Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stjernekikkeren skrev (1 minutt siden):

Og alt hadde bare vært unngått dersom bloggeier selv bare hadde trykket på "slett kommentar" eller hva valget som hindrer kommentarer i å bli publisert, heter. 

HVORFOR tillate et så betent tema om man ikke har et ordentlig svar til det? Enten et "det velger jeg å ikke diskutere av BLABLA grunner" eller noe, i stede angriper hun innsender etter å ha sendt kommentarfeltet på vedkommende. Hva slags oppførsel er det?

Oppførsel for å lage drama og klikk til bloggen kanskje 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Oppførsel for å lage drama og klikk til bloggen kanskje 

Sikkert, men jeg synes det er en veldig pinlig måte å skaffe oppmerksomhet og engasjement på, for å si det mildt. Jeg synes det er pinlig. En blogg myntet på høyt utdannede kvinner burde kanskje ha en litt annen måte å engasjere på. 

Resten av kommentarene under det 17 mai innlegget gikk stort sett ut på komplimenter til CBE og familien, med hjerter, "fine du" og annen uhemmet skryt, fint det, men det er ikke akkurat hva jeg forbinder med høyt utdannede kjøpesterke kvinner. 

• Liker 28
Skrevet
Stjernekikkeren skrev (16 minutter siden):

Sikkert, men jeg synes det er en veldig pinlig måte å skaffe oppmerksomhet og engasjement på, for å si det mildt. Jeg synes det er pinlig. En blogg myntet på høyt utdannede kvinner burde kanskje ha en litt annen måte å engasjere på. 

Resten av kommentarene under det 17 mai innlegget gikk stort sett ut på komplimenter til CBE og familien, med hjerter, "fine du" og annen uhemmet skryt, fint det, men det er ikke akkurat hva jeg forbinder med høyt utdannede kjøpesterke kvinner. 

Nei, men så er det ka skje ikke høyt utdannede kjøpesterke kvinner som leser bloggen hennes. 
Like pinlig å byne å «kjefte» for noe helt utelevant. Nettroll kalles det.  

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Nei, men så er det ka skje ikke høyt utdannede kjøpesterke kvinner som leser bloggen hennes. 
Like pinlig å byne å «kjefte» for noe helt utelevant. Nettroll kalles det.  

Caroline Berg Eriksen kan ikke styre det folk skriver til henne, men hun har full kontroll over hvordan hun velger å svare på det, og det er hva jeg legger vekt på. 

• Liker 30
Skrevet
allie skrev (49 minutter siden):

Kikket kjapt på Instagram nå, i januar 2019 har hun bilder hvor twentyfourlogoen synes tydelig på bilde. Tyder på at de har samarbeidet et par år.

veldig få av turbildene med klær fra twentyfour er merket med reklame.

på ig Story i går  så forteller hun at hun har hatt et samarbeide med de lenge, derfor har hun så ( veldig ) mye tøy og sko fra de.

Da er det jo litt merkelig at hun for noen uker siden ikke hadde samarbeid med merket.

At de ønsker å samarbeide med CBE i utgangspunktet skjønner jeg ikke med tanke på den bedriftens holdninger til ditten og datten, men de tror de kanskje tjener på det......hadde uansett vært interessant å vite hvordan de stiller seg til bedriftens utstrakte barne-eksponering, thinspo og den generelle besserwisser-holdningen de velger å vise utad ang. hva det nå enn måtte være. Tviler på at det er noe TwentyFour vil la seg assosieres til

• Liker 21
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

At de ønsker å samarbeide med CBE i utgangspunktet skjønner jeg ikke med tanke på den bedriftens holdninger til ditten og datten, men de tror de kanskje tjener på det......hadde uansett vært interessant å vite hvordan de stiller seg til bedriftens utstrakte barne-eksponering, thinspo og den generelle besserwisser-holdningen de velger å vise utad ang. hva det nå enn måtte være. Tviler på at det er noe TwentyFour vil la seg assosieres til

De tjener vel noe på det siden det har pågått såpass lenge, men jeg kommer ikke til å kjøpe noe fra twentyfour.

Twentyfour la CBE sin Story på sin Story, men om de ser på Instagram eller blogg ellers, det vet vi jo ikke.

Mulig markedsansvarlig synes det CBE publiserer er fint og  flott? Tviler på at de leser kommentarfelt.

det jeg fant litt påfallende da jeg scrollet gjennom instagrambilder hennes var vridningen mot mer kropp og bar mage, som har kommet de siste par årene, samt en påfallende mangel på løpeturer ute ( som hun har elsket i lang tid).

• Liker 21
Skrevet
Aricia skrev (1 time siden):

Det synes jeg blir noe annet - at hun burde uttalt seg da lå mye mer i kortene. 

Joda, for så vidt enig, det var bare for å underbygge at hun aldri omtaler noe av det som skjer i verden. Da var det skogbranner i Hellas, nå er det krisen i Midtøsten. Og det er helt greit at hun ikke ytrer seg offentlig, men da kan hun heller ikke publisere kommentarer hverken for eller i mot slik hun har gjort nå. Selv for å få opp temperatur og engasjement i kommentarfeltet sitt.

• Liker 25
Skrevet

Altså. Det har ikke vært så varmt i Sarpsborg i dag. Sto i t-sjorte i sola utenfor arbeidsplassenmin i 10 min i dag og ble iskald. Definitivt ikke vær for tur i magetopp

• Liker 29
Gjest Lin11
Skrevet

Mens leserne til CBE bitcher i hennes kommentarfelt, så blir deler av kolleksjonen til Funky utsolgt etter en dag. Positivt å se at det er lite mindreårige på IG til Funky. 

364AE788-62C4-4C19-9A1B-08926510FDD9.jpeg

Skrevet

Halstørkle på den schwære hunden? Må den pyntes når han er med cbe "på byen"? 

• Liker 27
Skrevet
Ellevira skrev (28 minutter siden):

Halstørkle på den schwære hunden? Må den pyntes når han er med cbe "på byen"? 

Jeg har en sjelden rasehund og får rett som det er tilbud om samarbeid i fra en og annen ( useriøs) nettbutikk for hundeutstyr. Ikke f... om min hund skal gå med halstørkle 😂

• Liker 30
Skrevet

Den CBE som portretteres via selfies på story på IG er ganske langt fra den CBE som portretteres på bloggen. Hodet er faktisk proposjonalt med kroppen. Skjønner ikke helt hvor hun vil med fremstillingen av seg selv.

• Liker 33
Skrevet
blåbærpai skrev (13 minutter siden):

Den CBE som portretteres via selfies på story på IG er ganske langt fra den CBE som portretteres på bloggen. Hodet er faktisk proposjonalt med kroppen. Skjønner ikke helt hvor hun vil med fremstillingen av seg selv.

Privatpersonen bak bedriftsprofilen glemmer seg tilsynelatende bort innimellom, overser og  publiserer fullstendig vanlige avbildninger av seg selv som ikke er i nærheten av fremstillingen formidlet via gjennomført iscenesatte, tilsynelatende øyeblikks-selfier med alle triksene til Danae Mercer i bruk. Som blant annet det siste "skarpvinklet kjeve"-trikset:

https://www.instagram.com/reel/CO-_RTJJjwB/?utm_medium=copy_link

• Liker 25
Skrevet
Kollontaj skrev (11 timer siden):

Men hvorfor i svarte publiserer CBE noe hun ikke ønsker diskusjon om? 

For å fremstå usympatisk? 

For økt trafikk? 

Det er helt ok å ikke publisere slike spørsmål, forøvrig. 

Nettopp! CBE.no styrer eget kommentarfelt med hard hånd (har inntrykk av at mye ikke slipper igjennom) - så de valgte faktisk å slippe igjennom kommentaren vedr. Gaza - kun for å svare at hun ikke ønsker diskusjon om situasjonen på sin blogg. 

Lett å tenke at det var for å fyre opp "forsvaret" litt (de som iler til og svarer/angriper når det kommer kritiske spørsmål) Det er jo en form for engasjement det og (om enn veldig stusselig og trist) 

Hun kunne fint droppet å publisere den kommentaren under et 17. Mai innlegg. 

• Liker 38
Skrevet

Så deilig å bare hive seg ned og slappe av med en kaffekopp 🙈skikkelig avslappet stilling her, altså. 

89ED2A3F-AB81-4154-98E0-C263C7AF7CCE.png

• Liker 46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...