FruRosa Skrevet 28. april 2021 #40921 Del Skrevet 28. april 2021 likermegher skrev (5 minutter siden): Hun var ekstremt svett etter 6 km nå( i dag eller i går). Slik var hun ikke før. Hun begynte å svette etter at det ble påpekt her inne at hun aldri var svett etter en treningsøkt ... 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor66 Skrevet 28. april 2021 #40922 Del Skrevet 28. april 2021 Ser ingen svette på henne når hun løper ute😉 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 28. april 2021 #40923 Del Skrevet 28. april 2021 FruRosa skrev (6 timer siden): Her er det i alle fall ingen tvil om at det er innlegg i buksa! https://instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/2561140457958749932?igshid=3pwzyu2btizc Og dette er altså reklame for rumpeøvelser på netfit ... Screenshot fra linken over: Syntes det blir ganske komisk å reklamere for rumpeøvelser med rumpeinnlegg. Jeg tar iallfall ikke imot tips for trening av rumpa fra henne. Øvelsene gjør jo tydeligvis ikke nok susen. . 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg likermegher Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40924 Del Skrevet 28. april 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Syntes det blir ganske komisk å reklamere for rumpeøvelser med rumpeinnlegg. Jeg tar iallfall ikke imot tips for trening av rumpa fra henne. Øvelsene gjør jo tydeligvis ikke nok susen. . Får ikke større rumpe når målet med treningen er å forbrenne mest mulig kalorier og spise minst mulig mat. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40925 Del Skrevet 28. april 2021 123Frustrert skrev (3 timer siden): Damen hevder hun ikke bidrar til kroppspress.. lurer på om hun tror det er vanlig å legge ut halvnaken bilder av seg selv. Jeg tror dessverre hun tenker såpass enkelt at kroppspress bare eksisterer i form av bilder med svært lite tøy på. At poseringer, vinkler, retusjeringer/redigeriner, prat om lite mat og massivt med info om ensidig løping for å brenne kalorier, er nettopp kroppspress, tror jeg ikke har falt henne inn. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dark Star Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40926 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) På spørsmålsrunde på IG svarer CBE på hvordan hun mener hun bidrar til kroppspress ved å vise til de 40 siste postene. Hun mener altså at disse bildene skal bekrefte at hun IKKE bidrar til kropspress. Atte, hva? Er synet på seg selv så totalt forvridd at hun faktisk tror at dette er nøytrale bilder av bedriftens frontfigur? Da står det faktisk verre til enn jeg trodde der i bedriften. Et stort flertall av disse postene bidrar jo nettopp til dette med redigering, filter, innlegg (både opererte og avtagbare), poseringer som er dratt ut av en thinspooppskrift og lek med lys og skygger. Er vel stort sett bare hundebildene som ikke er i avdelingen for kroppspress. Endret 28. april 2021 av Dark Star 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ylvid Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40927 Del Skrevet 28. april 2021 Kjente at idag rant det over for meg.. At CBE påstår at hun IKKE bidrar til kroppspress er til å grine av ved spørsmål i spørsmålsrunden. Altså, den storyen på IG tidligere idag? Med fokus på innsugd mage, vinkling og strekking av armer for og få dem tynnest mulig?! Jeg blir helt målløs. Jeg som sliter med spiseforstyrrelser merker at sånne stories kan trigge meg noe enormt, så jeg går helt ned i kjelleren. Og hun mener at det ikke er noe kroppspress der i gården. Jeg måtte virkelig holde henda bak på ryggen for å ikke svare henne der. Lenge siden jeg har vært så provosert faktisk. Fy faen. Ser hun det virkelig ikke selv? 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 28. april 2021 #40928 Del Skrevet 28. april 2021 Isild skrev (6 timer siden): Jeg har iallefall aldri tidligere sett gluteus-muskulatur som blir "firkantet" og beveger seg opp mot hoftekammen når man løper eller når man gjør knebøy. Akkurat dette har vært veldig fascinerende å observere i det siste. Lurer på hvordan PT Åge ville forklart dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 28. april 2021 #40929 Del Skrevet 28. april 2021 Ylvid skrev (29 minutter siden): Kjente at idag rant det over for meg.. At CBE påstår at hun IKKE bidrar til kroppspress er til å grine av ved spørsmål i spørsmålsrunden. Altså, den storyen på IG tidligere idag? Med fokus på innsugd mage, vinkling og strekking av armer for og få dem tynnest mulig?! Jeg blir helt målløs. Jeg som sliter med spiseforstyrrelser merker at sånne stories kan trigge meg noe enormt, så jeg går helt ned i kjelleren. Og hun mener at det ikke er noe kroppspress der i gården. Jeg måtte virkelig holde henda bak på ryggen for å ikke svare henne der. Lenge siden jeg har vært så provosert faktisk. Fy faen. Ser hun det virkelig ikke selv? Måtte inn og titte selv, og jeg blir usikker på om hun bare er så korttenkt etter ti år i sin egen lille verden, eller om hun virkelig ikke bryr seg. Tenk å ta så lite ansvar, det er faktisk sjokkerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 28. april 2021 #40930 Del Skrevet 28. april 2021 Men er det egentlig mulig å få større muskler i/og rumpe uten å bruke vekter? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. april 2021 #40931 Del Skrevet 28. april 2021 Maayaaa skrev (1 minutt siden): Måtte inn og titte selv, og jeg blir usikker på om hun bare er så korttenkt etter ti år i sin egen lille verden, eller om hun virkelig ikke bryr seg. Tenk å ta så lite ansvar, det er faktisk sjokkerende. Sånn jeg har oppfattet dem de siste årene, vil jeg si at refleksjonsnivået er lavt i den bedriften. Diskusjoner om etikk, enten det gjelder kroppspress, eksponering av barn eller forbruksmønster virker ikke-eksisterende. Jeg trodde kanskje de ville modnes litt med alderen og det å ha stadig større barn, men det blir nok med håpet. Paret i Sarpsborg er forelsket i eget speilbilde og verdenen utenfor angår ikke dem. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. april 2021 #40932 Del Skrevet 28. april 2021 Gunvald skrev (1 minutt siden): Men er det egentlig mulig å få større muskler i/og rumpe uten å bruke vekter? Nei, det er ikke mulig. Inntak av knekkebrød og 2 dl suppe hjelper heller ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 28. april 2021 #40933 Del Skrevet 28. april 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Sånn jeg har oppfattet dem de siste årene, vil jeg si at refleksjonsnivået er lavt i den bedriften. Diskusjoner om etikk, enten det gjelder kroppspress, eksponering av barn eller forbruksmønster virker ikke-eksisterende. Jeg trodde kanskje de ville modnes litt med alderen og det å ha stadig større barn, men det blir nok med håpet. Paret i Sarpsborg er forelsket i eget speilbilde og verdenen utenfor angår ikke dem. Ja, det kan virke som at mangelen på input utenfra og intensiver til egenutvikling, så stoppet utviklingen helt opp for mange år siden. For meg fremstår de som en uheldig blandig av trassige tenåringer og selvgode boomers. Gunvald skrev (1 minutt siden): Men er det egentlig mulig å få større muskler i/og rumpe uten å bruke vekter? Caroline påstår hun trener med vekter, men det er visst en av de få tingene hun velger å ikke dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40934 Del Skrevet 28. april 2021 Hun bidrar ikke til kroppspress sier hun?.. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40935 Del Skrevet 28. april 2021 På Netfit hevder hun at rumpen er resultat av trening og kosthold. Jeg er svært nysgjerrig på hvilke kosthold som legger seg på rumpen mens man beholder en syltynn midje? 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. april 2021 #40936 Del Skrevet 28. april 2021 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): På Netfit hevder hun at rumpen er resultat av trening og kosthold. Jeg er svært nysgjerrig på hvilke kosthold som legger seg på rumpen mens man beholder en syltynn midje? Det skjer magiske ting i Kulås. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40937 Del Skrevet 28. april 2021 NewStart87 skrev (5 minutter siden): Hun bidrar ikke til kroppspress sier hun?.. Det er nettopp slike bilder storyen hennes renner over med, sikkert ikke tilfeldig. Skulle laget en egen IG-konto med thinspo-bildene. Den feeden ville blitt et sørgelig syn. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gunvald Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40938 Del Skrevet 28. april 2021 Bare 6 km ja. Herlig hvordan hun indirekte forteller leseren at det omtrent ikke teller. Og som en bruker skrev over her, dette er ikke bra for de som sliter med kropp og spiseforstyrrelser. Og med hennes bakgrunn burde hun vite det, men det er jo helt åpenbart at hun ikke er ute av det. Har også lest at man «aldri» blir helt frisk fra spiseforstyrrelser. Det vil alltid ligge der, og ofte blir de som har slitt med det ekstremt opptatt av kosthold og trening. Og det er det jo en grunn til. Kontrollbehov. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. april 2021 #40939 Del Skrevet 28. april 2021 NewStart87 skrev (11 minutter siden): Hun bidrar ikke til kroppspress sier hun?.. Ingeborg Senneset får tyn for bilder som ikke er i nærheten av dette. Dette er bare usmakelig og totalt irrelevant hvis man ser på konteksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. april 2021 #40940 Del Skrevet 28. april 2021 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Sånn jeg har oppfattet dem de siste årene, vil jeg si at refleksjonsnivået er lavt i den bedriften. Diskusjoner om etikk, enten det gjelder kroppspress, eksponering av barn eller forbruksmønster virker ikke-eksisterende. Jeg trodde kanskje de ville modnes litt med alderen og det å ha stadig større barn, men det blir nok med håpet. Paret i Sarpsborg er forelsket i eget speilbilde og verdenen utenfor angår ikke dem. Men det er da ikke så rart - når eneste input de får fra omverden er resten av familien en sjelden gang? Å gå oppi hverandre sånn i hverdagen som herr og fru Kulås driver med så får man jo hverken input fra andre voksne eller impulser fra verden utenfor. Det er bare tragisk og ikke noe å hverken trakte etter eller misunne. Er derfor de hadde hatt godt av en normal jobb. Dagens IG story der hun mener hun ikke bidrar til kroppspress/thinspo, vitner om at hun rett og slett virker litt kort. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå