Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen, men hvis hun bruker et innlegg til å si hva hun mener om en serie er ikke det hele poenget at hun skal si hva hun mener? Hun er journalist er hun ikke? Synes bare det er så merkelig å gjengi hva en annen skriver? Har hun i det hele tatt sett serien? 

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes meg. CopyPaste fra vg.  ....er.det.mulig.

• Liker 27
Skrevet (endret)

Stakkars, det må være fælt å ha mistet både inspirasjon, arbeidslyst og integritet fullstendig når hele familien er avhengig av at pengemaskintoget stormer frem med uendret styrke. 

Hun har ikke engang lest korrektur. (Se overskriften!)

Endret av pøbelsara
  • Liker 42
Skrevet
pøbelsara skrev (4 minutter siden):

Hun har ikke engang lest korrektur. (Se overskriften!)

Blir nok endret så fort de er inne her og leser 🤣

• Liker 21
Skrevet (endret)

Det skorter nok litt på fruas evner til både det ene og det andre. Jeg lurer også på om dette paret henger med på helt vanlige nyheter, de virker jo fullstendig i utakt med verden forøvrig. Men det blir vel slik når man aldri får impulser fra kolleger eller gjør noe fornuftig. Det livet som leves er 100% kunstig. 

Endret av Chrisssi
Autocorrect
  • Liker 27
Skrevet (endret)
Chrisssi skrev (17 minutter siden):

Det skorter nok litt på fruas evner til både det ene og det andre. Jeg lurer også på om dette paret henger med på helt vanlige nyheter, de virker jo fullstendig i utakt med Bergen forøvrig. Men det blir vel slik når man aldri får impulser fra kolleger eller gjør noe fornuftig. Det livet som leves er 100% kunstig. 

Som bergenser kan jeg skrive under på at de er helt i utakt med den jevne bergensers liv i 2021! (Vennligsinnet spøk altså, det var bare en festlig autocorrect du kom med der😅).

Endret av Poppis
  • Liker 42
Skrevet
Chrisssi skrev (17 minutter siden):

Det skorter nok litt på fruas evner til både det ene og det andre

Ikke bare litt heller, for slik de fremstår så er de så i utakt med alt som heter fornuft og forståelse for både det ene og det andre, men men, karma'n vil nok bite de i rævva en vakker dag, og jo før jo heller 😄

• Liker 20
Skrevet
Poppis skrev (2 timer siden):

Som bergenser kan jeg skrive under på at de er helt i utakt med den jevne bergensers liv i 2021! (Vennligsinnet spøk altså, det var bare en festlig autocorrect du kom med der😅).

Du store all verden 😂😂😂

• Liker 5
Skrevet
Pust skrev (På 21.1.2021 den 11.12):

Veldig snodig hvordan noen av ansiktsuttrykkene hennes på bildene er veldig fine, mens andre er helt off. Og da mener jeg HEEEEELT off. De fine ser hun naturlig og glad ut, men stort sett ser hun til siden og ser ut som hun må bæsje skikkelig nå med en gang. 

• Liker 20
Skrevet
Lin11 skrev (15 timer siden):

Det er jo bare teater. Eller bloggcontent som det egentlig heter..

Og barna er uvitende statister. Stakkars små, som blir oppdratt i denne Stepford-verdenen. Dette er virkelig usunt.

• Liker 38
Skrevet

Må være fullstendig tørke i Særp, hun produserer jo bare svada for tiden. 

• Liker 29
Skrevet
pøbelsara skrev (På 23.1.2021 den 11.48):

Det jeg faktisk lurer på, from det virkelig er slik at følgerne hennes bare er opptatt av hvordan hun lager vafler og hvor hun har kjøpt //insert object// - i en tid hvor verden og hver enkelts hverdag er snudd mer eller mindre på hodet. Er det virkelig ingen av følgerne hennes som lurer på hva hun tenker om verden vi lever i? 

Jeg tenker at det er helt ok med ulike blogger og innhold, er det ikke en som passer deg så er det bare å gå videre til neste. Noen er moteengansjerte, andre politiske osv. mangefoldet er stort. Jeg tror faktisk at det er lesere som er opptatt av vafler og oppskrifter. Inntektene kommer ihvertfall  ;)

Nett på denne bloggen her, er vel blanding av firma  og eksponering av barna som er kilden til diskusjonen? 

• Liker 4
Skrevet
Tørst skrev (5 timer siden):

Veldig snodig hvordan noen av ansiktsuttrykkene hennes på bildene er veldig fine, mens andre er helt off. Og da mener jeg HEEEEELT off. De fine ser hun naturlig og glad ut, men stort sett ser hun til siden og ser ut som hun må bæsje skikkelig nå med en gang. 

Jeg visste ikke at hun hadde så fint smil. Da skjønner jeg ingenting av hvorfor hun nesten aldri viser det frem.

• Liker 11
Skrevet
amo skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at det er helt ok med ulike blogger og innhold, er det ikke en som passer deg så er det bare å gå videre til neste. Noen er moteengansjerte, andre politiske osv. mangefoldet er stort. Jeg tror faktisk at det er lesere som er opptatt av vafler og oppskrifter. Inntektene kommer ihvertfall  ;)

Nett på denne bloggen her, er vel blanding av firma  og eksponering av barna som er kilden til diskusjonen? 

SÅ du mener at jeg ikke kan kommentere innholdet i bloggen hvis jeg ikke skriver om blanding av firma og barn.

Jeg har sagt dette noen ganger før, men jeg anser influencere og bloggere som en del av våre felles medier, så jeg holder meg orientert om hva influencere formidler, ja. 

• Liker 29
Skrevet
pøbelsara skrev (2 timer siden):

SÅ du mener at jeg ikke kan kommentere innholdet i bloggen hvis jeg ikke skriver om blanding av firma og barn.

Jeg har sagt dette noen ganger før, men jeg anser influencere og bloggere som en del av våre felles medier, så jeg holder meg orientert om hva influencere formidler, ja. 

Nå tror jeg du legger ord i munnen på @amo

• Liker 4
Skrevet
Arabella3 skrev (2 timer siden):

Jeg visste ikke at hun hadde så fint smil. Da skjønner jeg ingenting av hvorfor hun nesten aldri viser det frem.

Nei, isteden snerrer hun og må bæsje, liksom. 

• Liker 13
Skrevet
Pippio skrev (1 time siden):

Nå tror jeg du legger ord i munnen på @amo

Eller omvendt. :Nikke: 

• Liker 5
Skrevet

Synes hun har blitt veldig dårlig på å svare på spm. Og ikke godkjenner hun litt kritiske spm heller. Det synes jeg man burde, hvis man selger et produkt. 

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...