Ultiva Skrevet 18. februar 2019 #501 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) 7 minutter siden, Roadrunner skrev: Noen ganger lurer jeg på om jeg er født under en stein, men jeg forstår bare ikke markedet og behovet for en putespray? Hvorfor i allverden skal man spraye hodeputen med kjemikalier før man legger seg? Jeg er enig i at nyvasket sengetøy lukter helt fantastisk, og jeg bruker gjerne en velduftende tøymykner til akkurat sengetøy. Men å spraye hodeputen daglig/jevnlig med parfyme? Det er jo i samme gate som dåsesprayen hun hyllet for en tid tilbake. CBE er jo åpen om at hun trener truseløs under tightsen og deretter gjerne går på kafé uten å ha dusjet eller skiftet. Det blir det samme med denne pute-sprayen. Så lenge man ivaretar normal hygiene med dusj/skift etter trening og å skifte sengetøy med jevne mellomrom, så trenger man ikke disse merkelige "velvære"-produktene. Endret 18. februar 2019 av Ultiva 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. februar 2019 #502 Del Skrevet 18. februar 2019 Lev parfymefritt, sier nå jeg. For oss som ikke tåler parfyme, og det er cirka en million nordmenn, er det beste å unngå å innføre enda flere produkter med parfyme som vi uansett ikke har bruk for. https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/femail/article-5424415/amp/Scientists-evidence-perfume-making-people-ill.html 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 18. februar 2019 #503 Del Skrevet 18. februar 2019 Putespray? Seriøst?? Man må være obs på å ikke blande den med dåsesprayen, da kan man risikere å få en sovende fiffinett, og det er det ingen som vil ha! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #504 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) 1 time siden, Mrs Robinson skrev: Putespray? putespray? Hva er det? er det et alternativ til klesvask og frisk luft? Får håpe den fjerne speilegglukta i de minste. Endret 18. februar 2019 av MissLucy 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. februar 2019 #505 Del Skrevet 18. februar 2019 Du skal spraye på puten din før du legger deg. Jeg har trua! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. februar 2019 #506 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Alt kan og skal reklameres for da inntjening av penger er viktigere enn å stille seg kritisk til slike unødvendige produkter.. Er det helseskadelig å bruke dette produktet? Hva med astmatikere og allergikere, kan de bruke dette? Kan det føre til allergier? Igjen fronter denne bloggeren produkt som hun ikke har kunnskap om. Det verste er vel at enkelte lesere tror at hun anbefaler dette tullet etter å ha trålet Internett høyt og lavt for å dele denne gode nyheten med «venninnene» sine.. Endret 18. februar 2019 av Snaskesnusken 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege1980 Skrevet 18. februar 2019 #507 Del Skrevet 18. februar 2019 32 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Alt kan og skal reklameres for da inntjening av penger er viktigere enn å stille seg kritisk til slike unødvendige produkter.. Er det helseskadelig å bruke dette produktet? Hva med astmatikere og allergikere, kan de bruke dette? Kan det føre til allergier? Produktet inneholder naturlig lavendel, kamomille og vetiver. Kan brukes av gravide og er også vegansk, så tviler på at det er helseskadelig.😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 18. februar 2019 #508 Del Skrevet 18. februar 2019 Mulige bivirkninger NIFAB.no angir at små mengder lavendel (f.eks i matlaging) anses som trygt Lavendelolje kan være knyttet til økt vekst av brystkjertler hos gutter, og anbefales heller ikke til gravide https://nhi.no/livsstil/alternativ-medisin/naturpreparat/lavendel/ Vet jo ikke når det gjelder en sånn putespray, men har lest om det tidligere i forbindelse med badeprodukter og kremer for småbarn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 18. februar 2019 #509 Del Skrevet 18. februar 2019 4 minutter siden, Hege1980 skrev: Produktet inneholder naturlig lavendel, kamomille og vetiver. Kan brukes av gravide og er også vegansk, så tviler på at det er helseskadelig.😂 Fleinsopp er og naturleg. Naturleg betyr ikkje at det automatisk ikkje kan vera helseskadeleg. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. februar 2019 #510 Del Skrevet 18. februar 2019 For å være en partypooper for dem som faller for slike gadgets: Gå på f.eks. apoteket, kjøp lavendel, kamomille, og vetiver. Lag en liten pose av musselin, ha urtene i, og legg den inni hodeputetrekket. Vips og voila - hodepute som lukter godt. For de mer kjemi-affine kan dette også gjøres med eteriske oljer, ren sprit, destillert vann, og en duftklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. februar 2019 #511 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, decker skrev: Fleinsopp er og naturleg. Naturleg betyr ikkje at det automatisk ikkje kan vera helseskadeleg. Arsenikk er også naturlig. Endret 18. februar 2019 av pøbelsara 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 18. februar 2019 #512 Del Skrevet 18. februar 2019 Jøss så mye tull frua skaper et behov for, for seg selv og antagelig også for endel fans. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 18. februar 2019 #513 Del Skrevet 18. februar 2019 Ingredienslisten: Ingredients Aqua (Water/Eau), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool*, Potassium Sorbate, Disodium EDTA, Vetiveria Zizanoides (Vetivert) Oil, Pogostemon Cablin (Patchouli) Oil, Ormenis Multicaulis Flower Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Cinnamomum Camphora (Ho Wood) Oil, Citric Acid, Geraniol*, Limonene*. *naturally occurring in essential oils. Flere av ingrediensene er kjente allergener. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. februar 2019 #514 Del Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg er enig. Og jeg tror at utseendet hennes er så endret nå FORDI hun har fått en overdose restylane i leppene - eller rett og slett har falt i restylane-gryta. Men jeg vet ikke om det er lov å nevne det her uten at det blir moderert som spekulasjoner? Det er jo lett å se, da. Evt kan hun ha slått seg skikkelig og fått verandaleppe. I så fall hadde hun flaks at den ble så symetrisk og like hoven på begge sider. Det er overtydelig, så må kunne diskuteres. Jeg er litt eldre enn CBE og merker at jeg ikke ønsker å gå rundt med synlig forstørret leppe likevel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. februar 2019 #515 Del Skrevet 18. februar 2019 20 minutter siden, Hege1980 skrev: Produktet inneholder naturlig lavendel, kamomille og vetiver. Kan brukes av gravide og er også vegansk, så tviler på at det er helseskadelig.😂 Dokumentasjon på at dette produktet ikke er helseskadelig takk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 18. februar 2019 #516 Del Skrevet 18. februar 2019 Først duftspray til høna og nå til puten...er det noe hun ikke selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 18. februar 2019 #517 Del Skrevet 18. februar 2019 9 minutter siden, decker skrev: Fleinsopp er og naturleg. Naturleg betyr ikkje at det automatisk ikkje kan vera helseskadeleg. Takk! Den der feilkoblingen at naturlig = uskadelig irriterer vettet av meg! På jobben har "jeg" en fantastisk samling av helt naturlige giftstoffer, kreftframkallende forbindelser og/eller allergener. Alle som sagt helt naturlige men likevel merket med alskens stygge faresymboler. Som man ser i innholdsfortegnelsen er ikke dette naturlige veganske (vegansk er vel like irrelevant når det snakkes om potensiell helseskade som naturlig er det) produktet CBE tipser om av sitt gode hjerte på noen måte uproblematisk. Ganske ekle ting der faktisk som er helt 100% unødvendige å utsette barna sine og seg selv for. 3 minutter siden, MiniBaguette skrev: Ingredienslisten: Ingredients Aqua (Water/Eau), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool*, Potassium Sorbate, Disodium EDTA, Vetiveria Zizanoides (Vetivert) Oil, Pogostemon Cablin (Patchouli) Oil, Ormenis Multicaulis Flower Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Cinnamomum Camphora (Ho Wood) Oil, Citric Acid, Geraniol*, Limonene*. *naturally occurring in essential oils. Flere av ingrediensene er kjente allergener. (Men som det beskrevet over er det kanskje nødvendig for å dekke over stanken av speilegg og fittespray ) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 18. februar 2019 #518 Del Skrevet 18. februar 2019 Dåsespray og putespray, hva blir det neste? Og forresten, veldig inspirerende treningsbilder og god reklame for Netfit, med bilder av smoothie og Lassebasse som sitter på benken på kjøkkenet. Og selvsagt frua selv med perfekt sminke. Jeg bli ihvertfall ikke inspirert til å trene, tvert i mot. Og hva er det med å sitte på kjøkkenbenken? Ser ofte bilder av frua med rompa plassert på en benk der man skal lage mat, mest sannsynlig truseløs..... veldig hygenisk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 18. februar 2019 #519 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Og denne tråden skal handle om bedriften. Jada. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 19. februar 2019 av Perelandra 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. februar 2019 #520 Del Skrevet 18. februar 2019 Det hadde vært liddli fint å slippe å lese trusler om rapportering av andre brukere her. Det holder lenge med å bruke rapportknappen der det trengs for å hjelpe moddene i arbeidet sitt, uten å drive egensanksjonering. Forøvrig syns jeg verken bloggpersonaen eller andre verken kler eller trenger kosmetiske injeksjoner med mindre det ligger medisinske årsaker bak behovet for toksiner og annet. Det er unaturlig og gir et kunstig, og uniformert utseende, og forringer troverdigheten rundt annonser for hudpleieprodukter og kosmetikk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå