Katten89 Skrevet 4. juli 2020 #23901 Skrevet 4. juli 2020 16 timer siden, Lin11 skrev: Interessant artikkel, har du link til denne? Nepotisme? bland inn besteforeldre, søsken og tanter og onkler som applauderer deg i kommentarfeltet. https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/LAJdmQ/blokker-verden-jeg-vil-ha-fred-ingeborg-senneset? 16
snikleser1 Skrevet 4. juli 2020 #23902 Skrevet 4. juli 2020 17 timer siden, Pollen skrev: Den magen ser ikke sunn ut. Uenig her, jeg mener heller at den IKKE ser naturlig ut, dvs hun trekker inn magen. Det ser man. Syklig tynn nei, tilgjort ja. 23
Halle-Palle Skrevet 4. juli 2020 #23903 Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, snikleser1 skrev: Uenig her, jeg mener heller at den IKKE ser naturlig ut, dvs hun trekker inn magen. Det ser man. Syklig tynn nei, tilgjort ja. Den magen er helt tom. Skal man ha så flat mage kan man ikke fylle den med mat. Enkel fysiologi det. 14
Gull vaffel Skrevet 4. juli 2020 #23904 Skrevet 4. juli 2020 5 minutter siden, Halle-Palle skrev: Den magen er helt tom. Skal man ha så flat mage kan man ikke fylle den med mat. Enkel fysiologi det. Nei ikke enkel fysiologi det, hu har en trent naturlig flat mage. Det er faktisk mulig å ha en sånn mage uten at den er «tom» 4
snikleser1 Skrevet 4. juli 2020 #23905 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 15 minutter siden, Halle-Palle skrev: Den magen er helt tom. Skal man ha så flat mage kan man ikke fylle den med mat. Enkel fysiologi det. Uenig i det med fysiologien, men man kan ikke spise mat man blir oppblåst av og ha så flat mage. Men selv med mat i magen kan man ha rimelig flat mage (egen erfaring og har utdanning innenfor både anatomi og fysiologi). Men ja, det bildet er sikkert tatt tidlig på dagen (mtp bekledningen) og ikke etter et stort måltid Mange her påpeker hvor tynn CBE er, og hun er slank det er jeg enig i. Men om hun hadde sultet seg hadde hun gradvis gått ned i vekt, så nok mat spiser hun I tillegg til å ha født to barn, så vet man at hun har menstruasjon (i hvert fall forut siden graviditeter) og da har en sunn vekt der kroppen har balanse og klarer å opprettholde menstruasjon. Men bare så det er sagt, jeg synes bildet ser helt feil ut og ikke er sunt. Men da ut fra at det er tilgjort og kan virke som hun har et ønske om å se tynnere ut enn hun ville gjort om hun pustet med magen og slappet av (i steden for å holde inne magen). Men sykelig tynn, nei der er jeg veldig uenig 🙂 Hun ser frisk og slank ut, men med et stort fokus på å vri seg i stillinger, holde inn magen og passe på "rette" vinkler for å se tynnest mulig ut. Men det er min subjektive mening 🙂 Endret 4. juli 2020 av snikleser1 38
Halle-Palle Skrevet 4. juli 2020 #23906 Skrevet 4. juli 2020 17 minutter siden, Gull vaffel skrev: Nei ikke enkel fysiologi det, hu har en trent naturlig flat mage. Det er faktisk mulig å ha en sånn mage uten at den er «tom» 9 minutter siden, snikleser1 skrev: Uenig i det med fysiologien, men man kan ikke spise mat man blir oppblåst av og ha så flat mage. Men selv med mat i magen kan man ha rimelig flat mage (egen erfaring og har utdanning innenfor både anatomi og fysiologi). Men ja, det bildet er sikkert tatt tidlig på dagen (mtp bekledningen) og ikke etter et stort måltid Mange her påpeker hvor tynn CBE er, og hun er slank det er jeg enig i. Men om hun hadde sultet seg hadde hun gradvis gått ned i vekt, så nok mat spiser hun I tillegg til å ha født to barn, så vet man at hun har menstruasjon (i hvert fall forut siden graviditeter) og da har en sunn vekt der kroppen har balanse og klarer å opprettholde menstruasjon. Men bare så det er sagt, jeg synes bildet ser helt feil ut og ikke er sunt. Men da ut fra at det er tilgjort og kan virke som hun har et ønske om å se tynnere ut enn hun ville gjort om hun pustet med magen og slappet av (i steden for å holde inne magen). Men sykelig tynn, nei der er jeg veldig uenig 🙂 Hun ser frisk og slank ut, men med et stort fokus på å vri seg i stillinger, holde inn magen og passe på "rette" vinkler for å se tynnest mulig ut. Men det er min subjektive mening 🙂 Jeg sier ikke at hun sulter seg eller er mager, men en så flat (innhulet) mage har nødvendigvis ikke noen masse i seg. Det er hun jo helt klar på, ref kommentaren på bloggerene da hun ikke spiste fra frokost og frem til Vixen festen fordi hun ‘orker ikke å være mett i den kjolen’. 29
MarianneE Skrevet 4. juli 2020 #23907 Skrevet 4. juli 2020 21 timer siden, Louiah skrev: Så trist at hun holder på sånn her. https://imgur.com/a/1PY6wCY Takk til CBE for at jeg omsider fikk bortimot sett hele huttaheita... 🙈🙈🙈🙈 8
Nikea Skrevet 4. juli 2020 #23908 Skrevet 4. juli 2020 Magen er ikke flat, den går innover. Hvis hun bare hadde pustet normalt hadde hun hatt en helt normal mage. Skjønner ikke behovet for å trekke inn pusten, hun har jo en fin kropp uten å gjøre det. Hun trenger verken å trekke pusten eller photoshoppe. 27
Consita Skrevet 4. juli 2020 #23909 Skrevet 4. juli 2020 Jeg har ett minne om min mor på svabergene ved Stavern da jeg var ca 10 år. Hun var veldig tynn på den tiden og hadde samme mage. Jeg har aldri glemt det og det skremte meg fordi jeg trodde hun var alvorlig syk.🥺 3
MaleficentAurora Skrevet 4. juli 2020 #23910 Skrevet 4. juli 2020 (endret) Man ser jo at hun anstrenger seg for å holde magen inne, og at det ikke er gjort av kroppen selv. Når hun redigerte seg tynnere når hun gikk gravid (en bruker i tråden her som gjorde flere av oss oppmerksom på det, men husker ikke hvem det var) så er ikke dette noe mer sjokkerende. Det som er "sjokkerende" er at hun lyver på seg at kroppen er like seg selv fra hun var ungdom. Så har vi denne fine evige lange løgnen om rompen hennes. Den har jo fått så mange uttalige varianten av seg nå at man blir ikke overrasket over det heller. Ifjor så var det rene Kim Karadashian tilværelse på sykkelturen. Men når mymouse skal ta bilder så ser vi en helt normal å naturlig rompe som ikke er i nærheten så spretten og har heller ikke Kim Karadashian sitt navn på. Man ser jo også hva slags type mat hun spiser før at hun skal holde kroppen usedvanlig slank å trent. Det er nesten som at flere av oss her i tråden vil invitere henne på en heftig grill buffé før så "ille" er det til tider. Som noen andre nevnte så tok det seg dårlig ut at hun takket nei til maten når LK spurte om hun ville ha pga en svart åltrang kjole foran kameraet fra bloggerne. Kjolen var desto viktigere enn at kroppen hennes fikk rikelig med næring den kvelden. Endret 4. juli 2020 av MaleficentAurora Rettelse på skrivefeilene 11
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #23911 Skrevet 4. juli 2020 Vi kan vel alle enes om at reklame på både LKE og CBE sine IG skal merkes, når det gjelder Netfit. Men er det en sak for FT?
Heisann1234 Skrevet 4. juli 2020 #23912 Skrevet 4. juli 2020 Ryggen er jo helt svai under de liggende mageøvelsene, hvorfor utfører hu dem slik? 😬 Det må jo gjøre vondt? 13
Ikkenoledig Skrevet 4. juli 2020 #23913 Skrevet 4. juli 2020 16 minutter siden, Heisann1234 skrev: Ryggen er jo helt svai under de liggende mageøvelsene, hvorfor utfører hu dem slik? 😬 Det må jo gjøre vondt? Man lærer ofte at man skal ha korsryggen i underlaget når man gjør øvelser som dette, for å stabilisere korsryggen og unngå vondt. Men om man er naturlig svaj i ryggen er det vanskelig. Om man er sterk nok i core er det heller ikke nødvendig for å stabilisere korsryggen. For meg ser det ut som hun har full kontroll på det hun gjør, problemet er at om andre prøver å utføre øvelsen på samme måte så vil nok de få vondt i ryggen. De færreste er sterk nok til å utføre øvelsene på den måten. 5
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #23914 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 31 minutter siden, Ikkenoledig skrev: Man lærer ofte at man skal ha korsryggen i underlaget når man gjør øvelser som dette, for å stabilisere korsryggen og unngå vondt. Men om man er naturlig svaj i ryggen er det vanskelig. Om man er sterk nok i core er det heller ikke nødvendig for å stabilisere korsryggen. For meg ser det ut som hun har full kontroll på det hun gjør, problemet er at om andre prøver å utføre øvelsen på samme måte så vil nok de få vondt i ryggen. De færreste er sterk nok til å utføre øvelsene på den måten. Åja, så det er fordi hun er svai i ryggen og sterke enn de fleste? Vil det si at øvelsene passer bare hennes kropp? Hvis det er tilfelle, hva er da vitsen med å betale for denne appen? Endret 4. juli 2020 av Lin11
Ikkenoledig Skrevet 4. juli 2020 #23915 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, Lin11 skrev: Åja, så det er fordi hun er svai i ryggen og veldig sterk! Vil det si at øvelsene passer bare hennes kropp? Hvis det er tilfelle, hva er da vitsen med å betale for denne appen? Øvelsen passer alle, men måten hun viser den på her er ikke fordelaktig å lære bort, da det for de aller fleste vil være feil måte å gjøre det på, og mange vil oppleve vondt i ryggen av det. Nå ble vel øvelsene til appen filmet med en PT tilstede, så får håpe at de der har filmet den teknikken som vil være best for de som ikke er like sterk om CBE. 8
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #23916 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 7 minutter siden, Ikkenoledig skrev: Øvelsen passer alle, men måten hun viser den på her er ikke fordelaktig å lære bort, da det for de aller fleste vil være feil måte å gjøre det på, og mange vil oppleve vondt i ryggen av det. Nå ble vel øvelsene til appen filmet med en PT tilstede, så får håpe at de der har filmet den teknikken som vil være best for de som ikke er like sterk om CBE. Altså, jeg skjønner virkelig ikke hvordan Caroline kan være den som skal utføre teknikker. Sammenlignet med mange andre så er hun stiv som en stokk og gjør øvelsene så rart. Det mangler også positivitet og innlevelse når det kommer til treningsgleden. I tillegg er det hundre tusenvis av folk på IG som deler øvelser og mattips helt gratis. Mangler gode argumentasjoner på hvorfor det er verdt å legge igjen penger på Netfit appen. Endret 4. juli 2020 av Lin11
Ikkenoledig Skrevet 4. juli 2020 #23917 Skrevet 4. juli 2020 35 minutter siden, Lin11 skrev: Altså, jeg skjønner virkelig ikke hvordan Caroline kan være den som skal utføre teknikker. Sammenlignet med mange andre så er hun stiv som en stokk og gjør øvelsene så rart. Det mangler også positivitet og innlevelse når det kommer til treningsgleden. I tillegg er det hundre tusenvis av folk på IG som deler øvelser og mattips helt gratis. Mangler gode argumentasjoner på hvorfor det er verdt å legge igjen penger på Netfit appen. De sier at appen skal være helt unik🤷♀️ Venter spent. Synes hun gjør øvelsene som på alle andre treningsapper. Er også grunnen til at jeg har minst 20 slike apper på mobilen min, men ikke trener etter noen av dem... 6
MaleficentAurora Skrevet 4. juli 2020 #23918 Skrevet 4. juli 2020 (endret) 1 time siden, Ikkenoledig skrev: De sier at appen skal være helt unik🤷♀️ Venter spent. Synes hun gjør øvelsene som på alle andre treningsapper. Er også grunnen til at jeg har minst 20 slike apper på mobilen min, men ikke trener etter noen av dem... Den appen vil ikke bli unik i det hele tatt. Det jeg ser for meg vil skje er at det blir fullstendig krasj pga de har flere personer de skal følge opp. Nå vet ikke jeg hvor mange som har meldt seg på eller ønsker å gjøre det. Men la oss si at 200stk har meldt seg på og disse skal de følges opp i hvert eneste økt, matveien å detaljer som de skal tilpasser hvert enkelte personer av de 200. CBE har sytet å klaget om å ha to små barn gående hjemme når corona var på sitt verste og skolene ble stengt. Hvordan skal hun så klare å følge opp 200 personer når hun ikke takler å ha to små barn hjemme imens hun jobber lissom. De klarte heller ikke å fordele arbeidsoppgavene slik at de fikk gjort mest mulig ut av arbeidstiden som CBE beskriver som meget travelt å innholdsrikt. Sjansen på LK og den andre PT (som jeg ikke husker navnet på) klare dette har jeg mer tror på. Men ikke med CBE på lasset. I sesong 11 så satt CBE seg ned med den andre PT som er med på dette prosjektet før å snakke om farge å designe på treningtøyet som de skal sette netfit logo på og selge via appen. Hun sytet å klaget på alle farge alternativene som ble lagt fram. Ergo, treningtøyet fra deres app skal man altså ikke har noe særlig forventinger til kan jeg tenke meg. Endret 4. juli 2020 av MaleficentAurora 8
Shopgirl2014 Skrevet 4. juli 2020 #23919 Skrevet 4. juli 2020 3 timer siden, MarianneE skrev: Takk til CBE for at jeg omsider fikk bortimot sett hele huttaheita... 🙈🙈🙈🙈 Å gid. 5
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #23920 Skrevet 4. juli 2020 16 minutter siden, Ikkenoledig skrev: De sier at appen skal være helt unik🤷♀️ Venter spent. Synes hun gjør øvelsene som på alle andre treningsapper. Er også grunnen til at jeg har minst 20 slike apper på mobilen min, men ikke trener etter noen av dem... Hvis appen er i lik format som IG-profilen så er det ikke mye unikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå