Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det MÅ jo være tøys at hun liksom må stå frem på TV for å svare kritikerne sine. Hun har 24/7 tilgang på siden egne SoMe-kanaler hvor hun og hun alene bestemmer hva som skal publiseres. De gangene kritikken mot henne har vært publisert i andre media, feks etter kvinnedagkronikken (med samme tematikk som sangen) eller når Sarah Sørheim var kritisk til hennes bruk av datteren i en annonse, hadde hun også mulighet til å gi tilsvar ti de  samme mediene - så det er nok ironisk eller satt på spissen. 

Vi kan ikke tillegge oss selv at debatten vi fører her inne, er noe hun opplever å ikke har makt nok til å kunne gi skikkelig tilsvar på i de kanalene hun har. Tenker jeg. 

Ser ut til at alle midler skal taes i bruk for å få CBE videre i konkurransen. Sympati kortet er åpenbart det som spilles ut her. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solaire skrev (20 minutter siden):

Hun er jo utrolig sjarmerende da 😊

Og utrolig flink og naturlig vakker. 

• Liker 3
Skrevet
Hut skrev (37 minutter siden):

Det var du som begynte å sitere meg. 

Hvorfor ikke svare de som responderer til det du kommenterer?

• Liker 7
Skrevet

Har ikke problemer med å eksponere andre sine barn heller. Og synes det er helt ok. 

F2B9786B-6289-47A8-8EDE-90E9064FE867.jpeg

• Liker 40
Skrevet
Hut skrev (1 time siden):

Det var du som begynte å sitere meg. 

Omg a pink pony…. Så du tåler mao ikke at en svarer på ting du kommenterer… greit nok men hva med å bare blokke meg da om du ikke tåler svarene mine? Du vet vel at det er mulig?

• Liker 9
Skrevet
Trolltunga skrev (24 minutter siden):

Har ikke problemer med å eksponere andre sine barn heller. Og synes det er helt ok. 

F2B9786B-6289-47A8-8EDE-90E9064FE867.jpeg

Ser andre bloggere som gjør slikt men de sladder, og om de glemmer så sladder de i etterkant (alle kan drite på leggen men deg er ok når de fikser det når de blir oppmerksom på det)

• Liker 28
Skrevet
Snødronninga skrev (47 minutter siden):

Hvorfor ikke svare de som responderer til det du kommenterer?

Tusen takk 🙂

• Liker 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Omg a pink pony…. Så du tåler mao ikke at en svarer på ting du kommenterer… greit nok men hva med å bare blokke meg da om du ikke tåler svarene mine? Du vet vel at det er mulig?

Wow hvor hårsår er det mulig å være? Du siterer meg jeg svarer på det du siterer meg på. Hva er du prøver å poengtere egentlig? Ikke behov for å blokke deg gitt😁

• Liker 2
Skrevet
Hut skrev (15 minutter siden):

Wow hvor hårsår er det mulig å være? Du siterer meg jeg svarer på det du siterer meg på. Hva er du prøver å poengtere egentlig? Ikke behov for å blokke deg gitt😁

Håper du ikke er seriøs nå…

Men tilbake til trådens tema CBE

Låten hennes vil nok ikke komme inn på noen spilleliste her i huset, men med proffhjelp kan hun nok bli en bensinstasjonsartist 

• Liker 8
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden):

Håper du ikke er seriøs nå…

Men tilbake til trådens tema CBE

Låten hennes vil nok ikke komme inn på noen spilleliste her i huset, men med proffhjelp kan hun nok bli en bensinstasjonsartist 

Like seriøs som deg antar jeg.

Men tilbake til trådens tema CBE. Synes hun gjorde en god opptreden i går. Sangen var så som så. Bensinstasjonsartist blir hun nok ikke. Hun fortsetter nok som influencer en del år til er mitt tips. 

• Liker 2
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Er det obligatorisk å mene at hun har en bra kropp? Jeg har nok en litt annen mening uten at jeg trenger å utdype noe mer om hvorfor. Spenstig tekst. :Knegg: Jeg synes mye av det hun står for, deler og uttrykker er provoserende. 

Ja jeg ser det, siden dette er den eneste tråden du henger på her inne 😅 om du hadde fått betalt for å hate henne så hadde du sikkert vært rik du også, si.. 

• Liker 9
Skrevet
Minnie Mus skrev (1 time siden):

Nei så klart trenger ikke frua det :sarkasme:Alle andre oppegående mennesker spør om det er greit å dele bilder eller videoer av andre mennesker før det legges ut i some. Jeg hadde blitt rasende om noen hadde delt videoer og bilder av mitt barn med over 300 000 fremmede mennesker! 

jeg trodde at det ofte var film/foto forbud på slike forestillinger for å nettopp verne mot at bilder blir delt...?

• Liker 32
Skrevet (endret)
Minnie Mus skrev (1 time siden):

Nei så klart trenger ikke frua det :sarkasme:Alle andre oppegående mennesker spør om det er greit å dele bilder eller videoer av andre mennesker før det legges ut i some. Jeg hadde blitt rasende om noen hadde delt videoer og bilder av mitt barn med over 300 000 fremmede mennesker! 

Eksponeringen av barn er det mest kritikkverdige med bedriften til CBE.
Det er ille når det ligger så mye bilder og informasjon om barna at hvem som helst kan gjenkjenne dem på gata. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 35
Skrevet
Kokofarius skrev (6 timer siden):

Nå har jeg endelig sett det på YouTube… var ikke imponert, fæl sang, fælt kostyme, får ikke lyst å følge, eller se programmet.

og siden musikk og opptreden går som kunst, og kunst er subjektivt så er det helt innafor å si, nei nei nei!!!

Og det er i alle fall ikke live heller. Låter prikklikt som innspillingen på Spotify. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
MacBeth skrev (10 minutter siden):

jeg trodde at det ofte var film/foto forbud på slike forestillinger for å nettopp verne mot at bilder blir delt...?

Det stemmer at det ofte er film/fotoforbud for å hindre spredning, men ikke alltid. Og det vil dessverre alltid finnes grenseløse mennesker som CBE. Hvem som helst kan nå bruke den offentlige videoen til hva som helst, i alt fra youtube-sketsjer til GIF'er. Man har null kontroll over innhold etter at det er publisert på nett, noe f eks Kripos og Datatilsynet er klinkende klare på.

Endret av Solaire
Skrevet
Solaire skrev (6 minutter siden):

Det stemmer at det ofte er film/fotoforbud for å hindre spredning, men ikke alltid. Og det vil dessverre alltid finnes grenseløse mennesker som CBE. Hvem som helst kan nå bruke den offentlige videoen til hva som helst, i alt fra youtube-sketsjer til GIF'er. Man har null kontroll over innhold etter at det er publisert på nett, noe f eks Kripos og Datatilsynet er klinkende klare på.

Jeg la ved skjermdump fra Datatilsynet og argumentet om at det kanskje er barn der under barnevern feks. Ikke at en så «drastisk» grunn burde være nødvendig for å ikke filme, men da fikk jeg til svar at jeg bare måtte lese meg opp på reglene. 

• Liker 25
Skrevet

Låten var vel helt gjennomsnittlig, men det er helt vondt å se på hvor ubekvem CBE er foran kamera. Rart hun ikke har blitt mer scenevant etter alle disse årene.

Uansett; det som sjokkerer meg hver gang jeg ser henne i TV eller glansede magasiner, er at hun ser ut som en helt annen person enn den det er bilder av på bloggen/Instagram. Kan noen si meg hvordan det en gang er mulig? Aldri sett noe lignende! Helt ugjenkjennelig «IRL» 🤔

• Liker 35
Skrevet
Trolltunga skrev (1 minutt siden):

Jeg la ved skjermdump fra Datatilsynet og argumentet om at det kanskje er barn der under barnevern feks. Ikke at en så «drastisk» grunn burde være nødvendig for å ikke filme, men da fikk jeg til svar at jeg bare måtte lese meg opp på reglene. 

Det virker ikke som om andre ofres en tanke. De hadde jo til og med tenkt å dele ut gavene fra Omvendt Julenisse i en godt merket reklamebil. Det sier jo sitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...