Lopploella Skrevet 12. april 2019 #2081 Skrevet 12. april 2019 8 timer siden, Emilie112 skrev: Det er fascinerende at cbe romantiserer hvor godt moren smurte henne. I 1990 var den høyeste solfaktoren 12. Når til og med smøring av solkrem fremstilles som romantisk og full av kjærlighet bikker det for meg. Hvorfor skal alt være så perfekt? Ja, bortsett fra eksponering av barn da, den bør barnevernet ta tak i.. oppfordrer Cbe til å skrive om nettvett i stedet for solvett. Nei, den høyeste solfaktoren i 1990 var ikke 12. Det fantes masse solkrem med høy faktor, og solkremer for barn. 6
Gjest Macimba Skrevet 12. april 2019 #2082 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, *Ariel* skrev: Er det bare meg som drar frem de samme påskeeggene år etter år? Nei, Vi gjør også det. Jeg tenkte mitt da jeg så at hun skulle dandere dilldall på påskeegg i år igjen - det er pinadø ikke gjenbruk der en gang. Litt av tradisjonene er jo å dra frem det gamle år etter år... moro å se igjen, det er minner.
Surikatt Skrevet 12. april 2019 #2083 Skrevet 12. april 2019 CBE har vært i Spania, ikke på gramca😂 5
Eamane Skrevet 12. april 2019 #2084 Skrevet 12. april 2019 10 timer siden, Emilie112 skrev: Det er fascinerende at cbe romantiserer hvor godt moren smurte henne. I 1990 var den høyeste solfaktoren 12. Når til og med smøring av solkrem fremstilles som romantisk og full av kjærlighet bikker det for meg. Hvorfor skal alt være så perfekt? Ja, bortsett fra eksponering av barn da, den bør barnevernet ta tak i.. oppfordrer Cbe til å skrive om nettvett i stedet for solvett. Barnevernet??? 4
Emilie112 Skrevet 12. april 2019 #2085 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, Eamane skrev: Barnevernet??? Ikke bare cbe sin eksponering, men jeg synes den ekstreme eksponeringen bør tas tak i, uten tvil!! Og hvem andre kan gripe inn og si i fra? Barnevernet er for å verne om barna. Rett og slett. 10
Emilie112 Skrevet 12. april 2019 #2086 Skrevet 12. april 2019 7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! 12
Papirfly Skrevet 12. april 2019 #2087 Skrevet 12. april 2019 Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. Papirfly, mod.
Lysandra Skrevet 12. april 2019 #2088 Skrevet 12. april 2019 (endret) ... Endret 13. april 2019 av Lysandra Feil tråd 5
Eamane Skrevet 12. april 2019 #2089 Skrevet 12. april 2019 2 timer siden, Emilie112 skrev: Ikke bare cbe sin eksponering, men jeg synes den ekstreme eksponeringen bør tas tak i, uten tvil!! Og hvem andre kan gripe inn og si i fra? Barnevernet er for å verne om barna. Rett og slett. Jeg håper barnevernet har langt viktigere saker og bruke tiden sin på. På barn som faktisk lider. Rett å slett 10
Populært innlegg Surikatt Skrevet 12. april 2019 Populært innlegg #2090 Skrevet 12. april 2019 På et av bildene fra flyplassen ser man CBE og barna, hun med armene i været og barna instruert til å gjøre det samme med ryggen til. De vet ikke at om kort tid ligger bildet av dem ute på nett. Det er creepy og dårlig gjort mot barna. Jeg kan ikke fatte at de skal dras inn i dette bare for at mor og far skal tjene penger. Jo, det hadde vært bedre om LKE skrudde på vaskemaskiner enn å drive med ulike fantasifulle former for snikfotografering. Man skal spørre andre om lov før man publiserer, barn forstår ikke hva det dreier seg om og da lar man det være. Ungdom lærer om bildedeling av politiet, de burde også tatt seg en tur innom villaen. 52
Surikatt Skrevet 12. april 2019 #2091 Skrevet 12. april 2019 16 minutter siden, Emilie112 skrev: 7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! De var der ikke en uke, engang. Sånn er det når livet dreier seg om MEG! 8
Rev. Revenge Skrevet 12. april 2019 #2092 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, Surikatt skrev: De var der ikke en uke, engang. Sånn er det når livet dreier seg om MEG! Når livet dreier seg om reklame. 14
Emilie112 Skrevet 13. april 2019 #2093 Skrevet 13. april 2019 7 timer siden, Eamane skrev: Jeg håper barnevernet har langt viktigere saker og bruke tiden sin på. På barn som faktisk lider. Rett å slett Jeg antar du skjønner hva jeg mener. Bade kan også jobbe forebyggende. Synes det er ganske trist at folk tror barnevernet er til for store saker med massiv omsorgssvikt. Men mitt hodet er denne eksponeringen av barn også omsorgssvikt og i mot barnekonvensjonen. Samme for meg hvem som går inn og sier i fra at «nå er det nok», men noen må snart gjøre noe. Ellers tror jeg faktisk disse barna kommer til å lide. 10
Lopploella Skrevet 13. april 2019 #2094 Skrevet 13. april 2019 De bortvendte bildene på flyplassen er skikkelig ubehagelige. 19
Gjest Macimba Skrevet 13. april 2019 #2095 Skrevet 13. april 2019 (endret) 9 timer siden, Emilie112 skrev: 7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! Hvor står det? Det er ganske spesielt at fire mennesker trenger det på en uke. Det er jo snakk om lett sommertøy, og ikke ruvende klær, så jeg forstår ikke at det går an. I min verden er det helt fjernt, særlig fordi vi ikke eier syv kofferter en gang. Endret 13. april 2019 av Macimba
skruf Skrevet 13. april 2019 #2096 Skrevet 13. april 2019 12 minutter siden, Macimba skrev: Hvor står det? Det er ganske spesielt at fire mennesker trenger det på en uke. Det er jo snakk om lett sommertøy, og ikke ruvende klær, så jeg forstår ikke at det går an. I min verden er det helt fjernt, særlig fordi vi ikke eier syv kofferter en gang. Det står ikke skrevet, men du ser antall kofferter på bildene fra innlegget om hjemreisen. 7 kofferter for under ei uke for to store og to små er helt sprøtt. Det koster nok endel ekstra også, det vanlige er vel 20 eller 25kg (avhengig av reiseselskap) pr pers for de over 3 år. Jaja, de om det, er de som betaler. Vil tro at bare fotoutstyr og drone tar en hel koffert. Glemmer aldri det unge paret med babytvillinger som sto foran oss å skulle sjekke inn på vei hjem fra Kreta. De hadde hver sin tvilling i bæresele på magen og hadde en bag de skulle sjekke inn. Ikke vogn engang. T.o.m hun i skranken virket overrasket og gjentok om de virkelig bare hadde en bag. Stor kontrast m.a.o 14
enkefru Skrevet 13. april 2019 #2097 Skrevet 13. april 2019 10 timer siden, Emilie112 skrev: 7 kofferter på ferie på en uke?? Det er jo galskap! Fotoutstyr vettu... 3
Sophia_08 Skrevet 13. april 2019 #2098 Skrevet 13. april 2019 Tror jeg hadde blitt litt irritert på mannen min om han begynte å ta bilder midt i avskjedsklemmen med min mor... dette må jo være iscenesatt!? 8
Breakeven Skrevet 13. april 2019 #2099 Skrevet 13. april 2019 Veldig merkelig i seg selv å sette igang en hel photosession for så å lage et eget innlegg om en hjemreise fra GC. Hvem i huleste har interesse av å se oppstilte bilder med uvitende barn som rekvisitter på en flyplass?!?! 25
Keaton Skrevet 13. april 2019 #2100 Skrevet 13. april 2019 (endret) Foreldrene i denne eksponeringsbonanzaen burde selv stå med ryggen til kameraet og skamme seg dypt og inderlig. Får assosiasjoner til dette bildet https://imgur.com/gallery/tkf4a2N som jeg synes er ganske ubehagelig, uten at jeg kan si helt hvorfor, er kanskje noe med at man ikke ser noen følelser hos menneskene. Anbefaler forresten Ig-kontoen som er kilden. https://instagram.com/robert_e._jackson?utm_source=ig_profile_share&igshid=u4efx6pzpql7 Endret 13. april 2019 av Firestone 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå