Pusern3 Skrevet 18. februar 2022 #57641 Skrevet 18. februar 2022 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Nei, men poenget her, som ser ut til å gå over hodet ditt, er at de er influensere, at de fortsatt nok har folk de faktisk påvirker. Og at de signaliserer at ferie er viktigere enn skole (det er Granca, ikke en dannelsesreise til Asia, liksom). Som influenser har man et litt større ansvar enn det du og jeg har. Hva skal de på Granca, annet enn å få vist fram så mye som mulig av sitt fake eventyrliv, barn og mye kropp i monitor? MÅTTE de ta den turen nå? Nei. eller bli borte såpass lenge… er jo vinterferie nå så 9 dager hadde vært fri uansett… de extra dagene er ikke nødvendige i det hele tatt 6
EmilieH Skrevet 18. februar 2022 #57642 Skrevet 18. februar 2022 Pusern3 skrev (21 minutter siden): hva er da brukt???? Noe er det… Tryllestøv kanskje 🤷♀️ 2 1
Kiosk Skrevet 18. februar 2022 #57643 Skrevet 18. februar 2022 Kollontaj skrev (7 timer siden): Hadde 375 000 følgere i 2015. https://730.no/hvem-er-best-likt-pa-instagram-av-tone-fotballfrue-og-astrid-s/ Synes det er imponerende å ha så mange følgere som hun har. Some har endret seg, CBE lever fortsatt av dette. Mistet 18% på 6 år, ække dårlig! 4
kvit_veis Skrevet 18. februar 2022 #57644 Skrevet 18. februar 2022 Kiosk skrev (1 time siden): Ok. CBE.no er en influenser. Som selger et glanset magasin. Noe som ikke gagner samfunnet, sett isolert. Men pga Some så har influensere makt. De lever av det. De er en del av samfunnet pr nå. Hvordan skal vi forholde oss til det? Siden du bruker argumentet vi-tenking, synes du det er nyttig å delta i en tråd som pr nå inneholder få saklige innlegg, men derimot koser seg med ufine karakteristikker om person og utseende? Hvis du er opptatt av vi-tenking, så deltar du ikke i en tråd som denne. En dag kan barna lese denne tråden. Tenk på det. Anbefaler denne podcasten fra i dag, med god og aktuell debatt rundt nettopp dette spørsmålet, og debatt rundt barn i influenserverden. 22
Gjest Kattedama Skrevet 18. februar 2022 #57645 Skrevet 18. februar 2022 Kiosk skrev (8 minutter siden): Synes det er imponerende å ha så mange følgere som hun har. Some har endret seg, CBE lever fortsatt av dette. Mistet 18% på 6 år, ække dårlig! Som influenser er det helt tragisk. Det betyr at man ikke er relevant lenger når man ikke klarer å få folk til følge og engasjere seg.
Pusern3 Skrevet 18. februar 2022 #57646 Skrevet 18. februar 2022 EmilieH skrev (32 minutter siden): Tryllestøv kanskje 🤷♀️ 🤣🤣🤣
loffen Skrevet 18. februar 2022 #57647 Skrevet 18. februar 2022 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Eller at det er en FERIE😱😱 I know. Vanskelig å forestille seg at influencere kanskje kan ta en ferie uten å ha lagt slue,utspekulerte planer eller brikker i dette "puslespillet". Men ja,for noen egoistiske mennesker som tar barna sine på ferie. At de våger. Wow , du er så flink til å vri på det andre sier. 24
Anya66 Skrevet 18. februar 2022 #57648 Skrevet 18. februar 2022 Aquarius04 skrev (3 timer siden): Det medfører ikke riktighet. Jobbet flere år i osloskolen, og mange familier med innvandrerbakgrunn dro i sommerferien men var tilbake på plass ved skolestart. Min erfaring er at det er familier som CBE sin som deo i hytt og pine. Dette er jug, og det vet du selv 4 1
Måne Rampelyset Skrevet 18. februar 2022 #57649 Skrevet 18. februar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, personangrep, avsporing og svar til dette. Måne, admin. 3
Snødronninga Skrevet 19. februar 2022 #57650 Skrevet 19. februar 2022 (endret) Andrea59 skrev (7 timer siden): Ikke det at jeg egentlig har mye greie på filter og annen redigering - men når man forstørrer de bildene litt er det veldig hakkete kanter på leppelinjene, firkanter med mindre farge osv - det må da uansett være noe slags redigering? Ikke bare leppene, hele bildet er helt "herpa" når man begynner å zoome. Jeg vil tro det er redigert ja, det er jo det de liker aller best. Endret 19. februar 2022 av Snødronninga 18
Aquarius04 Skrevet 19. februar 2022 #57651 Skrevet 19. februar 2022 Xstrella skrev (9 timer siden): Greit de har ferie, men la jentene få fri. Ikke filme de og selg jentene på turen. Gi dem 100 % skjermfri. Frua har godt av å skru av tlf også. De bør reise uten kamera og telefoner. Kommer dessverre aldri til å skje… Anya66 skrev (7 timer siden): Dette er jug, og det vet du selv Nei, kjære @Anya66 - det var jobben min i mange år. Så det er ikke jug. Men nice try though! 13
SKE87 Skrevet 19. februar 2022 #57652 Skrevet 19. februar 2022 Nei, skal vi ta en avstemming på om coachen bryter denne gangen også? Fint å forberede oss på at det er litt skader på gang, så man har noe å skylde på… alltid rett før konkurranse, aldri ellers 🤷🏼♀️🙃 Kilde: åpen Instagram-story 42 1
Andrea59 Skrevet 19. februar 2022 #57653 Skrevet 19. februar 2022 13 hours ago, EmilieH said: Skriver på en kommentar under siste bilde at det ikke er brukt filter. Hvem prøver hun å lure? ….og der var vel filterkommentaren….filtrert bort 😂🙈 38 1
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 19. februar 2022 Populært innlegg #57654 Skrevet 19. februar 2022 (endret) Andrea59 skrev (6 minutter siden): ….og der var vel filterkommentaren….filtrert bort 😂🙈 😂 Hun fjernet også en kommentar om at nå var kanskje vel mye av utseendet fikset på. Fra en som hadde sett henne på butikken…🤦♀️😅 Truth hurts! Endret 19. februar 2022 av Ellie77 62 2
Andrea59 Skrevet 19. februar 2022 #57655 Skrevet 19. februar 2022 12 minutter siden, Ellie77 said: 😂 Hun fjernet også en kommentar om at nå var kanskje vel mye av utseendet fikset på. Fra en som hadde sett henne på butikken…🤦♀️😅 Truth hurts! Huff, det må jo være utrolig pinlig… Klarer ikke å sette meg inn i hvordan de tenker, må da være vanskelig å bevege seg ute blant folk hvis det er så stor forskjell…. 🙈🙄 32
Isild Skrevet 19. februar 2022 #57656 Skrevet 19. februar 2022 Det er noe veldig trist over at en voksen dame legger ut redigerte og filtrerte bilder på internett. Men ennå mer trist er det at de nekter for det. Kan man til slutt bli "blind" ? Kan det være at hun ser seg selv slik hun ser ut på de bildene de fikser på? 32
Lilly_A Skrevet 19. februar 2022 #57657 Skrevet 19. februar 2022 Så mye oppstyr det har vært med innlegg i forkant av denne turen så kan jeg aldri tenke meg at barna får ha ferie i fred (dessverre). Vi koser oss også med ferie nå, men det gjør vi best uten å fjase med kamera fremme konstant. Jeg har jenter på samme alder og fikk såvidt lov å dele bilder til familien fra karneval på skolen. Forskjellen her er at jeg spurte om lov. Syns det er veldig trist. Skal ikke si at noen har det bedre enn andre, men våre barn lever totalt forskjellige liv. Og ang. skole så kunne det ikke falt meg ut å ta min 8-åring ut av skolen i en hel uke pga sydenferie. 23
Populært innlegg h/k Skrevet 19. februar 2022 Populært innlegg #57658 Skrevet 19. februar 2022 Pasha skrev (15 timer siden): Hunden skal 17 dager på kennel, ikke sikkert det betyr 17 dager på de..Syden fly går ofte til ugunstige tider, kanskje han blir levert dagen før og hentet dagen etter? Men 17 dager på kennel? No way at jeg hadde gjort det med Hunden min. selv om han hadde fått lekt med husky venner 😅 vi skal på sommerferie uten hund nå, men da får han bo hos familiemedlemmer av oss. men så valgte jeg en ganske mindre hund enn tresure As da jeg ikke lever av some.. men rent personlig tenker jeg likevel at min er mye vakrere enn hennes Jeg synes det er veldig kritikkverdig å sette en unghund på ett år på kennel i 17 (!) dager på første opphold. Hva om han vantrives? Hva om han er redd? Jeg tror Ozo alltid er inne under oppsyn (tenk om han graver i hagen og blir skitten!) og med en familie som alltid er hjemme fordi mor og far er hjemmeværende. Dette blir 17 kjipe dager for den stakkars hunden. Hvorfor har de ingen venner som kan passe? Har de i det hele tatt spurt rundt? Hadde alternativet for å kunne dra på ferie vært kennel ville jeg ha blitt hjemme. 49 1 6
Kollontaj Skrevet 19. februar 2022 #57659 Skrevet 19. februar 2022 Mener at der er oppgitt godt over 4000 likes i gjennomsnitt på Socialblade (kan sjekke senere), men da må jo innleggene der likes skjules være unntatt. Noen som vet noe om dette? 4
Populært innlegg LedigNavn Skrevet 19. februar 2022 Populært innlegg #57660 Skrevet 19. februar 2022 SKE87 skrev (2 timer siden): Nei, skal vi ta en avstemming på om coachen bryter denne gangen også? Fint å forberede oss på at det er litt skader på gang, så man har noe å skylde på… alltid rett før konkurranse, aldri ellers 🤷🏼♀️🙃 Kilde: åpen Instagram-story Det her må da være vanvittig dårlig reklame for «PT-businessen». Om han ikke klarer å trene seg sjæl uten smerte og skader, hvordan skal han da trene andre? Lurer oppriktig på hva de her folka egentlig driver med. 47 1 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå