Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stillehavet skrev (45 minutter siden):

Sarpsborg kommune sendte ut innkalling til vaksine til ganske mange tidligere i år som ikke skulle hatt det. Flere mellom 30 og 40 uten underliggende sykdommer er derfor allerede fullvaksinerte. Kjenner fler som fikk innkalling, noen takket ja, andre sa i fra om at de hadde fått innkalling pga en feil.

Ja, jeg tror flere, som skjønte at det var feil, sa i fra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Powerball skrev (4 timer siden):

CBE skriver at hun ble fullvaksinert i dag. I og med at jobben hennes er alt annet enn samfunnskritisk, så betyr det 1 av 2 ting:

1) Hun tilhører en helsemessig risikogruppe 

2) Hun har gjennomgått coronainfeksjon

At hun ønsker spekulasjoner rundt dette viser jo bare at hun nå omsider har falt ned på Villa Paprika-nivå. Nå skal vi ikke bare snakke om ungene som hun skyver foran seg, men også om den personlige helsen hennes.

Classy, CBE. Classy. 

Synes i grunnen dette er ganske uinterresant mtp. bedriften CBE. 😐

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarpsborg kommune har 9% fullvaksinerte mellom 18-44, så noen er det jo.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Sarpsborg kommune har 9% fullvaksinerte mellom 18-44, så noen er det jo.  

Men er ikke de 9 % primært de med underliggende sykdommer eller jobb i helsevesenet?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantesofie skrev (7 minutter siden):

Men er ikke de 9 % primært de med underliggende sykdommer eller jobb i helsevesenet?

Det vet jeg ikke, ser bare hva det står på siden til Sarpsborg kommune. 

Edit: de skriver også

I uke 24 regner vi med å kunne starte med gruppe 10 som er 18-24 år og 40-44 år. Siste gruppe, de mellom 25 og 39 år, kan trolig starte opp i uke 26, forteller helsesjef Øivind Werner Johansen.

Da er det nok de med underliggende som har fått begge vaksinene og muligens de som ble feilinnkalt (nevnt over her). 

Endret av Kollontaj
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantesofie skrev (7 minutter siden):

Hvilken rolle spiller det? Hun kan potensielt  ha hatt korona eller en underliggende sykdom. Det er vel i høyeste grad en privatsak? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulleplutt skrev (1 time siden):

Hvilken rolle spiller det? Hun kan potensielt  ha hatt korona eller en underliggende sykdom. Det er vel i høyeste grad en privatsak? 

Potensielt kan hun ha hatt korona, det er helt riktig. Med bloggpause og treningsfri er det godt mulig, og det er absolutt en privatsak… helt til hun legger det ut på bloggen. Vipps! Ingen privatsak lenger. 
Tviler på at det er noe underliggende sykdommer der i gården, hun er jo helt prefekt!! Ingen lyter der.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjosen skrev (23 timer siden):

Hvis dere begynner å tenke at bildene som støtter historiefortelling er illustrasjonsbilder eller illustrasjonsvideo så blir det kanskje litt greiere? Kan hende hun løp alene i skogen i dag, og benyttet video eller foto fra en annen anledning hvor de filmet feks? Eller for alt vi vet, kanskje satt hun inne og så på Netflix hele dagen og postet videoen så det skal se ut som hun var ute og løp? (Jeg er klar over at noen har sett turen på Strava så den er nok reell nok, poenget er bare at man må slutte å tro at alt skjer i sanntid, eller at all dokumentering er av den faktiske hendelsen hun beskriver)

Som da jeg så på insta et bilde av frua i rosa og sort bikini og sort "klein" håndkle på brygga. Bare å bla se tilbake til juli ifjor. Der ligger et ganske likt bilde. Historiefortelling og så finner man et bilde som passer..... 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (11 minutter siden):

Som da jeg så på insta et bilde av frua i rosa og sort bikini og sort "klein" håndkle på brygga. Bare å bla se tilbake til juli ifjor. Der ligger et ganske likt bilde. Historiefortelling og så finner man et bilde som passer..... 

De bildene er tatt samtidig, ja. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (10 minutter siden):

Jeg måtte faktisk sjekke, og det stemmer. Bildet fra juli ifjor og nå i år har nøyaktig samme brett på Klein-håndkleet.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00
Kleenex skrev (15 minutter siden):

Er bildet fra i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Minnie Mus said:

Det beste er å overse denne brukeren, for hun/han vil jo ikke forstå uansett hva vi skriver eller forklarer. Denne kommer ikke til å få mere oppmerksomhet fra meg heretter.

Dette har du nå skrevet opp til flere ganger i tråden, men det kan virke som du ikke vet om "ignorer bruker" funksjonen dette forumet har? Jeg foreslår at du leser deg opp på det og faktisk tar den i bruk. Du bidrar selv i all hovedsak med sleivete bemerkninger mot en annen tråddeltaker og latterliggjøring (ikke konstruktive innlegg som bidrar til debatt) av influenceren hvis bedrift diskuteres. Begge deler får deg til å fremstå svært umoden og lite reflektert, men du føler deg gjerne veldig kul?

(Og ja, jeg rapporterer meg selv for brukerdebatt her og nå, men jeg klarte bare ikke å sitte på fingrene mine lenger)

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00
Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden):

Ja.

Det gir overhodet ingen mening. Ligger i hardtrening for å selge inn NetFit, også gjør de dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00
Nobile skrev (1 minutt siden):

Samme med videoen på IG-story med grønn underdel. Den er fra 22. Juli i fjor

Denne også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er formålet med å publisere fjorårets bilder uten forklaring?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00
Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

I tillegg så burde de skjønne at det vil bli oppdaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Sikkert for å skape en illusjon av at dagen består av noe annet enn det den egentlig gjør? Må jo være greit å legge ut bilde av at du gjør noe aktivt og får masse oppmerksomhet på det, mens sannheten er at du egentlig ligger på sofaen og ser TV hele dagen 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella_00 skrev (5 minutter siden):

I tillegg så burde de skjønne at det vil bli oppdaget.

Tipper at det er en villet handling for å produsere engasjement. Opium til folket. Illusjon og villedning.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...