Inocybe Skrevet 23. januar 2021 #34681 Skrevet 23. januar 2021 Hunter7 skrev (3 minutter siden): Var det før eller etter LKE under falskt navn skrev kommentaren "skulle hatt ei kule i panna"? Lurte på det samme. Man kan overbevise med gode argumenter fundamentert med kilder eller man kan ta en LKE... 12
Isild Skrevet 23. januar 2021 #34682 Skrevet 23. januar 2021 Hektor skrev (13 timer siden): For noen er en slik blogg interessant og et positivt øyeblikk i hverdagen. Å rakke ned på akkurat det forstår jeg ikke behovet for. Hvis du blar bakover i tråden så finner du utallige meningsfeller som har tatt det samme som deg opp til diskusjon - og fått svar. MANGE svar. Du finner nok utdypende forklaringer på det du lurer på der. Tror ingen her er interessert i å disktuere HVORFOR man diskuterer en gang til. De som finner en slik blogg interessant og positiv kan diskutere det i tråder som omhandler det. De som ikke forstår behovet for å "rakke ned" på at noen finner slike blogger positivt kan opprette tråder med det som tema. De vil diskutere AT det disktueres og hvordan det diskuteres - de kan lage seg et sted for å få ut gruffet vedr det. Også kan vi som er opptatt av det som diskuteres i DENNE tråden fortsette her (eksponering av barn, bruk av privatliv og barn i reklame, manglende merking av reklame osv) 21
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 23. januar 2021 Populært innlegg #34683 Skrevet 23. januar 2021 Det jeg faktisk lurer på, from det virkelig er slik at følgerne hennes bare er opptatt av hvordan hun lager vafler og hvor hun har kjøpt //insert object// - i en tid hvor verden og hver enkelts hverdag er snudd mer eller mindre på hodet. Er det virkelig ingen av følgerne hennes som lurer på hva hun tenker om verden vi lever i? 70
Halle-Palle Skrevet 23. januar 2021 #34684 Skrevet 23. januar 2021 pøbelsara skrev (13 minutter siden): Det jeg faktisk lurer på, from det virkelig er slik at følgerne hennes bare er opptatt av hvordan hun lager vafler og hvor hun har kjøpt //insert object// - i en tid hvor verden og hver enkelts hverdag er snudd mer eller mindre på hodet. Er det virkelig ingen av følgerne hennes som lurer på hva hun tenker om verden vi lever i? 🙌🏼 8
Populært innlegg Surikatt Skrevet 23. januar 2021 Populært innlegg #34685 Skrevet 23. januar 2021 pøbelsara skrev (12 minutter siden): Det jeg faktisk lurer på, from det virkelig er slik at følgerne hennes bare er opptatt av hvordan hun lager vafler og hvor hun har kjøpt //insert object// - i en tid hvor verden og hver enkelts hverdag er snudd mer eller mindre på hodet. Er det virkelig ingen av følgerne hennes som lurer på hva hun tenker om verden vi lever i? Nei, og derfor fremstår hun som grunn og selvopptatt. Hva personen bak bloggen tenker er ikke i fokus. Det er sykt kroppsfokus hvor vedkommende trener i undertøyet i en dansesal (hadde ikke likt å treffe på en person i bare undertøyet der) som er det viktigste i dag. Og «hva lager du, a» med englestemme til barnet mens hun smugfilmer og sprer det rett på nettet. Beklager, det ser jo helt sykt ut. 54
Gjest Era Vulgaris Skrevet 23. januar 2021 #34686 Skrevet 23. januar 2021 Surikatt skrev (1 time siden): Nei, og derfor fremstår hun som grunn og selvopptatt. Hva personen bak bloggen tenker er ikke i fokus. Det er sykt kroppsfokus hvor vedkommende trener i undertøyet i en dansesal (hadde ikke likt å treffe på en person i bare undertøyet der) som er det viktigste i dag. Og «hva lager du, a» med englestemme til barnet mens hun smugfilmer og sprer det rett på nettet. Beklager, det ser jo helt sykt ut. Barna hennes må jo lure på om mamma er dum eller i ferd med å bli dement. Mor lager vaffelrøre/bolledeig eller hva det måtte være, setter barna i sving med å lage, for så å spørre hva de lager. Om jeg hadde sagt noe sånn til mine barn da de var 6-7 år, hadde de svart at det vet du vel - du laget jo deigen/røra. Er`u dum, eller?
Minnie Mus Skrevet 23. januar 2021 #34687 Skrevet 23. januar 2021 1 hour ago, Era Vulgaris said: Barna hennes må jo lure på om mamma er dum eller i ferd med å bli dement. Mor lager vaffelrøre/bolledeig eller hva det måtte være, setter barna i sving med å lage, for så å spørre hva de lager. Om jeg hadde sagt noe sånn til mine barn da de var 6-7 år, hadde de svart at det vet du vel - du laget jo deigen/røra. Er`u dum, eller? De barna er sikkert drillet i replikker og vet hva dem skal svare når mor spør de der spørsmåla sine flere ganger om dagen. Det er bare sykt. Ikke noe spontant og naturlig der i gården, selv ikke under baking. Alt må jo være perfekt vet du. 38
Keaton Skrevet 23. januar 2021 #34688 Skrevet 23. januar 2021 Alltid ute av sync med virkeligheten, nå mer enn noensinne. 😑 28
MiniMjau Skrevet 23. januar 2021 #34689 Skrevet 23. januar 2021 Lurer på når hun jobber de minimum 8 timene...når hun løper og trener halve formiddagen, lager seg lunch, middag ...og og er i seng til 22. OG ser så mye serier at hun trygt kan anbefale oss flere idag. 30
Surikatt Skrevet 23. januar 2021 #34690 Skrevet 23. januar 2021 MiniMjau skrev (7 minutter siden): Lurer på når hun jobber de minimum 8 timene...når hun løper og trener halve formiddagen, lager seg lunch, middag ...og og er i seng til 22. OG ser så mye serier at hun trygt kan anbefale oss flere idag. Alt dette kalles jobb. Derfor blir det 8 timer. 20
lenebu Skrevet 23. januar 2021 #34691 Skrevet 23. januar 2021 Det hun skriver om den siste serien er jo også bare klipp og lim fra VGs anmeldelse. 26
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 23. januar 2021 Populært innlegg #34692 Skrevet 23. januar 2021 Hele fire innlegg på bloggen så langt denne uken. Et mtreningsinnlegg’ med seks bilder av herr og fru som poserer og liksomtrener Et reklameinnlegg som tydligvis skal forestille en litt avdanket danser som drømmer seg tilbake til yngre dager i et sliten studio. En kakeoppskrift. Et forslag til hjernetomme serier. Dette er da svært dårlig av det som en gang var Norges største blogger? Har hun gitt helt opp? 51
Klink Skrevet 23. januar 2021 #34693 Skrevet 23. januar 2021 (endret) Halle-Palle skrev (7 minutter siden): Hele fire innlegg på bloggen så langt denne uken. Et mtreningsinnlegg’ med seks bilder av herr og fru som poserer og liksomtrener Et reklameinnlegg som tydligvis skal forestille en litt avdanket danser som drømmer seg tilbake til yngre dager i et sliten studio. En kakeoppskrift. Et forslag til hjernetomme serier. Dette er da svært dårlig av det som en gang var Norges største blogger? Har hun gitt helt opp? Ikke så mye å gjøre nå i koronatiden for cbe også. Endret 23. januar 2021 av Klink 4
Gjest Bettys Skrevet 23. januar 2021 #34694 Skrevet 23. januar 2021 Halle-Palle skrev (10 minutter siden): Hele fire innlegg på bloggen så langt denne uken. Et mtreningsinnlegg’ med seks bilder av herr og fru som poserer og liksomtrener Et reklameinnlegg som tydligvis skal forestille en litt avdanket danser som drømmer seg tilbake til yngre dager i et sliten studio. En kakeoppskrift. Et forslag til hjernetomme serier. Dette er da svært dårlig av det som en gang var Norges største blogger? Har hun gitt helt opp? Jeg tror jeg må skifte karriere og begynne å blogge. Selv mitt liv som delvis sykemeldt sykepleier er mer spennende enn dette.
Gjest Lin11 Skrevet 23. januar 2021 #34695 Skrevet 23. januar 2021 Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Barna hennes må jo lure på om mamma er dum eller i ferd med å bli dement. Mor lager vaffelrøre/bolledeig eller hva det måtte være, setter barna i sving med å lage, for så å spørre hva de lager. Om jeg hadde sagt noe sånn til mine barn da de var 6-7 år, hadde de svart at det vet du vel - du laget jo deigen/røra. Er`u dum, eller? Det er jo bare teater. Eller bloggcontent som det egentlig heter..
Minnie Mus Skrevet 23. januar 2021 #34696 Skrevet 23. januar 2021 2 hours ago, lenebu said: Det hun skriver om den siste serien er jo også bare klipp og lim fra VGs anmeldelse. Sånn er det alltid når hun skal skrive om bøker, filmer osv. Bare klipp og lim, uten å kreditere den som virkelig har skrevet anmeldelsene. Frua har jo ikke såpass utviklet evne til å ordlegge seg og skrive på denne måten, så veldig gjennomskuelig når hun har stjålet andres tekster. 31
Skrottefar Skrevet 23. januar 2021 #34697 Skrevet 23. januar 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Sånn er det alltid når hun skal skrive om bøker, filmer osv. Bare klipp og lim, uten å kreditere den som virkelig har skrevet anmeldelsene. Frua har jo ikke såpass utviklet evne til å ordlegge seg og skrive på denne måten, så veldig gjennomskuelig når hun har stjålet andres tekster. Ja, ikke sant, for det å kunne skrive omtaler med egne ord er ikke så lett der i villa Kulås, og hun skal liksom ha en journalist-utdannelse? Har verken før eller nå sett slik ut. Blir det samme som gubben, han er jo liksom PT, i tillegg til alt annet han har vært tidligere 🤣 30
LilleSnupp Skrevet 23. januar 2021 #34698 Skrevet 23. januar 2021 lenebu skrev (2 timer siden): Det hun skriver om den siste serien er jo også bare klipp og lim fra VGs anmeldelse. Har hun endret teksten? For np står det at man kan lese resten av anmeldelsen på vg - men link. #SlitsomBlogghverdag 23
Minnie Mus Skrevet 23. januar 2021 #34699 Skrevet 23. januar 2021 4 minutter siden, LilleSnupp said: Har hun endret teksten? For np står det at man kan lese resten av anmeldelsen på vg - men link. #SlitsomBlogghverdag Hun følger nok med som en hauk her inne 30
Aricia Skrevet 23. januar 2021 #34700 Skrevet 23. januar 2021 lenebu skrev (2 timer siden): Det hun skriver om den siste serien er jo også bare klipp og lim fra VGs anmeldelse. Wow. Anmeldere i redaksjonelle medier mister jobben med slike metoder. 39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå