Instagram will work out the percentage of interactions and come to the conclusion that your content has performed poorly. 

These low percentages mean that Instagram won’t bother showing your amazing new content to a wider audience. It won’t get shown on the explore feed or featured in reels. It’ll simply be stuck, treading water, and forgotten about within 24 hours."

https://rebeccasmartbakken.com/2021/01/19/remove-fake-followers-from-instagram/

CBE sin IG-konto har så elendig engasjementrate at de har gått til det drastiske skrittet å skjule likes på mesteparten av det de legger ut, for å prøve å beholde annonsører. For ut i fra hvordan algoritmene til Instagram jobber, hvor populære innlegg får mye synlighet, så vises altså innholdet til CBE knapt nok til noen. Det er tydelig at CBE og LKE syns det er veldig stas med 300 000 følgere. Men når store deler av denne følgermassen er inaktive følgere og bots som ikke reagerer på innholdet, så raser både synligheten og engasjementraten. Snakk om å kaste pengene ut vinduene for annonsørene....

Bare se på eksempelet nedenfor, 758 likes for en konto med 300 000 følgere?? 😳 Her snakker vi altså engasjementrate på 0,3 %...🤔 De har en oppryddingsjobb foran seg dersom de ønsker en kvalitetskonto. De burde ha skavet vekk 50 % av følgerne, minst (altså alle de fake og inaktive). Paradoksalt nok så hadde det gitt kontoen deres langt mer synlighet og langt bedre engasjementrate. For CBE er ikke lenger populær nok til å ha en kvalitetskonto med 300 k følgere. Hun burde nok ned mot 100 k for å ha en ok engasjementrate.

Til sammenligning så har Funkygine 40-50 000 likes i snitt (650 000 følgere), og annonsørene får dermed 10-20 ganger mer igjen for penger investert der.

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20220412-161226_Instagram.jpg

Endret av SnowBells
Skrevet

Hun framstår forelsket i den Caroline som ikke finnes i virkeligheten. Hun som bare eksisterer i galleriet på mobilen. Det er nok derfor hun tar så mange bilder av henne. 

Så stakkarslig.

• Liker 47
  • Hjerte 1
Skrevet

Igjen trykker hun magen inn i kameraet på Instagramstories. Løp tidligere i dag men det var for få kilometer så måtte ta noen til på mølla. Sykt opplegg! 

• Liker 23
Skrevet
EmilieH skrev (6 minutter siden):

Igjen trykker hun magen inn i kameraet på Instagramstories. Løp tidligere i dag men det var for få kilometer så måtte ta noen til på mølla. Sykt opplegg! 

Forbrenne nok til å legge ut at hun drikker vin igjen..

• Liker 14
Skrevet

Dem har i det minste skaffet en langt bedre sele til hunden sin, tommel opp for det :) 

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...