Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
44 minutter siden, foreveralone skrev:

Spennende liv

Screenshot_20190723-183129~2.png

Her ligner hun ikke i det hele tatt på bildene som presenteres på bloggen og i sosiale medier.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
34 minutter siden, Stavangebrud2012 skrev:

Jeg forstår ikke hvordan de får med barna på dette. Spesielt hun eldste som skal på skolen. Mitt barn hadde nektet å sitte så mye i sykkelvogn. Er mye mer på foreldrenes premisser enn barnas? 

Sikkert ikke sååå vanskelig. Datteren min hadde kanskje blitt med på det meste om hun visste at hun fikk sitte i timevis foran en skjerm 😉 

Endret av Lizbeth
  • Liker 12
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Emmy_H skrev:

Slike ting hadde faktisk vært interessant å høre om, liggeunderlag på str med et pennal er genialt 👏🏽

Penal var vel å overdrive, men at de blir mindre enn de tradisjonelle som du ruller sammen er sant. Jeg har et slik dyrt oppblåsbart et selv...som blir ganske lite, men likevel, 4 slike, 4 poser, teltet(lett men volum er jo stort)...det blir fort en full sekk altså. ...Så svigermor sov nok over , og tok med teltet hjem igjen . I følgebilen. 

Endret av MiniMjau
  • Liker 17
Skrevet

Turen var for lang til å være nybegynnere. 

• Liker 11
Gjest Forum-Moderator
Skrevet

ryddemelding : 

persondebatt

Skrevet

55 kg på 2 sykkelvogner skriver CBE. Det var tunge vogner! Er jo nesten dobbelt av det som jeg anser som vanlig. Er det dem de reklamerte/fikk sponset tidligere? I så fall ikke et produkt jeg hadde valgt. 

Men anbefaler teltet de har med. Det er bra 👍

• Liker 11
Skrevet

denne sykkelturen ser jeg på det samme som turen til Granka, kun for å lage innhold til bloggerne så bloggen kan fremstå som spennende. Til daglig gjør jo ikke bloggeren annet en å stå foran speilet og sminke seg, dandere blomster og posere, samtidig som det drikkes alkohol i mengder. Slike aktiviteter blir det ikke akkurat god TV av. For å få folk til å se på bloggerne må man gjøre slike «rampete» ting som de gjorde på granka.. 

Jeg tror faktisk ikke dette paret har funnet på at de skal dra på telttur i Dovre selv. Jeg ser ikke bort fra at dette er et forslag fra produksjonen av bloggerne og organisert derfra. 

• Liker 43
Skrevet

Hvorfor har de så tunge sykkelvogner? 😳

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hvorfor har de så tunge sykkelvogner? 😳

De var vel sponset i sin tid.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Det slår meg å være heldig å ikke få opp målrettet markedsføring fra bloggere på Facebook, all den tid jeg visstnok faller i nettopp den målgruppa som CBE.no forfekter å nå med (tildels veldig unyttige) produkter som jeg ikke har hørt noen ha behov for.  https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience:

Enten mislykkes de (UI) med målrettingen, eller de har endret målgruppen de skal nå, men ikke oppdatert informasjonen om dette de siste 4 årene (daglig leders alder blir 33, ikke 29).

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 13
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Det slår meg å være heldig å ikke få opp målrettet markedsføring fra bloggere på Facebook, all den tid jeg visstnok faller i nettopp den målgruppa som CBE.no forfekter å nå med (tildels veldig unyttige) produkter som jeg ikke har hørt noen ha behov for.  https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience:

Enten mislykkes de (UI) med målrettingen, eller de har endret målgruppen de skal nå, men ikke oppdatert informasjonen om dette de siste 4 årene (daglig leders alder blir 33, ikke 29).

Disse tallene kan umulig stemme, 210 000 lesere? Og 605 000 følgere? For å ikke snakke om 58000 likes på Face? Hvor kommer disse tallene fra? Det kan bli interessant å sammenligne når Asti er tilbake fra ferie. 

Endret av Emmy_H
Skrevet

Tok for moro skyld å så over klærne som var vist frem på hennes 5-dagerstur; 3 shorts, 3 (sports)topper, 4 t-skjorter, 2 langbukser, 4 forskjellige jakker (2 vind-, 1 boble- og 1 fleecejakke) og 1 tykk genser. I tillegg kommer vel ulltøyet som hun har nevnt. 

Halvparten hadde vært evig nok.

• Liker 43
Skrevet
1 minutt siden, LilleSnupp skrev:

Tok for moro skyld å så over klærne som var vist frem på hennes 5-dagerstur; 3 shorts, 3 (sports)topper, 4 t-skjorter, 2 langbukser, 4 forskjellige jakker (2 vind-, 1 boble- og 1 fleecejakke) og 1 tykk genser. I tillegg kommer vel ulltøyet som hun har nevnt. 

Og vel så det. 

Legges så denne overdådige garderoben sammen med alle de andre unødvendige greiene de har dokumentert de har med er det ikke rart om hun gikk på en vekt-smell. 

• Liker 23
Gjest Emmy_H
Skrevet
20 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Også plusser man den garderoben med to, regner med at de minste har like stor garderobe med.

Skrevet

Den andre bedriftseieren gikk vel heller ikke bare rundt i stk. shorts og bar overkropp. Han må ha hatt klær med han og, selv om det var lite klær å se utfra bildene på bloggen. Tøy til 4 personer, altså. Pluss utstyr og annet stæsj man ikke trenger på tur.

• Liker 8
Skrevet
17 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Den andre bedriftseieren gikk vel heller ikke bare rundt i stk. shorts og bar overkropp. Han må ha hatt klær med han og, selv om det var lite klær å se utfra bildene på bloggen. Tøy til 4 personer, altså. Pluss utstyr og annet stæsj man ikke trenger på tur.

De må jo ha med nok klær til alle, alt fra bikini/shorts til ullgenser. Men å ha med 3-4 shortser (hvorav minst en var hvit!), flere jakker og bukser osv er jo ikke nødvendig. 

Og bæremeis, hund, drone, sminke, iPad og bøker er ting jeg hadde valgt bort. Små, lette ting blir også til kilovis etterhvert. De kunne nok klart seg med mye mindre ting enn de dro på. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg tenker vel at fjellfolket kanskje ikke er målgruppa her - de vet nok mye mer enn cbe.no om hvordan man pakker til slike turer. Men flott hvis hun kan inspirere andre til å oppsøke fjellet, da. :jepp:

Jeg skulle kanskje ønske at de hadde beskrevet en aktiv ferie som inkluderte alle i familien. En slik tur de har vært på er jo superhardtrening for de store - men ganske passiviserende for de andre.

• Liker 30
Skrevet
6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenker vel at fjellfolket kanskje ikke er målgruppa her - de vet nok mye mer enn cbe.no om hvordan man pakker til slike turer. Men flott hvis hun kan inspirere andre til å oppsøke fjellet, da. :jepp:

Jeg skulle kanskje ønske at de hadde beskrevet en aktiv ferie som inkluderte alle i familien. En slik tur de har vært på er jo superhardtrening for de store - men ganske passiviserende for de andre.

Enig i at det er flott om andre inspireres til fjellferie :danse:.

Men håper også at de får med seg det som diskuteres her inne nå. Nemlig at pakkelisten til CBE.no er mere preget av reklameoppdrag og ræl enn reelle nødvendigheter. Når et par som oppfatter seg selv som veltrente ikke klarer å få med seg alt, uten å bli skikkelig slitne og støle og måtte ta uplanlagt hviledag, er pakkelisten absolutt ikke noe å anbefale for uerfarne. Håper de nyinspirerte får med seg at de bør finne pakkelisten sin et annet sted hos noen som vet hva de snakker om. Vekt er viktig for god turopplevelse. 

• Liker 27
Skrevet

Ut i fra kommentarfeltet så er dette noe som fenger fansen til CBE, som er supert! Folk burde velge lokale ferier mer enn å fly øst og vest mtp miljøet. At de ikke ønsker å høre på råd av de som har vært på slike turer før, for å få en lettere tur, er nå så.

Her kunne bedriften blitt mer "menneskelig" med å innrømme at dette ble noe tungt, og laget et innlegg om hva de hadde gjort anderledes til neste gang, både positivt og negativt.

• Liker 19
Skrevet

Jeg tenker det kunne vært interessant med et innlegg eller video om hvordan de har pakket. Vi vet jo hva de har med seg, men hvordan de pakker og fordeler er jo like interessant. Men da er vi kanskje ikke lenger innen salg av diverse krams, så det er vel ikke inntektsbringende. 🤷🏼‍♀️

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...