Pusern3 Skrevet 9. desember 2021 #53981 Skrevet 9. desember 2021 Roadrunner skrev (9 timer siden): Jeg følger flere ulike treningsprofiler på Instagram, blant annet Maren Erdvik og Annema Refsnes. Og så svinger jeg innom Netfit (følger ikke) av og til for å se hva som rører seg der (stort sett spørsmålsrunde med svar som oser av behovet for å benytte latin og faguttrykk, og ikke treffe mottaker). Gang på gang slår det meg hvor langt unna Netfit er å være inspirerende, motiverende, engasjerende og positivt. Eksempel: Maren Erdvik startet julekalender på sin kanal, hvor hun legger ut en ny øvelse hver dag med mål om å ta 24 repetisjoner. Så kan man velge om man bare tar 24 repetisjoner av dagens øvelse, eller om man "bygger på" og legger sammen alt underveis. Eneste utstyret hun bruker er to halvannenliters flasker med vann, og hun viser ulike varianter for ulikt utganspunkt (som planke på knær samt strak etc). Det er smil og latter, og oppmuntrende ord underveis. Og man blir inspirert enten man vil eller ei (mye av samme tilnærming finner man hos Annema og deres Naardic). Så går jeg inn på Netfit... Trenger jeg si mer? Helt enig og så mye mer inspirerende når alt ikke skal være så perfekt hele tiden…. 5
Piggi Skrevet 9. desember 2021 #53982 Skrevet 9. desember 2021 Hva har skjedd med bloggen.? Skulle ikke den være oppdatert nå? 6
Piggi Skrevet 10. desember 2021 #53983 Skrevet 10. desember 2021 Piggi skrev (7 timer siden): Hva har skjedd med bloggen.? Skulle ikke den være oppdatert nå? (siterer meg ) Da jeg da jeg logget inn fra en annen enhet kom jeg inn, kan hun blokkere folk fra bloggen? Hjelpe meg så lite hun oppdaterer! Bloggen må vel være en saga blott i løpet av kort tid? 12
Pusern3 Skrevet 10. desember 2021 #53984 Skrevet 10. desember 2021 Piggi skrev (30 minutter siden): (siterer meg ) Da jeg da jeg logget inn fra en annen enhet kom jeg inn, kan hun blokkere folk fra bloggen? Hjelpe meg så lite hun oppdaterer! Bloggen må vel være en saga blott i løpet av kort tid? jeg ser heller ikke det nye så mulig jeg også er blokkert… 🤣🤣🤣 isåfall det ultimate bevis for at bedriftslederen leser her og tar det med seg for jeg kommenterer ALDRI på IG eller blogg. Er heller ikke følger på IG. 4
Gjest CecilieX Skrevet 10. desember 2021 #53985 Skrevet 10. desember 2021 Piggi skrev (9 timer siden): Hva har skjedd med bloggen.? Skulle ikke den være oppdatert nå? CBE har forklart at det er tekniske problemer knyttet til bloggen. Slik har det vært noen uker. Jeg vet ikke om det er hele forklaringen da frekvensen på blogginnlegg har sunket lenge. Det er jo grunn til å stille spørsmålstegn ved at de ikke får fikset det som er relativt vesentlig for deler av virksomheten. I dagens samfunn er det jo mye kompetanse på datatekniske ting, så litt rart at det tar uker å få fikset.
Felis Skrevet 10. desember 2021 #53986 Skrevet 10. desember 2021 CecilieX skrev (1 minutt siden): CBE har forklart at det er tekniske problemer knyttet til bloggen. Slik har det vært noen uker. Jeg vet ikke om det er hele forklaringen da frekvensen på blogginnlegg har sunket lenge. Det er jo grunn til å stille spørsmålstegn ved at de ikke får fikset det som er relativt vesentlig for deler av virksomheten. I dagens samfunn er det jo mye kompetanse på datatekniske ting, så litt rart at det tar uker å få fikset. Det er sikkert de samme folkene som jobber med Netfit. Da går det ikke fort... 41
Gjest Solaire Skrevet 10. desember 2021 #53987 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Bloggen til CBE ligger mer og mer brakk. Mange influensere har sluttet å blogge forlengst, da det er Tiktok og Instagram som gjelder nå. F eks så gav både Sophie Elise og Pilotfrue seg med blogging for et par år siden. Det er mye lettere å nå et internasjonalt publikum med Instagram og TikTok enn med en norsk blogg, i tillegg til at IG krever enda mindre arbeid enn en blogg. Influenserne må jo få nok tid til sminke, manikyr og selfies i "arbeidstida" vet du 😊 Men det er jo helt hinsides at to fulltidsansatte, friske voksne ikke makter å produsere mer enn noen få ihjelretusjerte bilder på instagram i løpet av ei hel uke. Endret 10. desember 2021 av Solaire
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. desember 2021 #53988 Skrevet 10. desember 2021 NewStart87 skrev (På 8.12.2021 den 21.25): Viktig å få med rumpa.. Hvem løper sånn på en tredemølle? 😅 Også i 16 kmt! Synes fokuset på de siste bildene (som jeg har sett her inne) har vært på å virke så tynn som mulig. Kroppen er jo forvridd i poseringene, ser ikke bra ut! Skremmende hvordan hun har utviklet seg. Personlig tror jeg mannen hennes er en god pådriver. Men det er jo bare synsing.
Hallepalle2 Skrevet 10. desember 2021 #53989 Skrevet 10. desember 2021 Dævendøtte skrev (5 minutter siden): Hvem løper sånn på en tredemølle? 😅 Også i 16 kmt! Synes fokuset på de siste bildene (som jeg har sett her inne) har vært på å virke så tynn som mulig. Kroppen er jo forvridd i poseringene, ser ikke bra ut! Skremmende hvordan hun har utviklet seg. Personlig tror jeg mannen hennes er en god pådriver. Men det er jo bare synsing. Det som ikke er synsing, men fakta, er at det fremvises en helt annen kropp på de plattformene de styrer enn man så på direktesendingene og bilder fra andre aktører. Det ser faktisk ikke ut som samme dame. 46
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. desember 2021 #53990 Skrevet 10. desember 2021 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Det som ikke er synsing, men fakta, er at det fremvises en helt annen kropp på de plattformene de styrer enn man så på direktesendingene og bilder fra andre aktører. Det ser faktisk ikke ut som samme dame. Er trist hele greia. Så noen minutter da hun var med og sang i et program, hun virker så usikker, flakkende og nervøs. Skal legge til at grunnlaget mitt for å si noe som helst er ganske tynt, men satt igjen med dette inntrykket.
Gjest Snøsøta Skrevet 10. desember 2021 #53991 Skrevet 10. desember 2021 «Believe you can and you are half way… where egentlig CBE? (Spiller på et sitat fra treningsrommet i villaen) Hvor mener du egentlig at man skal med livet sitt? Bli tynnest mulig? Er det suksess, det du vil bli husket for? Og glemmer du at du lever et liv hvor du bruker hele arbeidsdagen på utseendet ditt, og hvor barna må stå for resten av innholdsproduksjonen? Folk flest må prioritere tiden sin, og mellom hvilke valg de skal ta i livet. De fleste har en ide om hvor de vil og hvilket samfunnsansvar man mener det er riktig å ta. Det er ikke en konkurranse om selvkontroll. Og folk flest kan ikke bare tro seg bort fra heltidsjobb, familie, venner og interesser for å «være den beste versjonen av deg selv» - merkelig nok definert som utseende. Heldigvis ønsker de det ikke heller. For vet du, da hadde verden stoppet opp.
Blondinbolla Skrevet 10. desember 2021 #53992 Skrevet 10. desember 2021 Jeg tror jeg har funnet filteret CBE bruker på bl.a. profilbildet på Instagram, her vist frem av en dansk influenser. Det må jo være det samme? 40
Populært innlegg bun9 Skrevet 10. desember 2021 Populært innlegg #53993 Skrevet 10. desember 2021 Jeg husker det var flere som lurte på hvordan det så ut i profil når hun tok bilder forfra og poserte for å fremheve midjen, magen og thigh gap. Vel, CBE innfrir.. Ser like latterlig ut som jeg så for meg. Trist skue. 68
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. desember 2021 Populært innlegg #53994 Skrevet 10. desember 2021 Stakkars menneske. 🙁 58
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 10. desember 2021 Populært innlegg #53995 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Tidligere fniste jeg av all poseringen hos carolinebergeriksenno. Idag er jeg en mellomting av irritert og oppgitt over at en 35-årig tobarnsmor til småjenter ikke er sitt ansvar bevisst, og turer frem som en 16-åring som gjør hva som helst for å få rulle med russebussen mens kjæresten, den snart 40-årige tobarnsfaren til de samme småjentene hjelper til. Dette er ikke engang "guilty pleasure" men bare dumt. Endret 10. desember 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 82
Oline12 Skrevet 10. desember 2021 #53996 Skrevet 10. desember 2021 bun9 skrev (1 time siden): Jeg husker det var flere som lurte på hvordan det så ut i profil når hun tok bilder forfra og poserte for å fremheve midjen, magen og thigh gap. Vel, CBE innfrir.. Ser like latterlig ut som jeg så for meg. Trist skue. Oh my lord. Det blir jo bare verre og verre. 29
EmilieH Skrevet 10. desember 2021 #53997 Skrevet 10. desember 2021 Ser på Instagram at hun skal ha grøtfest - står dåg ikke med hvem men er det innafor i disse dager? 4
Klink Skrevet 10. desember 2021 #53998 Skrevet 10. desember 2021 EmilieH skrev (5 minutter siden): Ser på Instagram at hun skal ha grøtfest - står dåg ikke med hvem men er det innafor i disse dager? Hvis det er fest med 10 stk utenom (?) sin egen familie er det innafor slik jeg forstå de vage anbefalingene. Og barn hadde vel ingen slike så lenge det var innafor sin egen kohort (skole/barnehage) 17
Gjest Kattedama Skrevet 10. desember 2021 #53999 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Så mens NetFit ikke er oppe å går, har Fitfocus nye og inspirerende funksjoner i sitt tilbud. Og hun er en person. Berg Eriksen er to voksne, har vært bemidlet og har et stort nettverk. Endret 10. desember 2021 av Lill :)
Skrottefar Skrevet 10. desember 2021 #54000 Skrevet 10. desember 2021 Lill skrev (1 time siden): har et stort nettverk. Jeg finner det svært rart at dette store nettverket ikke ser hvor det bærer helt feil avsted og klarer å banke litt vett inn i skallene dems, men men, de tør vel ikke si imot mr. know-it-all-and know-it-best 🤣 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå