Donpedro Skrevet 20. januar 2021 #34621 Skrevet 20. januar 2021 Hohoho, drt genserbildet der hun bøyer seg og spriker ut. For et dårlig antisensuelt bilde. Og dansebildet er bare tragisk. 14
Populært innlegg Hege1980 Skrevet 21. januar 2021 Populært innlegg #34622 Skrevet 21. januar 2021 White Caroline Comfy String er i en klassisk form og designet med behagelig, elastisk bomull som skaper den perfekte komfort. (med 95% viskose....) Camel Caroline Mohair Genser (med 16% mohair...) er det lov🤨🙄 67
Kulturfruen Skrevet 21. januar 2021 #34623 Skrevet 21. januar 2021 "Mohair"-genseren til 1498 kr inneholder 30% nylon (altså: plast) 30% akryl (også plast), 23% ull og 16 % mohair...... 37
Christiane_W Skrevet 21. januar 2021 #34624 Skrevet 21. januar 2021 Ansjosen skrev (9 timer siden): Legg til at han er unødvendig komplisert i fremstillingene sine. Jeg opplever også kommunikasjonen hans som et behov for å være ekspert, ikke som et ønske om å lære bort, eller skaffe kunder. Han glemmer at hvis du skal være ekspert så må du snakke så folk forstår deg. Ingen gidder å trene hvis man må ha med seg treningslæreboka hver gang man skal gjøre noe. Han er en elendig formidler. Noe jeg tror bunner og grunner i at han mangler dypere forståelse av det han forsøker kommunisere. At han i tillegg har et stort behov for å fremstå som ekspert gjør vondt verre. Som NRKs USA-ekspert førsteamanuensis Sofie Høgestøl sa i et intervju med Aftenposten: Sitat – Hvis du evner å forklare noe vanskelig på en lettfattelig måte, har du vanligvis en dypere forståelse av temaet. Høgestøl og Espen Nakstad er kroneksempler på gode formidlere som kan faget sitt. De evner å snakke med folk, ikke til folk, og det de sier er tydelig og forståelig. Det er en grunn til at de to har blitt populære på hver sin arena. 49
Populært innlegg Karianne30 Skrevet 21. januar 2021 Populært innlegg #34625 Skrevet 21. januar 2021 Christiane_W skrev (6 timer siden): Han er en elendig formidler. Noe jeg tror bunner og grunner i at han mangler dypere forståelse av det han forsøker kommunisere. At han i tillegg har et stort behov for å fremstå som ekspert gjør vondt verre. Som NRKs USA-ekspert førsteamanuensis Sofie Høgestøl sa i et intervju med Aftenposten: Høgestøl og Espen Nakstad er kroneksempler på gode formidlere som kan faget sitt. De evner å snakke med folk, ikke til folk, og det de sier er tydelig og forståelig. Det er en grunn til at de to har blitt populære på hver sin arena. Dersom jeg skulle inngått avtale med en PT, så ønsker jeg en som heier på meg, som kan forstå utfordringene jeg har når det gjelder mat og trening osv. Ikke en jeg vet innerst inne synes jeg er ekkel og uten selvkontroll fordi jeg ikke veier 50kg allerede. Jeg tenker at «hvermannsen» ikke velger Netfit nettopp fordi PT er mest opptatt av å fremme seg selv som ekspert, uten egentlig å ønske å hjelpe de som gjerne både trenger og ønsker det. Er ikke kult nok å skulle hjelpe overvektige å bli sunnere.... 58
Roadrunner Skrevet 21. januar 2021 #34626 Skrevet 21. januar 2021 Karianne30 skrev (7 minutter siden): Dersom jeg skulle inngått avtale med en PT, så ønsker jeg en som heier på meg, som kan forstå utfordringene jeg har når det gjelder mat og trening osv. Ikke en jeg vet innerst inne synes jeg er ekkel og uten selvkontroll fordi jeg ikke veier 50kg allerede. Jeg tenker at «hvermannsen» ikke velger Netfit nettopp fordi PT er mest opptatt av å fremme seg selv som ekspert, uten egentlig å ønske å hjelpe de som gjerne både trenger og ønsker det. Er ikke kult nok å skulle hjelpe overvektige å bli sunnere.... Veldig enig! Jeg forstår ikke hvem de henvender seg til. Forstår jo knapt hvilket språk LKE snakker (antilateralfleksjonsøvelser er et godt eksempel), eller hva han vil formidle. For hvermansen er vel treningsglede, inspirasjon og faktisk gjennomføring viktigst? Og at man får gode råd til øvelser og teknikk for å forbedre seg? 30
Iben02 Skrevet 21. januar 2021 #34627 Skrevet 21. januar 2021 Hege1980 skrev (7 timer siden): White Caroline Comfy String er i en klassisk form og designet med behagelig, elastisk bomull som skaper den perfekte komfort. (med 95% viskose....) Camel Caroline Mohair Genser (med 16% mohair...) er det lov🤨🙄 Prøv å send det til Forbrukerrådet? Det er jo løgn og villedende markedsføring tenker jeg. 36
MoKath Skrevet 21. januar 2021 #34628 Skrevet 21. januar 2021 7 hours ago, Hege1980 said: White Caroline Comfy String er i en klassisk form og designet med behagelig, elastisk bomull som skaper den perfekte komfort. (med 95% viskose....) Camel Caroline Mohair Genser (med 16% mohair...) er det lov🤨🙄 Kanskje det har vært borti bomull da det ble produsert? 30
Inocybe Skrevet 21. januar 2021 #34629 Skrevet 21. januar 2021 Rubella skrev (15 timer siden): https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser Dette var virkelig ikke et heldig bilde! Ansiktsuttrykket er helt merkelig og anstrengt, og hva skjer med poseringa? Hvorfor poserer med danse-tema når man tydelig ikke har noe særlig erfaring innen dans? 😅 Ja hvorfor velge et uttrykk man beviselig ikke behersker? Mulig de ikke selv ser at danseposeringen er helt grotesk feil og slikt bare observeres første uken på nybegynnerkurs. Godt eksempel på hvor viktig riktig holdning er. Balanse, styrke og kontroll. Å få skuldrene og rygg på plass har CBE aldri fått til. God holdning er tross alt noe helt annet enn thinspo-innsug i magen. Armer, bein og hofter et også på vidvanke på det bildet. Det meste egentlig. De vet kanskje ikke bedre men kjipt for dem resultatet blir så mislykket. De har jo sikkert brukt en del tid på det. Dans er trening men også veldig mye mer. Denne kommentaren ble litt mer utbrodert enn først tenkt 😅. Budskapet er hvorfor velge noe man ikke mestrer uten veiledning. Det blir ikke bra. 38
Monimoni Skrevet 21. januar 2021 #34630 Skrevet 21. januar 2021 Inocybe skrev (20 minutter siden): Ja hvorfor velge et uttrykk man beviselig ikke behersker? Mulig de ikke selv ser at danseposeringen er helt grotesk feil og slikt bare observeres første uken på nybegynnerkurs. Godt eksempel på hvor viktig riktig holdning er. Balanse, styrke og kontroll. Å få skuldrene og rygg på plass har CBE aldri fått til. God holdning er tross alt noe helt annet enn thinspo-innsug i magen. Armer, bein og hofter et også på vidvanke på det bildet. Det meste egentlig. De vet kanskje ikke bedre men kjipt for dem resultatet blir så mislykket. De har jo sikkert brukt en del tid på det. Dans er trening men også veldig mye mer. Denne kommentaren ble litt mer utbrodert enn først tenkt 😅. Budskapet er hvorfor velge noe man ikke mestrer uten veiledning. Det blir ikke bra. Jeg skjønner ikke hvilket dansebilde dere skriver om? Er det på innlegget om Mm? Jeg kan ikke se et eneste et som likner på et bilde der hun danser. Seriøst. 1
Pust Skrevet 21. januar 2021 #34631 Skrevet 21. januar 2021 Monimoni skrev (41 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvilket dansebilde dere skriver om? Er det på innlegget om Mm? Jeg kan ikke se et eneste et som likner på et bilde der hun danser. Seriøst. https://mymuse.no/catalogsearch/result/?q=Caroline+Berg+Eriksen 7
Inocybe Skrevet 21. januar 2021 #34632 Skrevet 21. januar 2021 (endret) Monimoni skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvilket dansebilde dere skriver om? Er det på innlegget om Mm? Jeg kan ikke se et eneste et som likner på et bilde der hun danser. Seriøst. Bildene her: https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser . Skal vist etterligne på Flash dance. Beklager @Pust. Så ikke du svarte lenge før meg. Er noe rart med KG etter oppdateringen i natt 😅 Endret 21. januar 2021 av Inocybe 9
Gjest Lin11 Skrevet 21. januar 2021 #34633 Skrevet 21. januar 2021 For et uheldig bilde. Man ser innleggene veldig godt, i tillegg til at hun ser eldre ut en hva hun er. Lurer veldig på hva fotografen har tenkt på eller ikke.
MiniMjau Skrevet 21. januar 2021 #34634 Skrevet 21. januar 2021 Emma Marie skrev (2 timer siden): Jeg har spurt i kommentarfeltet, men selvsagt ikke godkjent. Forøvrig meget lite godkjente kommentarer for tiden synes jeg! Jeg kommer absolutt til å sende dette til forbrukerrådet. Er så lei av «influencere»! De er da faen meg det motsatte av hva jeg ser på som gode forbilder. Håper det kommer en tid der alle må skaffe seg en vanlig jobb! Jeg ER så lei! 🤮 Det er en grense mellom appelsinsaft og saft med appelsinsmak. Regner med det er en grense for mohairgenser og genser med mohair også. 36
Monimoni Skrevet 21. januar 2021 #34635 Skrevet 21. januar 2021 Inocybe skrev (50 minutter siden): Bildene her: https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser . Skal vist etterligne på Flash dance. Beklager @Pust. Så ikke du svarte lenge før meg. Er noe rart med KG etter oppdateringen i natt 😅 Ok. Takk @Inocybe og @Pust Jeg er enig, merkeligste bildet jeg har sett. 11
NewStart87 Skrevet 21. januar 2021 #34636 Skrevet 21. januar 2021 Så denne episoden om igjen idag! Var interessant at hun ble spurt om hva hun tenkte om barn og bloggen i fremtiden. https://tv.nrk.no/serie/typen-til/sesong/1/episode/4/avspiller 10
NewStart87 Skrevet 21. januar 2021 #34637 Skrevet 21. januar 2021 Lin11 skrev (2 timer siden): For et uheldig bilde. Man ser innleggene veldig godt, i tillegg til at hun ser eldre ut en hva hun er. Lurer veldig på hva fotografen har tenkt på eller ikke. Har sett flere bilder hvor man ser innleggene hennes veldig godt, er vel fordi hun har så lite fett så da syntes de så godt. Vanligvis legger man innlegg under brystmuskelen på veldig slanke, men syntes det ser ut som hennes er lagt over. Litt rart hvis kirurgen har valgt det egentlig. 12
Urwa Skrevet 21. januar 2021 #34638 Skrevet 21. januar 2021 2020 skrev (På 13.1.2021 den 23.31): Er ikke målgruppen hennes kvinner 20+? Hva får henne til å tro at andre kvinner med familieliv osv er interessert i å se beinet hennes gnukke seg opp og ned på en silkedyne? Hun gjør det på en sexy og forførende måte (prøver hvertfall) men hvem er det retta mot? Husmødre? Karrierekvinner? Hvem?! Tror hun at blogglesere og følgerne på Instagram tenker å guuuuud så sexy og digg Caroline er når hun skal legge seg. Jeg syns det er ekkelt jeg. Den der gnukkinga med beinet. Og jeg kjenner det vrenge seg litt inni meg. Motiverer meg så langt i fra å legge meg klokka 22 😅 🤭🤭😂😂😂😂😂 7
Knope Skrevet 21. januar 2021 #34639 Skrevet 21. januar 2021 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Så denne episoden om igjen idag! Var interessant at hun ble spurt om hva hun tenkte om barn og bloggen i fremtiden. https://tv.nrk.no/serie/typen-til/sesong/1/episode/4/avspiller Ja, jeg så det samme for et par måneder siden. Også hvordan hun snakket om å ikke la seg ta betalt for å snakke varmt om produkter. 12
Minnie Mus Skrevet 21. januar 2021 #34640 Skrevet 21. januar 2021 2 hours ago, NewStart87 said: Så denne episoden om igjen idag! Var interessant at hun ble spurt om hva hun tenkte om barn og bloggen i fremtiden. https://tv.nrk.no/serie/typen-til/sesong/1/episode/4/avspiller Å herlighet så ulik seg hun er 😮 Der fremstår hun jo som søt og naturlig. Ingen tvil om at ansiktet, leppene og brystene er fylt opp med både det ene og det andre 😕 Kan ikke tro det er samme dama 36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå