Populært innlegg skruf Skrevet 20. februar 2022 Populært innlegg #57741 Skrevet 20. februar 2022 SnowBells skrev (33 minutter siden): Tror ikke hun har noe valg med den ektemannen. Han fremstår veldig rigid og intens når det kommer til at en mager kropp er den eneste lykken i livet. Sikkert ikke lenge til barna starter med løpeturer også. Det er ikke snakk om et aktivt og begivenhetsrikt familieliv med skiturer og flotte fjellturer, netter i hengekøye og kanopadling med telt eller fiskestang i sekken. Nei her skal kalorier fintelles og det skal trenes med pulsklokke på tredemølla nede i kjelleren etter et nitidig planlagt treningsskjema. Eldste var allerede med på joggeturer i fjor sommer+de har lagt ut på instastory at hun løper på tredemølle og kjører sirkeltrening på treningsrommet i kjelleren. Med tights og magetopp, og sko fra Hooka sånn som mor sjøl Så allerede godt i gang selv om hun fortsatt er så lita at hun går på småskolen Trist, rett og slett. Jeg er helt for at barn skal røre på seg, døtrene mine begynte på ballett da de var 3 år, yngste konverterte etterhvert til fotball, men det kan ikke sammenlignes med treningsopplegget i villa Kulås. 49 1
123Frustrert Skrevet 20. februar 2022 #57742 Skrevet 20. februar 2022 Honningmor skrev (2 timer siden): Mener at når CBE får kritikk for å legge ut uendelige mengder redigerte selfies så støtter fansen det med å si at "det er jo jobben hennes siden hun tjener penger på det!". Når CBE får kritikk for å tjene penger på barna, nei DA er bildene plutselig ikke en del av businessen, men heller bare et uskyldig bilde lagt ut av en mor. Det er helt tullerusk, men det er vel sånn cbe ser på det selv også. Like korttenkte begge deler. 6
Gjest Kattedama Skrevet 20. februar 2022 #57743 Skrevet 20. februar 2022 skruf skrev (2 timer siden): Eldste var allerede med på joggeturer i fjor sommer+de har lagt ut på instastory at hun løper på tredemølle og kjører sirkeltrening på treningsrommet i kjelleren. Med tights og magetopp, og sko fra Hooka sånn som mor sjøl Så allerede godt i gang selv om hun fortsatt er så lita at hun går på småskolen Trist, rett og slett. Jeg er helt for at barn skal røre på seg, døtrene mine begynte på ballett da de var 3 år, yngste konverterte etterhvert til fotball, men det kan ikke sammenlignes med treningsopplegget i villa Kulås. Mor lærer de opp til å ta selfier også. Virker som at all kapital ligger i utseende hos de voksne, kulturell kapital er det dessverre mangel på.
Surikatt Skrevet 20. februar 2022 #57744 Skrevet 20. februar 2022 Lill skrev (18 minutter siden): Mor lærer de opp til å ta selfier også. Virker som at all kapital ligger i utseende hos de voksne, kulturell kapital er det dessverre mangel på. Barna tror nok det skal være sånn at det er normalt at mor skaper seg og tar selfier inntil de når en viss alder hvor slikt blir veldig kleint. Jeg vil si 12-13 årsalderen. 20
Kaffemonsteret Skrevet 20. februar 2022 #57745 Skrevet 20. februar 2022 Kollontaj skrev (5 timer siden): Sjekk Camilla Pihls story, der ser du hva som skal til for å lykkes. Også som IT-girl. CP er veldig irriterende spør du meg. Jeg synes det er noe svært arrogant over å hevde å være designer av klær, servise, strikkeoppskrifter, kremer, sminke osv osv. legger ut kopierte oppskrifter som sine egne og står aldri opp for kritikk (går og gjemmer seg). 30 5
Havnefogden Skrevet 20. februar 2022 #57746 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Sool skrev (5 timer siden): Lite fristende. Er 11-18 grader. Ikke helt det jeg forbinder med syden. Saksopplysning: Værkartene viser alltid vær og temperatur i Las Palmas, som er nord på øya. Sør på øya, der turistene stort sett befinner seg er det mye oftere sol og høyere temperaturer. Det kan regne der også, men mye sjeldnere enn i Las Palmas. Endret 20. februar 2022 av Havnefogden skrivefeil 8 1
Safirx Skrevet 20. februar 2022 #57747 Skrevet 20. februar 2022 Tenk å klare å legge ut så intetsigende innhold på reise… Her kunne hun jo virkelig slått til med litt fengende ferie-innhold til solhungrige nordmenn som ikke har fått reist på lenge. Men her vises kaffekopp, proteinshake, iskaffe og hatt opp mot solen. Det er så uinspirert og tomt…. Helt greit om man vil ha ferie og ikke bruke tid på some, men det postes jo. 43
Gjest Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #57748 Skrevet 20. februar 2022 Safirx skrev (2 minutter siden): Tenk å klare å legge ut så intetsigende innhold på reise… Her kunne hun jo virkelig slått til med litt fengende ferie-innhold til solhungrige nordmenn som ikke har fått reist på lenge. Men her vises kaffekopp, proteinshake, iskaffe og hatt opp mot solen. Det er så uinspirert og tomt…. Helt greit om man vil ha ferie og ikke bruke tid på some, men det postes jo. Hun vil vise seg selv. Natur og klima bryr ikke hun seg om.
Gjest SnowBells Skrevet 20. februar 2022 #57749 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Kaffemonsteret skrev (1 time siden): CP er veldig irriterende spør du meg. Jeg synes det er noe svært arrogant over å hevde å være designer av klær, servise, strikkeoppskrifter, kremer, sminke osv osv. legger ut kopierte oppskrifter som sine egne og står aldri opp for kritikk (går og gjemmer seg). Hun brukte også den nyfødte babyen sin til å reklamere for "healing"-krystaller. En noe merkelig og kynisk dame. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/Opdjdl/kjendisenes-nye-krystallsyke Endret 20. februar 2022 av SnowBells
Keaton Skrevet 20. februar 2022 #57750 Skrevet 20. februar 2022 Kaffemonsteret skrev (1 time siden): CP er veldig irriterende spør du meg. Jeg synes det er noe svært arrogant over å hevde å være designer av klær, servise, strikkeoppskrifter, kremer, sminke osv osv. legger ut kopierte oppskrifter som sine egne og står aldri opp for kritikk (går og gjemmer seg). Enig i det, men du verden så mye virksomhetene hennes genererer, både personalmessig og økonomisk. 4
Hallepalle2 Skrevet 20. februar 2022 #57751 Skrevet 20. februar 2022 Første feriedag og det viktige er å få plassert unga så mor og far får løpt. 24
Gjest SnowBells Skrevet 20. februar 2022 #57752 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Første feriedag og det viktige er å få plassert unga så mor og far får løpt. "Kan jeg få ditt, kan jeg få datt." Skikkelig sjarmør han der ja 🙃 Endret 20. februar 2022 av SnowBells
Gjest Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #57753 Skrevet 20. februar 2022 Tror de er på for kvinneguiden. De vet de blir diskutert.
Irja Skrevet 20. februar 2022 #57754 Skrevet 20. februar 2022 Kl 08:04 må barnevakten stille opp, på dag én i ferien. Mor og far skal løpe i fred. Og det må gjøres sammen, for far må ta bilder til Instagram. 42 2 5
Surikatt Skrevet 20. februar 2022 #57755 Skrevet 20. februar 2022 Irja skrev (19 minutter siden): Kl 08:04 må barnevakten stille opp, på dag én i ferien. Mor og far skal løpe i fred. Og det må gjøres sammen, for far må ta bilder til Instagram. Det er ikke ferie de er på. Det er «jobb» og hele familien i arbeid. Barna må og stille opp. 17
Ice-91 Skrevet 20. februar 2022 #57756 Skrevet 20. februar 2022 Hallepalle2 skrev (46 minutter siden): Første feriedag og det viktige er å få plassert unga så mor og far får løpt. De sa tydeligvis nei siden Caroline måtte løpe alene (i følge Coach Eriksen story) 12
Orly Skrevet 20. februar 2022 #57757 Skrevet 20. februar 2022 Hallepalle2 skrev (47 minutter siden): Første feriedag og det viktige er å få plassert unga så mor og far får løpt. Trodde det var familieferie de var på jeg🙈 10
Pusern3 Skrevet 20. februar 2022 #57758 Skrevet 20. februar 2022 skruf skrev (6 timer siden): Eldste var allerede med på joggeturer i fjor sommer+de har lagt ut på instastory at hun løper på tredemølle og kjører sirkeltrening på treningsrommet i kjelleren. Med tights og magetopp, og sko fra Hooka sånn som mor sjøl Så allerede godt i gang selv om hun fortsatt er så lita at hun går på småskolen Trist, rett og slett. Jeg er helt for at barn skal røre på seg, døtrene mine begynte på ballett da de var 3 år, yngste konverterte etterhvert til fotball, men det kan ikke sammenlignes med treningsopplegget i villa Kulås. barn skal ha det moro og veldig gjerne sosialt med andre barn når de beveger seg og er fysisk aktive. 1
Pusern3 Skrevet 20. februar 2022 #57759 Skrevet 20. februar 2022 Safirx skrev (2 timer siden): Tenk å klare å legge ut så intetsigende innhold på reise… Her kunne hun jo virkelig slått til med litt fengende ferie-innhold til solhungrige nordmenn som ikke har fått reist på lenge. Men her vises kaffekopp, proteinshake, iskaffe og hatt opp mot solen. Det er så uinspirert og tomt…. Helt greit om man vil ha ferie og ikke bruke tid på some, men det postes jo. ja, da kunne hun tatt helt fri… kaffekoppen og protein drikken er vel omtrent som hjemme 3
SKE87 Skrevet 20. februar 2022 #57760 Skrevet 20. februar 2022 Ice-91 skrev (40 minutter siden): De sa tydeligvis nei siden Caroline måtte løpe alene (i følge Coach Eriksen story) Jeg reagerte også på dette, men kom til konklusjonen at de to løp nok en tur sammen først, for C må jo ha med sin personlige fotograf og drone-fører på løpetur for å få dokumentert denne utrolige bragden. Så har coachen selv dratt ut på en 5-6 timers tur alene etterpå (i følge treningsplanen han la ut). med andre ord: hyggelig familieferie ilag! #ironi 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå