Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Strikkagenser skrev (2 minutter siden):

Altså, det er jo ingen logikk i svaret heller? Dette er farlige formidlere av trening og "helse". 

Ja, svaret er bare vas. 

• Liker 45
Skrevet

Jeg tviler på at spørsmål om å unngå å trene bort bryst er et reelt spørsmål idag. For 20 år siden kanskje. Det artige her er at Netfit prøver å fremstå som kunnskapsformidlere pået spørsmål som, hvis det var reelt, ikke burde blitt besvart med "kalori-visvas".

• Liker 41
Skrevet
Medici skrev (9 minutter siden):

Det er vel vist med bilder tidligere her, jeg fant det ikke igjen nå, men det var vel fra en tur til Granca. Et bilde i bikini med en relativt flatbrystet CBE. De vet altså ikke bare hvordan man beholder bryststørrelsen, men også øker den. Med det som etter antakelse om metode må være trening. Ganske revolusjonerende egentlig. Hvorfor deler de ikke den informasjonen?

Bildet med rød bikinitopp?

• Liker 9
Skrevet
Lill :) skrev (3 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på noe av fokuset som er hos Netfit? Hvordan trene seg opp til større rumpe og dette med bryster. Hva søren skjedde med trene for bedre mental og fysisk helse? Kroppene våre er ikke en pyntegjenstand, men et bevegelse og sanseapparat. Dette tror jeg har gått Netfit forbi. 

EE6A2484-7CAF-4CFE-B32D-A7CF5FF8FA90.png

hva skjer her???? Skremmende fokus… og ikke minst feilaktig råd… hva med å ivareta sunn kropp og det å være fornøyd og glad…

• Liker 17
Skrevet
Torden skrev (2 timer siden):

Ja, stemmer!

• Liker 5
Skrevet
Torden skrev (8 timer siden):

Bildet ser ut til å være fjernet fra bloggen, men hvis du bildegoogler navnet og b.e.a.c.h, så kommer det opp et fire år gammelt bilde med rød bikini. Dette er helt tydelig fra tiden før hun fikk trent opp brystpartiet.

• Liker 31
Gjest CecilieX
Skrevet

Men hvordan sørger man for at «musklene som bygges får energi fra maten og ikke fettet på kroppen»?

Jeg er helt blank på området, og aner ikke om dette konkret er mulig å «sørge» for. Meg bekjent er det jo ikke mulig å sørge for bare ved å gi beskjed innover. Burde det ikke underbygges med en forklaring på hvordan man sørger for dette? Hvis det er mulig? Hvis du ligger i kalorioverskudd over tid slik de anbefaler, så vil du jo legge på deg, og ikke nødvendigvis bare på brystene. 
Eller er løsningen å ikke ha fett på kroppen, slik at det ikke er noe fett å forbrenne, ref fettklypa som de snakket om. Og siden brystene består av fettvev, hvordan sørger man da for at fettet fjernes fra hele kroppen men ikke fra brystene? 
Hvis målet med å besvare spørsmål er å faktisk gi nyttig og konkret veiledning til følgerne (og ikke å rette fokus mot kroppen til CBE) så feiler de stort. Jeg ble i alle fall sittende igjen med flere spørsmål enn svar, rent bortsett fra at jeg jo vet at en måte å løse det på er å fylle brystene med silikon. 

Gjest CecilieX
Skrevet
Lopploella skrev (15 minutter siden):

Bildet ser ut til å være fjernet fra bloggen, men hvis du bildegoogler navnet og b.e.a.c.h, så kommer det opp et fire år gammelt bilde med rød bikini. Dette er helt tydelig fra tiden før hun fikk trent opp brystpartiet.

Sjekket litt ulike perioder og det ser ut til at bildene mangler på de aller fleste innlegg før januar 2020?

Skrevet (endret)

Det er bare å se på første sesong hun var med på bloggerne. 😉

Endret av BaHare
  • Liker 10
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (10 minutter siden):

image.jpeg.3a92a04f30665459c9b7c488532380d5.jpegDette her?

Der har hun jo helt normal mage også🤔

• Liker 27
Skrevet
Strikkagenser skrev (10 timer siden):

Altså, det er jo ingen logikk i svaret heller? Dette er farlige formidlere av trening og "helse". 

De får inn mengder med spørsmål også,noe som er litt merkelig…Er det dette LKE gjør når han ikke sitter i den mørke kjelleren? Finner på spm og svarer seg selv..?

• Liker 43
  • Hjerte 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (58 minutter siden):

Der har hun jo helt normal mage også🤔

Ser man det. Ingen innsunken mage🙄men ser like sur og mistrivsel rundt foto.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...