Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24021 Skrevet 6. juli 2020 6 minutter siden, Klink skrev: Utelukker det ene det andre? Hvis du ser siste instastory så ser du jo hva det fokuseres på. Stive brystvorter med litt utsikt. Og hvorfor er ikke bildet merket med reklame... 16
Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24022 Skrevet 6. juli 2020 10 minutter siden, Inocybe skrev: Like greit hun ikke prøver å dra telt og utstyr over Rondeslottet, Vinjeronden og Storronden i regnvær. Tror ikke den turen er velegnet for dem i fint vær og med sleipt underlag i tillegg hadde det nok ikke blitt noe hyggelig. Langt unna siste års "utsikter". Ja, helt enig. For meg så virker det som om de setter seg så hårreisende mål de gangene de skal på fjelltur. I fjor måtte vel CBE etterhvert bryte. De har jo veldig liten erfaring med sånne type turer, så skjønner ikke hvorfor de ikke går for noe enklere. Masse andre fine turer de kunne tatt som de kunne gjennomført selv med dårlig vær. Skulle jo tro at det å komme seg ut i naturen som er viktigst, ikke at må bestige flest mulig 2000 topper. 12
Klink Skrevet 6. juli 2020 #24023 Skrevet 6. juli 2020 29 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ja, helt enig. For meg så virker det som om de setter seg så hårreisende mål de gangene de skal på fjelltur. I fjor måtte vel CBE etterhvert bryte. De har jo veldig liten erfaring med sånne type turer, så skjønner ikke hvorfor de ikke går for noe enklere. Masse andre fine turer de kunne tatt som de kunne gjennomført selv med dårlig vær. Skulle jo tro at det å komme seg ut i naturen som er viktigst, ikke at må bestige flest mulig 2000 topper. Det bestemmer de vel helt selv! 4
Marioposa Skrevet 6. juli 2020 #24024 Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, Ampersand skrev: Hun skal ha for at hun er treningsglad og liker å holde seg i bevegelse, det er viktig for kroppen! Men å lansere en treningsapp når du ikke klarer å gjøre øvelsene riktig eller er interessert i å lære hvordan man skal gjøre øvelsene riktig er bare tullete fra ende til annen. Og den svaie ryggen hennes. Svai rygg er en tillært tilstand. Det skyldes som regel en ubalanse mellom musklene som sitter rundt og omgir bekkenbunnen. Svake hoftefleksorer kombinert med stramme muskler som brukes til å bue ryggen (ryggforlengere), kan forårsake økt bekkenhelling, noe som begrenser bevegelsen i korsryggen blant annet. Feil trening og ikke trening av alle musklene og manglende evne til å forstå hvordan alt i kroppen henger sammen er en av årsakene til svai rygg. Dårlig holdning er også en annen årsak. Når kroppen er i sittende stilling, kan muskler i korsryggen stramme seg for mye når de prøver å stabilisere og støtte ryggraden. Dette trekker gradvis ryggraden ut av justeringen, noe som forårsaker økt krumning av ryggraden. Hadde Caroline vært det minste opptatt av biomekanikk så hadde hun fått mye mer ut av treningen og vært i en mye bedre posisjon til å lære bort trening enn det som er tilfelle nå. Å se henne med magehjulet var bare vondt. Poor form at it’s worst! 👏👏👏👏 5
Ikkenoledig Skrevet 6. juli 2020 #24025 Skrevet 6. juli 2020 5 timer siden, MiniMjau skrev: Hvorfor skal det være så mye verre å sove i telt i regn?det er jo koselig! At de vil ha komfort fremfor å krangle med telt i regnet er vel ikke noe å kritisere bedriften for? 12
Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24026 Skrevet 6. juli 2020 4 minutter siden, Klink skrev: Det bestemmer de vel helt selv! Ja, det er vel ingen andre som bestemmer. Men de har så store planer som høres så fantastisk ut, men som de ikke klarer å gjennomføre. Det går jo bare ut over dem selv, men etterhvert så vil jo ikke folk ha noe tiltro til planene. Det har jo blitt skrevet her for lenge siden at de ikke trodde noe på at de skulle sove i telt. Og det stemmer vel ganske bra. Da blir det litt dumt å gå så hardt ut med planer som ikke blir noe av. Alle må bygge seg opp erfaring, før man tror man er Lars Monsen 14
Klink Skrevet 6. juli 2020 #24027 Skrevet 6. juli 2020 3 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ja, det er vel ingen andre som bestemmer. Men de har så store planer som høres så fantastisk ut, men som de ikke klarer å gjennomføre. Det går jo bare ut over dem selv, men etterhvert så vil jo ikke folk ha noe tiltro til planene. Det har jo blitt skrevet her for lenge siden at de ikke trodde noe på at de skulle sove i telt. Og det stemmer vel ganske bra. Da blir det litt dumt å gå så hardt ut med planer som ikke blir noe av. Alle må bygge seg opp erfaring, før man tror man er Lars Monsen Så kanskje gjør de seg den erfaringen da. Gjør vel ingenting at det ikke blir trodd på. 4
-Englefjes- Skrevet 6. juli 2020 #24028 Skrevet 6. juli 2020 5 timer siden, MiniMjau skrev: Hvorfor skal det være så mye verre å sove i telt i regn?det er jo koselig! Én regnnatt i telt kan være koselig. Å sove i telt flere netter på rad i regnvær, der man skal opp og ned med teltet flere ganger, uten å få tørket det mellom slagene, er ikke koselig. Bakken er i tillegg våt, så sekker og alt man legger i yttertelt er vanskelig å holde tørt. Det er omtrent umulig å få tørket klær skikkelig. Spesielt når man har med relativt små barn er dette traurige greier. Så jeg skjønner veldig godt om de dropper flere netter i telt da, og skjønner ikke at dette er noe å kritisert bedriften for. 35
Sandin Skrevet 6. juli 2020 #24029 Skrevet 6. juli 2020 De hadde sikkert hatt anledning til å forskyve litt på ferien dersom motivasjonen for telting var stor nok. Muligens flytte på en negletime og et "møte" i Oslo, men det hadde nok gått helt greit. 13
-Englefjes- Skrevet 6. juli 2020 #24030 Skrevet 6. juli 2020 (endret) 3 timer siden, Inocybe skrev: 👏 Bevegelse er flott 👍 men CBE har feiltrent i mange år. I stedet for å motvirke feilbelastninger som tendens til svai rygg har måten hun tener på gjort det verre. Hun framelsker disse dårlige positurene i stedet for å jobbe mot å korrigere. CBE personlig har sikkert etter 11 års feiltrening såpass styrke "feil sted" hun klarer å fortsette uten skader på kort sikt, men om utrente følger hennes eksempel kan det bli katastrofalt. Samme gjelder øvre del rygg og skuldre. Jeg fatter ikke at ikke mindre enn to PTer (den ene ganske vist veldig bias) ønsker å bruke henne som frontfigur for trening og sunnhet. De hadde garantert gjort en mye bedre jobb selv. Og ikke minst mye mindre skadepotensial for kundene. Vedlig godt poeng. Jeg har selv svai rygg, og har løftet veldig tunge vekter i mange år, men jeg smalt på en prolaps i korsryggen for ett års tiden siden. Årsaken til det er selvfølgelig veldig sammensatt, som f.eks at jeg har litt lengdeforskjell på høyre og venstre lårben og dermed får en skjevhet i hoften (jeg var ikke klar over dette før prolapsen) men det har gjort meg veldig oppmerksom på korrigerende trening. I samråd med fysioterapeut, vel og merke. Dette er ikke noe PTer automatisk har noe særlig kunnskap om, så det er ingen automatikk i at de ser at hun burde drevet med korrigerende trening. Endret 6. juli 2020 av -Englefjes- 10
Louiah Skrevet 6. juli 2020 #24031 Skrevet 6. juli 2020 https://imgur.com/a/JynBViy Det tøyet ser ikke ut til å ha særlig god kvalitet når toppen allerede ser ut som den er egnet til reklamasjon. 14
Gjest Lin11 Skrevet 6. juli 2020 #24032 Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, virkelig skrev: Sånn så ser du svaret til CBE, klippet inn fra bloggen . Om du leser så ser du Sunt kosthold med mye grønt. En trenger jo ikke utelate noe for at det skal sette bloggeren i et dårligere lys. 3 tips: Cardiotrening i form av løping eller andre aktiviteter som aktiverer store muskelgrupper. Sunt kosthold med mye grønt. Styrkeøvelser på rumpemuskulaturen. Takk for direkte sitat. Men kardio er som sagt fettforbrennende og fører ikke til økt rumpemuskler. Sunt kosthold med mye grønt gjør heller ikke jobben. Styrkeøvelser kan være ok, men ikke de «delikate» øvelsene som Netfit viser frem. Hvis man ser på Ingebrigtsen brødrene, så ser man hva mye kardio og mye grønt gjør med kroppen. De er seige og senete, slik den type trening ofte gjør at kroppen blir. Eller bare slank slik CBE er. Beklager men dette var slapp jobb, fra noen som skal selge inn trening. Og det heter faktisk Kardio på Norsk.
Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24033 Skrevet 6. juli 2020 https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Hun byr på seg selv på siste bildet hvertfall. Om hun hadde stått toppløs eller har på seg den bh'n blir jo akkurat det samme. Er jo ikke lov å vise brystvorter på Instagram, så det blir spennende å se om den blir slettet. 20
Harefrøken18 Skrevet 6. juli 2020 #24034 Skrevet 6. juli 2020 18 minutter siden, Klaraku78 skrev: https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Hun byr på seg selv på siste bildet hvertfall. Om hun hadde stått toppløs eller har på seg den bh'n blir jo akkurat det samme. Er jo ikke lov å vise brystvorter på Instagram, så det blir spennende å se om den blir slettet. Man ser både puppene og deler av underlivet, så mye er ikke overlatt til fantasien. Bare å rapportere, så går det raskere 17
Kollontaj Skrevet 6. juli 2020 #24035 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, -Englefjes- skrev: Én regnnatt i telt kan være koselig. Å sove i telt flere netter på rad i regnvær, der man skal opp og ned med teltet flere ganger, uten å få tørket det mellom slagene, er ikke koselig. Bakken er i tillegg våt, så sekker og alt man legger i yttertelt er vanskelig å holde tørt. Det er omtrent umulig å få tørket klær skikkelig. Spesielt når man har med relativt små barn er dette traurige greier. Så jeg skjønner veldig godt om de dropper flere netter i telt da, og skjønner ikke at dette er noe å kritisert bedriften for. Enig med deg. De skal ikke ha med ungene, da, men det gjør jo ikke situasjonen så mye bedre. 15
Gjest Lin11 Skrevet 6. juli 2020 #24036 Skrevet 6. juli 2020 21 minutter siden, Harefrøken18 skrev: Man ser både puppene og deler av underlivet, så mye er ikke overlatt til fantasien. Bare å rapportere, så går det raskere Hvor usmakelig kan man være? IG posten som er ved siden av er av et av mindreåriges rom. Det rommet er tettpakket med «sponset» interiør, ikke er det merket heller. Og neste bilde er bedriftens eier med kroppsdeler synlig. Det er harrybedriften sin det!
Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24037 Skrevet 6. juli 2020 24 minutter siden, Harefrøken18 skrev: Man ser både puppene og deler av underlivet, så mye er ikke overlatt til fantasien. Bare å rapportere, så går det raskere Ja, jeg har ikke noe behov for å se nakne damer på Instagram. Da oppsøker jeg heller andre sider hvis jeg blir nøden. Kult å vise svigerforeldrene det bildet der. 19
123Frustrert Skrevet 6. juli 2020 #24038 Skrevet 6. juli 2020 For en forkastelig sammenblanding av lettkleddhet og barn! hva tenker egentlig bedriften med? https://imgur.com/a/spY0nK4 28
Gjest Lin11 Skrevet 6. juli 2020 #24039 Skrevet 6. juli 2020 (endret) 33 minutter siden, 123Frustrert skrev: For en forkastelig sammenblanding av lettkleddhet og barn! hva tenker egentlig bedriften med? https://imgur.com/a/spY0nK4 Det er bankkontoen de tenker med/på. Endret 6. juli 2020 av Lin11
MaleficentAurora Skrevet 6. juli 2020 #24040 Skrevet 6. juli 2020 (endret) 8 timer siden, Louiah skrev: https://imgur.com/a/JynBViy Det tøyet ser ikke ut til å ha særlig god kvalitet når toppen allerede ser ut som den er egnet til reklamasjon. 7 timer siden, Klaraku78 skrev: https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Hun byr på seg selv på siste bildet hvertfall. Om hun hadde stått toppløs eller har på seg den bh'n blir jo akkurat det samme. Er jo ikke lov å vise brystvorter på Instagram, så det blir spennende å se om den blir slettet. 7 timer siden, Harefrøken18 skrev: Man ser både puppene og deler av underlivet, så mye er ikke overlatt til fantasien. Bare å rapportere, så går det raskere 7 timer siden, Lin11 skrev: Hvor usmakelig kan man være? IG posten som er ved siden av er av et av mindreåriges rom. Det rommet er tettpakket med «sponset» interiør, ikke er det merket heller. Og neste bilde er bedriftens eier med kroppsdeler synlig. Det er harrybedriften sin det! 7 timer siden, Klaraku78 skrev: Ja, jeg har ikke noe behov for å se nakne damer på Instagram. Da oppsøker jeg heller andre sider hvis jeg blir nøden. Kult å vise svigerforeldrene det bildet der. 6 timer siden, 123Frustrert skrev: For en forkastelig sammenblanding av lettkleddhet og barn! hva tenker egentlig bedriften med? https://imgur.com/a/spY0nK4 Jeg er enig i alle kommentarene som jeg har sitert nå. Men det som gir meg "hodepine" og en vanvittig kløe i nakken er; Hvorfor er slike type bilder greit for LK men ikke spørsmåler om at CBE har tatt silikon? Hvor ligger så logikken hen oppi alt det der lissom? Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 6. juli 2020 av Måne Rampelyset 33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå