NewStart87 Skrevet 22. april 2021 #40481 Skrevet 22. april 2021 Mer reklame for sminke med filter. 19
Skrottefar Skrevet 22. april 2021 #40482 Skrevet 22. april 2021 NewStart87 skrev (7 minutter siden): Mer reklame for sminke med filter. Altså, hvor sveiseblinde kan en bedrift som Makeup Mekka være som lar noen de sponser bruke filter når de reklamerer for de? Eller nei, vent litt, de sponser CBE ja, så da er de allerede sveiseblinde i utgangspunktet 🤣 39
Klappe Skrevet 22. april 2021 #40483 Skrevet 22. april 2021 Hva skjer med ansiktet ? Er hun blitt veldig tynn og derfor ser dradd ut, er det ny måte å filme på eller har hun operert nesen? Ser plutselig så tynn og «kjerring» ut. Føler meg slem nå men hun har forandret seg på noen uker , var jo mye penere for bare en stund siden 37
minimymlen Skrevet 22. april 2021 #40484 Skrevet 22. april 2021 NewStart87 skrev (18 minutter siden): Mer reklame for sminke med filter. Hva i all verden er det som skjer med fingrene, spesielt pekefingeren, på det bildet der? 10
NewStart87 Skrevet 22. april 2021 #40485 Skrevet 22. april 2021 Klappe skrev (5 minutter siden): Hva skjer med ansiktet ? Er hun blitt veldig tynn og derfor ser dradd ut, er det ny måte å filme på eller har hun operert nesen? Ser plutselig så tynn og «kjerring» ut. Føler meg slem nå men hun har forandret seg på noen uker , var jo mye penere for bare en stund siden Det er filteret hun bruker. 12
odipodis Skrevet 22. april 2021 #40486 Skrevet 22. april 2021 Av de 14 siste oppskrifts-innleggene på bloggen bruker CBE emojien "🤤", eller enda verre "*sikle*" i 11 av dem. Kreativ den fruen. 27
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 22. april 2021 Populært innlegg #40487 Skrevet 22. april 2021 (endret) NewStart87 skrev (1 time siden): Mer reklame for sminke med filter. Ting jeg lurer på: 1) Hvorfor vil hun framstå som en overredigert plastikkversjon av seg selv, inkludert Michael Jackson-nese? Hun ser jo ikke slik ut i virkeligheten. 2) Hvorfor synes Makeupmekka dette er verd pengene de betaler? Man kan jo ikke se hvordan hun egentlig er sminket. 3) Hvorfor driver hun som er #bestiklassen fremdeles å feilmerker reklameinnleggene sine (hvitt på hvitt, nederst, minste fontstørrelse.) 4) Har hun brukket pekefingeren? Fått leddgikt? Myggstikk på midtleddet? Vært overivrig i photoshop? I think we should be told. (Neida.) Endret 22. april 2021 av Hedy Lamarr 55
Rev. Revenge Skrevet 22. april 2021 #40488 Skrevet 22. april 2021 NewStart87 skrev (3 timer siden): Det er filteret hun bruker. Jeg forstår ikke hvorfor en 34-åring velger å bruke fjortisfilter som får henne til å se ut som en 52-åring i sin beste alder som vel utført reklame for Makeupmekka.no. Er makeupmekka.no klar over at de faktureres for avskrekkende reklame? Greit filter for en 15-åring som har lyst på vin og faker ID'en for å se eldre ut, ikke fullt så heldig effekt når man forlengst har bikket russebussalder og fortsatt truter til selfiekameraet som virkemiddel i markedsføring. 35
Medici Skrevet 22. april 2021 #40489 Skrevet 22. april 2021 Fremstår som sykelig opptatt av eget utseende med filter, poseringer og redigering. Det er ikke så mye annet innhold. 35
Kollontaj Skrevet 23. april 2021 #40490 Skrevet 23. april 2021 Slik CBE nå fremstår virker hun å være på ville veier med filterbruken og thinspoen. Synes det er skremmende å se utviklingen. «That may be dangerous: “A widening gap between one’s digitally enhanced ideal self and one’s actual self creates a dysphoria,” says Dr. Amadi. “The chances of developing mental concerns and disorders like depression, anxiety, eating disorders, and OCD-related problems, including body dysmorphic disorder, also increase. It’s a slippery slope.” https://www.womenshealthmag.com/beauty/a33264141/face-filters-mental-health-effect/ 34
PistolStar Skrevet 23. april 2021 #40491 Skrevet 23. april 2021 Tenker denne linken kan være interessant: https://nofilmschool.com/2011/11/lens-choice-affects-subjects-appearance Ansiktet blir rett og slett seende annerledes ut når hun har ansiktet så nær kamera som hun har når hun filmer seg selv. I tillegg bruker hun filter oppå der igjen, ikke rart hun ikke er til å kjenne igjen. 23
Sol79 Skrevet 23. april 2021 #40492 Skrevet 23. april 2021 Syns hun blir så lik hun som spiller Teddy i Grey's når hun bruker det filteret. Hun er 52 år. 23
123Frustrert Skrevet 23. april 2021 #40493 Skrevet 23. april 2021 NewStart87 skrev (11 timer siden): Mer reklame for sminke med filter. Et salig virvar av filter, silikonpupper og alt for mye sminke mens man beundrer deg selv. De har mistet seg selv totalt. Om damen mener dette appellerer til kjøpesterke, velutdannede kvinner bør hun komme seg ut av bobla og de hvordan samfunnet er. De aller fleste har knapt tid til å sminke seg på morgen før de iler av sted for å rekke jobb. Jeg skjønner ikke hva som er målgruppen lenger. 24
Gunvald Skrevet 23. april 2021 #40494 Skrevet 23. april 2021 Den pizzaen fikk det til å vrenge seg i meg. 4
Moi123 Skrevet 23. april 2021 #40495 Skrevet 23. april 2021 Jeg spurte makeupmekka om hva de tenkte om at CBE bruker filter i reklamen, fikk til svar at de har tett dialog og hun bruker ingen filter når hun samarbeider med de🤷🏼♀️ 27
NewStart87 Skrevet 23. april 2021 #40496 Skrevet 23. april 2021 Moi123 skrev (2 minutter siden): Jeg spurte makeupmekka om hva de tenkte om at CBE bruker filter i reklamen, fikk til svar at de har tett dialog og hun bruker ingen filter når hun samarbeider med de🤷🏼♀️ Ingen filter nei. Er de blinde? 37
Moi123 Skrevet 23. april 2021 #40497 Skrevet 23. april 2021 NewStart87 skrev (7 minutter siden): Ingen filter nei. Er de blinde? Ønsketenking fra deres side. Tar det vel for god fisk når det ikke står hvilket filter oppe i hjørnet.. Noen som er litt mer dreven på instafilter enn meg som vet hvordan filter hu bruker? Så kan jeg fortsette tråden med de 24
Stjernekikkeren Skrevet 23. april 2021 #40498 Skrevet 23. april 2021 NewStart87 skrev (12 timer siden): Mer reklame for sminke med filter. Blir ikke hele vitsen med sminken borte, da? Dette minner meg om når jeg var ung og naiv, og så en eller annen utenlandsk blogger/influenser reklamere for en hårkur. Jeg fallt selvsagt for det og bestilte røkla, skuffelsen var stor når jeg prøvde den og DU GODESTE, håret mitt så IKKE ut som om Jan Thomas på steroider hadde gått løs på det. Måtte en del graving til fordi flere enn meg hadde oppdaget det, og langt nedi kommentarene innrømmer bloggeren at hun hadde både fønet og rettet håret. Hun lurer følgerene sine til å tro at det bare er sminken som får henne til å se sånn ut, og er man litt naiv og blåøyd, som jeg selv en gang var, så går en jo rett på. 29
Salmonella Skrevet 23. april 2021 #40499 Skrevet 23. april 2021 Moi123 skrev (1 time siden): Ønsketenking fra deres side. Tar det vel for god fisk når det ikke står hvilket filter oppe i hjørnet.. Noen som er litt mer dreven på instafilter enn meg som vet hvordan filter hu bruker? Så kan jeg fortsette tråden med de Unnskyld at jeg spør dumme spørsmål men jeg er ikke så dreven på det der..Hva som gjør at du (og andre) er så sikker på filterbruk her? For jeg ser det ikke. Men så vet jeg ikke hva jeg skal se etter heller 😜 6
Levina Skrevet 23. april 2021 #40500 Skrevet 23. april 2021 Salmonella skrev (1 minutt siden): Unnskyld at jeg spør dumme spørsmål men jeg er ikke så dreven på det der..Hva som gjør at du (og andre) er så sikker på filterbruk her? For jeg ser det ikke. Men så vet jeg ikke hva jeg skal se etter heller 😜 Det er jo fordi det ikke er noe filter. Et tips! Ikke tro at alt som blir påstått her inne er riktig😅 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå