Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør ikke en hund av rasen til Ozo ha muligheter til å være mer ute? CBE skriver på bloggen at han er ute og tisser 3-4 ganger om dagen, og at han ellers er inne. De går ikke lang tur hver dag, og han står ikke i bånd eller hundegård ute.

• Liker 10
Skrevet
odipodis skrev (5 minutter siden):

Bør ikke en hund av rasen til Ozo ha muligheter til å være mer ute? CBE skriver på bloggen at han er ute og tisser 3-4 ganger om dagen, og at han ellers er inne. De går ikke lang tur hver dag, og han står ikke i bånd eller hundegård ute.

Alle hunder skal vel ha minst en lang tur hver dag? Handler jo om både mosjon, men også stimuli - få lukte og søke etter saker. Dette er jo en stor og aktiv hunderase, altså krever den lengere turer enn de små hundene de hadde før.

Frua kunne fint tatt en times powerwalk hver dag, masse frisk luft for både hund og eier. Og variasjon i kaloriforbrenningen...

• Liker 33
Skrevet
blåbærpai skrev (5 minutter siden):

Eller en hamster. Så kan de løpe om kapp nedi kjellern😅

😂 I hvert sitt bur.

• Liker 17
Skrevet
Hilde444 skrev (2 timer siden):

Det er godt kjent at ingen at de to er de skarpeste knivene i skuffen så som forventet dette🤦‍♂️😅

De er ikke den skarpeste kniven i skuffen og de bryr seg ikke om smittevern, så hva annet kan man forvente? 
Å dra til utlandet nå mener jeg er helt tullerusk, men det er nå en gang lov så da er jo dette paret det typiske paret som bare MÅ reise, så klart. 
og forandrer reglene seg mens de er forte slik at de feks må i karantene eller noe er det sikkert reglene som er dumme, i kjent cbe og lke stil. 

• Liker 20
Gjest SnowBells
Skrevet
odipodis skrev (3 timer siden):

Jeg følger ikke LKE på instagram, men jeg regner da absolutt med at han har med seg bikkja på de daglige joggeturene sine. CBE utelot helt sikkert den informasjonen nettopp for å skape litt engasjement (som med trassete unger; negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet osv).

Skrevet
On 1/9/2022 at 8:24 PM, Heartland said:

Hun bor i kjelleren ja, slik at hun kan speile seg og ta bilder av rumpa og magen sin dagen lang. Frisk luft får hun bare når hun drar til frisøren eller neglesalongen. Hvem er det forresten som KONSTANT går rundt med magetopp midt i 30-årene? HAR hun i det hele tatt en treningstopp som går nedom navlen?? Jo forresten, det har hun, men de bretter hun OPP!!
Og på siste instastory har hun tatt av seg bh og tatt på en trang topp så helligdommen synes gjennom i all sin prakt. Hvorfor - HVORFOR - gjør du dette Caroline?? ‍🥴

Ai ai, her er vi prippen og sart. Helligdommen? Er det brystene du sikter til? 🤔 Aldri hørt bryster bli omtalt som "helligdommen" før, men det er klart at det skal høres jo ut som hun viser underlivet som da høres mye verre ut når man først skal bodyshame.

Heier heller på at damer (også de over 30) går kledd i det man vil. Det er nok jantelov i dette landet fra før av. Men hun skal kanskje klippe seg kort, kle seg tekkelig og for all del ikke vise hud, og slutte å ta bilder av seg selv slik at andre som ikke føler seg like tilstrekkelig ikke skal føle seg støtt. Enklere å kritisere og bodyshame andre må vite.

Hvorfor hun gjør dette? Nei... Kanskje fordi hun kan og er fornøyd med kroppen sin (Gud forby?) 🤷‍♀️ Hele tråden er gjennomsyret av nettopp dette og det er så innlysende hvorfor enkelte andre kvinner "hater" henne.

• Liker 17
Skrevet
Luvinesta skrev (28 minutter siden):

Ai ai, her er vi prippen og sart. Helligdommen? Er det brystene du sikter til? 🤔 Aldri hørt bryster bli omtalt som "helligdommen" før, men det er klart at det skal høres jo ut som hun viser underlivet som da høres mye verre ut når man først skal bodyshame.

Heier heller på at damer (også de over 30) går kledd i det man vil. Det er nok jantelov i dette landet fra før av. Men hun skal kanskje klippe seg kort, kle seg tekkelig og for all del ikke vise hud, og slutte å ta bilder av seg selv slik at andre som ikke føler seg like tilstrekkelig ikke skal føle seg støtt. Enklere å kritisere og bodyshame andre må vite.

Hvorfor hun gjør dette? Nei... Kanskje fordi hun kan og er fornøyd med kroppen sin (Gud forby?) 🤷‍♀️ Hele tråden er gjennomsyret av nettopp dette og det er så innlysende hvorfor enkelte andre kvinner "hater" henne.

Siste avsnittet ditt (det andre orker jeg ikke å kommentere engang). Hadde hun vært så fornøyd med kroppen sin hadde hun kanskje ikke hatt så stort behov for å redigere og posere den tynnere? Hun er alt annet enn kroppspositiv. 

• Liker 49
Skrevet
Luvinesta skrev (1 time siden):

Det er vel mannen der i huset som bodyshamer, er det ikke? 

som andre her sier, tid og sted. Og sammenligning med @Inocybe er ganske treffende. 
jeg hadde reagert om det hadde sitter en mann ved siden av meg på restaurant i bar overkropp feks. Tykk eller tynn, men man har på seg klær, og det samme hadde jeg forventet av ei dame. Jeg vil da vel ikke gå å se på kroppen til folk, det handler ikke om at man er fornøyd eller ei. Jeg synes det blir litt tomt når argumentet for å gå lettkledd eller vise silikonpupp hele tiden er at det må man få lov til om man er fornøyd med kroppen sin. Det er vel mye man er fornøyd med som man ikke går å viser frem hele tiden? 

• Liker 40
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Luvinesta skrev (2 timer siden):

Hvordan i all verden klarer du å få dette til å handle om bodyshaming? Det er da ikke verre enn at det ser merkelig og upassende ut, på samme måte som at det hadde vært merkelig å gå i pysjamas når man skal i bryllup. Det er ikke slutty med korsett og dristig utringing hvor silikonpuppene nærmest velter ut, det kan tvert i mot være både pirrende og dristig ved rett anledning - men det er jo et pussig og flaut antrekk når man er i familieselskap med besteforeldre og små barn!

Og utseendet sitt er CBE åpenbart ikke fornøyd med, all den tid hun ser ganske så annerledes ut på live tv enn hun gjør i sine egne kanaler. Legg f eks merke til hudstruktur, neseform og lepper på de to bildene nedenfor.

08B3FF2D-779C-47F1-BAE9-0F8CD85BBAEE.jpeg.8c629f37036e6899e771ed906aad3369.jpeg.jpg

Screenshot_20220112-143501_Instagram.jpg

Endret av SnowBells
Gjest Anonymdame@
Skrevet
SnowBells skrev (1 time siden):

Hvordan i all verden klarer du å få dette til å handle om bodyshaming? Det er da ikke verre enn at det ser merkelig og upassende ut, på samme måte som at det hadde vært merkelig å gå i pysjamas når man skal i bryllup. Det er ikke slutty med korsett og dristig utringing hvor silikonpuppene nærmest velter ut, det kan tvert i mot være både pirrende og dristig ved rett anledning - men det er jo et pussig og flaut antrekk når man er i familieselskap med besteforeldre og små barn!

Og utseendet sitt er CBE åpenbart ikke fornøyd med, all den tid hun ser ganske så annerledes ut på live tv enn hun gjør i sine egne kanaler. Legg f eks merke til hudstruktur, neseform og lepper på de to bildene nedenfor.

08B3FF2D-779C-47F1-BAE9-0F8CD85BBAEE.jpeg.8c629f37036e6899e771ed906aad3369.jpeg.jpg

Screenshot_20220112-143501_Instagram.jpg

Det var litt forskjell på bildene. På det øverste ser hun ut som en vanlig mamma på 35+. På det nederste kunne hun vært 28-30 kanskje. Jeg er selv i slutten av 30-årene, så ingenting feil med det. Men trodde hun alltid så yngre ut enn sin alder. Hun er ikke 35 ennå tror jeg. 

Skrevet

MÅ vise frem den spisse haka og MÅ være lettkledd. Det der er vel en nattkjole? Hvorfor må et spilles på sex hele tiden...:roll:

• Liker 21
Skrevet
Anonymdame@ skrev (1 time siden):

Det var litt forskjell på bildene. På det øverste ser hun ut som en vanlig mamma på 35+. På det nederste kunne hun vært 28-30 kanskje. Jeg er selv i slutten av 30-årene, så ingenting feil med det. Men trodde hun alltid så yngre ut enn sin alder. Hun er ikke 35 ennå tror jeg. 

Jeg synes omvendt. Ser mye eldre ut på nederste, ville tippet rundt 40 som prøver ut filter mm. 

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...