Kollontaj Skrevet 12. april 2022 #60441 Skrevet 12. april 2022 EmilieH skrev (1 time siden): Igjen trykker hun magen inn i kameraet på Instagramstories. Løp tidligere i dag men det var for få kilometer så måtte ta noen til på mølla. Sykt opplegg! «Sanke kilometer». 🙃 10
Hunter7 Skrevet 12. april 2022 #60442 Skrevet 12. april 2022 19 minutter siden, Kollontaj said: «Sanke kilometer». 🙃 Tydeligvis lettere å «sanke kilometer» enn «likes» for Blogg-Norges grand old dame. 18
MacBeth Skrevet 12. april 2022 #60443 Skrevet 12. april 2022 (endret) Til sammenlikning: CBE (303k følgere)sitt påskegodt har 758 likes lagt ut 5 april, emilienutrition(164k følgere) med typ samme påskegodt har 3222 likes 1 dag siden 11 april. Et annet eksempel er sukkerfri fudge og proteincookies.. men kanskje følgerne bare liker cookies bedre enn fudge..🤷♀️ Endret 12. april 2022 av MacBeth 29 3
Piggi Skrevet 12. april 2022 #60444 Skrevet 12. april 2022 Surikatt skrev (15 timer siden): Jeg lurer på hvorfor hun er tynnere enn et barn på dette bildet og føttene ser kjempestore ut. Fremste ankel ser ut som ett håndledd. Hvis ikke dette bildet er retusjert så vet ikke jeg. 19
Populært innlegg Felis Skrevet 13. april 2022 Populært innlegg #60445 Skrevet 13. april 2022 Pust skrev (15 timer siden): Kaninen betyr vel at hun er søt som en bunny? Ikke glem at selfiedronningene på Instagram gjerne omtaler seg selv som søte og fine og hotte etc, enten direkte eller indirekte, som ved bruk av emojier. Jeg tror jeg hadde dratt opp mobilen og tatt bilde av Caroline dersom jeg så henne i ferd meg å ta enda en selfie. Det er fader meg bare trist (men åååå, så underholdende!) med folk som lever for å beundre seg selv. Forresten, hvis man har blikk for proporsjoner, så ser man med en gang hva som er feil med butikkselfien til Caroline; bekkenpartiet har nesten forsvunnet / er alt for kort - fordi hun svaier i ryggen for å lage thigh gap. I profil ville hun altså sett ut omtrent som Dana Mercer på bildet ditt. Takk for oppklaring! Jeg tenker at selfiedronningene må må lov til å skryte av seg selv. Synes de at de er søte, sexy og hotte, så kjør på, særlig hvis ingen andre gjør det. Jeg tenker at dette er en typisk slik anledning. Jeg ville nok brukt en del andre (positive) adjektiver om tobarnsmoren Caroline, før jeg kom til "søt", men jeg forstår at "søt" i kombinasjon med "hot" er en ettertraktet look i den bransjen. Det er vel derfor de skal fremstå som petite, bruke uttrykk som "kjut" og "få det på", samtidig som det går i pupper og lår. Jeg får litt Lolita-vibber av det hele, søtt som et barn og hot som en undertøysmodell, i kombinasjon, er noe jeg finner dypt urovekkende. Men på en 35 år gammel tobarnsmor, så blir det mest komisk, heldigvis. Men hva i all verden finner hun "søtt" med dette bildet? Det er tatt på avstand, i dårlig belysning, med noe som ser ut som et mobilkamera fra 2006. Mesteparten av ansiktet er dekket av telefon og hår... Hva er søtt? Navlen? Men mest av alt lurer jeg på hvorfor jeg, som er midt i målgruppen hennes (eller i hvert fall den målgruppen hun selger inn til annonsører), nok en gang må innom Norges største forum for å få forklart hva hun prøver å formidle. Dette er jo jobben hennes, men budskapet er komplett uforståelig for meg. Min første innskytelse var svett og stresset tobarnsmor, som kom borti kameraappen på telefonen sin og uforvarende tok en selfie i butikken, og så delte denne med publikum fordi det var komisk. 50
Felis Skrevet 13. april 2022 #60449 Skrevet 13. april 2022 (endret) Dobbeltpost. Endret 13. april 2022 av Felis 2
Gjest SnowBells Skrevet 13. april 2022 #60450 Skrevet 13. april 2022 (endret) Piggi skrev (12 timer siden): Fremste ankel ser ut som ett håndledd. Hvis ikke dette bildet er retusjert så vet ikke jeg. Ikke nødvendigvis. Poseringstriks og vinkler utgjør stor forskjell. Dana Mercer avslører her hvordan man kan posere seg til victoria secrets-kropp med lange bein, smal og definert figur: https://www.instagram.com/p/CbnDdjSKhWV/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Husk at hos CBE så ser vi KUN den ferdig illusjonen. Endret 13. april 2022 av SnowBells
Andrea59 Skrevet 13. april 2022 #60451 Skrevet 13. april 2022 6 hours ago, Felis said: Takk for oppklaring! Jeg tenker at selfiedronningene må må lov til å skryte av seg selv. Synes de at de er søte, sexy og hotte, så kjør på, særlig hvis ingen andre gjør det. Jeg tenker at dette er en typisk slik anledning. Jeg ville nok brukt en del andre (positive) adjektiver om tobarnsmoren Caroline, før jeg kom til "søt", men jeg forstår at "søt" i kombinasjon med "hot" er en ettertraktet look i den bransjen. Det er vel derfor de skal fremstå som petite, bruke uttrykk som "kjut" og "få det på", samtidig som det går i pupper og lår. Jeg får litt Lolita-vibber av det hele, søtt som et barn og hot som en undertøysmodell, i kombinasjon, er noe jeg finner dypt urovekkende. Men på en 35 år gammel tobarnsmor, så blir det mest komisk, heldigvis. Men hva i all verden finner hun "søtt" med dette bildet? Det er tatt på avstand, i dårlig belysning, med noe som ser ut som et mobilkamera fra 2006. Mesteparten av ansiktet er dekket av telefon og hår... Hva er søtt? Navlen? Men mest av alt lurer jeg på hvorfor jeg, som er midt i målgruppen hennes (eller i hvert fall den målgruppen hun selger inn til annonsører), nok en gang må innom Norges største forum for å få forklart hva hun prøver å formidle. Dette er jo jobben hennes, men budskapet er komplett uforståelig for meg. Min første innskytelse var svett og stresset tobarnsmor, som kom borti kameraappen på telefonen sin og uforvarende tok en selfie i butikken, og så delte denne med publikum fordi det var komisk. Ang kanin-emojien så tror jeg faktisk det hadde å gjøre med at hun var ute for å shoppe påskehare-jakt-saker - diverse hare(kanin)-skilt/bilder/stuff. Ikke tolk meg som en forsvarer av hennes sære selfies, da 10
Gjest SnowBells Skrevet 13. april 2022 #60452 Skrevet 13. april 2022 Andrea59 skrev (16 minutter siden): Ang kanin-emojien så tror jeg faktisk det hadde å gjøre med at hun var ute for å shoppe påskehare-jakt-saker - diverse hare(kanin)-skilt/bilder/stuff. Ikke tolk meg som en forsvarer av hennes sære selfies, da Jeg tolket det også slik, i og med at det stikker et kanin-skilt opp av posen hennes. Tøff arbeidsdag forresten, å dra på kjøpesenter for å kjøpe inn masse engangsprodukter av dårlig kvalitet på TGR etter å ha brukt formiddagen på egenpleie (trening og sminke).
Felis Skrevet 13. april 2022 #60453 Skrevet 13. april 2022 Andrea59 skrev (18 minutter siden): Ang kanin-emojien så tror jeg faktisk det hadde å gjøre med at hun var ute for å shoppe påskehare-jakt-saker - diverse hare(kanin)-skilt/bilder/stuff. Ikke tolk meg som en forsvarer av hennes sære selfies, da Sånn i mangel av en hare-emoji, tenker du? Kanskje det... Men da blir jo poenget mitt enda tydeligere, det er jo klin umulig for publikum å ane hva hun formidler. Vi sitter her med vidt forskjellige oppfatninger. Dama har jobbet med dette i over et tiår, men makter ikke å formidle det enkleste budskap. Kanskje ikke så rart de tviholder på bot-ene sine, for de krever ikke så mye. 31
Pusern3 Skrevet 13. april 2022 #60454 Skrevet 13. april 2022 Piggi skrev (11 timer siden): Fremste ankel ser ut som ett håndledd. Hvis ikke dette bildet er retusjert så vet ikke jeg. de aller fleste bildene hun legger ut på insta er retusjert og også tatt på en «vridd» måte 9
Pust Skrevet 13. april 2022 #60455 Skrevet 13. april 2022 Andrea59 skrev (1 time siden): Ang kanin-emojien så tror jeg faktisk det hadde å gjøre med at hun var ute for å shoppe påskehare-jakt-saker - diverse hare(kanin)-skilt/bilder/stuff. Ikke tolk meg som en forsvarer av hennes sære selfies, da Hahaha 😂 Det var det siste jeg kunne tenkt på! Både fordi kaninemoji ikke har noe med påskeharen å gjøre, og fordi … vel, hun prøver jo å være søt liten bunny på bildet. 9
AnnePåLande Skrevet 13. april 2022 #60456 Skrevet 13. april 2022 (endret) Jeg fulgte bloggeren før da hun var fotballfrue da blogging var noe nytt og spennende konsept. Da hun begynte å vise frem barna, utlevere detaljer ol fikk jeg nok. Tenkte at det var særdeles uetisk å selge barna sine på denne måten. Begynte derfor å sette meg inn i dette konseptet og synes denne bla denne bedriften balanserer til stadighet på grensen om hva som er tillat med tanke på lovverket. Har fått med meg at de har fått refs fra Helsedirektoratet og forbrukerombudet. Allikevel fortsetter de… Forstå det den som kan. Nå ser jeg at leder i virksomheten pusher usunt kroppsfokus, pro-ana… alt for å holde seg relevant? Endret 13. april 2022 av AnnePåLande 43 1
Andrea59 Skrevet 13. april 2022 #60457 Skrevet 13. april 2022 31 minutter siden, Pust said: Hahaha 😂 Det var det siste jeg kunne tenkt på! Både fordi kaninemoji ikke har noe med påskeharen å gjøre, og fordi … vel, hun prøver jo å være søt liten bunny på bildet. Tja, bildene før (og etter?) dette handlet om å ordne til med påske-eggjakt i hagen, og det stikker jo opp et kanin/hareskilt opp fra posen, så det er jo nærliggende å tro at emojien hadde med det å gjøre…. 4
Pust Skrevet 13. april 2022 #60458 Skrevet 13. april 2022 Andrea59 skrev (56 minutter siden): Tja, bildene før (og etter?) dette handlet om å ordne til med påske-eggjakt i hagen, og det stikker jo opp et kanin/hareskilt opp fra posen, så det er jo nærliggende å tro at emojien hadde med det å gjøre…. Jeg innrømmer glatt at jeg tolker influensernes selvdyrking ganske så smalt. Jeg ser kun det latterlige og fordummende, derfor blir den bittelille kaninemojien en kommentar til influenseren selv. For det handler jo ikke om påskeharen, men om magen til influenseren. 28
Populært innlegg Isild Skrevet 13. april 2022 Populært innlegg #60459 Skrevet 13. april 2022 Speil-selfier har det av en eller annen grunn blitt fler og fler av hos CBE.no. Snakk om å gå baklengs inn i fremtiden. Det er nå ca 10 år siden "alle" influencerne snublet rundt og tok selfier i speilet. Dette gjorde de mens Caroline heller forsøkte å fremstå classy, elegant og som et magasin (med vekslende hell, men i forhold til mange andre så fikk hun det til) Nå har mange av datidens selfiebloggere for lengst valgt nye veier, men Caroline velger altså at NÅ skal hun begynne å ta duckface-selfies på do, midt i trettiårene. Mista grepet. 60 10
EmilieH Skrevet 13. april 2022 #60460 Skrevet 13. april 2022 Hun er rett og slett dørgende kjedelig for tiden. Det skjer bare det samme konstant hele tiden. Alt innhold er bare et eneste stort gjesp! 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå