Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 21.9.2020 den 8.24, Morgan Le Fay skrev:

Ja da, jeg har barn. Jeg har også jobbet i reklamebransjen og ser tydelig når noe er staget. Jeg har ikke lyst til å skrive så mye om barna hennes her, egentlig, men i IG-storien da hun filmet minste , så sa først den lille noe, tok en pause, så på mor ("var det sånn du mente?") og sa det samme en gang til. Tydelig at hun hadde fått beskjed om å si det på nytt. Dette er ikke naturlige interaksjoner mellom foreldre og barn. Da ville man hatt en samtale. CBE snakker kun til kamera når hun liksom snakker med barna sine "Hva skal vi nåååå dere?" Den lille kunstige latteren CBE serverer etter alle barnas utsagn er også rettet mot publikum. Ingen ler på den måten av barna sine. De fleste av oss tar barna på alvor og svarer dem på en skikkelig måte.  Selvsagt oppstår det naturlig også mange fine øyeblikk i hverdagen, men de ville man jo kun få fanget på film hvis man filmet kontinuerlig. Vi får da inderlig håpe at det ikke er tilfelle, at herr og fru ikke går med bodycam for å få med seg alt det spontane som skjer! Da er en fotoshoot per dag tross alt å foretrekke. 

Og jeg var fotograf i tre år 🙂 hm. Jeg ser virkelig ikke at barna her opptrer "kunstig".

Har du med fotoapparat i en setting, og er obs. Så er virkelig ikke dette bilder hvor de må ha blitt instruert. Vi har visst ulik erfaring. 

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og jeg var fotograf i tre år 🙂 hm. Jeg ser virkelig ikke at barna her opptrer "kunstig".

Har du med fotoapparat i en setting, og er obs. Så er virkelig ikke dette bilder hvor de må ha blitt instruert. Vi har visst ulik erfaring. 

Men hvorfor synes du det er greit å dele, igjen? :vetikke:

(Med sånn ca. 300 000 følgere - og alle andre som vil se.)

• Liker 35
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Men hvorfor synes du det er greit å dele, igjen? :vetikke:

(Med sånn ca. 300 000 følgere - og alle andre som vil se.)

Jeg lar det bli opp til foreldrene. Jeg mener bare at det ikke er konstruert da. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg lar det bli opp til foreldrene. Jeg mener bare at det ikke er konstruert da. 

Hva tenker du om barns rett til privatliv? 

• Liker 23
Skrevet
11 timer siden, pøbelsara skrev:

Hvordan vet du at gården ikke betaler influencerne, forresten?

MrAdrianPaul m. familie var også i en eller annen åker og plukket mais i helgen - fikk ikke med meg noe navn men man kunne jo gjette det var samme sted. Virker ikke da som et tilfeldig gårdsbesøk spør du meg. 

• Liker 18
Skrevet
35 minutter siden, punkyB skrev:

MrAdrianPaul m. familie var også i en eller annen åker og plukket mais i helgen - fikk ikke med meg noe navn men man kunne jo gjette det var samme sted. Virker ikke da som et tilfeldig gårdsbesøk spør du meg. 

De var jo sammen med CBE og familien da, og overnattet etterpå. Så akkurat det var jo planlagt.

• Liker 8
Skrevet

Kjendistreff i maisåkeren! :hjerter_rundt:

• Liker 35
Gjest Snøsøta
Skrevet

CBE.no: Frua er modellert, redigert og malt som en Stepford Wifes, hverdagslivet og reklameplanleggingen som et Truman show og de daglige innleggene sannelig som en Groundhog day. Omatt og omatt og omatt, akkurat det samme. 

Skrevet

Nora Angeltveit har også vært i den maisåkeren. Hva er greia? Vil de ikle fremstå som bittelitt originale engang?

• Liker 22
Gjest tranedatter
Skrevet

Cbe, Nora A, Adrian Paul, Komikerfure, rene sammenkomsten.

Nye epiosoder av Bloggerne? Reklame? Time will show....

Skrevet
3 minutter siden, tranedatter skrev:

Cbe, Nora A, Adrian Paul, Komikerfure, rene sammenkomsten.

Nye epiosoder av Bloggerne? Reklame? Time will show....

Det sies på jodel at sesong 13 av Bloggerne its the end. Siden alle som har vært med i serien gjennom årene blir samlet i en spesial sending. CBE nevnte noe om det på IG storyen og det var en av grunnene til at hun og Joakim gjestet på God kveld Norge;

Et lite tilbakeblikk på noen av høydepunktene fra sesong 13 som snart er ferdig. Allerede! Og nettopp derfor kommer det en Bloggerne spesial-sending i løpet av helgen med alle profilene som har vært med》står det på siste innlegg på  bloggen hennes.

• Liker 9
Skrevet
20 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det sies på jodel at sesong 13 av Bloggerne its the end. Siden alle som har vært med i serien gjennom årene blir samlet i en spesial sending. CBE nevnte noe om det på IG storyen og det var en av grunnene til at hun og Joakim gjestet på God kveld Norge;

Et lite tilbakeblikk på noen av høydepunktene fra sesong 13 som snart er ferdig. Allerede! Og nettopp derfor kommer det en Bloggerne spesial-sending i løpet av helgen med alle profilene som har vært med》står det på siste innlegg på  bloggen hennes.

Og alle i åkeren? 😊 

• Liker 7
Skrevet

Jeg kan ikke tenkte meg at Tomtermais betaler influencere for å plukke mais der. Det er så populært at de må stenge selvplukken i helgene fordi de ikke har nok mais til alle som kommer. Ser på facebook at selvplukken er over for i år. Selvplukk er en populær aktivitet for barnefamilier. Vi bor i Oslo og har vært der flere år på rad, det har veldig mange andre vi kjenner også.

• Liker 16
Skrevet
7 timer siden, pøbelsara skrev:

Hva tenker du om barns rett til privatliv? 

Jeg syns selvfølgelig at de har rett til privatliv. Men jeg tror nok at disse jentene har mye av privatlivet i fred. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Sol79 skrev:

Jeg kan ikke tenkte meg at Tomtermais betaler influencere for å plukke mais der. Det er så populært at de må stenge selvplukken i helgene fordi de ikke har nok mais til alle som kommer. Ser på facebook at selvplukken er over for i år. Selvplukk er en populær aktivitet for barnefamilier. Vi bor i Oslo og har vært der flere år på rad, det har veldig mange andre vi kjenner også.

Enig. Selvplukk er blitt så populært at å betale for influencermarkedsføring er høyst unødvendig. Treasures AS benyttet vel bare anledningen da de fant enda en instagramvennlig bakgrunn.

Sophie Elises grisefarmbesøk derimot, dét var en annen historie.

• Liker 11
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg syns selvfølgelig at de har rett til privatliv. Men jeg tror nok at disse jentene har mye av privatlivet i fred. 

Leste du lenkene jeg la ut?  Eller bruker du din egen definisjon av privatliv når du gjør denne vurderingen?

• Liker 28
Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Leste du lenkene jeg la ut?  Eller bruker du din egen definisjon av privatliv når du gjør denne vurderingen?

Jeg har jo svart på dette flere ganger her. De deler noen minutter av livet i løpet av en dag.

De har jo masse privatliv utenom dette. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Jeg har jo svart på dette flere ganger her. De deler noen minutter av livet i løpet av en dag.

Hvordan ville du selv ha reagert hvis noen filmet deg i flere minutter hver dag og la det ut på Internett - uten din tillatelse?

Og hvis du ikke synes det er greit: Hvorfor synes du det er greit å gjøre dette mot små barn?

• Liker 33
Skrevet
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja. Det høres ut som din definisjon. Har du lest det jeg la ut?

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Ja. Det høres ut som din definisjon. Har du lest det jeg la ut?

Jeg fant det ikke. Gikk litt tilbake men ga opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...