Danseskjørt Skrevet 21. april 2021 #40421 Skrevet 21. april 2021 ella morax skrev (1 minutt siden): Er det nødvendig å sende rundt bilder av barna på PM, lurer nå jeg på.. 🙄 Ja hva er poenget med det🤦🏼♀️ 6
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2021 #40422 Skrevet 21. april 2021 (endret) odipodis skrev (1 time siden): Bra de har laget IG-konto til sjuåringen så ingen stjeler brukernavnet når hun skal følge i sin mors fotspor 😌 Dette er ikke lov å legge ut etter forumreglene. Her på KG står barnas rett til å ikke eksponeres sterkere enn det gjør hos foreldrene som forvalter denne rettigheten. Du må slette bildet. Endret 21. april 2021 av Lin11
LilleSnupp Skrevet 21. april 2021 #40423 Skrevet 21. april 2021 Lin11 skrev (1 minutt siden): Dette er ikke lov å legge ut etter forumreglene. Her på KG står barnas rett til å ikke eksponeres sterkere enn det gjør hos foreldrene som forvalter denne rettigheten. Du må slette bildet. Husk at du også må slette bildet i siteringen 2
Jobbermedbarn Skrevet 21. april 2021 #40424 Skrevet 21. april 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om det er innenfor reglene å bare si det i tråden. Men litt kryptisk kan jeg si at noen (andre enn ansatte i treasures as) har postet et bilde i SoMe av noen kjente barn og merket det med #childrensrights Denne personen hører til kretsen/familien. Wow, dette har jeg ikke fått med meg. Er det virkelig mulig? En kamp for foreldres rettigheter til å utlevere barna sine som man skjuler bak en hashtag om barnas rettigheter? Når du ikke trodde det kunne bli verre😳 25
pøbelsara Skrevet 21. april 2021 #40425 Skrevet 21. april 2021 For å ha sagt det - jeg sender IKKE bilde av barn på PM - jeg sender lenke. 21
Klementine Skrevet 21. april 2021 #40426 Skrevet 21. april 2021 pøbelsara skrev (7 minutter siden): For å ha sagt det - jeg sender IKKE bilde av barn på PM - jeg sender lenke. kan du sende meg link på pm?
pøbelsara Skrevet 21. april 2021 #40427 Skrevet 21. april 2021 Kan vi slutte å skrive om dette i tråden nå? Kan dere ikke heller bare sende Pm? 35
Pålur Skrevet 21. april 2021 #40428 Skrevet 21. april 2021 pøbelsara skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke om det er innenfor reglene å bare si det i tråden. Men litt kryptisk kan jeg si at noen (andre enn ansatte i treasures as) har postet et bilde i SoMe av noen kjente barn og merket det med #childrensrights Denne personen hører til kretsen/familien. Sender du til meg også😅 1
Klaraku78 Skrevet 21. april 2021 #40429 Skrevet 21. april 2021 (endret) Det er jo ikke bare et bilde som er delt, men flere. I tillegg har jo andre slektninger kommentert på bildet, private ting angående barna og hvilken aktivitet de skal på. Foreldrene syns tydeligvis det er helt greit at det deles bilder, og diskuteres om barna. Man skjønner jo nå at CBE og LK ikke har noe nettverk rundt seg som kan bidra til at barna blir skjermet. Det virker jo som om hele slekta er ute å kjøre. Endret 21. april 2021 av Klaraku78 43
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2021 #40430 Skrevet 21. april 2021 (endret) Slettet grunnet feilinfo. Endret 21. april 2021 av Lin11
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 21. april 2021 Populært innlegg #40431 Skrevet 21. april 2021 Kanskje en idé å la være å spre lenken som eksponerer minderårige. Det fremstår som dobbeltmoralsk å på den ene siden kritisere CBEs (og andre familiemedlemmers) eksponering og utlevering av mindreårige, men samtidig etterspørre samme type materiale. 71
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. april 2021 #40432 Skrevet 21. april 2021 Jeg setter en stopper for videre deling nå. Det ble sendt en forklaring på hva det gjaldt til de som lurte på hva det dreide seg om, da man ikke kan skrive det i tråden pga forumregler (såvidt jeg har forstått). Men vi kan ihvertfall konstatere at barna blir eksponert på flere åpne kanaler, til glede for både foreldrene og andre som synes det er stas å følge med på barn de ikke kjenner. Tar til meg kritikken fra @Hunter7 og setter strek der.
LilleSnupp Skrevet 21. april 2021 #40434 Skrevet 21. april 2021 De siste sidene hvor det bes om pm gir meg ikke en god følelse. Ga meg assosiasjoner til gribber. Helt enig med deg, @Hunter7. Ikke bare etterspørre, men spre dette også! Ikke pent! 42
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. april 2021 #40435 Skrevet 21. april 2021 LilleSnupp skrev (1 minutt siden): De siste sidene hvor det bes om pm gir meg ikke en god følelse. Ga meg assosiasjoner til gribber. Helt enig med deg, @Hunter7. Ikke bare etterspørre, men spre dette også! Ikke pent! Det var ikke snakk om å «spre» noe som helst på den måten du antyder. Men det var info som var relevant for debatten angående eksponering av barn.
Ikkenoledig Skrevet 21. april 2021 #40436 Skrevet 21. april 2021 En av mine favoritt matbloggere, og ganske kjent på sosiale medier, la i dag ut oppskrift på: spinach and artichoke pizza with cheesy bread crust. Hva lager CBE i dag til «oppskriftsonsdag» jo👆🏻 Klarer hun ikke å finne på noe selv?! Spent på om hun krediterer... 46
123Frustrert Skrevet 21. april 2021 #40437 Skrevet 21. april 2021 Lille_Krokodille skrev (22 minutter siden): Jeg setter en stopper for videre deling nå. Det ble sendt en forklaring på hva det gjaldt til de som lurte på hva det dreide seg om, da man ikke kan skrive det i tråden pga forumregler (såvidt jeg har forstått). Men vi kan ihvertfall konstatere at barna blir eksponert på flere åpne kanaler, til glede for både foreldrene og andre som synes det er stas å følge med på barn de ikke kjenner. Tar til meg kritikken fra @Hunter7 og setter strek der. På en måte enig, samtidig er det veldig viktig at det blir satt fokus på dette. Hva mener voksne folk med å eksponere barn? Og med den #? Er jo helt sykt!! Det er virkelig på tide det blir et lovverk rundt dette. Det blir dessverre veldig vanskelig å diskutere saken sikkelig uten bruke eksempler, men håper virkelig de gir seg snart. 26
LilleSnupp Skrevet 21. april 2021 #40438 Skrevet 21. april 2021 Lille_Krokodille skrev (2 minutter siden): Det var ikke snakk om å «spre» noe som helst på den måten du antyder. Men det var info som var relevant for debatten angående eksponering av barn. Ser hva du skriver. På hvilken måte mener du at infoen fra en ikke-offentlig familiemedlem var relevant for debatten? 11
ErGlad Skrevet 21. april 2021 #40439 Skrevet 21. april 2021 NewStart87 skrev (19 timer siden): Virker som hun bruker det hele tiden mens hun løper på mølla. De tror vel leserne er blinde.. Hun er slik hun tjener sin formue ved å tro at leserne er blinde. 4
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. april 2021 #40440 Skrevet 21. april 2021 LilleSnupp skrev (2 minutter siden): Ser hva du skriver. På hvilken måte mener du at infoen fra en ikke-offentlig familiemedlem var relevant for debatten? Fordi det var snakk om eksponering av nettopp disse barna, og belyse at det er ikke bare i foreldrenes bedriftskanaler de blir eksponert, men også i andres. Og denne personen linker jo direkte til CBE’s offisielle bedriftskanal under bilder av barna. Og den sinnsyke ironien i å bruke hashtaggen #childrensrights under et bilde av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå