Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk innhold fra Berg Eriksen nå (Instagram): Fruen lager seg et glass vann med isbiter og sitron. Fruen kan fortelle at hun alltid har isbiter og sitron i vannet.

• Liker 36
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Chlypa skrev (2 timer siden):

Ryggen trenger slett ikke å holde seg «rett» i en knebøy. De fleste av oss piker trener «glute focused» og da får man bedre aktivering av gluteus maximus og medius ved å bøye seg litt frem. Jeg ser dermed ikke så mye galt i knebøyen hennes. Så har du jo da screenshotta en video hvor hun er akkurat i gang med bøyen på topp, mens hun har screenshotta jørgine i startmodusen. 

dette er en måte å fordreie på som er uheldig, nettopp for å støtte sitt eget poeng. Nå skal vi være ærlige å si at Caroline har hatt en del lite heldig teknikk, men dette var ikke ett av tilfellene. 

Ved å bøye seg litt frem? Jeg snakker om hvordan hun bevisst (eller ubevisst, siden det antagelig går på automatikk) har en knekk i bekkenet, også kalt for influencer-knekken. I den posisjonen holder hun bekkenet under hele øvelsen, og det er virkelig ikke normalt. Det er jo dette som er CBEs startposisjon! Om du ikke er tilfreds med screenshots, så kan du jo bare se på begge klippene så ser du hva jeg mener? 

Endret av Snødronninga
La til litt tekst
  • Liker 12
  • Nyttig 13
Skrevet
~ Ada ~ skrev (20 minutter siden):

Fantastisk innhold fra Berg Eriksen nå (Instagram): Fruen lager seg et glass vann med isbiter og sitron. Fruen kan fortelle at hun alltid har isbiter og sitron i vannet.

Gisp! Og jeg som trodde agurk i vannet var siste trend?!

• Liker 16
Skrevet

Veldig slående kontrast:

Funkygine, som viser på en god måte hvordan man kan bli sterkere og sunnere.

Caroline Berg Eriksen med en video som viser hvordan man bør posere for å få fram de kroppstrekkene man ønsker å framheve.

Tror jeg foretrekker sterk og sunn.

• Liker 24
  • Nyttig 9
Skrevet

Rimelig sikker på at den kontoen snart dør ut. Fins jo ikke noe mening i å følge med på dette noe mer. 

• Liker 24
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Rimelig sikker på at den kontoen snart dør ut. Fins jo ikke noe mening i å følge med på dette noe mer. 

Å joda, her er det mye greier. 😄 I følge CBE er det dobbelt så stressende å oppdra jenter i forhold til gutter. (refereres til en "liten sånn forskningsartikkel" - uten link). Storyen er akkompagnert av en video som viser CBE som i full fart virrer rundt i kjøkkenet i relativt minimal bekledning og skjenker seg en kopp kaffe, og fyller isbiter (fra kjøleskapet) i en bolle...  Antakelig for å vise at det er stressende med dette ansiktsbadet før man må i gang med å oppdra disse jentene.... Og det var det liksom? 🤨

https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet

Veldig rart, hele opplegget i den storien. 🙃 Helt off. Studien har for øvrig blitt hyppig referert til på ulike kanaler på FB og IG siste ukene. (Har ikke lest den, det tviler jeg på at CBE.no har gjort også.) 

• Liker 13
Skrevet
Chlypa skrev (11 timer siden):

Ryggen trenger slett ikke å holde seg «rett» i en knebøy. De fleste av oss piker trener «glute focused» og da får man bedre aktivering av gluteus maximus og medius ved å bøye seg litt frem. Jeg ser dermed ikke så mye galt i knebøyen hennes. Så har du jo da screenshotta en video hvor hun er akkurat i gang med bøyen på topp, mens hun har screenshotta jørgine i startmodusen. 

dette er en måte å fordreie på som er uheldig, nettopp for å støtte sitt eget poeng. Nå skal vi være ærlige å si at Caroline har hatt en del lite heldig teknikk, men dette var ikke ett av tilfellene. 

Hvis du ser videoen ser du tydelig at teknikken er feil. 

Hun kjører knebøy som en and🦆

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Å joda, her er det mye greier. 😄 I følge CBE er det dobbelt så stressende å oppdra jenter i forhold til gutter. (refereres til en "liten sånn forskningsartikkel" - uten link). Storyen er akkompagnert av en video som viser CBE som i full fart virrer rundt i kjøkkenet i relativt minimal bekledning og skjenker seg en kopp kaffe, og fyller isbiter (fra kjøleskapet) i en bolle...  Antakelig for å vise at det er stressende med dette ansiktsbadet før man må i gang med å oppdra disse jentene.... Og det var det liksom? 🤨

https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

Og strammer den allerede stramme hestehalen. Mon tro om det en den som gjør hennes så stram i ansiktet🤔😆

• Liker 7
Skrevet

«Du inspirerer meg til å se bedre ut på trening» Hva er det jeg leser?! Hvorfor ser jeg på dette?? Nå er det nok.

IMG_2514.jpeg

• Liker 30
  • Nyttig 6
Skrevet
Irja skrev (2 timer siden):

«Du inspirerer meg til å se bedre ut på trening» Hva er det jeg leser?! Hvorfor ser jeg på dette?? Nå er det nok.

IMG_2514.jpeg

Ja, for det er jo det trening handler om... Å se bra ut når man holder på. 😵

• Liker 33
Skrevet
Irja skrev (3 timer siden):

IMG_2514.jpeg

Hjelpes! Og dette deler hun stolt videre til alle. Og selvfølgelig fra denne vinkelen. Ikke rart hun sliter med vond nakke når hun alltid går og glaner opp i været og har armene over hodet for å se tynnest mulig ut. :roll: 
Også den stramme hestehalen, ja. :P 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet
Irja skrev (3 timer siden):

IMG_2514.jpeg

Fresht treningstøy er digg det, men det viktigste for Caroline er tross alt å vise mest mulig kropp i treningstøyet. Man tar ikke slike bilder eller filmer på denne måten, hvis man ikke er veldig opptatt av å vise kropp. Noen blir dessverre inspirerte, andre kan få kroppsfokuset i vrangstrupen.

Det blir mye frysing fremover, når den kalde tiden kommer. Som vi vet, klarer ikke Caroline å kle på seg da heller. Trangen til å vise en hard mage, tynne armer og ben, trumfer alt som har med komfort å gjøre. Frysepinnen, sprader hjemme i magetopper midt på vinteren. Trening i BH utendørs gjøres også lengst mulig, kanskje til nød en jakke som ikke dekker navlen. 

Dette klippet var i kjent stil, med en vinkling som fokuserer på de "riktige" tingene. At hun ikke blir lei av seg selv.....

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Den kommentaren er vel like ekte som de skrekkelige utseendefiltrene fruen overstrømmende bruker?

Tror hun ville hatt større inntekt av å selge kurs i filterbruk enn trening:

"Sterk og atletisk med filter

Introduksjon: Juks deg tynn. Hemmeligheten bak en sterk og atletisk kropp. For syns skyld.

Nivå 1: Ti anbefalte tynnhetsfiltre - Riktig filter til riktig tid. Juks er det nye sterk.

Nivå 2: Mix og match - kreativ bruk av posering som gir filteret større wow-faktor.

Nivå 3: Thigh gap - Din viktigste muskel. Hvordan og hvorfor.

Nivå 4: Se digg ut på bilder av trening - sminke, faste, konturering, og vakuumtrykk.

Nivå 5: Aerodynamisk trening - hvordan minimal bekledning gir større treningseffekt.

Nivå 6: Atletisk - hvordan krakk, tåhev og armløfting minimerer kroppens faktiske omkrets.

Nivå 7: Avslutning - vi belønner oss med en liten pinneis og viser frem filtrert mage med skråskåret is."

Tror dette kurset ville slått bedre an for driftsresultatet.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet
Irja skrev (5 timer siden):

IMG_2514.jpeg

Og vinkel og filter hun lar ledsage dette er valgt for å fremme hennes proana.

Se, jeg er flink til å være sykelig tynn.

Samme med den forskningsartikkelen ang. at det er mer stressende å oppdra jenter enn gutter: Se, jeg er ikke stresset, jeg har all verdens tid å bruke på meg selv hele dagene, jeg er så flink til å være sykelig tynn og stresser selvfølgelig ikke.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Irja skrev (5 timer siden):

IMG_2514.jpeg

Har aldri tenkt på at jeg må se bra ut på trening.  
Alt en må passe på - blir jo svett f ø r trening.

Ikke rart de kaster klærne 🥴

• Liker 13
Skrevet

Kom til vårt crossfit senter. Kropper i alle varianter, alle har enorm treningsglede og ingen bryr seg om hvordan en selv eller andre ser ut.  Alle gir jernet og en er pøl av svette og kalkpulver etter økta.  Har aldri sett noen der lagt ut bilder av strutte-kroppsdeler eller annet fjas. Faktisk svært lite av noe som er lagt ut :) og ingen snakker om frua på noen som helst måte  🤣 

Men hey, det er jo bare meg.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Har LKE sluttet å legge ut Hitchcock-inspirerte reels på kontoen sin? Vært stille siden 29.7. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Har LKE sluttet å legge ut Hitchcock-inspirerte reels på kontoen sin? Vært stille siden 29.7. 

Han fyren ser sykt skummel ut 🫣 og han til Stina Bakken 🫣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Chlypa skrev (På 15.8.2025 den 17.21):

Sett reelen? Den knekken er helt syk, hvordan kan du ikke se det? 

• Liker 15
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...