Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer reklame for sminke med filter.

05DA8C0D-1304-496A-B2A3-56F55CE13355.jpeg

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Altså, hvor sveiseblinde kan en bedrift som Makeup Mekka være som lar noen de sponser bruke filter når de reklamerer for de? Eller nei, vent litt, de sponser CBE ja, så da er de allerede sveiseblinde i utgangspunktet 🤣

• Liker 39
Skrevet

Hva skjer med ansiktet ? Er hun blitt veldig tynn og derfor ser dradd ut, er det ny måte å filme på eller har hun operert nesen? Ser plutselig så tynn og «kjerring» ut. Føler meg slem nå men hun har forandret seg på noen uker , var jo mye penere for bare en stund siden

• Liker 37
Skrevet
NewStart87 skrev (18 minutter siden):

Hva i all verden er det som skjer med fingrene, spesielt pekefingeren, på det bildet der?

• Liker 10
Skrevet
Klappe skrev (5 minutter siden):

Hva skjer med ansiktet ? Er hun blitt veldig tynn og derfor ser dradd ut, er det ny måte å filme på eller har hun operert nesen? Ser plutselig så tynn og «kjerring» ut. Føler meg slem nå men hun har forandret seg på noen uker , var jo mye penere for bare en stund siden

Det er filteret hun bruker.

• Liker 12
Skrevet

Av de 14 siste oppskrifts-innleggene på bloggen bruker CBE emojien "🤤", eller enda verre "*sikle*" i 11 av dem. Kreativ den fruen. 

• Liker 27
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Det er filteret hun bruker.

Jeg forstår ikke hvorfor en 34-åring velger å bruke fjortisfilter som får henne til å se ut som en 52-åring i sin beste alder som vel utført reklame for Makeupmekka.no. Er makeupmekka.no klar over at de faktureres for avskrekkende reklame?

Greit filter for en 15-åring som har lyst på vin og faker ID'en for å se eldre ut, ikke fullt så heldig effekt når man forlengst har bikket russebussalder og fortsatt truter til selfiekameraet som virkemiddel i markedsføring.

• Liker 35
Skrevet

Fremstår som sykelig opptatt av eget utseende med filter, poseringer og redigering. Det er ikke så mye annet innhold. 

• Liker 35
Skrevet

Slik CBE nå fremstår virker hun å være på ville veier med filterbruken og thinspoen. Synes det er skremmende å se utviklingen. 

«That may be dangerous: “A widening gap between one’s digitally enhanced ideal self and one’s actual self creates a dysphoria,” says Dr. Amadi. “The chances of developing mental concerns and disorders like depression, anxiety, eating disorders, and OCD-related problems, including body dysmorphic disorder, also increase. It’s a slippery slope.”

https://www.womenshealthmag.com/beauty/a33264141/face-filters-mental-health-effect/

• Liker 34
Skrevet

Syns hun blir så lik hun som spiller Teddy i Grey's når hun bruker det filteret. Hun er 52 år.

• Liker 23
Skrevet
NewStart87 skrev (11 timer siden):

Et salig virvar av filter, silikonpupper og alt for mye sminke mens man beundrer deg selv. De har mistet seg selv totalt. 
Om damen mener dette appellerer til kjøpesterke, velutdannede kvinner bør hun komme seg ut av bobla og de hvordan samfunnet er. De aller fleste har knapt tid til å sminke seg på morgen før de iler av sted for å rekke jobb. Jeg skjønner ikke hva som er målgruppen lenger. 

• Liker 24
Skrevet

Den pizzaen fikk det til å vrenge seg i meg. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg spurte makeupmekka om hva de tenkte om at CBE bruker filter i reklamen, fikk til svar at de har tett dialog og hun bruker ingen filter når hun samarbeider med de🤷🏼‍♀️

• Liker 27
Skrevet
Moi123 skrev (2 minutter siden):

Jeg spurte makeupmekka om hva de tenkte om at CBE bruker filter i reklamen, fikk til svar at de har tett dialog og hun bruker ingen filter når hun samarbeider med de🤷🏼‍♀️

Ingen filter nei. Er de blinde?

• Liker 37
Skrevet
NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Ingen filter nei. Er de blinde?

Ønsketenking fra deres side. Tar det vel for god fisk når det ikke står hvilket filter oppe i hjørnet.. 

Noen som er litt mer dreven på instafilter enn meg som vet hvordan filter hu bruker? Så kan jeg fortsette tråden med de

• Liker 24
Skrevet
NewStart87 skrev (12 timer siden):

Blir ikke hele vitsen med sminken borte, da? Dette minner meg om når jeg var ung og naiv, og så en eller annen utenlandsk blogger/influenser reklamere for en hårkur. Jeg fallt selvsagt for det og bestilte røkla, skuffelsen var stor når jeg prøvde den og DU GODESTE, håret mitt så IKKE ut som om Jan Thomas på steroider hadde gått løs på det. Måtte en del graving til fordi flere enn meg hadde oppdaget det, og langt nedi kommentarene innrømmer bloggeren at hun hadde både fønet og rettet håret. Hun lurer følgerene sine til å tro at det bare er sminken som får henne til å se sånn ut, og er man litt naiv og blåøyd, som jeg selv en gang var, så går en jo rett på. 

• Liker 29
Skrevet
Moi123 skrev (1 time siden):

Ønsketenking fra deres side. Tar det vel for god fisk når det ikke står hvilket filter oppe i hjørnet.. 

Noen som er litt mer dreven på instafilter enn meg som vet hvordan filter hu bruker? Så kan jeg fortsette tråden med de

Unnskyld at jeg spør dumme spørsmål men jeg er ikke så dreven på det der..Hva som gjør at du (og andre) er så sikker på filterbruk her? For jeg ser det ikke. Men så vet jeg ikke hva jeg skal se etter heller 😜

• Liker 6
Skrevet
Salmonella skrev (1 minutt siden):

Unnskyld at jeg spør dumme spørsmål men jeg er ikke så dreven på det der..Hva som gjør at du (og andre) er så sikker på filterbruk her? For jeg ser det ikke. Men så vet jeg ikke hva jeg skal se etter heller 😜

Det er jo fordi det ikke er noe filter. Et tips! Ikke tro at alt som blir påstått her inne er riktig😅

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...