Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, FruRosa skrev:

De kongelige barna har MYE mer privatliv enn bloggerbarna? Hva vet vi egentlig om dem, av privat karakter?

Ja, det var det jeg mente. Nesten. De blir bare sett i offentligheten, aldri på privaten. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Tannbein
Skrevet

Det er så sjukt masse skjønnhetsfiltere på Instagram, kjenner knapt igjen dama 😳 Det er en helt annen dame som er med i Bloggerne enn på instagrammen til Caroline, det er hvert fall sikkert. Ansiktsform, hud, proporsjoner på kroppen, størrelse på øyne osv osv. Og hun blir mer og mer lik Sophie Elise når det gjelder latterlige unnskyldninger for å spille på sex. Sophie Elise drar opp kjolen og viser fram rumpa på ikea mens Caroline viser frem naken mage og ei litta truse når hun liksom skal vise frem panneluggen. Jeezes. 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, FruRosa skrev:

De kongelige barna har MYE mer privatliv enn bloggerbarna? Hva vet vi egentlig om dem, av privat karakter?

Jeg vet absolutt ikke ingenting av det private karakterer av kongelige barna. Vet kun at de er kongelig å skal bli både dronning og konge en gang langt inni framtiden. Så hvorfor har ikke da bloggerbarna samme rettigheter og personvern å respekt, som de kongelige barna har?

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 14
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal starte en blogg der jeg er helt al natural. Jeg elsker det naturlige. Det vakre som syns på innsiden. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg vurderer å starte en avkledende "Back to reality"-konto.

Nei vent, danaemercer  og Celestebarber gjør det allerede bedre enn jeg ville turt. Selv joviale Olaug Bollestad gjør det bedre enn cbe.no selv engasjmentmessig på Instagram. Det siste bildet av to firbeinte hvilende ved et tradisjonelt salongbord har fått over 2000 likes på 5 timer. Lurer på hva som vil skje hvis Olaug kler av mer enn bare sin mann😁

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyelse
  • Liker 30
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva det maset er om de koppene? Jeg mener, de vises frem hele tiden, så det må være noe veldig viktig med dem. 

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, Monimoni skrev:

Kan noen fortelle meg hva det maset er om de koppene? Jeg mener, de vises frem hele tiden, så det må være noe veldig viktig med dem. 

Nå tenker jeg bare høyt, men siden vanndispensere fra samme merke også er vist frem en del ganger.. fisking etter samarbeid eller skjult reklame?

• Liker 22
Skrevet
12 minutter siden, Monimoni skrev:

Skjønner den som kan. Men ifølge CBE så er dette så stort mysterium at det må dokumenteres på storien. Vi er nå på 3 dag. Det er ikke noe mer viktig at 2 kopper sitter fast. Eller for å si på den rette måten at den øverste koppen som sitter fast i den nederste.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå tenker jeg bare høyt, men siden vanndispensere fra samme merke også er vist frem en del ganger.. fisking etter samarbeid eller skjult reklame?

Hun kunne like så greit ha tagget Norgesglass nå. For det er myyyyyyye gratis reklame de får for koppene de lager hvertfall.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, LilleSnupp skrev:

Det samme tenkte jeg. Men jeg tror ikke det er fisking, jeg tror det er reklame. Jeg tror neppe hun behøver å fiske etter samarbeid når man ser hva hun tjener hvert år. Millionene må jo komme fra et sted.

Hun er på dag tre med de to kaffekoppene sine nå - og  viser frem hvor stort engasjement dette har medført fra følgerne. 

Og dessuten - hvem i all verden har en vanndispensere på fem liter på et treningsrom det er en eller to personer som bruker? Hvem vil drikke lunkent, noen-dager-gammelt-vann når de trener? 

• Liker 43
Skrevet
1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Hun kunne like så greit ha tagget Norgesglass nå. For det er myyyyyyye gratis reklame de får for koppene de lager hvertfall.

Jeg tror ikke et øyeblikk på at hun gir bort innhold i stories over mange dager helt gratis. Millionene kommer fra et sted. 

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg tror ikke et øyeblikk på at hun gir bort innhold i stories over mange dager helt gratis. Millionene kommer fra et sted. 

Man vet aldri med henne.. Norgesglass er ett meget så populær merke i mange hus å hjem.. At det er gratis reklame nå og hun kommer til å reklamere for norgesglass når mysteriumet med koppene er over, skal man ikke se bort fra.. hvem vet, for det er kun CBE som gjør.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det samme tenkte jeg. Men jeg tror ikke det er fisking, jeg tror det er reklame. Jeg tror neppe hun behøver å fiske etter samarbeid når man ser hva hun tjener hvert år. Millionene må jo komme fra et sted.

Hun er på dag tre med de to kaffekoppene sine nå - og  viser frem hvor stort engasjement dette har medført fra følgerne. 

Og dessuten - hvem i all verden har en vanndispensere på fem liter på et treningsrom det er en eller to personer som bruker? Hvem vil drikke lunkent, noen-dager-gammelt-vann når de trener? 

Jeg er i utgangspunktet enig, men det er jo ikke noen god reklame da? To kopper som ‘sitter fast’? 

Og den vanndunken er jo også et kroneksempel på ting som er anskaffet for syns skyld og ikke pga nytteverdi. 

De trener i kjelleren. Jeg tipper det går ti ganger raskere å ta med en vannflaske med friskt vann enn å fylle opp 5-literen for en økt 🙄

• Liker 26
Skrevet (endret)
6 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Man vet aldri med henne.. Norgesglass er ett meget så populær merke i mange hus å hjem.. At det er gratis reklame nå og hun kommer til å reklamere for norgesglass når mysteriumet med koppene er over, skal man ikke se bort fra.. hvem vet, for det er kun CBE som gjør.

Når man ser hva de tjener - kr. 3.969.348,- i fjor, bør man jo undre seg over hvor pengene kommer fra.  Det er 330.000 hver måned. Hvor mange reklamemerkede innlegg har hun hatt denne måneden?  

På bloggen er det ett reklame(merket) innlegg hittil denne måneden.  Jeg følger henne ikke hver dag på IG-stories, men de siste dagene har det ikke vært noe reklame, selv om det har vært massiv fronting av norgesglass-produktene. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 27
Skrevet

Det er i så fall en meget dårlig reklame for norgesglass at to kopper sitter fast i hverandre. Det at det måtte til med to kopper for vise fram at følgerne er engasjert er bare komisk i mine øyner. 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Når man ser hva de tjener - kr. 3.969.348,- i fjor, bør man jo undre seg over hvor pengene kommer fra.  Det er 330.000 hver måned. Hvor mange reklamemerkede innlegg har hun hatt denne måneden? 

Akkurat den delen har jeg null oversikt på og ikke har jeg slått en tanke på heller. Så det kan jeg ikke svare på. Jeg får ikke med meg hva som er merket eller ei etter jeg ble gjort oppmerksom på skjult reklame.

Skrevet
5 minutter siden, pøbelsara skrev:

På bloggen er det ett reklame(merket) innlegg hittil denne måneden.  Jeg følger henne ikke hver dag på IG-stories, men de siste dagene har det ikke vært noe reklame, selv om det har vært massiv fronting av norgesglass-produktene. 

Jeg bruker kun bloggen som dokumentasjon og ikke oversikt på hva som innholder reklame eller ikke. Mitt forrige svar til deg var ang IG storien og ikke bloggen.

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, pøbelsara skrev:

Et sted mo jo alle de "nye" svettedråpene komme fra?:vetikke:

• Liker 28
Skrevet (endret)

Der var mysteriumet om de to kaffekoppene over:nordvesta:

Ære være LKE

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg bruker kun bloggen som dokumentasjon og ikke oversikt på hva som innholder reklame eller ikke. Mitt forrige svar til deg var ang IG storien og ikke bloggen.

Jeg skjønte det. Det jeg mener, er at hun har samarbeid som hun får godt betalt for, og derfor bør vi som leser, alltid være kritiske når hun viser frem noe - særlig når det er fokus på noe over mange innlegg og over lang tid. 

Jeg antar alltid at alt som vises frem og elskes av både CBE og andre influencere, er kjøpt og betalt. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...