Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ikke trykk på linkene. Hun får klikk. Litt irriterende at noen legger ut linker til bloggen, men det er opp til hver å enkelt om de ønsker å bidre til at hun tjener på dette.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Sool skrev:

Ja ikke trykk på linkene. Hun får klikk. Litt irriterende at noen legger ut linker til bloggen, men det er opp til hver å enkelt om de ønsker å bidre til at hun tjener på dette.

Man må linke til for å vise til kilde eller hva kommentarene går ut på. Eller så blir det sett på som spekulasjoner, rykter🤷‍♀️

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, Sool skrev:

Jeg gjør det fordi det ofte etterspørres om dokumentasjon. Trodde man måtte det?

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Aquarius04 skrev:

Jeg gjør det fordi det ofte etterspørres om dokumentasjon. Trodde man måtte 

Det stemmer. Og når det gjøres så er det uavhening om hun får klikk eller ei.

• Liker 4
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
1 time siden, Uglesjel skrev:

Aaah... la ikke så merke til panna hans. Prøvde kun og se helheten i om han var like mye redigert som henne eller ei. Ja hun er overdrevet mye redigert. Jeg forstår ikke denne framstillingen av henne. Er jo bedre og være ekte enn fake.

Ikke ifølge denne bloggeren, hele konseptet deres er bygget opp rundt «fake» og selge inn «perfeksjon», jeg hadde reklamert tvert på siste oppgradering hos bloggeier, hvis det hadde vært meg. Det jeg opplever som merkverdig er at annonsører gidder å bruke denne reklamebloggen, når det er så mange andre de kan velge. Der mener jeg at Kremmerhuset virkelig synliggjorde dette, hvorfor velge en blogger med ingen estetisk bakgrunn  for promotere interiør? 

Endret av Emmy_H
Skrevet

Lurer på om hun løper med telefonen i hånden når hun jogger ute for å dokumentere ? 

• Liker 9
Skrevet
9 timer siden, virkelig skrev:

Fly mindre er ikke det samme som å slutte å fly. Og det er vel litt frem i tid, så kan det vel hende at det blir den turen de tar det året. Så jo i appen at det var en del tusen før de når "sparemålet" til turen. 

Nå må vi ikke glemme at denne appen var og er et reklameinnlegg på bloggen. Jeg vil driste meg til å tro at dette er en historiefortelling. Vi har vel hørt om noe liknende tidligere. Er det noen som virkelig tror på dette? 

• Liker 12
Skrevet

Eksponeringen av de små er da virkelig verre enn noen gang? Det er daglige bilder, og svært ofte av ansiktet til den eldste (?) 

• Liker 36
Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Eksponeringen av de små er da virkelig verre enn noen gang? Det er daglige bilder, og svært ofte av ansiktet til den eldste (?) 

Jupp.. Bedre blir det heller ikke. I det man tror at dem blir "skjermet" , så popper det opp et nytt bilder av dem begge med ansiktet til. Må være rimelig kjedelig og spise sine ord som at det skulle være sitroner som har gått ut på dato.

• Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Emmy_H skrev:

Ikke ifølge denne bloggeren, hele konseptet deres er bygget opp rundt «fake» og selge inn «perfeksjon», jeg hadde reklamert tvert på siste oppgradering hos bloggeier, hvis det hadde vært meg. Det jeg opplever som merkverdig er at annonsører gidder å bruke denne reklamebloggen, når det er så mange andre de kan velge. Der mener jeg at Kremmerhuset virkelig synliggjorde dette, hvorfor velge en blogger med ingen estetisk bakgrunn  for promotere interiør? 

Livsstilen er jo ikke ekte. Er nå da ingen som lever slik. Det et en ting og legge ut bilder på instagram som er et galleri som. Men å blogge om at et liv til småbarnsfamilie så til de grader "perfekt" blir veldig langt unna virkelighetens grenser og verden. Når  man ser hvor mye som lyves om ift redigering av bildene av fruen, så kan man ikke akkurat si at det er real det man får servert. For bildene selv avslører jo det fruens mann mener han har kontroll på. Noe som kommer tydlig fram at han ikke har. Anses også som lite gjennomtenkt når de 2 små trå til for at bloggen sin helhet. For at den skal beholde sin usedvanlige  stil av slaget som fører til falskheten blir bare mye større og enda mer framhevet.  Bedre er det jo heller ikke toppen av isfjellet at det reklameres  for alkoholi bloggen. Fruen har fått flere ganger advarsler, men kjører sin egen bane som at folk skulle ha vært blinde for det hun legger ut. Og det blir jo igrunn veldig feil.  

• Liker 13
Skrevet

Jeg syns de skal ha litt kred for at de satser såpass mye på blogg i disse tider. Er det noen som leser blogg mer? Mange innlegg iløpet av uka og det brukes mye tid på å ta og redigere bilder. Bortkasta tid syns jeg. At de orker. 

Hvorfor satser ikke de mer på instagram? Eller finner på noe annet? Kan umulig generere penger slik det gjorde før med blogg. Netfitopplegget er en fadese før det har blitt lansert engang. 

• Liker 23
Skrevet (endret)
7 timer siden, Pollen skrev:

Mer opptatt av å dra inn magen når hun bøyer seg.

Dra inn MAGEN når man gjør knebøy...? Merkelig!! Dette bildet er nok ikke tatt mens hun trener? Heller at hun står i bunnposisjon og trekker inn magen, mens LK tar bilder. Mye er ikke slik som det fremstår på SoMe. 

Buktrykk som er viktig ved knebøy oppnås ikke ved å trekke inn magen... 🤔

Endret av 2ney
Skrevet
2 minutter siden, Oline12 skrev:

Hvorfor satser ikke de mer på instagram? Eller finner på noe annet? Kan umulig generere penger slik det gjorde før med blogg. Netfitopplegget er en fadese før det har blitt lansert engang. 

Tror nok at dem hadde klart seg bedre ift instagram. Og dette  er netfitopplegget har jeg ikke skjønt noe særlig av. Er det et pågående prosjekt eller et fullstendig tapt prosjekt som dem avventer med?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Aquarius04 skrev:

Det som slo meg mest var at den tilgjorte babystemmen hun har på Bloggerne var borte i denne videosnutten.Kan hun ikke være genuin og ekte på Bloggerne også da? Alt må være tilgjort hele tiden!

Såkalte rånebabes er vel i CBEs øyne ganske harry, men å eksponere barn er helt ok, for det gir penger i kassa.

CBE er jo ekspert på hva som er harry og ikke tydeligvis🙄 Den babystemma var for flere år siden en forkjølelse ifølge CBE. Kronisk forkjølelse da med andre ord.

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Aquarius04 skrev:

Det som slo meg mest var at den tilgjorte babystemmen hun har på Bloggerne var borte i denne videosnutten.Kan hun ikke være genuin og ekte på Bloggerne også da? Alt må være tilgjort hele tiden!

Såkalte rånebabes er vel i CBEs øyne ganske harry, men å eksponere barn er helt ok, for det gir penger i kassa.

Skjønner ikke hva hun skal i serien bloggerne.. Det er jo ingenting ekte med henne. vi får jo ikke se noe som helst bak fasaden på dette "pompøse" og "glam" livet dem lever. Heller harry rånebabes enn og eksponere barnan for å fete opp kontoen.

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, virkelig skrev:

Fortsatt bedriften og ikke personen som diskuteres , eller kanskje ikke :phaedra: . Går på repeat og ikke mye konstruktivt som skrives. 

Det går i begge deler😉

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, virkelig skrev:

Fortsatt bedriften og ikke personen som diskuteres , eller kanskje ikke :phaedra: . Går på repeat og ikke mye konstruktivt som skrives. 

Jeg er enig i at det ikke er innafor å diskutere utseendet - men det ER innafor å diskutere treningsmetodene hennes, for eksempel. Eller hvordan treningen dokumenteres.

Mener du at det ikke er innafor å diskutere hva hun sir når hun lir intervjuet om noe? Mener du at hun er privatpersonen CBE når hun er på eventer hvor pressen er tilstede eller bloggeren/some-aktøren CBE?

• Liker 25
Skrevet

Enig, @Uglesjel. Hun har jo valgt å kalle bloggen sin sitt eget folkeregistrerte navn - og instakontoen har adressen til bloggen som sitt navn.  SÅ hun ER bedriften. Hun blander jo sitt eget privatliv helt med vitende og vilje med sin forretningsvirksomhet.

Så jeg mener også at redigeringen av bildene HUN velger å poste, er innafor å snakke om. Jeg synes det er innafor å kommentere alt hun gjør i kommersielt øyemed - så treningen, sminken, neglene, sveisen, de aller fleste antrekkene og aktivitetene hun gjør, (som feks cruise og opphold  og aktiviteter i Hemsedal) kan kommenteres. Mener jeg. Hvis man har noe å utsette på noen av disse tingene - eller hvis man rett og slett  mener det er litt sykt at man i 2019 kan livnære seg ved å selge sitt eget liv og sin egen kropp i kommersielt øyemed.

Så det er hårfine balanser her. Jeg mener det er utafor å si kommentere utseende på feks føttene hennes, men innafor å kommentere hvordan skoene hun reklamerer for, sitter på foten hennes. Og at det er innafor å kommentere HVA hun sier - men ikke hvordan hun sier det. 

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, Louiah skrev:

Her er klippet igjen for de som vil se. Skal ikke skrive noen kommentar til klippet, da det igjen vil bli slettet.

https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-om-livet-i-sarpsborg---jentene-mine-skal-i-hvert-fall-ikke-bli-noen-ranerbabes/3423809379.html

Det er teit at kommentaren din ble slettet. Du siterte jo kun det CBE hadde sagt i intervjuet.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...