Klink Skrevet 21. mai 2021 #42741 Skrevet 21. mai 2021 Stjernekikkeren skrev (1 minutt siden): Og alt hadde bare vært unngått dersom bloggeier selv bare hadde trykket på "slett kommentar" eller hva valget som hindrer kommentarer i å bli publisert, heter. HVORFOR tillate et så betent tema om man ikke har et ordentlig svar til det? Enten et "det velger jeg å ikke diskutere av BLABLA grunner" eller noe, i stede angriper hun innsender etter å ha sendt kommentarfeltet på vedkommende. Hva slags oppførsel er det? Oppførsel for å lage drama og klikk til bloggen kanskje 2
Stjernekikkeren Skrevet 21. mai 2021 #42742 Skrevet 21. mai 2021 Klink skrev (Akkurat nå): Oppførsel for å lage drama og klikk til bloggen kanskje Sikkert, men jeg synes det er en veldig pinlig måte å skaffe oppmerksomhet og engasjement på, for å si det mildt. Jeg synes det er pinlig. En blogg myntet på høyt utdannede kvinner burde kanskje ha en litt annen måte å engasjere på. Resten av kommentarene under det 17 mai innlegget gikk stort sett ut på komplimenter til CBE og familien, med hjerter, "fine du" og annen uhemmet skryt, fint det, men det er ikke akkurat hva jeg forbinder med høyt utdannede kjøpesterke kvinner. 28
Klink Skrevet 21. mai 2021 #42743 Skrevet 21. mai 2021 Stjernekikkeren skrev (16 minutter siden): Sikkert, men jeg synes det er en veldig pinlig måte å skaffe oppmerksomhet og engasjement på, for å si det mildt. Jeg synes det er pinlig. En blogg myntet på høyt utdannede kvinner burde kanskje ha en litt annen måte å engasjere på. Resten av kommentarene under det 17 mai innlegget gikk stort sett ut på komplimenter til CBE og familien, med hjerter, "fine du" og annen uhemmet skryt, fint det, men det er ikke akkurat hva jeg forbinder med høyt utdannede kjøpesterke kvinner. Nei, men så er det ka skje ikke høyt utdannede kjøpesterke kvinner som leser bloggen hennes. Like pinlig å byne å «kjefte» for noe helt utelevant. Nettroll kalles det. 4
Stjernekikkeren Skrevet 21. mai 2021 #42744 Skrevet 21. mai 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Nei, men så er det ka skje ikke høyt utdannede kjøpesterke kvinner som leser bloggen hennes. Like pinlig å byne å «kjefte» for noe helt utelevant. Nettroll kalles det. Caroline Berg Eriksen kan ikke styre det folk skriver til henne, men hun har full kontroll over hvordan hun velger å svare på det, og det er hva jeg legger vekt på. 30
Skrottefar Skrevet 21. mai 2021 #42745 Skrevet 21. mai 2021 allie skrev (49 minutter siden): Kikket kjapt på Instagram nå, i januar 2019 har hun bilder hvor twentyfourlogoen synes tydelig på bilde. Tyder på at de har samarbeidet et par år. veldig få av turbildene med klær fra twentyfour er merket med reklame. på ig Story i går så forteller hun at hun har hatt et samarbeide med de lenge, derfor har hun så ( veldig ) mye tøy og sko fra de. Da er det jo litt merkelig at hun for noen uker siden ikke hadde samarbeid med merket. At de ønsker å samarbeide med CBE i utgangspunktet skjønner jeg ikke med tanke på den bedriftens holdninger til ditten og datten, men de tror de kanskje tjener på det......hadde uansett vært interessant å vite hvordan de stiller seg til bedriftens utstrakte barne-eksponering, thinspo og den generelle besserwisser-holdningen de velger å vise utad ang. hva det nå enn måtte være. Tviler på at det er noe TwentyFour vil la seg assosieres til 21
allie Skrevet 21. mai 2021 #42746 Skrevet 21. mai 2021 Skrottefar skrev (1 minutt siden): At de ønsker å samarbeide med CBE i utgangspunktet skjønner jeg ikke med tanke på den bedriftens holdninger til ditten og datten, men de tror de kanskje tjener på det......hadde uansett vært interessant å vite hvordan de stiller seg til bedriftens utstrakte barne-eksponering, thinspo og den generelle besserwisser-holdningen de velger å vise utad ang. hva det nå enn måtte være. Tviler på at det er noe TwentyFour vil la seg assosieres til De tjener vel noe på det siden det har pågått såpass lenge, men jeg kommer ikke til å kjøpe noe fra twentyfour. Twentyfour la CBE sin Story på sin Story, men om de ser på Instagram eller blogg ellers, det vet vi jo ikke. Mulig markedsansvarlig synes det CBE publiserer er fint og flott? Tviler på at de leser kommentarfelt. det jeg fant litt påfallende da jeg scrollet gjennom instagrambilder hennes var vridningen mot mer kropp og bar mage, som har kommet de siste par årene, samt en påfallende mangel på løpeturer ute ( som hun har elsket i lang tid). 21
allie Skrevet 21. mai 2021 #42747 Skrevet 21. mai 2021 På siste blogginnlegg er all synlig hud på CBE blurret ut i Photoshop. Hva i alle dager er poenget med det? https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/21/med-ozo-denne-uken/ 19
Sølv_dugg Skrevet 21. mai 2021 #42748 Skrevet 21. mai 2021 Aricia skrev (1 time siden): Det synes jeg blir noe annet - at hun burde uttalt seg da lå mye mer i kortene. Joda, for så vidt enig, det var bare for å underbygge at hun aldri omtaler noe av det som skjer i verden. Da var det skogbranner i Hellas, nå er det krisen i Midtøsten. Og det er helt greit at hun ikke ytrer seg offentlig, men da kan hun heller ikke publisere kommentarer hverken for eller i mot slik hun har gjort nå. Selv for å få opp temperatur og engasjement i kommentarfeltet sitt. 25
Hedy Lamarr Skrevet 21. mai 2021 #42749 Skrevet 21. mai 2021 allie skrev (38 minutter siden): På siste blogginnlegg er all synlig hud på CBE blurret ut i Photoshop. Hva i alle dager er poenget med det? https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/21/med-ozo-denne-uken/ Klikker ikke inn på bloggen hennes. Imgur, please! 21
Pukkus Skrevet 21. mai 2021 #42750 Skrevet 21. mai 2021 Hedy Lamarr skrev (5 minutter siden): Klikker ikke inn på bloggen hennes. Imgur, please! https://imgur.com/a/vhWFRdH 14
lizziea Skrevet 21. mai 2021 #42751 Skrevet 21. mai 2021 Altså. Det har ikke vært så varmt i Sarpsborg i dag. Sto i t-sjorte i sola utenfor arbeidsplassenmin i 10 min i dag og ble iskald. Definitivt ikke vær for tur i magetopp 29
Populært innlegg emilie333 Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42752 Skrevet 21. mai 2021 (endret) CBE ytrer seg sjeldent om høyst aktuelle saker rundt i verden av den enkle grunn at hun ikke har noe som helst interesse av det, men gjemmer seg bak at hun er en travel forretningskvinne som selvsagt ikke har tid til slikt. Det er bare det at en konflikt oppstår når CBE glemmer av at hun hver eneste dag, time for time, dokumenterer hverdagen sin som fullt består av kaffe, trening, poseringer i speilet, uvitende og ikke-samtykkende barn som blir eksponert for over 300.000 mennesker, hund, negler og hårfrisyre. Disse nevnte tingene er tydeligvis viktigere, så det beror seg nok mere om prioriteringer, kunnskapsnivå og interesse enn «jeg har ikke tid». Når det gjelder CBE’s operering i sine kommentarfelt er det innlysende at hun trenger støtte fra andre lesere for å underbygge sine egne argumenter pga. usikkerhet. Derav kommentaren og jeg siterer: «Kritikken du har fått i de andre kommentarene er veldig berettiget og noe du bør ta til deg». Misforstå meg rett, jeg mener ikke at alle skal være over gjennomsnittlig engasjert i diverse samfunns/verdens problemer, men at man har et viss innblikk i saker, og vise litt engasjement syntes jeg er viktig. Ulike oppfatninger og meninger er alltid spennende. Det store spørsmålet til slutt er hvorfor CBE på eget initiativ legger opp til en uønsket debatt i kommentarfeltet hvis ønsket er å holde bloggen fri for poltikk-snakk. Løsningen er ganske enkel. Endret 21. mai 2021 av emilie333 51
Gjest Lin11 Skrevet 21. mai 2021 #42753 Skrevet 21. mai 2021 Mens leserne til CBE bitcher i hennes kommentarfelt, så blir deler av kolleksjonen til Funky utsolgt etter en dag. Positivt å se at det er lite mindreårige på IG til Funky.
Ellevira Skrevet 21. mai 2021 #42754 Skrevet 21. mai 2021 Halstørkle på den schwære hunden? Må den pyntes når han er med cbe "på byen"? 27
Torden Skrevet 21. mai 2021 #42755 Skrevet 21. mai 2021 Ellevira skrev (28 minutter siden): Halstørkle på den schwære hunden? Må den pyntes når han er med cbe "på byen"? Jeg har en sjelden rasehund og får rett som det er tilbud om samarbeid i fra en og annen ( useriøs) nettbutikk for hundeutstyr. Ikke f... om min hund skal gå med halstørkle 😂 30
blåbærpai Skrevet 21. mai 2021 #42756 Skrevet 21. mai 2021 Den CBE som portretteres via selfies på story på IG er ganske langt fra den CBE som portretteres på bloggen. Hodet er faktisk proposjonalt med kroppen. Skjønner ikke helt hvor hun vil med fremstillingen av seg selv. 33
Rev. Revenge Skrevet 21. mai 2021 #42757 Skrevet 21. mai 2021 blåbærpai skrev (13 minutter siden): Den CBE som portretteres via selfies på story på IG er ganske langt fra den CBE som portretteres på bloggen. Hodet er faktisk proposjonalt med kroppen. Skjønner ikke helt hvor hun vil med fremstillingen av seg selv. Privatpersonen bak bedriftsprofilen glemmer seg tilsynelatende bort innimellom, overser og publiserer fullstendig vanlige avbildninger av seg selv som ikke er i nærheten av fremstillingen formidlet via gjennomført iscenesatte, tilsynelatende øyeblikks-selfier med alle triksene til Danae Mercer i bruk. Som blant annet det siste "skarpvinklet kjeve"-trikset: https://www.instagram.com/reel/CO-_RTJJjwB/?utm_medium=copy_link 25
Isild Skrevet 22. mai 2021 #42758 Skrevet 22. mai 2021 Kollontaj skrev (11 timer siden): Men hvorfor i svarte publiserer CBE noe hun ikke ønsker diskusjon om? For å fremstå usympatisk? For økt trafikk? Det er helt ok å ikke publisere slike spørsmål, forøvrig. Nettopp! CBE.no styrer eget kommentarfelt med hard hånd (har inntrykk av at mye ikke slipper igjennom) - så de valgte faktisk å slippe igjennom kommentaren vedr. Gaza - kun for å svare at hun ikke ønsker diskusjon om situasjonen på sin blogg. Lett å tenke at det var for å fyre opp "forsvaret" litt (de som iler til og svarer/angriper når det kommer kritiske spørsmål) Det er jo en form for engasjement det og (om enn veldig stusselig og trist) Hun kunne fint droppet å publisere den kommentaren under et 17. Mai innlegg. 38
Hallepalle2 Skrevet 22. mai 2021 #42759 Skrevet 22. mai 2021 Så deilig å bare hive seg ned og slappe av med en kaffekopp 🙈skikkelig avslappet stilling her, altså. 46
Populært innlegg Isild Skrevet 22. mai 2021 Populært innlegg #42760 Skrevet 22. mai 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (21 minutter siden): Så deilig å bare hive seg ned og slappe av med en kaffekopp 🙈skikkelig avslappet stilling her, altså. De hvite skoene har iallefall ikke gått tur i skogen bak der. For i skogen er det bløtt om dagen. Mon tro om de har med en sekk med utstyr og klær, går tur til egnet location, kler opp modellen, rigger til kameraet og tar "hverdagsbilder". Ja, det tror jeg. De får det ikke helt til lenger, for det ser mer parodisk ut enn før. Endret 22. mai 2021 av Isild 62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå