Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Husk nå på at både spørsmålet om tips til kaffekoppene og disse spørsmålene om lugg er for å vise frem engasjement slik at hun kan ta seg godt betalt for reklameinnleggene sine.

At noen ønsker å ha sine produkter forbundet med en som tilsynelatende synes pannelugg og sammensittende kaffekopper er det hun ønsker å bruke kanalene sine til, er hinsides min forståelse. Et hvert produkt som markedsføres av en som bor så til de grader i sin egen lille utseendefiksert verden og som i tillegg har et så lemfeldig forhold til egne barns rettigheter, er utelukket for meg å bruke.

 

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra støtte i den nye BH'n også ser jeg.. For oss som ikke har tyngdekraftfrie silikonpupper, kan den kanskje brukes som hårbånd i stedet? 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet "fiiineste" er så oppbrukt at alfabetet gråter..

Er nesten pitte litt spent på hvor mye tid til promotering hun blir å legge i dette utklippet stoffet, som enhver kan stikke innom H&M og Cubus for billigere penger.

Lanseres vel i november og er på salg i desember i håp at mennene skal kjøpe det lille delikate nattkjolen til fruene sine. 

*Screenhots av IG storien, kan ikke linkes til*

20201017_101410.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige kolleksjonen var helt grusom, materialene var det verste. Eller var det det at plaggene var totalt ubrukelige til noe som helst formål som var verst? Eller nei, snittene var det verste. Eller vent, at de ikke engang gadd å stryke plaggene før fotografering var verst. Eller var det amatørbildene av plaggene på en normal kropp som var verst? 

Jeg klarer ikke bestemme meg. 😛 For noe drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den forrige kolleksjonen friskt i minne (grønn polyesterkjole mm) så har jeg ikke helt troen. 

Mymuse har tydeligvis satset på å stjele design og ideèr fra andre, for så å selge via influencere som får egne "kolleksjoner" og også kalle seg "designere". 

Mer jalla enn dette får det vel ikke blitt tror jeg. 

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Lin11 skrev:

Denne kolleksjonen var veldig lik SE sin, og ikke merket som reklame. #bestiklassen 🙄

SE har ikke gitt ut nattkjoler.

Her er alle kolleksjonene til SE;

https://mymuse.no/collab/sophie-elise

SE har kopiert Kim Kardashian fra punkt til prikke.

Hvem CBE har kopiert aner jeg ikke. Men det er interessant hvor "hardt" og "lenge" hun har jobbet med klippet ut noe filler, for så sette seg ned ved symaskinen etc.. Nei vent.. Det har hun ikke. Hun er verken designer eller kreativt av seg. Det er ikke noe ekstra med CBE''s kolleksjoner. Giiid så flaut😳

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Inocybe 👏👏 så treffende!

 

hva er det med denne dama som tenker at «nå legger jeg ut bilde av meg selv i sengen, med nakne ben dandert sånn. Så flekser jeg litt med leggmuskulaturen og krøller meg litt. Filmer akkurat så høy opp at folk lurer på om jeg har på meg truse. Sånn ja! Det ble bra. Men vent litt; jeg må ha noe nytt og legger til et par barne føtter. 
 

kvalmende!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really?:blink:

Går det så dårlig at hun må reposte en ukers gammelt bildet?

Er det noen som skjønner noe av dette opplegget hun holder på? For det gjør ikke jeg..

*Screenhots av IG storien,kan ikke linkes til* 

20201017_142049.jpg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande

Om man ønsker å lenke til instastory.  Prøv:  https://www.storysaver.net/ og legg inn  Carolinebergeriksenno . Da kan man lagre lenke til bilder og videoer.

Eksempelvis 

20201017_174258.thumb.jpg.12f4106eb857dcbbc11f2e5b58134db0.jpg

Lenke

Merkingen er nederst med hvit tekst mot lys bakgrunn. Ikke helt etter Forbrukertilsynet sin veileder:

Screenshot_20201017-165508_Chrome.thumb.jpg.ee7bb366ea6ae2b82a4a4eb15ebe2540.jpg

Screenshot_20201017-170210_Chrome.thumb.jpg.f078c70523a635de25116798db7f13b8.jpgScreenshot_20201017-170153_Chrome.thumb.jpg.7ef2e31331a4725c76bd8ac0329b747a.jpg

Jf. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-3-1

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavande
7 minutter siden, loffen skrev:

Jeg gjorde henne engang oppmerksom på at merkingen ikke vises når den står så langt nede at den kommer bak 'send melding'-feltet på instastory. 
Dette var hun ikke klar over, beklaget det, og skulle endre det. 
Det er nå flere uker siden, og hun fortsetter å skrive det helt nederst. Enten så mangler det noe på 'forståelsen', eller så er det bevisst juks. 

Skal vi virkelig tro at plasseringen av reklamemerkingen er tilfeldig?

Bransjen fremstår som mye mer profesjonalisert enn det, jf. "Innafor om influencere" - https://tv.nrk.no/se?v=MDDP12100320&autoplay=false

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei...skal det bli enda mer ellevill publisering av 33-år gamle tobarnsmamma-brystvorter bak blonde-bh'er som ikke gjør noe av det en bh skal gjøre: løfte, holde på plass og støtte, blandet sammen med småbarn, hallovin, betalende organisasjoner, og adventskalendere. Jaja, tyngdekraften virker på alt og alle. Også silikon.

Endret av Revenge o'Cavatina
glemte et ord
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX
2 timer siden, Lavande skrev:

Om man ønsker å lenke til instastory.  Prøv:  https://www.storysaver.net/ og legg inn  Carolinebergeriksenno . Da kan man lagre lenke til bilder og videoer.

Eksempelvis 

20201017_174258.thumb.jpg.12f4106eb857dcbbc11f2e5b58134db0.jpg

Lenke

Merkingen er nederst med hvit tekst mot lys bakgrunn. Ikke helt etter Forbrukertilsynet sin veileder:

Screenshot_20201017-165508_Chrome.thumb.jpg.ee7bb366ea6ae2b82a4a4eb15ebe2540.jpg

Screenshot_20201017-170210_Chrome.thumb.jpg.f078c70523a635de25116798db7f13b8.jpgScreenshot_20201017-170153_Chrome.thumb.jpg.7ef2e31331a4725c76bd8ac0329b747a.jpg

Jf. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-3-1

Langt ned✔️

Langt ut på kanten ✔️

Med liten skrift ✔️

Nær bilde som tar oppmerksomhet✔️

Det er 100% av hva som betegnes som utydelig merking. 

Hvilket betyr best i klassen .....

.

.

på dårlig merking. 

Vi gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Ramm er sikkert bare sjalu og misunnelig på at disse bloggerne tjener så mye penger, er så suksessfulle og lever så perfekte liv (inkludert CBE) :ironi:

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Voksen småbarnsmamma står i badespeilet en lørdagskveld og leker deilig med slørete blikk og flashing av undertøy. Classy. 

Eksisterer deiligst.no fortsatt? 

Det er (kremt) jobben hennes? Å kringkaste seg selv i undertøy på en lørdagskveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...