Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er fortsatt så opphengt i kropp at hun må dele hvem hun «var» i januar..

Ingen bedring altså, dette hadde hun overhodet ikke trengt å dele.

Lurer på  hva hun tenker når hun gjør det?IMG_6422.thumb.jpeg.1b3505521acd3f351e78158bd4258d73.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xstrella skrev (34 minutter siden):

Ok. Vi vet hun løp barneløpet i thougest 7.september, men via Wikipedia så kan det se ut for at hun kommer høyt om navnerekken er rett. 

Hvordan vet dere det? 

Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Ok. Vi vet hun løp barneløpet i thougest 7.september, men via Wikipedia så kan det se ut for at hun kommer høyt om navnerekken er rett. 

Hvis du tenker på tabellen med deltaker-navn på Wikipedia, så er den rangert i alfabetisk rekkefølge nå fornavn 😊

• Liker 7
Skrevet

Altså, fokuset er på en feminin fysikk...?? :klo:

Vil det si styrkeøvelser som nesten utelukkende trener rompa? Why??

Screenshot_20250226_194024_Instagram.thumb.jpg.2ed2c39446db92097632c75d825ca838.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
Gogglebox skrev (2 timer siden):

Hvis du tenker på tabellen med deltaker-navn på Wikipedia, så er den rangert i alfabetisk rekkefølge nå fornavn 😊

Ja, tenkte det.

Hun la ut løpet med datteren. Og lke skulle løpe elite, men strøk på kvalifiseringsprøven. 

• Liker 11
Skrevet
Roadrunner skrev (6 minutter siden):

Screenshot_20250226_194024_Instagram.thumb.jpg.2ed2c39446db92097632c75d825ca838.jpg

Jeg tror de forklarer hva feminin fysikk er på Feminim fysikk. Altså lav fettprosent for å definere muskler. Tror jeg. Sånn rent bortsett fra at disse damene i det minste har muskler å vise til. Hva jeg syns om denne typen konsept?:fise:

https://feminin-fysikk.no/hva-er-feminin-fysikk

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Roadrunner skrev (13 minutter siden):

Jeg er mer imponert over fire obligatoriske økter som alltid kan flyttes etter dine dager  og din tid. Hvor mange har tid til å trene fire dager i uken?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
elisabeth30 skrev (6 minutter siden):

Jeg er mer imponert over fire obligatoriske økter som alltid kan flyttes etter dine dager  og din tid. Hvor mange har tid til å trene fire dager i uken?

Siden du spør, jeg. Trener 13 av 14 dager.. har full jobb og barn.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (30 minutter siden):

Vi får håpe planen er bedre enn preposisjonsbruken.. «fokuserer til å bli sterkere»…🙄 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 13
Skrevet (endret)

siterte meg selv ved en feil

Endret av Frøkenfryden
Skrevet (endret)
elisabeth30 skrev (25 minutter siden):

Det vil jo være svært individuelt? Jeg trener 3-5 dager i uka med full jobb, sidejobb, barn og ulike styreverv. Jeg har høy kapasitet og trenger trening som motvekt til en mentalt krevende jobb. 

Programmet hennes retter seg mot folk som allerede har en treningsbakgrunn, tenker jeg. Hun er ikke så god på å formidle det (surprise!). 

Endret av moon.extravaganza
  • Liker 10
Skrevet
moon.extravaganza skrev (5 minutter siden):

Det vil jo være svært individuelt? Jeg trener 3-5 dager i uka med full jobb, sidejobb, barn og ulike styreverv. Jeg har høy kapasitet og trenger trening som motvekt til en mentalt krevende jobb. 

Programmet hennes retter seg mot folk som allerede har en treningsbakgrunn, tenker jeg. Hun er ikke så god på å formidle det (surprise!). 

Selvsagt. Det er alltid noen som klarer det andre ser på som vanskelig eller til og med umulig, men da viser hun også at hun heller ikke henvender seg til Kari Nordmann. Da er hun kun for de som virkelig legger inn en innsats og da blir jo kundegruppen deretter.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (50 minutter siden):

.

Endret av Snødronninga
skriver eget innlegg i tilfelle det blir slettet pga manglende link
Skrevet

Å skrive at fokuset er på "en feminin fysikk" er så typisk CBE. Hun kommer aldri til å forandre seg. Hun har tidligere lagt ut info om å trene seg til en flott rumpe 🍑uten å trene lårene. Å få (store) muskler i lårene er ikke feminint, må vite. Utseende er alt, for det handler ikke først og fremst ikke om helse. Alt CBE gjør, et utseendebasert. Det viktigste er å se attraktiv ut, og det er langt i fra et sunt fokus. Kan noen stoppe den dama snart?

• Liker 23
  • Nyttig 10
Skrevet
Xstrella skrev (4 timer siden):

Mener å huske at CBe var borte rundt 10 dager, så det kan vel stemme. 

• Liker 5
Skrevet
moon.extravaganza skrev (7 minutter siden):

Problemet er at Caroline Berg Eriksen gjør det samme som mannen, Lars-Kristian Eriksen, har holdt på med i årevis. De forsøker å være verdensmestre uten utdannelse, kompetanse og erfaring.

LKE gikk hardt ut og skulle kun ha toppidrettsutøver som måtte søke om å få ham som trener, fordi han mente toppidrettsutøverne måte vise at de var motiverte nok til at Lars-Kristian Eriksen/coach_eriksen/athlete_excel skulle gidde å ha dem som betalende kunder. Det var latterlig.

CBE har så godt som ingen erfaring i å trene andre, og bare et kort-kort kurs som pt som ikke kvalifiserer til de kravene som nå regnes som minimum for at en personlig trener skal kunne drive forsvarlig.

For utrente og nybegynnere er CBEs egen manglende utdannelse, kompetanse og erfaring rett og slett farlig, da hun stadig viser trening med feil og potensielt skadelig teknikk, hun viser overtrening, for lite mat osv. osv.

Kanskje er det slik at folk som allerede har treningsbakgrunn er det markedet hun sikter seg inn på. Men igjen viser hun da null selvinnsikt. For personer som har trent en god stund, de vil ha egen erfaring og mer eller mindre samme kunnskaper som det lille Caroline Berg Eriksen/ pt_carolineberg har. Ergo er det ikke mange kunder i den gruppen å hente.

Nå forsøker hun en annen vinkling, "feminin fysikk", noe CBE ikke har noen som helst utdannelse til å spisse seg på. Det krever langt mer kunnskap enn hva CBE har. Det hun gjør her er å forsøke å tiltrekke seg andre personer som henne selv, personer som ikke trener for helsen, men som har som hovedfokus utseende og lav vekt.

Dette er totalt uforsvarlig fra pt_carolineberg / Caroline Berg Eriksen, Netfit AS og Treasures AS!

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
elisabeth30 skrev (15 minutter siden):

Selvsagt. Det er alltid noen som klarer det andre ser på som vanskelig eller til og med umulig, men da viser hun også at hun heller ikke henvender seg til Kari Nordmann. Da er hun kun for de som virkelig legger inn en innsats og da blir jo kundegruppen deretter.

Helt klart. Min mening er at hun hele veien tydelig har demonstrert at hun ikke klarer å ta perspektivet til noen som ikke har trent før, til noen som sliter med å få til en vane, eller som ikke har "disiplin" som henne. 

Hun evner heller ikke å innta perspektivet til noen som trener for andre grunner enn å endre/kontrollere kroppens utseende. 

Som Snødronninga påpeker over her - det handler kun om en ting. 

Endret av moon.extravaganza
  • Liker 18
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Problemet er at Caroline Berg Eriksen gjør det samme som mannen, Lars-Kristian Eriksen, har holdt på med i årevis. De forsøker å være verdensmestre uten utdannelse, kompetanse og erfaring.

LKE gikk hardt ut og skulle kun ha toppidrettsutøver som måtte søke om å få ham som trener, fordi han mente toppidrettsutøverne måte vise at de var motiverte nok til at Lars-Kristian Eriksen/coach_eriksen/athlete_excel skulle gidde å ha dem som betalende kunder. Det var latterlig.

CBE har så godt som ingen erfaring i å trene andre, og bare et kort-kort kurs som pt som ikke kvalifiserer til de kravene som nå regnes som minimum for at en personlig trener skal kunne drive forsvarlig.

For utrente og nybegynnere er CBEs egen manglende utdannelse, kompetanse og erfaring rett og slett farlig, da hun stadig viser trening med feil og potensielt skadelig teknikk, hun viser overtrening, for lite mat osv. osv.

Kanskje er det slik at folk som allerede har treningsbakgrunn er det markedet hun sikter seg inn på. Men igjen viser hun da null selvinnsikt. For personer som har trent en god stund, de vil ha egen erfaring og mer eller mindre samme kunnskaper som det lille Caroline Berg Eriksen/ pt_carolineberg har. Ergo er det ikke mange kunder i den gruppen å hente.

Nå forsøker hun en annen vinkling, "feminin fysikk", noe CBE ikke har noen som helst utdannelse til å spisse seg på. Det krever langt mer kunnskap enn hva CBE har. Det hun gjør her er å forsøke å tiltrekke seg andre personer som henne selv, personer som ikke trener for helsen, men som har som hovedfokus utseende og lav vekt.

Dette er totalt uforsvarlig fra pt_carolineberg / Caroline Berg Eriksen, Netfit AS og Treasures AS!

De har generell lite selvinnsikt, og kan heller ikke ha gjort mange analysene av egen strategi og kompetanse. 

Innleggene spriker i alle retninger uten en tydelig målgruppe på noe. Som de sier, dem av oss med treningsbakgrunn vil finne andre å følge. 

Der skumle er de som tror at disse to har peiling. Jeg tenker generelt at CBE/LKE tror at fordi de har "lykkes" med trening selv, kan de veilede andre. Det er ikke sånn det fungerer. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
moon.extravaganza skrev (11 minutter siden):

De har generell lite selvinnsikt, og kan heller ikke ha gjort mange analysene av egen strategi og kompetanse. 

Innleggene spriker i alle retninger uten en tydelig målgruppe på noe. Som de sier, dem av oss med treningsbakgrunn vil finne andre å følge. 

Der skumle er de som tror at disse to har peiling. Jeg tenker generelt at CBE/LKE tror at fordi de har "lykkes" med trening selv, kan de veilede andre. Det er ikke sånn det fungerer. 

Det ironiske er jo at de ikke har lyktes mtp. det de selv tidligere har uttalt var egne mål, spesielt hårete var målene til LKE, som skulle bli stjerne i ultraløping og langløping og nå verdensmester i hyrox. Men også CBE har snakke om både maraton og annet, som ikke er gjennomført. Med ingen av dem har det at de ikke har nådd egne mål vært noen overraskelse, all den tid begge to har dokumentert svært usunt forhold til trening, mat, vekt, restitusjon... og utseende... i den tiden de selv har påstått at de har trent mot de ulike hårete målene de har hatt.

Men det har også ligget under hele tiden at det de først og fremst søker er oppmerksomhet for eget utseende. Og det at de begge to nå viser frem en fettprosent som er langt lavere enn hva noen av dem har naturlig, det er svært urovekkende. For så lav fettprosent, når det ikke er normalen for dem, det er klassisk for å pådra seg unødvendige skader og sykdom, fordi de da trener hardere enn kroppen tåler.

Det at de synes å virke fornøyd med det de nå har "oppnådd" treningsmessig forsterker bare inntrykket av det begge legger ut at det de driver med er et skadelig ortorektisk forhold til trening, kosthold, helse, utseende.

Som forbilder er både Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen farlige!

• Liker 20
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...