Klink Skrevet 14. mai 2021 #42181 Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ Er det BARE en motbydelig mann her? Syns vel alle kommentarene er motbydelige. 6
lille sangfugl Skrevet 14. mai 2021 #42182 Skrevet 14. mai 2021 Jeg kan veldig lite om trening, så jeg spør her. Håper det ikke er avsporing, det er jo en fortsettelse på diskusjonen om LKE og CBE er kunnskapsrike nok til å drive Netfit. Jeg ser LK gjøre knebøy med tunge venter på Netfit sin insta i dag, og har sett samme snutt tidligere. Jeg reagerer på at han «spretter» så opp at hælene ikke lenger berører bakken. I mitt hode bør man ha bakkekontakt med hælen under hele løftet hvis man er sterk nok, men det er bare min logikk - jeg kan som sagt lite om trening. Noen som vet? Har han riktig teknikk? Ser også veldig vondt ut å ha så spenn i leggene når han går så fort opp. Video ligger på IG story 10
Gjest Lin11 Skrevet 14. mai 2021 #42183 Skrevet 14. mai 2021 MonaSunde skrev (Akkurat nå): De er så sympatiske, begge to. Det er jo en forbedring fra å ønske at andre får en kule i panna, i det minste. Og heldigvis under eget navn denne gang. Ja, hvis denne tråden er «bedriten», så må man bare henvise til at innholdet i tråden gjenspeiler hva som vises i bedriftens salgskanaler.
ErGlad Skrevet 14. mai 2021 #42184 Skrevet 14. mai 2021 Minnie Mus skrev (1 time siden): Og heretter overser vi disse som kommer inn i tråden for å forsøke på avsporinger for å få tråden stengt Don't feed the trolls I denne tråden er det spesielt mye troll. Det har du helt rett i. 2
*Stjerne*støv* Skrevet 14. mai 2021 #42185 Skrevet 14. mai 2021 14 minutter siden, Hut said: Synes det var kjempefint😊Rustikt, enkelt og fint. CBE er veldig god på inspirerende borddekorasjoner. Jeg fant det ikke inspirerende i det hele tatt, og det var langt fra enkelt etter min smak. men godt vi er forskjellige 8
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 Populært innlegg #42186 Skrevet 14. mai 2021 (endret) NewStart87 skrev (12 timer siden): Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ Jeg svarer Lars Kristian her, jeg er ikke den personen han slang dritt til, men jeg føler for å dele noen ord. Det virker jo som han og kona ofte titter innom her. Nei, det er ingens «fucking business» når det gjelder hva Caroline gjør med kroppen sin, MEN hvorfor poste bilder av Caroline hvor man tydelig ser silikonen hennes? Etter operasjonen var vi stadig vitner til struttende pupper uten bh som tydeligvis var fokuset i bilde. Hva er poenget med å faktisk gjøre operasjonen så åpenbar hvis dere ikke vil at folk skal kommentere det? Dere legger jo selv opp til det! Så over til ordforrådet ditt. For det første: for et flott eksempel du er for barna dine! Flott å vise barna sine at mobbing er greit! Flott å vise til de yngre som følger dere også. Nå er dere jo på TikTok også, noe som gjør at dere når ut til desto yngre. Og at du Caroline, tillater mannen din å lire av seg noe slikt..jeg har ikke ord! Mannen din blir altså sint fordi noen kommenterer brystene dine ( som både du og mannen din har vært ivrige på å ta avslørende bilder av, bilder hvor man lett ser du har implantater ), at han kaller vedkommende for psychobitch og møkkakjærring?! Dette risikerer dessverre også å slå tilbake den dagen mannen din må i en ordinær jobb. Ikke særlig positivt for en eventuell arbeidsgiver å lese. Det er faktisk vanlig å Google arbeidssøkere. Jeg må innrømme at jeg føler for å lire av meg noen gloser angående din mann selv, men jeg velger å la vær...Kanskje dette er noe mannen din også burde vurdere neste gang noen skrive noe annet en «fine du 😍» eller «hot 🍑!» .. Endret 15. mai 2021 av NewStart87 Skriveleif 56
Menemen Skrevet 14. mai 2021 #42187 Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Dette risikerer dessverre også å slå tilbake den dagen mannen din må i en ordinær jobb. Han skal ikke ut og søke jobb. Han skal overta firmaet til faren hennes og ellers skal de leve på fornuftige investeringer de har foretatt. I følge dem selv. 10
NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42188 Skrevet 14. mai 2021 MonaSunde skrev (3 minutter siden): Han skal ikke ut og søke jobb. Han skal overta firmaet til faren hennes og ellers skal de leve på fornuftige investeringer de har foretatt. I følge dem selv. Håper virkelig det for deres del, for sånn han holder på er ikke lovende for en fremtidig ansettelse. 11
Skrottefar Skrevet 14. mai 2021 #42189 Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Dette risikerer dessverre også å slå tilbake den dagen mannen din må i en ordinær jobb. Ikke særlig positivt for en eventuell arbeidsgiver å lese. Det er faktisk vanlig å Google arbeidssøkere. Jeg hadde aldri ansatt han uansett, for det en bedrift trenger er personer som er samarbeidsvillige og interessert i andre og ikke bare seg selv og som ikke tror de er verdensmestre og vet best. Skulle likt å hatt denne besserwisser'n i kunde-support der jeg jobber liksom......not 🤣 27
Menemen Skrevet 14. mai 2021 #42190 Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Håper virkelig det for deres del, for sånn han holder på er ikke lovende for en fremtidig ansettelse. Nei, han har ødelagt alle sine sjanser på jobbmarkedet, om han ikke er heldig og får jobb via familie eller gode venner. 8
Medici Skrevet 14. mai 2021 #42191 Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (31 minutter siden): Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ Han avkrefter ikke at de er operert. Hvilket heller ikke er nødvendig, de massive bildebevisene de selv har publisert tatt i betraktning 33
Stjernekikkeren Skrevet 14. mai 2021 #42192 Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (37 minutter siden): Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ Han må ha glemt at han og kona lever av å vise henne frem, med spesiell fokus på kroppen hennes, da han skrev den kommentaren der. Så spesiell fokus på kroppen at de til og med har blitt tatt for å redigere henne, til og med når hun var gravid. CBE og co skal bare beundres og kjæles med, kalles vakker, søøøøta, fiiiin og berømmes for utseende. Hadde de lagt like mye tid og energi i å planlegge det 17mai bordet som det hun legger i kropp og utseende, så hadde det bordet havnet på forsiden av et eller anna glansa magasin. Man ser hvor fokuset ligger. 49
Aquarius04 Skrevet 14. mai 2021 #42193 Skrevet 14. mai 2021 Timeplan skrev (5 timer siden): Jeg prøver å se for meg å ha en A3-plakat med bilde av samboeren min i stua vår, gjerne med sigar og whiskey. Tror samtlige av vennene våre hadde ledd seg ihjel om de kom innom og så noe sånt Sier mer om selvdiggingen i Villa Kulås. angående 17. mai-borddekkingen: Ordet CBE gikk for var rustikt. Så en kasse med blomster og hvite Norgesglass gjør det rustikt? Jaha 😅 23
Medici Skrevet 14. mai 2021 #42194 Skrevet 14. mai 2021 Aquarius04 skrev (8 minutter siden): Sier mer om selvdiggingen i Villa Kulås. angående 17. mai-borddekkingen: Ordet CBE gikk for var rustikt. Så en kasse med blomster og hvite Norgesglass gjør det rustikt? Jaha 😅 Enig, skjønner ikke hva med denne oppdekkingen som er rustikt? Det er bare overfylt av... alt mulig. 31
Skrottefar Skrevet 14. mai 2021 #42195 Skrevet 14. mai 2021 Medici skrev (11 minutter siden): Enig, skjønner ikke hva med denne oppdekkingen som er rustikt? Det er bare overfylt av... alt mulig. Dersom CBE sier at det er rustikt, ja, da er det rustikt, de vet jo best.....og forsvarerne sier seg enig i at, joda, det er rustikt, og fint 🤣 21
Hedy Lamarr Skrevet 14. mai 2021 #42196 Skrevet 14. mai 2021 Når jeg ber til fest er jeg opptatt av å lage god mat til gjestene mine, og regner meg som en temmelig traurig borddekoratør. Så standardoppskriften min er duk, en form for girlander langs midten av bordet, omgitt av blomster og lys. Enklere enn det blir det ikke, samtidig er det vanskelig å trå feil. Så her er jeg og CBE fullstendig samkjørte 🤩🇳🇴🍑 Eneste forskjellen på hennes og min borddekking er at jeg ikke synes min er så fin at jeg publiserer den i mine SoMe-kanaler. Men så er jeg heller ikke influencer 🤟 29
Gjest Powerball Skrevet 14. mai 2021 #42197 Skrevet 14. mai 2021 (endret) Medici skrev (15 minutter siden): Enig, skjønner ikke hva med denne oppdekkingen som er rustikt? Det er bare overfylt av... alt mulig. Jeg syns ikke det er rart at det blir stappfullt bord når hun diller med det i dagevis. Mørkebrune tallerkener til 17. mai skjønner jeg ingenting av, men mulig hun så seg blind på det til slutt 🤔 Og de lett krøllete linserviettene var skikkelig Villa Paprika!! ☺ Selv hadde jeg ikke gått for mange høye vaser med enda høyere blomster i da jeg syns det er stas å se de jeg spiser sammen med, spesielt når det er barn rundt bordet. Men jeg er veldig enig med CBE i at norgesglass har skikkelig mye fint!! Og trekassen med blomster i var artig! Ikke at jeg rekker å klikke hjem noe fra norgesglass med nettbutikk og postgang innen 17. mai da.... Men i følge instastoryene hennes så er det visst mye viktigere å prioritere sminke, hår og selfies med retrocam-skjønnhetsfilter og rumpa stikkende opp og ut fremfor å få ut inspirasjon og annonsørinnhold i tide 🙃 Endret 14. mai 2021 av Powerball
Skrottefar Skrevet 14. mai 2021 #42198 Skrevet 14. mai 2021 Powerball skrev (15 minutter siden): Og de lett krøllete linserviettene var skikkelig Villa Paprika!! Og det er så langt unna et kompliment man kan komme, mangler bare et pute-helvete på stolene for å virkelig bli skikkelig VP 🤣 18
Måne Rampelyset Skrevet 14. mai 2021 #42199 Skrevet 14. mai 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Måne, admin.
Gjest Powerball Skrevet 14. mai 2021 #42200 Skrevet 14. mai 2021 (endret) Skrottefar skrev (7 minutter siden): Og det er så langt unna et kompliment man kan komme, mangler bare et pute-helvete på stolene for å virkelig bli skikkelig VP 🤣 Gjør ingen verdens ting at CBE firer litt på perfeksjonismen sin. Men ja hun avslører jo sitt sanne jeg når hun ikke gidder å stryke hverken duken eller linserviettene, selv om hun skrive at hun har brukt en hel arbeidsdag på å dekke bordet 🙈 Syns uansett det er flott å se et interiørinnlegg igjen, håper det blir flere av dem. Hun har alltid vært veldig glad i å ordne til selskap. Alt annet enn bikkje, unger, rumpe, pupper og retrocam-skjønnhetsfilter er velkomment ☺ Skulle ikke de rive den eldgamle garasjen og bygge ny f eks? Hadde vært artig å følge med på. Endret 14. mai 2021 av Powerball
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå