Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2021 #54021 Skrevet 11. desember 2021 (endret) Temaene forut for de siste sidene her var omtrent følgende: Åpenbar redigering av kropp og utseende, manglende oppdatering av SoMe-kanaler som to voksne jobber fulltid med, og uteblitt lansering og vekst av treningsportalen Netfit AS som visstnok har et stort nettverk i form av aksjeeiere i ryggen, sammenlignet med Fitfocus. Endret 11. desember 2021 av Revenge o'Cavatina 28
Kollontaj Skrevet 11. desember 2021 #54022 Skrevet 11. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Temaene forut for de siste sidene her var omtrent følgende: Åpenbar redigering av kropp og utseende, manglende oppdatering av SoMe-kanaler som to voksne jobber fulltid med, og uteblitt lansering og vekst av treningsportalen Netfit AS som visstnok har et stort nettverk i form av aksjeeiere i ryggen, sammenlignet med Fitfocus. Men, men det er så mye mer interessant å diskutere brukerens moral!💃🏻 10
Klink Skrevet 11. desember 2021 #54023 Skrevet 11. desember 2021 Felis skrev (56 minutter siden): Barna til Caroline Berg Eriksen har henholdsvis 54 500 og 43 800 treff på google, ikke ett av disse er i denne trådens 54 000 innlegg. Bare nevner det... Når det gjelder kritikken av CBE på Kvinneguiden, så er det ikke slik at den samme kritikken har blitt repetert i over 10 år. Vi diskuterer ikke den samme hendelsen. Vi diskuterer at CBE gjentar hendelsen, gjerne på daglig basis. Så det er dagens bilde av barn (eller kaffekopp, eller mage osv) som er tema, ikke fjorårets, eller året før. Hvis hun slutter å eksponere barn, slutter det også å være et tema på Kvinneguiden. Noen ganger trekkes dog gamle hendelser opp. Dette fordi det er hensiktsmessig for å vise et mønster av handlinger. Eller å vise til tidligere lovnader som ikke holdes. Som den gang de uttalte at de skulle eksponere barna mindre. Det har jo åpenbart ikke skjedd. Dette er jeg sikker på at ALLE deltakere i tråden skjønner, og når det likevel blir et argument, lurer jeg fælt på hva som ble diskutert før denne avsporingen startet. Var det det redigeringen av nesa? Var det bildet som avslørte hvordan hun poserer for å fremstå tynnest mulig? Ett eller annet skal tydeligvis druknes i støy, så kanskje vi skal dreie diskusjonen tilbake dit? Nei for vi skriver jo aldri barnas navn. Googler man cbe kommer tråden opp og alle kan lese om de vi omtaler som barna. 3
Populært innlegg bun9 Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #54024 Skrevet 11. desember 2021 På fruens insta-story er det flere videoer og bilder fra gårsdagens grøtfest med pynting av pepperkakehus. I en av videoene har barna stilt seg på rekke og rad hvor de holder sitt ferdig pyntede hus. Fruen filmer hvert hus på nært hold. Ingen barneansikt vises. Heller ikke på de andre bildene og videoene, unntatt en kort videosnutt hvor hennes eget barn er filmet rett forfra. Jeg er ikke overrasket, men likevel er det påfallende at hun ikke eksponeres andres barn fordi 1) hun vet godt at barns personvern skal beskyttes, og/eller 2) har fått beskjed fra barnas foreldre om at de ikke skal eksponeres i hennes kanaler. Men hennes barns personvern? Nei, drit i det. Mamma og pappas jobb er å jo å selge dem. Jeg har ikke ord for denne … holdningen. Jeg kan til en viss grad at man ikke bryr seg om andres barn, bryter loven osv., men at man som forelder bevisst gjør dette mot sine egne barn når man vet hvor galt det er og hvor skadelig det kan være? Jeg vil aldri fatte det. Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen, dere er dårlige foreldre! Jeg driter i hvor fine rom de har og hvor mange gaver de får til jul. Ingenting vil gjøre opp for at dere med full viten og vilje ikke beskytter barna deres. La oss nå håpe på at barna kan tilgi dere når de vokser opp. 134
Populært innlegg Felis Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #54025 Skrevet 11. desember 2021 Klink skrev (3 minutter siden): Nei for vi skriver jo aldri barnas navn. Googler man cbe kommer tråden opp og alle kan lese om de vi omtaler som barna. Jeg er redd du misset poenget. At barnas navn ikke er delt i tråden, betyr at de 54 500 og 43 800 treffene har foreldrene sørget for selv. Tygg litt på det, Hvordan hadde du følt det hvis du en dag fant på å google ditt eget navn og fant 54 TUSEN treff? Og ingen ting av dette hadde du delt selv. Du har ingen kontroll over verken innhold eller publikum, og det hele er irreversibelt. Det er et forferdelig overtramp, som de færreste voksne hadde akseptert. Men disse barna skal tolerere det, fordi det betyr at mor og far slipper å jobbe og dermed kan tilbringe mer tid med barna. Er det da greit? Sorry, men det er ikke denne tråden som er problemet... 100
Ville91 Skrevet 11. desember 2021 #54026 Skrevet 11. desember 2021 bun9 skrev (17 minutter siden): På fruens insta-story er det flere videoer og bilder fra gårsdagens grøtfest med pynting av pepperkakehus. I en av videoene har barna stilt seg på rekke og rad hvor de holder sitt ferdig pyntede hus. Fruen filmer hvert hus på nært hold. Ingen barneansikt vises. Heller ikke på de andre bildene og videoene, unntatt en kort videosnutt hvor hennes eget barn er filmet rett forfra. Jeg er ikke overrasket, men likevel er det påfallende at hun ikke eksponeres andres barn fordi 1) hun vet godt at barns personvern skal beskyttes, og/eller 2) har fått beskjed fra barnas foreldre om at de ikke skal eksponeres i hennes kanaler. Men hennes barns personvern? Nei, drit i det. Mamma og pappas jobb er å jo å selge dem. Jeg har ikke ord for denne … holdningen. Jeg kan til en viss grad at man ikke bryr seg om andres barn, bryter loven osv., men at man som forelder bevisst gjør dette mot sine egne barn når man vet hvor galt det er og hvor skadelig det kan være? Jeg vil aldri fatte det. Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen, dere er dårlige foreldre! Jeg driter i hvor fine rom de har og hvor mange gaver de får til jul. Ingenting vil gjøre opp for at dere med full viten og vilje ikke beskytter barna deres. La oss nå håpe på at barna kan tilgi dere når de vokser opp. Dette! 👏🏼 23
Klink Skrevet 11. desember 2021 #54027 Skrevet 11. desember 2021 Felis skrev (2 timer siden): Jeg er redd du misset poenget. At barnas navn ikke er delt i tråden, betyr at de 54 500 og 43 800 treffene har foreldrene sørget for selv. Tygg litt på det, Hvordan hadde du følt det hvis du en dag fant på å google ditt eget navn og fant 54 TUSEN treff? Og ingen ting av dette hadde du delt selv. Du har ingen kontroll over verken innhold eller publikum, og det hele er irreversibelt. Det er et forferdelig overtramp, som de færreste voksne hadde akseptert. Men disse barna skal tolerere det, fordi det betyr at mor og far slipper å jobbe og dermed kan tilbringe mer tid med barna. Er det da greit? Sorry, men det er ikke denne tråden som er problemet... Tråden er en liten del av problemet på en måte. Du går ut fra at jeg ikke er enig i at cbe eksponerer barna sine for mye, det er jeg helt enig i. Jeg er også enig i at tråden her ikke er det spor bedre for barna. 7
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #54028 Skrevet 11. desember 2021 Vi snakker om en influencer som har barnas navn øverst i egen bio. Jeg synes det er helt forkastelig. Sånn, der var det sagt. 61
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #54029 Skrevet 11. desember 2021 Jeg må le av fruens håndtering av smittevern. I går var det pynting pepperkakehus og i dag badebursdag.. Budskapet om å forsøke å begrense nærkontaktene sine har vist ikke nådd Kulås.. 57
Katten89 Skrevet 11. desember 2021 #54030 Skrevet 11. desember 2021 Lill skrev (19 timer siden): PT Adrian og Peter Peter Peters er ikke oppskrytt. De er begge tungt inne i NetFit. Man må ikke svartmale alt for å score poenger. Det er ikke et ekkokammer vi befinner oss i. Tungt inne i netfit 😂😂 Håper de klarer å skape mer resultater hos kundene sine en dem gjør med denne bedriften. 26
Populært innlegg Surikatt Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #54031 Skrevet 11. desember 2021 Synes oppriktig synd på de to jentene som blir kledd opp i identiske antrekk og stylet på håret før de blir plassert i trappa foran noen tinnsoldater, fotografert og lagt rett ut på insta. Det er noe ondskapens hotell over det hele. Det dystre huset og den liksom idylliske julen Caroline Berg Eriksen lever av. Det er en så sykt overdreven julefokus og det er forbruk-forbruk-forbruk mens hun skryter av at de ikke gir julegaver. Forbruket hennes utkonkurrerer det jeg bruker på julegaver. Så jeg gir med glede en julegave til mine nærmeste da jeg ikke bytter ut alt av møbler eller pusser opp hvert år. Det jeg har av klær får plass inni et helt vanlig, dobbelt klesskap. 105
Gjest Kattedama Skrevet 11. desember 2021 #54032 Skrevet 11. desember 2021 Katten89 skrev (4 minutter siden): Tungt inne i netfit 😂😂 Håper de klarer å skape mer resultater hos kundene sine en dem gjør med denne bedriften. Tja, det «oppskrytte» nettverket Peter Peters hadde årsinntekt på 6,5 million kr i 2020. https://www.tv2.no/a/14119896/
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. desember 2021 #54033 Skrevet 11. desember 2021 Lill skrev (17 minutter siden): Tja, det «oppskrytte» nettverket Peter Peters hadde årsinntekt på 6,5 million kr i 2020. https://www.tv2.no/a/14119896/ Tja, Netfit AS sørget definitivt ikke for Peter Peters inntekt i 2020. https://www.purehelp.no/m/company/details/netfitas/824925712 156 000 kr i minus.
Gjest Solaire Skrevet 11. desember 2021 #54034 Skrevet 11. desember 2021 Surikatt skrev (19 minutter siden): Synes oppriktig synd på de to jentene som blir kledd opp i identiske antrekk og stylet på håret før de blir plassert i trappa foran noen tinnsoldater, fotografert og lagt rett ut på insta. Det er noe ondskapens hotell over det hele. Det dystre huset og den liksom idylliske julen Caroline Berg Eriksen lever av. Det er en så sykt overdreven julefokus og det er forbruk-forbruk-forbruk mens hun skryter av at de ikke gir julegaver. Forbruket hennes utkonkurrerer det jeg bruker på julegaver. Så jeg gir med glede en julegave til mine nærmeste da jeg ikke bytter ut alt av møbler eller pusser opp hvert år. Det jeg har av klær får plass inni et helt vanlig, dobbelt klesskap. Nei CBE gir da ikke julegaver. Hun shopper heller vilt og hemningsløst til seg selv og barna resten av året og skriver det av på bedriften 😇 Enorme dynger med klær, sløyfer, sko, leker, sminke, smykker, u name it she got it. Hun shopper mer i løpet av et par uker enn de aller fleste andre kjøper i løpet av et helt år.
Måne Rampelyset Skrevet 11. desember 2021 #54035 Skrevet 11. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Måne, admin. 2
Gjest Kattedama Skrevet 11. desember 2021 #54036 Skrevet 11. desember 2021 (endret) Dævendøtte skrev (4 timer siden): Tja, Netfit AS sørget definitivt ikke for Peter Peters inntekt i 2020. https://www.purehelp.no/m/company/details/netfitas/824925712 156 000 kr i minus. Har ikke påstått at NetFit er en del av Peter Peters inntekt i 2020. Det lar seg nok vanskeliggjøre med tanke på at Netfit ikke er oppe å går enda. Hvis de i det hel tatt vil få dette opp å gå. Ser ikke ut som det er realistisk med det første. Endret 11. desember 2021 av Lill :)
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg #54037 Skrevet 11. desember 2021 (endret) Småtipsy etter en kveld med godt i glasset og legger ut en kysseselfie med datter, på badet, rundt midnatt, classy. Ser for øvrig på instastory til klinikk-venninnen at CBE stiller i treningstights og kort genser med synlig mage i datters bursdagsselskap på badeland, den magen/kroppen skal altså flashes åkke som. Endret 11. desember 2021 av Anonym90059005 62
Klink Skrevet 11. desember 2021 #54038 Skrevet 11. desember 2021 Anonym90059005 skrev (17 minutter siden): Småtipsy etter en kveld med godt i glasset og legger ut en kysseselfie med datter, på badet, rundt midnatt, classy. Ser for øvrig på instastory til klinikk-venninnen at CBE stiller i treningstights og kort genser med synlig mage i datters bursdagsselskap på badeland, den magen/kroppen skal altså flashes åkke som. Vi vet ikke hvor mye hun har drukket da, så at hun er småtipsy vet vi da ikke. Enig i at selfien du referer til er veldig upassende. 8
cerruti Skrevet 12. desember 2021 #54039 Skrevet 12. desember 2021 Rett og slett ubehagelig å se! Hvem legger ut noe sånn? Rød silkekjole og kysser et barn på munnen. Tacky… 32
FruRosa Skrevet 12. desember 2021 #54040 Skrevet 12. desember 2021 cerruti skrev (5 timer siden): Rett og slett ubehagelig å se! Hvem legger ut noe sånn? Rød silkekjole og kysser et barn på munnen. Tacky… Os så lett det er å manipulere det bildet, for sånne som ønsker det ... 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå