Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Emilie112 skrev:

Det er fascinerende at cbe romantiserer hvor godt moren smurte henne. I 1990 var den høyeste solfaktoren 12. Når til og med smøring av solkrem fremstilles som romantisk og full av kjærlighet bikker det for meg. Hvorfor skal alt være så perfekt?

Ja, bortsett fra eksponering av barn da, den bør barnevernet ta tak i.. oppfordrer Cbe til å skrive om nettvett i stedet for solvett. 

Nei, den høyeste solfaktoren i 1990 var ikke 12. Det fantes masse solkrem med høy faktor, og solkremer for barn.

  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Macimba
Skrevet
1 time siden, *Ariel* skrev:

Er det bare meg som drar frem de samme påskeeggene år etter år?

Nei, Vi gjør også det. Jeg tenkte mitt da jeg så at hun skulle dandere dilldall på påskeegg i år igjen - det er pinadø ikke gjenbruk der en gang. 

Litt av tradisjonene  er jo å dra frem det gamle år etter år... moro å se igjen, det er minner. 

Skrevet

CBE har vært i Spania, ikke på gramca😂

  • Liker 5
Skrevet
10 timer siden, Emilie112 skrev:

Det er fascinerende at cbe romantiserer hvor godt moren smurte henne. I 1990 var den høyeste solfaktoren 12. Når til og med smøring av solkrem fremstilles som romantisk og full av kjærlighet bikker det for meg. Hvorfor skal alt være så perfekt?

Ja, bortsett fra eksponering av barn da, den bør barnevernet ta tak i.. oppfordrer Cbe til å skrive om nettvett i stedet for solvett. 

Barnevernet???

  • Liker 4
Skrevet
1 time siden, Eamane skrev:

Barnevernet???

Ikke bare cbe sin eksponering, men jeg synes den ekstreme eksponeringen bør tas tak i, uten tvil!! Og hvem andre kan gripe inn og si i fra? Barnevernet er for å verne om barna. Rett og slett. 

  • Liker 10
Skrevet

7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! 

  • Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett.

Papirfly, mod.

Skrevet (endret)

...

Endret av Lysandra
Feil tråd
  • Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Emilie112 skrev:

Ikke bare cbe sin eksponering, men jeg synes den ekstreme eksponeringen bør tas tak i, uten tvil!! Og hvem andre kan gripe inn og si i fra? Barnevernet er for å verne om barna. Rett og slett. 

Jeg håper barnevernet har langt viktigere saker og bruke tiden sin på. På barn som faktisk lider. Rett å slett

  • Liker 10
Skrevet
16 minutter siden, Emilie112 skrev:

7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! 

De var der ikke en uke, engang. Sånn er det når livet dreier seg om MEG!

  • Liker 8
Skrevet
1 time siden, Surikatt skrev:

De var der ikke en uke, engang. Sånn er det når livet dreier seg om MEG!

Når livet dreier seg om reklame.

  • Liker 14
Skrevet
7 timer siden, Eamane skrev:

Jeg håper barnevernet har langt viktigere saker og bruke tiden sin på. På barn som faktisk lider. Rett å slett

Jeg antar du skjønner hva jeg mener. Bade kan også jobbe forebyggende. Synes det er ganske trist at folk tror barnevernet er til for store saker med massiv omsorgssvikt. Men mitt hodet er denne eksponeringen av barn også omsorgssvikt og i mot barnekonvensjonen. Samme for meg hvem som går inn og sier i fra at «nå er det nok», men noen må snart gjøre noe. Ellers tror jeg faktisk disse barna kommer til å lide.

  • Liker 10
Skrevet

De bortvendte bildene på flyplassen er skikkelig ubehagelige. 

  • Liker 19
Gjest Macimba
Skrevet (endret)
9 timer siden, Emilie112 skrev:

7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! 

Hvor står det? Det er ganske spesielt at fire mennesker trenger det på en uke. Det er jo snakk om lett sommertøy, og ikke ruvende klær, så jeg forstår ikke at det går an. I min verden er det helt fjernt, særlig fordi vi ikke eier syv kofferter en gang. 

Endret av Macimba
Skrevet
12 minutter siden, Macimba skrev:

Hvor står det? Det er ganske spesielt at fire mennesker trenger det på en uke. Det er jo snakk om lett sommertøy, og ikke ruvende klær, så jeg forstår ikke at det går an. I min verden er det helt fjernt, særlig fordi vi ikke eier syv kofferter en gang. 

Det står ikke skrevet, men du ser antall kofferter på bildene fra innlegget om hjemreisen.

7 kofferter for under ei uke for to store og to små er helt sprøtt. Det koster nok endel ekstra også, det vanlige er vel 20 eller 25kg (avhengig av reiseselskap) pr pers for de over 3 år. Jaja, de om det, er de som betaler. Vil tro at bare fotoutstyr og drone tar en hel koffert. 

Glemmer aldri det unge paret med babytvillinger som sto foran oss å skulle sjekke inn på vei hjem fra Kreta. De hadde hver sin tvilling i bæresele på magen og hadde en bag de skulle sjekke inn. Ikke vogn engang. T.o.m hun i skranken virket overrasket og gjentok om de virkelig bare hadde en bag. 

Stor kontrast m.a.o 

  • Liker 14
Skrevet
10 timer siden, Emilie112 skrev:

7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! 

Fotoutstyr vettu...

  • Liker 3
Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt irritert på mannen min om han begynte å ta bilder midt i avskjedsklemmen med min mor... dette må jo være iscenesatt!?

  • Liker 8
Skrevet

Veldig merkelig i seg selv å sette igang en hel photosession for så å lage et eget innlegg om en hjemreise fra GC. Hvem i huleste har interesse av å se oppstilte bilder med uvitende barn som rekvisitter på en flyplass?!?!

 

  • Liker 25
Skrevet (endret)

Foreldrene i denne eksponeringsbonanzaen burde selv stå med ryggen til kameraet og skamme seg dypt og inderlig. 

Får assosiasjoner til dette bildet

https://imgur.com/gallery/tkf4a2N 

som jeg synes er ganske ubehagelig, uten at jeg kan si helt hvorfor, er kanskje noe med at man ikke ser noen følelser hos menneskene. Anbefaler forresten Ig-kontoen som er kilden. 

https://instagram.com/robert_e._jackson?utm_source=ig_profile_share&igshid=u4efx6pzpql7

Endret av Firestone
  • Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...