Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (På 26.10.2025 den 22.52):

Da har hun vel vært med på noe som hun kommer dårlig ut av. Det er lov å tenke seg om før man i desperasjon sier ja til all slags produksjoner.

Hun har sikkert ikke kontroll over hva som blir vist, og er kanskje ikke i rampelyset på en slik måte hun selv vil.

Vel, er man med på leken så må man tåle steken.

Men dette sa hun jo om Kompani Lauritzen om episoden der hun var syk…

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ingo skrev (1 time siden):

Men dette sa hun jo om Kompani Lauritzen om episoden der hun var syk…

Er alltid noe med den damen, fullfører ikke noe. Eneste hun kan er å redigere seg fake i dospeilet. 

• Liker 18
Skrevet

Nå står Halloween for døren, og hva gjør CBE..jo hun bruker døtrene for å skape innhold…

• Liker 24
Skrevet
Isola2 skrev (3 timer siden):

Nå står Halloween for døren, og hva gjør CBE..jo hun bruker døtrene for å skape innhold…

Selvsagt, barn selger. Når hun ikke har noe eget å komme med selv. Money talks.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Selvsagt, barn selger. Når hun ikke har noe eget å komme med selv. Money talks.

Nei, er jo ikke overrasket, er jo ikke det:(

• Liker 8
Skrevet (endret)
Isola2 skrev (10 timer siden):

Det har hun alltid gjort. Jeg hadde vært flau over å filme ungene i butikken og stille ledende spørsmål for å få de til å snakke på film. Så er det rett ut på nettet med det. Sånt gjør man bare ikke. 
Hvorfor ikke være i butikken uten å filme det ?  

Endret av Surikatt
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Det har hun alltid gjort. Jeg hadde vært flau over å filme ungene i butikken og stille ledende spørsmål for å få de til å snakke på film. Så er det rett ut på nettet med det. Sånt gjør man bare ikke. 
Hvorfor ikke være i butikken uten å filme det ?  

Da har ikke a' mor noe innhold å poste. Hun nærmer seg 40 og hormonendringer, mens barna nærmer seg den herlige alderen da Berg Eriksen trivdes som best og stadig lever seg tilbake i. Det er ikke mer å hente/forvente derfra.

Mulig det kommer en post med sexy hallovin-kostyme som vanlig, bare for å bevise at hun fortsatt henger med. Noe med fifty shades of grey-maske, fiskenot og de gode, gamle LLouboutin-stilletene. På kjøkkenøya.

• Liker 25
Skrevet (endret)
Isola2 skrev (På 30.10.2025 den 11.26):

Kanskje hun prøvde seg på protein pulver-kake…?!

Unnskyld, men...Jeg lo!😆

"Mhm. Ja...den er litt tørr? Kjenner ikke noe smak av sukker, egg, smør og mel...Hva er det du har laget her, Caroline? *Host host*"

"Nei det er jo en schuperschunn kake fra proteinpulver! Like below, eller før meg her #timeglass #blitynnikkesunn @AlleBedrifteneViFronterSomEgentligErNedlagt @Luftslott @DøtreneMine @PTÅge @JegHarBareRedigertLysOgSkygge @KuleIPannen"

"Jaahhh. Eh, jaaah. Men takk for innsatsen, Caroline!🎂🍰🧁👀😬"

Endret av Turkis Sau
  • Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Turkis Sau
Dobbelpost
Skrevet

Ikke invitert i år heller.. derav barn på salg. 

• Liker 4
Skrevet
blåbærpai skrev (1 time siden):

Ikke invitert i år heller.. derav barn på salg. 

Hun var invitert, hadde ordna med kostyme, make-up artist og hele pakka. Men p.g.a barna, måtte hun være hjemme. Fikk inntrykk av at dette var første gang hun var invitert til Joners kjente Halloweenfest. 

• Liker 7
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Hun var invitert, hadde ordna med kostyme, make-up artist og hele pakka. Men p.g.a barna, måtte hun være hjemme. Fikk inntrykk av at dette var første gang hun var invitert til Joners kjente Halloweenfest. 

Hun var der i 2024. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (4 timer siden):

Pga. av barna? Var de sjuke? Eller var det hennes uke, mon tro?😏

• Liker 14
Skrevet
blåbærpai skrev (1 minutt siden):

Ooooh, du sier noe der!

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (5 timer siden):

Ooooh, du sier noe der!

Er de ikke lenger et par? 

• Liker 6
Skrevet

Hvis det ikke er klipp fra i fjor (gjenbruk av content er jo en greie), så er det allerede jul hos CBE. Gapende og poserende, i julepysj og gigantiske tinnsoldater. Det er 2. november. Hvorfor er det sånn at noe ikke klarer å vente? Er det så tomt i en influencers liv, at man må begynne med jul nå? Å begynne å glede seg, planlegge, ha noe å se frem til - ja. Hva med å finne glede i høsten, mørketida, førjulstiden, så kan jula få vente litt. Man kan føle hva man vil, men om man f.eks begynner å høre på julemusikk nå, så er det kanskje ikke like stas å høre julemusikk i desember. Man blir lei. 

Som influencer skjønner jeg at man begynner noe før, det skal vel inspireres eller hva de nå enn kaller det. Men ikke begynn nå. Jula mister sin magi, den blir ikke så spesiell, for det er noe med det å vente og glede seg til noe som kommer. CBE kjører bare på med sitt, som vanlig, for hun gjør selvfølgelig som hun vil. Vi lever i en tid der alt skal skje fort, venting er bare tull, og det er mange bortskjemte mennesker der ute. Det eneste CBE inspirere meg til, er å finne inspirasjon andre steder. 

• Liker 23
  • Nyttig 10
Skrevet

Det er jo en trend som kommer fra USA. Dagen etter Halloween skal julepynten opp.  Er jo det samme hos PelleK og Stina.. jula opp 1 november.. Personlig hadde jeg blitt kvalt av julepynt så lenge, og det hadde nok mistet "magien" sin. men meg om det. Jeg er heldigvis ikke influenser og kan vente med å pynte til jeg har lyst selv 😂

• Liker 17
Skrevet
blåbærpai skrev (På 1.11.2025 den 17.48):

Isola2 skrev (På 1.11.2025 den 17.51):

Ooooh, du sier noe der!

Synes dere virkelig det er ok å spekulere i, og tilsynelatende godte seg over, samlivsbrudd? Er dette en saklig diskusjon om bedriften? De har da ikke sagt noe som skulle tilsi at det er slutt mellom dem.

Rapportert.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
blåbærpai skrev (På 1.11.2025 den 17.48):

Hun og gemalen var sammen på trening i går, filmet han mens han gikk og gomlet kakemenn, og de koste seg, så lite som tyder på det.

• Liker 4
Skrevet

Hun løper med høye skuldre, noe som er feil. Må være vondt å løpe sånn.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...