Hunter7 Skrevet 6. november 2021 #52361 Skrevet 6. november 2021 On 11/5/2021 at 1:50 PM, BK89 said: Som sagt, jeg er ferdig å diskutere for orker ikke å gjenta meg selv. Du får være uenig med meg så mye du vil og se ting så svart/hvitt så mye du vil. Ja, dette var jo en interessant og ikke minst særs moden måte å diskutere på i et diskusjonsforum ... 32
Populært innlegg texas1990 Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #52362 Skrevet 6. november 2021 Jeg har fulgt litt med på treningskontoen til LKE og lurer på hvorfor han kaller seg for «Coach»? Er det noe jeg ikke har fått med meg eller jobber han faktisk med veiledning i forhold til løping og har kunder som betaler for ett opplegg? Jeg følger han ikke men har tittet innom i ny og ne av nysgjerrighet. (Jeg driver med ultraløping selv) For min del ser kontoen hans bare ut som en narsissistisk oppramsing av hans egen trening og prestasjoner. Ultraløpsmiljøet i Norge er jo i utgangspunktet veldig laidback, folk hiver innpå litt smågodt og hveteboller innimellom treningsøktene, men jeg har aldri før vært borti noen som logger hvert eneste gram av maten på myfitnesspal slik som han gjør. Hva er målet hans med den Instagram kontoen? Slik jeg ser det fungerer det bare som en treningsdagbok/skrytekonto av egen innsats. Skal han ta imot kunder eller hva er greia liksom? 56
Rev. Revenge Skrevet 6. november 2021 #52363 Skrevet 6. november 2021 texas1990 skrev (43 minutter siden): Jeg har fulgt litt med på treningskontoen til LKE og lurer på hvorfor han kaller seg for «Coach»? Er det noe jeg ikke har fått med meg eller jobber han faktisk med veiledning i forhold til løping og har kunder som betaler for ett opplegg? Jeg følger han ikke men har tittet innom i ny og ne av nysgjerrighet. (Jeg driver med ultraløping selv) For min del ser kontoen hans bare ut som en narsissistisk oppramsing av hans egen trening og prestasjoner. Ultraløpsmiljøet i Norge er jo i utgangspunktet veldig laidback, folk hiver innpå litt smågodt og hveteboller innimellom treningsøktene, men jeg har aldri før vært borti noen som logger hvert eneste gram av maten på myfitnesspal slik som han gjør. Hva er målet hans med den Instagram kontoen? Slik jeg ser det fungerer det bare som en treningsdagbok/skrytekonto av egen innsats. Skal han ta imot kunder eller hva er greia liksom? Caroline Berc Eriksen har påstått at han har kunder, men de og resultatene deres gjennom veiledning fra Eriksen ser vi jo ikke snurten til, noe som er essensielt å fremme når man prøver å slå seg opp I PT-bransjen. Omtale og Word of mouth er viktig for å sikre seg flere potensielt betalende kunder. Selv Helene Drage frontet sine kunder for å vise frem ekspertisen sin. "Coach" Eriksen, not so much. 29
texas1990 Skrevet 6. november 2021 #52364 Skrevet 6. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden): Caroline Berc Eriksen har påstått at han har kunder, men de og resultatene deres gjennom veiledning fra Eriksen ser vi jo ikke snurten til, noe som er essensielt å fremme når man prøver å slå seg opp I PT-bransjen. Omtale og Word of mouth er viktig for å sikre seg flere potensielt betalende kunder. Selv Helene Drage frontet sine kunder for å vise frem ekspertisen sin. "Coach" Eriksen, not so much. Nei det var det jeg trodde.. meg bekjent har jeg heller ikke fått med meg at det har vært betalende kunder med i bildet.. 😅 13
Rev. Revenge Skrevet 6. november 2021 #52365 Skrevet 6. november 2021 texas1990 skrev (4 minutter siden): Nei det var det jeg trodde.. meg bekjent har jeg heller ikke fått med meg at det har vært betalende kunder med i bildet.. 😅 På nettsiden netfit.no var det så vidt meg bekjent en oversikt over (skyhøye for nyutdannet førsteårs-PT) priser på tilbudte tjenester. Jeg finner det bare ikke igjen via mobil, men kanskje du gjør? Nettsiden er uansett uendret siden den ble lansert for...var det tre år siden? https://www.netfit.no/salgsbetingelser/ 19
Måne Rampelyset Skrevet 6. november 2021 #52366 Skrevet 6. november 2021 Tråden er stengt for moderering. Måne, admin. 10
Måne Rampelyset Skrevet 6. november 2021 #52367 Skrevet 6. november 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring og innlegg skrevet av utestengt bruker. Måne, admin. 23
Gjest BK89 Skrevet 6. november 2021 #52368 Skrevet 6. november 2021 Hunter7 skrev (4 timer siden): Ja, dette var jo en interessant og ikke minst særs moden måte å diskutere på i et diskusjonsforum ... Men jeg har sagt flere ganger at jeg er ferdig med den diskusjonen. Om du er så interessert så les hva jeg har skrevet, hvis ikke, move on😊
Skrottefar Skrevet 6. november 2021 #52369 Skrevet 6. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): På nettsiden netfit.no var det så vidt meg bekjent en oversikt over (skyhøye for nyutdannet førsteårs-PT) priser på tilbudte tjenester. Jeg finner det bare ikke igjen via mobil, men kanskje du gjør? Nettsiden er uansett uendret siden den ble lansert for...var det tre år siden? https://www.netfit.no/salgsbetingelser/ Jeg mener det sto noe om priser der tidligere, eller om det var på insta'n, men uansett, på netfit.no så står det fortsatt: "GET READY… SOMETHING REALLY COOL IS COMING SOON." Coming soon ja, men hvor snart er snart liksom? Har jo vært snart i et par år allerede 🤣 24
Gjest Solaire Skrevet 6. november 2021 #52370 Skrevet 6. november 2021 Skrottefar skrev (24 minutter siden): Jeg mener det sto noe om priser der tidligere, eller om det var på insta'n, men uansett, på netfit.no så står det fortsatt: "GET READY… SOMETHING REALLY COOL IS COMING SOON." Coming soon ja, men hvor snart er snart liksom? Har jo vært snart i et par år allerede 🤣 Jobber LKE med cbe.no i det hele tatt? Ellers bruker han opp all arbeidstida si på treningshobbyen? Han stabler hvert fall ikke netfit på beina, det er sikkert og visst. Netfit ligger jo like brakk som bloggen.
Skrottefar Skrevet 6. november 2021 #52371 Skrevet 6. november 2021 Solaire skrev (4 minutter siden): Jobber LKE med cbe.no i det hele tatt? Ellers bruker han opp all arbeidstida si på treningshobbyen? Han stabler hvert fall ikke netfit på beina, det er sikkert og visst. Netfit ligger jo like brakk som bloggen. Han har vel nok å gjøre med cbe.no med tanke på fotografering og x antall timer med redigering av bildene, pluss moderering og kommentering i kommentarfeltene......og så trener, trener, trener, trener han og deltar i Ultraløp, så noe særlig tid til Netfit blir det neppe nei. 23
Populært innlegg hippyskippy Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #52372 Skrevet 6. november 2021 Jeg har kjempelyst til å satse på en coach/PT som ser så ned på overvektige som LKE. Toppers motivator til en livsstilsendring 🥴 68
Hunter7 Skrevet 6. november 2021 #52373 Skrevet 6. november 2021 2 hours ago, BK89 said: Men jeg har sagt flere ganger at jeg er ferdig med den diskusjonen. Om du er så interessert så les hva jeg har skrevet, hvis ikke, move on😊 Som sagt, du deltar i et diskusjonsforum. Men greit, med utgangspunkt i hva du har skrevet, så synes du altså det er helt greit å sause sammen lettkledde bilder og bilder av mindreårige i en IG-kanal som bedriver regelmessige lovbrudd. 31
Gjest BK89 Skrevet 6. november 2021 #52374 Skrevet 6. november 2021 Hunter7 skrev (1 time siden): Som sagt, du deltar i et diskusjonsforum. Men greit, med utgangspunkt i hva du har skrevet, så synes du altså det er helt greit å sause sammen lettkledde bilder og bilder av mindreårige i en IG-kanal som bedriver regelmessige lovbrudd. Hehe, du prøver virkelig å få en reaksjon ut av meg du🙈 Men det får du desverre ikke. Så jada, hun skal bare kjøre på med masse lovbrudd og dele masse om barna sine. Kjør på sier jeg. Og Jaaa, det var ironi om du ikke fattet det😊. Jeg er ferdig med den diskusjonen og håper du snart er ferdig med å tagge meg og slapper litt mer av resten av helgen ✌️
Hunter7 Skrevet 7. november 2021 #52375 Skrevet 7. november 2021 1 hour ago, BK89 said: Hehe, du prøver virkelig å få en reaksjon ut av meg du🙈 Men det får du desverre ikke. Så jada, hun skal bare kjøre på med masse lovbrudd og dele masse om barna sine. Kjør på sier jeg. Og Jaaa, det var ironi om du ikke fattet det😊. Jeg er ferdig med den diskusjonen og håper du snart er ferdig med å tagge meg og slapper litt mer av resten av helgen ✌️ Hva er det du vil? Du har jo ad nauseam sagt at du er ferdig diskutert, og her er du og messer fortsatt om at du er ferdig diskutert. I et diskusjonsforum intet mindre. Du har fått flere muligheter til å utbrodere ståstedet ditt, men det viste du overhodet ingen interesse for å gjøre. Det eneste jeg har gjort er å trekke en konklusjon basert utelukkende på hva du har skrevet. Hvorvidt du er enig eller uenig i konklusjonen, er rivende likegyldig all den tid du påstår at du er ferdig diskutert. 42
texas1990 Skrevet 7. november 2021 #52376 Skrevet 7. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (11 timer siden): På nettsiden netfit.no var det så vidt meg bekjent en oversikt over (skyhøye for nyutdannet førsteårs-PT) priser på tilbudte tjenester. Jeg finner det bare ikke igjen via mobil, men kanskje du gjør? Nettsiden er uansett uendret siden den ble lansert for...var det tre år siden? https://www.netfit.no/salgsbetingelser/ Jeg kunne ikke se noen priser på siden 🤔 Merkelig konsept hele greien 🤷♀️ 5
Gjest BK89 Skrevet 7. november 2021 #52377 Skrevet 7. november 2021 Hunter7 skrev (6 timer siden): Hva er det du vil? Du har jo ad nauseam sagt at du er ferdig diskutert, og her er du og messer fortsatt om at du er ferdig diskutert. I et diskusjonsforum intet mindre. Du har fått flere muligheter til å utbrodere ståstedet ditt, men det viste du overhodet ingen interesse for å gjøre. Det eneste jeg har gjort er å trekke en konklusjon basert utelukkende på hva du har skrevet. Hvorvidt du er enig eller uenig i konklusjonen, er rivende likegyldig all den tid du påstår at du er ferdig diskutert. Men du fortsetter å tagge og mase på meg. Jeg har jo bedt deg om å gå videre og fokusere på noe annet. Kan ikke være så vanskelig 😊 Du må da virkelig ha mer spennende ting å fylle dagene dine med 😛 For jeg har sagt min mening og sånn er det med den saken.
Aquarius04 Skrevet 7. november 2021 #52378 Skrevet 7. november 2021 Solaire skrev (På 5.11.2021 den 14.35): Du har jo f eks de etiske retningslinjene for influensere; Sunn Fornuft-plakaten, som ble utarbeidet av KG-redaktør Susanne Kaluza sammen med Egmont Publishing, psykiater Finn Skårderud og representanter fra Bonnier, AdLink og United Influencers i 2016: https://journalisten.no/susanne-kaluza-sunn-fornuft-plakaten-kjetil-manheim/onsdag-far-bloggerne-sine-egne-retningslinjer/294182 CBE driter jo i flere av de etiske retningslinjene i den plakaten. De har få moralske skrupler og så lenge de ikke straffes hardt for hva de driver med, være seg utlevering av barn, kroppspress, miljøfiendtlighet, brudd på markedsføringsloven eller brudd på alkoholreklameloven, så kommer de bare til å fortsette. Jeg syns forresten det er like påtrengende uansett om det er overvektige, normalvektige eller undervektige som kler av seg klærne med kåtskap i blikket og legger ut bilder av pupper og rumpe i offentlige sosiale medier. Vekt har ikke noe med saken å gjøre for min del, selv om det åpenbart er mye mer stigmatiserende og langt mer modig å legge ut bilde av en kropp som ikke anses som attråverdig eller et ideal. Det å legge ut redigerte og retusjerte fotografbilder med slankende vidvinkel av en skjønnhetsoperert modell med tydelig innøvde poseringer for å forlenge hals, innsnevre midjen og å strutte ut med rumpa, som f eks CBE, har ingenting med kroppspositivisme å gjøre. Helt enig. Er drittlei kontoer som skal fremme kroppspositivisme også, for min del. Både HD, Camilla Lorentzen og kontoer som fremmer syltynne idealer som CBE. Lei! @Finlay skriver at kropp er helt topp, og det er jeg enig i, jeg er bare lei av å se kropp i monitor OVERALT for tiden. 22
Hallepalle2 Skrevet 7. november 2021 #52379 Skrevet 7. november 2021 BK89 skrev (40 minutter siden): Men du fortsetter å tagge og mase på meg. Jeg har jo bedt deg om å gå videre og fokusere på noe annet. Kan ikke være så vanskelig 😊 Du må da virkelig ha mer spennende ting å fylle dagene dine med 😛 For jeg har sagt min mening og sånn er det med den saken. Du vet at du ikke er forpliktet til å svare? Spesielt på emner du hevder deg ferdig diskutert blir det merkelig å ikke la ting være. 28
Gjest BK89 Skrevet 7. november 2021 #52380 Skrevet 7. november 2021 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Du vet at du ikke er forpliktet til å svare? Spesielt på emner du hevder deg ferdig diskutert blir det merkelig å ikke la ting være. Fordi man ønsker å be den andre om å stoppe og gå videre med livet sitt. Og her er det en som må ha det inn med en teskje desverre🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå