Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pust skrev (1 time siden):

«Kontoret har nemlig blitt til på det gamle pikeværelset som før i tiden var ment for nettopp tjenestepiken, og her er det en baktrapp som fører rett ned på kjøkkenet.»

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/09/paskefrokost-2/

Har ikke lest innlegget sitatet er hentet fra, og tar høyde for at det muligens gir mer mening når det leses i kontekst. Men her måtte jeg lese teksten fire ganger før jeg var i nærheten av å skjønne hva som ble forsøkt formidlet. Forkvaklet ordstilling, og underlig disposisjon av innhold. 

• Liker 24
Skrevet

Jeg syns hun bare blir tynnere og tynnere jeg.. 

• Liker 5
Skrevet
Kiosk skrev (35 minutter siden):

Stalker ish??

Det er offentlig delt info. Du får sjekke begrepsbruken før du uttaler deg. 

• Liker 40
Skrevet (endret)
Kiosk skrev (8 timer siden):

Link?

Etterspørsel fra deg angående baktrappen. Og Pust svarer:

Pust skrev (3 timer siden):

«Kontoret har nemlig blitt til på det gamle pikeværelset som før i tiden var ment for nettopp tjenestepiken, og her er det en baktrapp som fører rett ned på kjøkkenet.»

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/09/paskefrokost-2/

Hvorfor mener du dette:

Kiosk skrev (1 time siden):

Stalker ish??

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 34
Skrevet

Når man kaller bloggen sitt eget navn, legger ut enormt med bilder og videoer av seg selv og egen familie hver dag og informerer om alt mulig pjatt de gjør og tenker på. Hva slags følgere ønsker man seg egentlig? Jo lengre unna en stalker man er jo mindre sannsynlig er det at man følger denne influenseren.. 

• Liker 21
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Jeg kan dessverre ikke svare konkret,  la oss heller analysere selve bildet: Vi har en 35-årig husmor i en enebolig i Sarpsborg som tar et mobilbilde av seg selv i speilet i spisestua, og kringkaster bildet for alle som vil se på. Brystet skytes frem, høyre arm vekk fra kroppen og opp og frem, venstre arm vekk fra kroppen og nærmere speilet, hofta tvinges bakover med ubehagelig knekk til siden slik at midjen skal fremstå smalest mulig. Rotérte knær innover for å skape mellomrom mellom lårene. Holdningen ser anstrengt ut fordi objektet i bildet suger inn magen, holder pusten, og presser tungen frem mot fortennene mens halsen strammes. Lyset fra vinduene bak objektet treffer speilet, og objektet myser på bildet av speilbildet i mobilen for å kontrollere egen anstrengt holdning idét bildet tas. Deretter legges det på en tekst om et gjennomført treningsprogram fra sin samarbeidspartner hos Netfit AS / Treasures AS der resultatet, et posert stillbilde, på ingen måte viser at programmet er fulgt. Treningsprogrammet er ikke merket som reklame selv om Coach Eriksen skal selge tjenester via Netfit.no sammen med samarbeidspartner og  annonseselger Caroline Berg Eriksen.

Budskapet som publiseres med dette bildet kan tolkes slik: For å bli nesten like fornøyd som meg, kjøp program fra Coach Eriksen, (og studér DanaeMercer for posering som hjelper min kropp til å se bedre ut enn det jeg syns den er selv). Og du, husk: bare én kaffesmoothie etter trening for å holde deg på permanent kaloriunderskudd. Hjerte hjerte.

Bra skrevet av deg. Jeg blir kvalm av dama🤢 Når det er sagt. Hvordan kan de bruke Treasures som navn på firmaet sitt? Trodde det tilhørte Disney?

Skrevet
1 hour ago, Revenge o'Cavatina said:

Jeg kan dessverre ikke svare konkret,  la oss heller analysere selve bildet: Vi har en 35-årig husmor i en enebolig i Sarpsborg som tar et mobilbilde av seg selv i speilet i spisestua, og kringkaster bildet for alle som vil se på. Brystet skytes frem, høyre arm vekk fra kroppen og opp og frem, venstre arm vekk fra kroppen og nærmere speilet, hofta tvinges bakover med ubehagelig knekk til siden slik at midjen skal fremstå smalest mulig. Rotérte knær innover for å skape mellomrom mellom lårene. Holdningen ser anstrengt ut fordi objektet i bildet suger inn magen, holder pusten, og presser tungen frem mot fortennene mens halsen strammes. Lyset fra vinduene bak objektet treffer speilet, og objektet myser på bildet av speilbildet i mobilen for å kontrollere egen anstrengt holdning idét bildet tas. Deretter legges det på en tekst om et gjennomført treningsprogram fra sin samarbeidspartner hos Netfit AS / Treasures AS der resultatet, et posert stillbilde, på ingen måte viser at programmet er fulgt. Treningsprogrammet er ikke merket som reklame selv om Coach Eriksen skal selge tjenester via Netfit.no sammen med samarbeidspartner og  annonseselger Caroline Berg Eriksen.

Budskapet som publiseres med dette bildet kan tolkes slik: For å bli nesten like fornøyd som meg, kjøp program fra Coach Eriksen, (og studér DanaeMercer for posering som hjelper min kropp til å se bedre ut enn det jeg syns den er selv). Og du, husk: bare én kaffesmoothie etter trening for å holde deg på permanent kaloriunderskudd. Hjerte hjerte.

Haha 😂 - spot on!

• Liker 24
Skrevet
Kiosk skrev (16 timer siden):

Stalker ish??

Hva mener du?

• Liker 3
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Hadde vært artig å se henne fra siden. Det er åpenbart at hun står med ryggen i en ekstremt svaiet c-bue, hvor hodet er 30-40 cm nærmere kameraet enn hoftepartiet, for at underkroppen skal fremstå så tynn som mulig.

#suntforbilde

Skrevet

Her reklamerer hun for denne klinikken, men jeg savner info om selve behandlingen. Hva går det ut på, hvordan føltes det, kanskje noen bilder osv. Når hun merker en instastory med reklame, så har hun vel fått sponset behandlingen? 

EE797F85-637D-4511-9807-22C795C79FB7.jpeg

• Liker 16
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (1 time siden):

Her reklamerer hun for denne klinikken, men jeg savner info om selve behandlingen. Hva går det ut på, hvordan føltes det, kanskje noen bilder osv. Når hun merker en instastory med reklame, så har hun vel fått sponset behandlingen? 

Dette er ikke en annonse som viser at den er jobbet med, det er et blurry og mørkt snapshot av en sittegruppe i en resepsjon og forteller ingen ting om kvalitet, tilbud eller beliggenhet. Jeg håper virkelig at annonsørene ikke betaler mye for det de kjøper av annonseplass hos CBE, for de fleste annonsene er på story og blir borte etter et døgn, i tillegg til at de ikke sier så mye. Konklusjonen er at det er spons, altså kun verdt den peilingen hun får utført. De dyre annonsene ligger vel i instafeeden eller på bloggen.

Endret av Pust
  • Liker 34
Skrevet (endret)
Pust skrev (11 minutter siden):

Dette er ikke en annonse som viser at den er jobbet med, det er et blurry og mørkt snapshot av en sittegruppe i en resepsjon og forteller ingen ting om kvalitet, tilbud eller beliggenhet. Jeg håper virkelig at annonsørene ikke betaler mye for det de kjøper av annonseplass hos CBE, for de fleste annonsene er på story og blir borte etter et døgn, i tillegg til at de ikke sier så mye. Konklusjonen er at det er spons, altså kun verdt den peilingen hun får utført. De dyre annonsene ligger vel i instafeeden eller på bloggen.

Ja dette var mørkt og back stage-aktig, med masse rot på den ene benken. Men for all del, annonsørene er tydeligvis fornøyde med hva som helst 😊 Balion har jo til og med forsvart henne når hun har fremvist Balions elendige passform og når hun koplet Balion med stygge gnag/brannsår.

Endret av Solaire
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (1 time siden):

Hvis du vil se litt blank og hoven ut så kan du gå for slike peelinger. Men da må du sette av et femsifret beløp hvert år. På slike steder kommer de også til å foreslå andre behandlinger, for cat eye er jo så innmari pent og du vil vel ha litt fyldigere overleppe for det er jo SÅ pent, og du vil vel ha litt radiesse i de slappe smilerynkene, få skulpturert litt fyldigere kinnbein og du vil vel ha litt botox i de ekle rynkene ovenfor brystene, slik at du lett kommer opp i et sekssifret beløp i løpet av et år. Det er vel en grunn til at SE og CBE ser ut som lillesøster og storesøster tenker jeg.

Endret av Solaire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...