Rev. Revenge Skrevet 19. februar 2022 #57641 Skrevet 19. februar 2022 LedigNavn skrev (4 minutter siden): Det her må da være vanvittig dårlig reklame for «PT-businessen». Om han ikke klarer å trene seg sjæl uten smerte og skader, hvordan skal han da trene andre? Lurer oppriktig på hva de her folka egentlig driver med. Han har en lang historie som benkesliter innen fotball. At han ikke engang nå, etter så mange år med trening og egentrening i ulike varianter fortsatt ikke har opparbeidet erfaring og kompetanse til å trene smerte- og skadefritt forteller meg at det skorter på et eller annet der i gården. Næring, restitusjon, refleksjon. Nok til at jeg aldri ville vurdere ham som egnet PT for meg. Gusjelov er jeg ikke i målgruppa. Men hvem i hans meget spesielle målgruppe er interessert i det han tilbyr? 40 2
Louiah Skrevet 19. februar 2022 #57642 Skrevet 19. februar 2022 De har ikke kommet seg på flyet engang og barna er filmet to ganger. Blir ikke vinterferie på barna. Bare fordi hun ikke vil filme seg selv fordi hun er trøtt. 33
Isild Skrevet 19. februar 2022 #57643 Skrevet 19. februar 2022 LedigNavn skrev (17 minutter siden): Det her må da være vanvittig dårlig reklame for «PT-businessen». Om han ikke klarer å trene seg sjæl uten smerte og skader, hvordan skal han da trene andre? Lurer oppriktig på hva de her folka egentlig driver med. Veldig dårlig reklame for "atlet-coaching". 11
SKE87 Skrevet 19. februar 2022 #57644 Skrevet 19. februar 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (16 minutter siden): Han har en lang historie som benkesliter innen fotball. At han ikke engang nå, etter så mange år med trening og egentrening i ulike varianter fortsatt ikke har opparbeidet erfaring og kompetanse til å trene smerte- og skadefritt forteller meg at det skorter på et eller annet der i gården. Næring, restitusjon, refleksjon. Nok til at jeg aldri ville vurdere ham som egnet PT for meg. Gusjelov er jeg ikke i målgruppa. Men hvem i hans meget spesielle målgruppe er interessert i det han tilbyr? Det kan jo ikke være en eneste person med en eneste kilo for mye på kroppen som vil fristes av å bli coachet av en person som synes Beyonce er bælfeit liksom…. Følelsen av å bli skulet på og fatshamet i tankene hans. Grøss!! Endret 19. februar 2022 av SKE87 23 5
Rev. Revenge Skrevet 19. februar 2022 #57645 Skrevet 19. februar 2022 Isild skrev (1 time siden): Det er noe veldig trist over at en voksen dame legger ut redigerte og filtrerte bilder på internett. Men ennå mer trist er det at de nekter for det. Kan man til slutt bli "blind" ? Kan det være at hun ser seg selv slik hun ser ut på de bildene de fikser på? Hvis jeg var damen fra Sarpsborg ville jeg sett meg selv i selfiekameraet og vært sånn passe halvfornøyd, og tenkt at bildet trenger litt polering slik at sluttresultatet blir det jeg selv ønsker at andre skal se meg som: Nesetippen løftet og smalnet, ansiktsformen mindre rund, tennene litt hvitere, øynene litt større, leppene litt fyldigere, håret litt tykkere, pannen litt glattere, rynkene litt mer utglattet....alt dette på toppen av den justeringen jeg allerede gjør med injeksjoner og sminke på det ekte lerretet. Og når bildejusteringen er ferdig, har jeg fortsatt ikke brukt filter på toppen, men det kan jeg jo. Og vips, jeg ser ut som den damen jeg ønsker å være - at hun ikke ligner meg, er en annen sak. Men dette er meg, da. Som ikke driver med verken filter, injeksjoner, redigeringer og justeringer. Jeg tar ikke engang selfies. For da hadde sikkert halve dagen gått på å justere meg selv litt finere slik at andre som ikke vet hvordan jeg egentlig ser ut kan bli inspirert av meg, bare fordi jeg er meg. Eller noe sånt. 32 1 5
Ville91 Skrevet 19. februar 2022 #57646 Skrevet 19. februar 2022 SKE87 skrev (14 minutter siden): Det kan jo ikke være en eneste person med en eneste kilo for mye på kroppen som vil fristes av å bli coachet av en person som synes Beyonce er bælfeit liksom…. Følelsen av å bli skulet på og fatshamet i tankene hans. Grøss!! Enig! Jeg er plus size og trygg i min størrelse, men jeg hadde nok kjent på det hvis jeg hadde møtt på dem på Granca nå. 😬 12
Isola2 Skrevet 19. februar 2022 #57647 Skrevet 19. februar 2022 SKE87 skrev (3 timer siden): Nei, skal vi ta en avstemming på om coachen bryter denne gangen også? Fint å forberede oss på at det er litt skader på gang, så man har noe å skylde på… alltid rett før konkurranse, aldri ellers 🤷🏼♀️🙃 Kilde: åpen Instagram-story Han har vondt overalt,men klarer ikke å skjønne at hvile kanskje er det smarteste å gjøre..? Rest er ikke rust PT-Åge… 33 2
Era Vulgaris Skrevet 19. februar 2022 #57648 Skrevet 19. februar 2022 Isola2 skrev (25 minutter siden): Han har vondt overalt,men klarer ikke å skjønne at hvile kanskje er det smarteste å gjøre..? Rest er ikke rust PT-Åge… Han lever vel også i sin egen verden, når han ikke evner å forstå at restitusjon er halve treningen for de som er atleter. Når det i tillegg er et mål å ha lavest mulig fettprosent, kan man lure på om han har særlig peiling på ernæring også. Næring og restitusjon - to av de viktigste tingene for å lykkes innen idrett, sammen med rett trening, da. Grunnleggende greier, som til og med en amatørmosjonist som meg vet. Og de utrolig mørke bildene av han, hvor man nesten ikke ser hva som er på bildet, hva skal de inspirere til? CBE bruker i det minste naturlig lys på bildene sine, slik at man ser hvem det er. Selv om hun er redigert og filtrert etter alle kunstens regler. 23
Gjest SnowBells Skrevet 19. februar 2022 #57649 Skrevet 19. februar 2022 (endret) SKE87 skrev (4 timer siden): Det kan jo ikke være en eneste person med en eneste kilo for mye på kroppen som vil fristes av å bli coachet av en person som synes Beyonce er bælfeit liksom…. Følelsen av å bli skulet på og fatshamet i tankene hans. Grøss!! Jeg tror alle normal- og overvektige personer er helt trygge for LKEs veiledningsevner. Jeg kan aldri tenke meg at LKE hadde "nedverdiget" seg til å trene noen med en gjennomsnittlig kropp. LKE ser på seg selv som en del av eliten, selv om han har lav utdannelse, lever på kona, er kulturelt neandertalsk og har knappe 2000 følgere på instagram. Endret 19. februar 2022 av SnowBells
Ellie77 Skrevet 19. februar 2022 #57650 Skrevet 19. februar 2022 SnowBells skrev (2 minutter siden): LKE ser på seg selv som en del av eliten, selv om han lever på kona og har knappe 2000 følgere på instagram. Det må (eller burde) være en høyst utilfredsstillende tilværelse. Så få sosiale, intellektuelle og kulturelle stimuli 😵💫 11
Ellie77 Skrevet 19. februar 2022 #57651 Skrevet 19. februar 2022 Om man kommenterer noe som ikke sorterer under full tilbedelse på instaen deres nå, hvor lenge overlever den post-Gran Canaria touchdown? 🤭 11
Pusern3 Skrevet 19. februar 2022 #57652 Skrevet 19. februar 2022 Andrea59 skrev (4 timer siden): Huff, det må jo være utrolig pinlig… Klarer ikke å sette meg inn i hvordan de tenker, må da være vanskelig å bevege seg ute blant folk hvis det er så stor forskjell…. 🙈🙄 Er vel derfor de gjemmer seg i kjelleren 5
Louiah Skrevet 19. februar 2022 #57653 Skrevet 19. februar 2022 https://www.instagram.com/p/CaJW3jZoA1b/?utm_medium=copy_link Synes ikke dette er inspirasjon akkurat. 18 1
vinterskog Skrevet 19. februar 2022 #57654 Skrevet 19. februar 2022 (endret) Ser lke skriver han utførte en ekstra styrketrening denne uka, tross skader og smerter. Fordi det antagligvis ikke blir styrketrening på gc. Altså...tror han trening er som penger i banken?! "trene litt ekstra her, så kan vi slappe der"... Men er jo bra om skrotten faktisk får hvile en stund, med tanke på alle skader og smerter han har! ah! han skal løpe et eller annet løp i gc! Så klaaart! Han som gnåler om periodisering, burde sette seg inn i timing infor løp/konkuranser og forebygging av skader. Men hjelpes, tenk om noen skulle tro han ikke kan alt om alt?! Endret 19. februar 2022 av vinterskog 25 1
Pusern3 Skrevet 19. februar 2022 #57655 Skrevet 19. februar 2022 LedigNavn skrev (2 timer siden): Det her må da være vanvittig dårlig reklame for «PT-businessen». Om han ikke klarer å trene seg sjæl uten smerte og skader, hvordan skal han da trene andre? Lurer oppriktig på hva de her folka egentlig driver med. og han har jo all verdens tid og mulighet til å tilpasse treningen og ta gode restitusjonsdager 9
EmilieH Skrevet 19. februar 2022 #57656 Skrevet 19. februar 2022 Pusern3 skrev (16 minutter siden): og han har jo all verdens tid og mulighet til å tilpasse treningen og ta gode restitusjonsdager Kan få litt fett på kroppen vet du og det nytter ikke! 7
AntiBullshit Skrevet 19. februar 2022 #57657 Skrevet 19. februar 2022 Louiah skrev (20 minutter siden): https://www.instagram.com/p/CaJW3jZoA1b/?utm_medium=copy_link Synes ikke dette er inspirasjon akkurat. Til å ha så lav fettprosent og være så senete og blodårene så fremtredende så er det åpenbart fra det bildet at han har løpt vekk mye muskelmasse! Når han dessuten utnytter «lys og skygge» til sin fordel så er det ingenting som tyder på at herr og fru netfit er særlig sterke, til tross for hvor mange timer i uka nede i kjelleren. Hva er målet deres egentlig? Å være Norges tynneste par? 34
Måne Rampelyset Skrevet 19. februar 2022 #57658 Skrevet 19. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. 4
Sarah93 Skrevet 19. februar 2022 #57659 Skrevet 19. februar 2022 Det er stusselig at hun fikser så mye på utseendet sitt, for hun er/ var jo så naturlig pen. Men når man lever av å legge ut bilder av seg selv og få likes (eller ikke), blir man nok lett utrolig selvbevisst. Og ser seg blind og begynner å fikse. Virker jo som hun har et problem med selvtilliten, etter både spiseforstyrrelser og bilderedigering. Jeg er sikker på at hun ville sett mye mer attraktiv ut, og søtere og faktisk yngre, om hun ikke fikset og poserte så mye. Men det er jo umulig å se om man blir sugd opp i ekstrem usikkerhet og forbedrings-behov. 24
Kleenex Skrevet 19. februar 2022 #57660 Skrevet 19. februar 2022 EmilieH skrev (22 timer siden): Skriver på en kommentar under siste bilde at det ikke er brukt filter. Hvem prøver hun å lure? Seg selv muligens? 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå