Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Honningmor skrev (2 timer siden):

Mener at når CBE  får kritikk for å legge ut uendelige mengder redigerte selfies så støtter fansen det med å si at "det er jo jobben hennes siden hun tjener penger på det!".   Når CBE får kritikk for å tjene penger på barna, nei DA er bildene plutselig ikke en del av businessen, men heller bare et uskyldig bilde lagt ut av en mor.   

Det er helt tullerusk, men det er vel sånn cbe ser på det selv også. Like korttenkte begge deler. 

• Liker 6
Gjest Kattedama
Skrevet
skruf skrev (2 timer siden):

Eldste var allerede med på joggeturer i fjor sommer+de har lagt ut på instastory at hun løper på tredemølle og kjører sirkeltrening på treningsrommet i kjelleren. Med tights og magetopp, og sko fra Hooka sånn som mor sjøl 

Så allerede godt i gang selv om hun fortsatt er så lita at hun går på småskolen

Trist, rett og slett. 

Jeg er helt for at barn skal røre på seg, døtrene mine begynte på ballett da de var 3 år, yngste konverterte etterhvert til fotball, men det kan ikke sammenlignes med treningsopplegget i villa Kulås. 

Mor lærer de opp til å ta selfier også. Virker som at all kapital ligger i utseende hos de voksne, kulturell kapital er det dessverre mangel på. 

Skrevet
Lill :) skrev (18 minutter siden):

Mor lærer de opp til å ta selfier også. Virker som at all kapital ligger i utseende hos de voksne, kulturell kapital er det dessverre mangel på. 

Barna tror nok det skal være sånn at det er normalt at mor skaper seg og tar selfier inntil de når en viss alder hvor slikt blir veldig kleint. Jeg vil si 12-13 årsalderen. 

• Liker 20
Skrevet
Kollontaj skrev (5 timer siden):

Sjekk Camilla Pihls story, der ser du hva som skal til for å lykkes. Også som IT-girl. 

CP er veldig irriterende spør du meg. Jeg synes det er noe svært arrogant over å hevde å være designer av klær, servise, strikkeoppskrifter, kremer, sminke osv osv. legger ut kopierte oppskrifter som sine egne og står aldri opp for kritikk (går og gjemmer seg). 

• Liker 30
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Sool skrev (5 timer siden):

Lite fristende. Er 11-18 grader. Ikke helt det jeg forbinder med syden. 

Saksopplysning: Værkartene viser alltid vær og temperatur i Las Palmas, som er nord på øya. Sør på øya, der turistene stort sett befinner seg er det mye oftere sol og høyere temperaturer. Det kan regne der også, men mye sjeldnere enn i Las Palmas.

Endret av Havnefogden
skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk å klare å legge ut så intetsigende innhold på reise… Her kunne hun jo virkelig slått til med litt fengende ferie-innhold til solhungrige nordmenn som ikke har fått reist på lenge. Men her vises kaffekopp, proteinshake, iskaffe og hatt opp mot solen. Det er så uinspirert og tomt…. Helt greit om man vil ha ferie og ikke bruke tid på some, men det postes jo.

• Liker 43
Gjest Xstrella
Skrevet
Safirx skrev (2 minutter siden):

Tenk å klare å legge ut så intetsigende innhold på reise… Her kunne hun jo virkelig slått til med litt fengende ferie-innhold til solhungrige nordmenn som ikke har fått reist på lenge. Men her vises kaffekopp, proteinshake, iskaffe og hatt opp mot solen. Det er så uinspirert og tomt…. Helt greit om man vil ha ferie og ikke bruke tid på some, men det postes jo.

Hun vil vise seg selv. Natur og klima bryr ikke hun seg om. 

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Kaffemonsteret skrev (1 time siden):

CP er veldig irriterende spør du meg. Jeg synes det er noe svært arrogant over å hevde å være designer av klær, servise, strikkeoppskrifter, kremer, sminke osv osv. legger ut kopierte oppskrifter som sine egne og står aldri opp for kritikk (går og gjemmer seg). 

Hun brukte også den nyfødte babyen sin til å reklamere for "healing"-krystaller. En noe merkelig og kynisk dame.

https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/Opdjdl/kjendisenes-nye-krystallsyke

Endret av SnowBells
Skrevet
Kaffemonsteret skrev (1 time siden):

Enig i det, men du verden så mye virksomhetene hennes genererer, både personalmessig og økonomisk. 

• Liker 4
Skrevet

Første feriedag og det viktige er å få plassert unga så mor og far får løpt. 

F72EA0D9-EB93-45E1-93A7-4700BBDA95F6.png

• Liker 24
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

"Kan jeg få ditt, kan jeg få datt." Skikkelig sjarmør han der ja 🙃

Endret av SnowBells
Gjest Xstrella
Skrevet

Tror de er på for kvinneguiden. De vet de blir diskutert. 

Skrevet

Kl 08:04 må barnevakten stille opp, på dag én i ferien. Mor og far skal løpe i fred. Og det må gjøres sammen, for far må ta bilder til Instagram. 

• Liker 42
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Irja skrev (19 minutter siden):

Kl 08:04 må barnevakten stille opp, på dag én i ferien. Mor og far skal løpe i fred. Og det må gjøres sammen, for far må ta bilder til Instagram. 

Det er ikke ferie de er på. Det er «jobb» og hele familien i arbeid. Barna må og stille opp. 

• Liker 17
Skrevet
Hallepalle2 skrev (46 minutter siden):

De sa tydeligvis nei siden Caroline måtte løpe alene (i følge Coach Eriksen story)

• Liker 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (47 minutter siden):

Trodde det var familieferie de var på jeg🙈

• Liker 10
Skrevet
skruf skrev (6 timer siden):

Eldste var allerede med på joggeturer i fjor sommer+de har lagt ut på instastory at hun løper på tredemølle og kjører sirkeltrening på treningsrommet i kjelleren. Med tights og magetopp, og sko fra Hooka sånn som mor sjøl 

Så allerede godt i gang selv om hun fortsatt er så lita at hun går på småskolen

Trist, rett og slett. 

Jeg er helt for at barn skal røre på seg, døtrene mine begynte på ballett da de var 3 år, yngste konverterte etterhvert til fotball, men det kan ikke sammenlignes med treningsopplegget i villa Kulås. 

barn skal ha det moro og veldig gjerne sosialt med andre barn når de beveger seg og er fysisk aktive. 

• Liker 1
Skrevet
Safirx skrev (2 timer siden):

ja, da kunne hun tatt helt fri… kaffekoppen og protein drikken er vel omtrent som hjemme 

• Liker 3
Skrevet
Ice-91 skrev (40 minutter siden):

De sa tydeligvis nei siden Caroline måtte løpe alene (i følge Coach Eriksen story)

Jeg reagerte også på dette, men kom til konklusjonen at de to løp nok en tur sammen først, for C må jo ha med sin personlige fotograf og drone-fører på løpetur for å få dokumentert denne utrolige bragden. Så har coachen selv dratt ut på en 5-6 timers tur alene etterpå (i følge treningsplanen han la ut).

med andre ord: hyggelig familieferie ilag! #ironi

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...