Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

likermegher skrev (5 minutter siden):

Hun var ekstremt svett etter 6 km nå( i dag eller i går). Slik var hun ikke før.

Hun begynte å svette etter at det ble påpekt her inne at hun aldri var svett etter en treningsøkt ...

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (6 timer siden):

Her er det i alle fall ingen tvil om at det er innlegg i buksa! 

https://instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/2561140457958749932?igshid=3pwzyu2btizc

Og dette er altså reklame for rumpeøvelser på netfit ...

Screenshot fra linken over:

20210428_102124.jpg

20210428_102110.jpg

Syntes det blir ganske komisk å reklamere for rumpeøvelser med rumpeinnlegg. Jeg tar iallfall ikke imot tips for trening av rumpa fra henne. Øvelsene gjør jo tydeligvis ikke nok susen. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maayaaa
Isild skrev (6 timer siden):

Jeg har iallefall aldri tidligere sett gluteus-muskulatur som blir "firkantet" og beveger seg opp mot hoftekammen når man løper eller når man gjør knebøy. 

Akkurat dette har vært veldig fascinerende å observere i det siste. Lurer på hvordan PT Åge ville forklart dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Ylvid skrev (29 minutter siden):

Kjente at idag rant det over for meg.. At CBE påstår at hun IKKE bidrar til kroppspress er til å grine av ved spørsmål i spørsmålsrunden. Altså, den storyen på IG tidligere idag? Med fokus på innsugd mage, vinkling og strekking av armer for og få dem tynnest mulig?! Jeg blir helt målløs. Jeg som sliter med spiseforstyrrelser merker at sånne stories kan trigge meg noe enormt, så jeg går helt ned i kjelleren. Og hun mener at det ikke er noe kroppspress der i gården. Jeg måtte virkelig holde henda bak på ryggen for å ikke svare henne der. Lenge siden jeg har vært så provosert faktisk. Fy faen. Ser hun det virkelig ikke selv?

Måtte inn og titte selv, og jeg blir usikker på om hun bare er så korttenkt etter ti år i sin egen lille verden, eller om hun virkelig ikke bryr seg. Tenk å ta så lite ansvar, det er faktisk sjokkerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maayaaa skrev (1 minutt siden):

Måtte inn og titte selv, og jeg blir usikker på om hun bare er så korttenkt etter ti år i sin egen lille verden, eller om hun virkelig ikke bryr seg. Tenk å ta så lite ansvar, det er faktisk sjokkerende. 

Sånn jeg har oppfattet dem de siste årene, vil jeg si at refleksjonsnivået er lavt i den bedriften. Diskusjoner om etikk, enten det gjelder kroppspress, eksponering av barn eller forbruksmønster virker ikke-eksisterende. Jeg trodde kanskje de ville modnes litt med alderen og det å ha stadig større barn, men det blir nok med håpet. Paret i Sarpsborg er forelsket i eget speilbilde og verdenen utenfor angår ikke dem. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald skrev (1 minutt siden):

Men er det egentlig mulig å få større muskler i/og rumpe uten å bruke vekter? 

Nei, det er ikke mulig. Inntak av knekkebrød og 2 dl suppe hjelper heller ikke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Sånn jeg har oppfattet dem de siste årene, vil jeg si at refleksjonsnivået er lavt i den bedriften. Diskusjoner om etikk, enten det gjelder kroppspress, eksponering av barn eller forbruksmønster virker ikke-eksisterende. Jeg trodde kanskje de ville modnes litt med alderen og det å ha stadig større barn, men det blir nok med håpet. Paret i Sarpsborg er forelsket i eget speilbilde og verdenen utenfor angår ikke dem. 

Ja, det kan virke som at mangelen på input utenfra og intensiver til egenutvikling, så stoppet utviklingen helt opp for mange år siden. For meg fremstår de som en uheldig blandig av trassige tenåringer og selvgode boomers.

Gunvald skrev (1 minutt siden):

Men er det egentlig mulig å få større muskler i/og rumpe uten å bruke vekter? 

Caroline påstår hun trener med vekter, men det er visst en av de få tingene hun velger å ikke dele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

På Netfit hevder hun at rumpen er resultat av trening og kosthold. Jeg er svært nysgjerrig på hvilke kosthold som legger seg på rumpen mens man beholder en syltynn midje? 

Det skjer magiske ting i Kulås. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NewStart87 skrev (11 minutter siden):

Hun bidrar ikke til kroppspress sier hun?..

F7FA2C71-B615-4CF8-8402-8801F51F00B8.jpeg

Ingeborg Senneset får tyn for bilder som ikke er i nærheten av dette. Dette er bare usmakelig og totalt irrelevant hvis man ser på konteksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Men det er da ikke så rart - når eneste input de får fra omverden er resten av familien en sjelden gang? 
Å gå oppi hverandre sånn i hverdagen som herr og fru Kulås driver med så får man jo hverken input fra andre voksne eller impulser fra verden utenfor. Det er bare tragisk og ikke noe å hverken trakte etter eller misunne. Er derfor de hadde hatt godt av en normal jobb. 
Dagens IG story der hun mener hun ikke bidrar til kroppspress/thinspo, vitner om at hun rett og slett virker litt kort.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...