Fibonacci Skrevet 8. august 2021 #48221 Del Skrevet 8. august 2021 allie skrev (7 minutter siden): Den generelle båndtvangen gjelder enda, det jeg virkelig sliter med å forstå er hvorfor de publiserer at de bryter den? Hadde de ikke lagt det ut på Story, hadde ingen brydd seg. Kanskje med unntak av eventuelle forbipasserende. Er redd for at svaret på det kan oppsummeres i to ord: Klikk og oppmerksomhet. Er vel ikke første gang de publiserer brudd på lover og regler og alminnelig folkeskikk, provokasjon skaper som kjent oppmerksomhet. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nijole Skrevet 8. august 2021 #48222 Del Skrevet 8. august 2021 Marioposa skrev (2 timer siden): Jørgine, Kristine Weber, Fitfocus er mer til å stole på mhp trening. CBE og LKE ? Aldri i verden!!! 😆😆😆 Synes cbe og lke er flinke og jeg 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. august 2021 #48223 Del Skrevet 8. august 2021 tarantulla skrev (4 timer siden): Akkurat dette burde CBE være veldig stresset over. Etter å ha vært ledende på feltet, er hun nå bare noe vi klikker inn på for når vi kjeder oss. Ikke for informasjon eller inspirasjon, bare for fesjået. Hun hadde jo tidligere ganske solide samarbeid, nå virker det som de tar hva søren de får slengt etter seg. Jeg innrømmer at jeg fremdeles henger her i tråden og er innom insta (sjelden bloggen) av gammel vane. Hun var litt søt før i tiden, da virket hun menneskelig og innimellom ganske likanes. Nå blir jeg flau på parets vegne når jeg kikker innom. Og trist på vegne av de to små. akkurat slik er det for meg (og flere andre jeg kjenner). Fra å ha vært et greit forbilde og en man ønsket bli inspirert av tidligere til nå å se på det som skjer fra fruen og herren for tiden som ren underholdning og noe jeg (vi) ser på av gammel vane (og litt å smile av). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. august 2021 #48224 Del Skrevet 8. august 2021 Solaire skrev (2 timer siden): Greia er at nå er sommeren så og si over for de aller fleste. Det er like skivebom å reklamere for denne campern i august som det er å reklamere for andre sommervarer i august. Vi er veldig mange som forlengst er tilbake i jobb, og vi er ikke interesserte i å handle inn sommervarer eller å leie oss campingvogn. Nå er det nemlig produkter til skolestart og høstens trender som gjelder, noe handelsstanden er godt i gang med. CBE derimot, hun henger som vanlig etter. I barbierosa bikini. CBE fremstår som veldig opptatt av å bestemme selv, og det er for all del hun selv som bestemmer at hun sånn halvhjertet vil reklamere for et sommerprodukt etter at fellesferien er over og skolestart nærmer seg med stormskritt. Pussig med tanke på hvordan handelsstand og markedsføring virker, men det aller viktigste er nok å få bestemme selv og å ikke ta hensyn til noe som helst annet enn seg selv. så enig og sånn har det vært hele tiden. Råd og kritikk taes ikke inn til vurdering en gang men avvises på en litt furten barnslig måte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. august 2021 #48225 Del Skrevet 8. august 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Hahahahaha, Aperol Spritz, som ble fullstendig avskrevet i egenskap av å være basic bitch-drikk i New York Times for 4-5 år siden er det hun velger å forfylle seg på i kveld. Og slik det fremstår på storry ble det løpetid etterpå - meget spesielt og lite sunt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 8. august 2021 #48226 Del Skrevet 8. august 2021 Thinspoen på Instagram begynner p gjøre meg såpass uvel at jeg må slutte å gå inn der. Faktisk. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2021 #48227 Del Skrevet 8. august 2021 Pusern3 skrev (7 minutter siden): Og slik det fremstår på storry ble det løpetid etterpå - meget spesielt og lite sunt Løpetid på menneskene eller hunden? 😂 Sorry, måtte bare. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 8. august 2021 Populært innlegg #48228 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg syns LK hadde en grei oppsummering på story av sin egen rant etter løpet på Stranda, der han også tar selvkritikk for måten han la fram den første kritikken. Sunnmørsposten skriver at over 200 løpere ikke fullførte løpet, og Røde Kors melder om mange heteslag, og deltakere som hadde overvurdert seg selv. (Ingenting om feil/dårlig merking) Uten å ha brukt noe særlig tid på faktasjekking her, virker LK å ha et godt poeng når han kritiserer arrangøren for å fjerne en AID station, så varmt som det var. Han fullførte med god plassering i sin klasse, i det som ser ut til å ha vært en krevende økt. Jeg syns det er imponerende. Ang båndtvang, så er den vel gjeldende som ellers i landet. Det går en del sau på Alnes- siden av det fjellet, og særlig på engene ut mot fyret. Men ikke så høyt som der man ser at de har sluppet hunden, og folk treffer de neppe heller så sent på kvelden. Ikke at det er noen unnskyldning, båndtvang er båndtvang. Det jeg reagerte mest på, er hvor utrolig mye bedre inntrykk jeg får av plassen på LK sin story enn C sin. (Jeg er veldig godt kjent i området) LK viser den ville naturen rundt Godøya, C viser mest av... seg selv. Aldri sett denne forskjellen i hvordan de to formidler samme historie så tydelig som her. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. august 2021 #48229 Del Skrevet 8. august 2021 Fibonacci skrev (1 time siden): Løpetid på menneskene eller hunden? 😂 Sorry, måtte bare. hi..hi… den var god - mente nok heller løpetrening (tastekontroll altså). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. august 2021 #48230 Del Skrevet 8. august 2021 Lafamiglia skrev (2 timer siden): Hahahahaha, Aperol Spritz, som ble fullstendig avskrevet i egenskap av å være basic bitch-drikk i New York Times for 4-5 år siden er det hun velger å forfylle seg på i kveld. Nå begynner jeg å lure om det har klikka, måtte komme i kveld også. Hva er greia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. august 2021 #48231 Del Skrevet 8. august 2021 Aldri en dag uten 🤷🏻♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. august 2021 #48232 Del Skrevet 8. august 2021 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Nå begynner jeg å lure om det har klikka, måtte komme i kveld også. Hva er greia? hun ønsker nok å skape engasjement og diskusjon. Er vel det eneste hun har tilbake nå. og hva med å løpe trene etter å ha drukket alkohol? Hva slags forbilde og trenings råd er det? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon15 Skrevet 8. august 2021 #48233 Del Skrevet 8. august 2021 Ok, så først drikker man kveldens alkohol, for deretter å ta en løpetur på fjellet med unghunden som helst ikke bør løpe så veldig mye enda - og løs, de driter i båndtvangen. Mens barna ligger alene langt på kveld i en godt gjenkjennelig campingvogn på et godt dokumentert sted midt på et jorde og sover? Det er vanskelig å forstå seg på disse menneskene, de gjør rare valg. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 9. august 2021 #48234 Del Skrevet 9. august 2021 anon15 skrev (4 timer siden): Ok, så først drikker man kveldens alkohol, for deretter å ta en løpetur på fjellet med unghunden som helst ikke bør løpe så veldig mye enda - og løs, de driter i båndtvangen. Mens barna ligger alene langt på kveld i en godt gjenkjennelig campingvogn på et godt dokumentert sted midt på et jorde og sover? Det er vanskelig å forstå seg på disse menneskene, de gjør rare valg. Jeg tror de er i Ålesund nå, og da bor de vel hos hans foreldre og ikke i campingvogn? Og da med besteforeldre som barnevakt ☺️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. august 2021 #48235 Del Skrevet 9. august 2021 Kosemose skrev (1 time siden): Jeg tror de er i Ålesund nå, og da bor de vel hos hans foreldre og ikke i campingvogn? Og da med besteforeldre som barnevakt ☺️ la oss i det minste håpe det. MEN ikke alle kjenner så godt til detaljene rundt de så hadde kanskje vært smart nevne det så om noen «stikker innom» insta så slipper de få feil inntrykk. Evt droppe legge ut glass med alkohol og løpetur for en gang skyld. Er jo ikke så interresant uansett og de har vel ferie… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kosemose Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #48236 Del Skrevet 9. august 2021 Pusern3 skrev (43 minutter siden): la oss i det minste håpe det. MEN ikke alle kjenner så godt til detaljene rundt de så hadde kanskje vært smart nevne det så om noen «stikker innom» insta så slipper de få feil inntrykk. Evt droppe legge ut glass med alkohol og løpetur for en gang skyld. Er jo ikke så interresant uansett og de har vel ferie… En ting er å kritisere det vi ser og det de selv forteller oss; thinspo, utlevering av barn, alkohol (eller alkoholfri drikke framstilt som alkohol) på begge før de kjører videre, brudd på båndtvang, barns manglende bruk av redningsvest, bildejuks, osv Men vi trenger vel ikke konstruere negative historier? Om de legger ut at de begge er ute og løper uten hund og barn så må vi vel kunne gå ut i fra at både hund og barn blir forsvarlig passet på selv om dette ikke redegjøres for? Denne tråden kan lett bikke over til «skyldig inntil det motsatte er bevist»… 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 9. august 2021 #48237 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) @so_what I mitt forrige innlegg - som ble slettet da det siterte et slettet innlegg - fortalte jeg bl.a om direkte og indirekte salg av reklame gjennom bedriften Caroline Berg Eriksen. Direkte er reklame en klart og tydelig ser. Indirekte gjennom det som kalles Produktplassering. Dersom en ser nøye vil en kunne finne mye produktplassering bl.a alkohol. Jeg ser du argumenterer med at " Mye er genuint for å dele hyggelige opplevelser og stemning ". Vi har noe som også kalles skjult reklame som igjen bedriften benytter seg mye av. Skjult reklame kan være maten på en restaurant. Delikat bilde av maten. Navn på restaurant. Kunde til bedrift som ikke ser den skjulte reklamen vil kalle dette: Genuint å ha delt en hyggelig opplevelse og stemning. Annen skjult reklame - som så godt beskrives som hyggelig opplevelse og stemning - kan være klær, accessoires, sko, tursekk mm som er nøye gjennomtenkt og gjennomført som del av et bildefint flott landskapsbilde for salg der kunden deretter i kommentarfeltet etterspør hvor vare/produkt er fra. Det er ikke uvanlig at en bedrift mottar varer og produkter gratis for promotering. Promotering har en bevisst hensikt. Jeg følger ikke bedriften. Men en kjapp tur innom og dette blir rask bekreftet av en av de nyeste innlegg og kommentarfeltet: Eks løpesekk. Opplevelsen, stemningen er hyggelig for millionbedriften Caroline Berg Eriksen. Endret 9. august 2021 av gjestvest tagget bruker 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 9. august 2021 #48238 Del Skrevet 9. august 2021 Felis skrev (11 timer siden): Det er båndtvang til 20. august, Ålesund er intet unntak. Sist de brøt loven om båndtvang (Dovreturen) var argumentene (fritt etter hukommelsen) at hundene var gamle, at de ikke utgjorde fare og at det snart var 20. august. De må nok komme opp med et par nye unnskyldninger i år, siden hunden både er ung, stor og har velutviklet jaktinstinkt. Jeg har for lengst innsett at paret føler seg entitled og fritatt allmenne lover og regler, samtidig som de påberoper seg retten til å klage på alle andre. Se bare hvordan LKE bitcher på arrangørene til dette løpet på Stranda. Men hvorfor i all verden dokumentere det for hele verden? Jeg forstår at firmaet står i en økonomisk krise og at de trenger klikk, men er dette det de vil være kjent for? For 250k i året selger de barna sine, kroppen sin og hele ettermælet. Fordi de ikke har virkelighetskontakt. Lever i en boble med minimal kontakt med folk. Havner i uenighet med de de innleder samarbeid med. Ingen referanser til hva folk tenker og mener, bare flammer, fersken og fina i kommentarfeltet. En selvforsterkende spiral av selvforherligelse. De tror faktisk de er bedre enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 9. august 2021 #48239 Del Skrevet 9. august 2021 Kosemose skrev (1 time siden): En ting er å kritisere det vi ser og det de selv forteller oss; thinspo, utlevering av barn, alkohol (eller alkoholfri drikke framstilt som alkohol) på begge før de kjører videre, brudd på båndtvang, barns manglende bruk av redningsvest, bildejuks, osv Men vi trenger vel ikke konstruere negative historier? Om de legger ut at de begge er ute og løper uten hund og barn så må vi vel kunne gå ut i fra at både hund og barn blir forsvarlig passet på selv om dette ikke redegjøres for? Denne tråden kan lett bikke over til «skyldig inntil det motsatte er bevist»… Dette er jeg helt enig i. Jeg er kritisk til mye, men at dem må understreke på hvert bilde hvor barna ikke er med at "vi har barnevakt" for at det ikke skal bli spekulering er tullete. Da begynner lista å bli urimelig lang. En liten tanke som vekkes hos meg derimot er at enkelte følgere reagerer på at barna ikke er med. Vil det da si at de er eksponert så mye at man legger mer merke til når dem IKKE er med kontra når dem er med... Den er skremmende.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. august 2021 #48240 Del Skrevet 9. august 2021 Finngirl skrev (10 timer siden): Thinspoen på Instagram begynner p gjøre meg såpass uvel at jeg må slutte å gå inn der. Faktisk. Mener du at å stå å trykke stumpen utover mot kamera, stå med passe avstand mellom bena sånn at lårene for all del ikke møtes ikke er helt naturlig stilling når du skal nyte utsikten altså? 😅🤣 sykt hele greie. De har gått seg vill i sitt eget hodet. Her er det kun liten fettprosent som gjeler. Ref målingen de hadde også. For se som kan bilderedigering, hva er gjorte dette bildet? Man ser tydelig at at i skritt/starten av lår går lårene innover. Det er ikke normal anatomi om man har en sunn kropp. Jeg synes også at det er mindre krusing på havet mellom bena der, men mulig jeg tar feil. Om dette paret fortsatt redigerer bilder så cbe skal se tynnere ut, bør de få en sikkelig smekk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå