Rev. Revenge Skrevet 14. mai 2021 #42201 Skrevet 14. mai 2021 Christiane_W skrev (6 timer siden): Dekking av 17. mai bord ble påbegynt tirsdag og hun rakk ikke bli ferdig på onsdag. I dag kom innlegget om årets 17. mai bord og dette er altså resultatet: CBE hevder å være en kreativ sjel, så kreativ at jusstudier ble for kjedelig for henne faktisk, og dette er hva hun klarer å presentere etter flere dagers jobbing med borddekkingen. Det finnes ikke kreativt, det ser ut som et 17. mai bord de fleste kunne klart å dekke helt uten "inspirasjon" fra CBE. Det kreative er kanskje plasseringen av bestikket, på skrå på venstre side av tallerkenen🤪: Til å være et flere dagers prosjekt er jo resultatet dørgende kjedelig med bestikket plassert uhensiktsmessig. Duken er ustrøket, her må hun bestemme seg for glattstrøket duk eller Camilla Øvestad-krøllete. "Markblomster" slengt oppi hvite norgesglass-vaser, og noe som ligner et flagg oppstrimlet på bordet. Og så en mørk middagstallerken med en pressglass-dessertskål på stett, med et par pressglass-lignende drikkeglass? Altså, Camilla Øvestad som jeg har null til overs for, fikset en langt mer innbydende 17.mai-oppdekning med egne produkter fra eget (dårlig omtalt) varelager i god tid. CØ har i det minste en gjennomført utgått på dato-krøllete linduk med krøllete linservietter og et maksimalistisk helhetsuttrykk på salongbordet ved sofaen fremfor et noe halveis gjennomtenkt og bevisstløst ufullført gjestebord i spisestuen i Sarpsborg. 32
Gjest Bettys Skrevet 14. mai 2021 #42202 Skrevet 14. mai 2021 Medici skrev (55 minutter siden): Enig, skjønner ikke hva med denne oppdekkingen som er rustikt? Det er bare overfylt av... alt mulig. Blant annet nisseluer i dessertskålene. Det ser i alle fall ut som det på det første bildet.
Hallepalle2 Skrevet 14. mai 2021 #42203 Skrevet 14. mai 2021 Hut skrev (2 timer siden): Synes det var kjempefint😊Rustikt, enkelt og fint. CBE er veldig god på inspirerende borddekorasjoner. Enkelt? Da lurer jeg på hvordan en maksimalistisk borddekking seg ut? Her bugner det jo av alt... 18
Hut Skrevet 14. mai 2021 #42204 Skrevet 14. mai 2021 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Enkelt? Da lurer jeg på hvordan en maksimalistisk borddekking seg ut? Her bugner det jo av alt... Enkelt, altså ikke komplisert borddekking? Jeg har ikke skrevet minimalistisk. 2
LilleSnupp Skrevet 14. mai 2021 #42205 Skrevet 14. mai 2021 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (50 minutter siden): Til å være et flere dagers prosjekt er jo resultatet dørgende kjedelig med bestikket plassert uhensiktsmessig. Duken er ustrøket, her må hun bestemme seg for glattstrøket duk eller Camilla Øvestad-krøllete. "Markblomster" slengt oppi hvite norgesglass-vaser, og noe som ligner et flagg oppstrimlet på bordet. Og så en mørk middagstallerken med en pressglass-dessertskål på stett, med et par pressglass-lignende drikkeglass? Altså, Camilla Øvestad som jeg har null til overs for, fikset en langt mer innbydende 17.mai-oppdekning med egne produkter fra eget (dårlig omtalt) varelager i god tid. CØ har i det minste en gjennomført utgått på dato-krøllete linduk med krøllete linservietter og et maksimalistisk helhetsuttrykk på salongbordet ved sofaen fremfor et noe halveis gjennomtenkt og bevisstløst ufullført gjestebord i spisestuen i Sarpsborg. Det er krystallglass, må du vite. Står på bloggen! edit: Krystallglassene er fra Nille, så vet du det (jf. svar på IG) Endret 14. mai 2021 av LilleSnupp 14
Surikatt Skrevet 14. mai 2021 #42206 Skrevet 14. mai 2021 Hut skrev (21 minutter siden): Enkelt, altså ikke komplisert borddekking? Jeg har ikke skrevet minimalistisk. Litt sånn Caroline Berg Eriksen argumentasjon du har her. Er det noen som har sagt du skrev minimalistisk? 12
Aquarius04 Skrevet 15. mai 2021 #42207 Skrevet 15. mai 2021 Aricia skrev (12 timer siden): Word! Enkelte ser fremdeles ut til å overse at denne tråden handler om medier, formidling og om mottakeren i denne prosessen, ikke om en privatpersons hverdagsliv eller følelsesliv. Og postpartum-bildet med tilhørende tekst og kommentarfelt er en av mer alvorlige tingene i så måte - litt tyngre ringvirkninger enn feks et skarve 17. mai-bord. Det er skremmende at dette var fokuset så kjapt etter fødsel. At kroppen hennes bare MÅTTE vises fram. Utifra alle fødselshistorier en selv har opplevd og hører, så er ens egen kropp svært sekundær etter en fødsel, da er det noe annet som bør oppta en, nemlig babyen. 30
Aquarius04 Skrevet 15. mai 2021 #42208 Skrevet 15. mai 2021 Lin11 skrev (12 timer siden): Sett i et fremtidsperspektiv, dette ligger åpent på nett. Også for de som ble født ut av denne kroppen, og som etterhvert kan lese at man ikke «ødela» denne « sexy « post partum kroppen. For et liv, når til og med det å skape et liv skal problematiseres og gravide mage må redigeres mindre. Heller feit og «ødelagt» mammakropp, en å være et «Sexy» ræva forbilde på nett. Word!! Men jeg håper inderlig kvinner ikke tenker kroppen ens er ødelagt etter en fødsel. Den har jo gjort noe helt utrolig. Derfor er jeg fortsatt forbannet for at CBE har vært så opptatt av å snakke om at fødsel ikke ødelegger kroppen i kjølvannet av å legge ut et idiotisk postpartum-bilde. Wtf, liksom?! 30
Impulse Skrevet 15. mai 2021 #42209 Skrevet 15. mai 2021 Hun er vel sponset av Norges glass. Eller noen som selger det. Har sett det snikende inn på flere bilder, bl a kaffekopp. Reagerte på det fordi jeg forbinder dette med hytte, ikke villa. Uansett. Når skal dette reklamemerkes? De kjøper selv og fakturerer senere og merker senere? 20
Klink Skrevet 15. mai 2021 #42210 Skrevet 15. mai 2021 (endret) Surikatt skrev (8 timer siden): Litt sånn Caroline Berg Eriksen argumentasjon du har her. Er det noen som har sagt du skrev minimalistisk? Hallepalle2 skrev (9 timer siden): Enkelt? Da lurer jeg på hvordan en maksimalistisk borddekking seg ut? Her bugner det jo av alt... Tenker kanskje maksimalistisk er det motsatte av minimalistisk og at hut dermed tenkte sånn ? Jeg liker selv at det ikke flommer over av pynt og at det er ryddig når det gjelder bordpynting. Syns bordet til cbe var helt greit og overkommelig selv. Men ser nok litt rotete ut for min smak. Endret 15. mai 2021 av Klink 2
Gasellen Skrevet 15. mai 2021 #42211 Skrevet 15. mai 2021 Jeg lurer på hvor mange sett med bestikk, tallerkener og glass de har etc 🤔 De må ha ett helvettes rot i kjøkkenskapene 15
Isild Skrevet 15. mai 2021 #42212 Skrevet 15. mai 2021 17.Mai bordet hennes var helt ok, men at hun ikke "rakk" å bli ferdig med det er til å le av. Et helt vanlig bord. Igjen ønsker de å fremstå som veldig busy med "ingenting". Sikkert inspirerende for noen å se et dekket bord med Norske flagg. Blir pent på et bilde, men særlig imponerende borddekking var det virkelig ikke. 37
Gjest Powerball Skrevet 15. mai 2021 #42213 Skrevet 15. mai 2021 Klink skrev (6 minutter siden): Tenker kanskje maksimalistisk er det motsatte av minimalistisk og at hut dermed tenkte sånn ? Jeg liker selv at det ikke flommer over av pynt og at det er ryddig når det gjelder bordpynting. Syns bordet til cbe var helt greit og overkommelig selv. Men ser nok litt rotete ut for min smak. CBE har alltid vært begeistret for å bruke 3-4 høye vaser med enda høyere blomster oppi ved festbordene. Det var vel også en gang hun hadde halve bordet dekket av ballonger. Hun er maksimalistisk av smak, eventuelt så ser hun seg blind på det fordi hun bruker så mange timer på det. Jeg har faktisk fått anbefalt av blomsterdekoratør å ikke ha høy pynt på bordet fordi det er vanskelig for folk å se/kommunisere med hverandre, spesielt når det er barn til bords. Så jeg fortsetter nok med å lytte til fagfolk når det gjelder borddekorasjoner og ikke til CBE. Enig i at Norgesglass tilhører hytta, samme som Mariusmønster. Men akkurat på nasjonaldagen så syns jeg det så artig ut å ha hjemme også 😊
Gjest Powerball Skrevet 15. mai 2021 #42215 Skrevet 15. mai 2021 Isild skrev (2 minutter siden): 17.Mai bordet hennes var helt ok, men at hun ikke "rakk" å bli ferdig med det er til å le av. Et helt vanlig bord. Igjen ønsker de å fremstå som veldig busy med "ingenting". Sikkert inspirerende for noen å se et dekket bord med Norske flagg. Blir pent på et bilde, men særlig imponerende borddekking var det virkelig ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor CBE ikke vil utdanne seg slik at hun får mer dannelse og ballast i yrket sitt. Blomsterdekoratør, markedsføring, økonomi og ledelse, makeupartist, ernæringsfysiolog, PT.... Men nei da, hun velger å bruke timevis hver eneste dag på sminke, hår, kafébesøk og selfies i stedenfor. Selvlært er vellært, livets harde skole osv. Men greia er jo at hun ikke har utdannelse i noe, og at man derfor finner bedre ekspertise på alt på andre steder.
Gunvald Skrevet 15. mai 2021 #42216 Skrevet 15. mai 2021 Hun begynte vel på en pt-utdanning for noen år siden? Men tror ikke hun fullførte. 10
Klementine Skrevet 15. mai 2021 #42217 Skrevet 15. mai 2021 Impulse skrev (29 minutter siden): Hun er vel sponset av Norges glass. Eller noen som selger det. Har sett det snikende inn på flere bilder, bl a kaffekopp. Reagerte på det fordi jeg forbinder dette med hytte, ikke villa. Uansett. Når skal dette reklamemerkes? De kjøper selv og fakturerer senere og merker senere? Jeg også lurer på det, for dessertskålene ser ut til å være Finn fra Hadeland Glassverk, som er alt annet enn krystall fra Nille! Egentlig helt utrolig å gjemme de bort sånn dersom det er er tilfelle. Norsk håndlaget produkt. Er jo på kanten til respektløst dersom de har betalt for dette her 16
Gjest Powerball Skrevet 15. mai 2021 #42218 Skrevet 15. mai 2021 (endret) Sandie skrev (8 minutter siden): Synes 17.mai bordet var fint jeg. Til å ha brukt minst en hel arbeidsdag på det bordet så ble jeg ikke imponert. Jeg ble derimot sikker på at jeg selv fortsetter med å ha en flat løper i midten og ikke en litt skrukkete en, slynget som en orm over hele bordet. De høye vasene/blomstene gjør at barna ikke ser halvparten av gjestene. Linserviettene og duken hadde trengt en omgang med strykejernet, det hadde jeg faktisk forventet av noen som har som latterlig godt betalt arbeid å pynte et festbord. Hvorfor har hun ikke tilknyttet seg annonsører til dette festbordet og hvorfor viser hun det ikke frem før 17. Mai er rett rundt hjørnet, slik at ingen får tid til å handle inn det de eventuelt ble inspirert av? Det ser ut som om arbeidslysten og arbeidskapasiteten er mer fraværende enn noensinne i villa kulås. Jeg tror ikke at CBE klarer å fokusere på noe som helst annet enn overtrening, sminke og selfies. Endret 15. mai 2021 av Powerball
Populært innlegg MFO Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42219 Skrevet 15. mai 2021 «Teste bakkeløp i dag også da». Nei, du løper med stigning på mølle. Bakker finner du ute… 57
Isild Skrevet 15. mai 2021 #42220 Skrevet 15. mai 2021 Powerball skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor CBE ikke vil utdanne seg slik at hun får mer dannelse og ballast i yrket sitt. Blomsterdekoratør, markedsføring, økonomi og ledelse, makeupartist, ernæringsfysiolog, PT.... Men nei da, hun velger å bruke timevis hver eneste dag på sminke, hår, kafébesøk og selfies i stedenfor. Selvlært er vellært, livets harde skole osv. Men greia er jo at hun ikke har utdannelse i noe, og at man derfor finner bedre ekspertise på alt på andre steder. Veldig godt poeng! Virker som de skyter i alle retninger for tiden. De raser nedover "topplistene" og reklamerer for hva det måtte være (mindre overbevisende enn noengang) - de er rett og slett ikke relevante lenger. Dumt at hun/de ikke valgte å skaffe mer kompetanse og kunnskap innenfor et eller flere av de områdene de har presentert som interessefelt - da kunne de antagelig fått det til som "voksenbloggere". Det kunne det blitt en glidende overgang til mer profesjonell business innen noe - mens de fortsatt har et navn som influencere. Det var vel det de hadde tenkt med Netfit, men det har jo desverre bare blitt årevis med å love noe de ikke gjennomfører. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå