BuffyTheVampire Skrevet 8 timer siden #103441 Del Skrevet 8 timer siden Kkkkaru skrev (6 timer siden): Det er en som har spurt og hun svarte : bruker begge (rygg +albuer) fordi det gir mer stabilitet. Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan jeg produsere og jo bedre resultat. Ser mer ut som det er for mye vekt og at hun må hjelpe til med armene på benken for å klare det. Takk for svar! Ja det gir jo virkelig mening det hun sier 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 8 timer siden #103442 Del Skrevet 8 timer siden Isild skrev (31 minutter siden): Herregud så flaut! At Caroline lar mannen bruke hennes navn til å sitte på nettet og drite seg ut på denne måten. Men, har inntrykk av at hun forguder han, så det er vel avtalt. Dette er sååååå flaut🙈 Han dummer seg ut hver gang😂 Helt merkelig at hun lar han skrive under sitt navn🙈 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8 timer siden #103443 Del Skrevet 8 timer siden Snoker45 skrev (12 minutter siden): Dette er sååååå flaut🙈 Han dummer seg ut hver gang😂 Helt merkelig at hun lar han skrive under sitt navn🙈 Skulle så inderlig ønske at deres uttalelser hadde blitt sett litt nærmere på i media, og møtt spørsmål, svar og motsvar av noen med faktisk reell kompetanse innen ernæring, vektnedgang og trening. DET hadde vært flaut for dem det. Men, de er nok ikke relevante nok lenger. Og heldigvis for det egentlig, 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6 timer siden #103444 Del Skrevet 6 timer siden Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Jeg lurer fremdeles på om de to har sørget for å ha ansvarsforsikringer som pt'er? Spiller vel ingen rolle all den tid de trolig ikke reelt trener noen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6 timer siden #103445 Del Skrevet 6 timer siden cerruti skrev (42 minutter siden): Spiller vel ingen rolle all den tid de trolig ikke reelt trener noen. Hadde vært veldig mye mer bekymret om de faktisk trente noen ja. Poseringskontoene er ille nok, men de kommer aldri til å bli noen som helst innen hverken ernæring, trening eller yoga. Tror egentlig ikke de har lyst til det heller, de vil bare gi inntrykk av "big business". Det er å opprettholde den fasaden som ER jobben. De som syns de har det så travelt med det, hadde ikke hatt tid til å faktisk jobbe som coach/PT uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 5 timer siden #103446 Del Skrevet 5 timer siden Isild skrev (3 timer siden): Herregud så flaut! At Caroline lar mannen bruke hennes navn til å sitte på nettet og drite seg ut på denne måten. Men, har inntrykk av at hun forguder han, så det er vel avtalt. Det der er virkelig verre enn jeg hadde forestilt meg – og så under konas navn! Så ufattelig pinlig og ikke minst kjipt. Han er en så ufin kverulant, vanskelig å komme på en mindre sjarmerende type. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 5 timer siden #103447 Del Skrevet 5 timer siden ^^ nemlig. Derfor prisene settes så høyt, så ingen Anne fra landet skal få for seg å melde seg på når nyttårsforsettet skal innfris. Derfor de beholder dårlige google oversettelser, dårlig språk og merkelig bildebruk. Allt er bare fasade, for å skape innehold. At noen kan leve av det er jo bare horribelt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4 timer siden #103448 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Takk for skjermdump og dagens latter til @Kkkkaru Tilføyer at lke (med cbe) tilsynelatende ikke kjenner noen grenser for hvordan han fremstiller partneren sin, og ikke på noen positiv måte. De to der er en match made in hell. Samtidig har jeg aldri, aldri, aldri verken hatt albuene på benk ved hip thrust eller blitt anbefalt av PTer om å gjøre det. Hvis man ikke klarer øvelsen uten å støtte seg, skal man først senke vekten. Jeg syns også det ser voldsomt anstrengt og uhensiktsmessig ut å bruke albuer i denne øvelsen, rett og slett vondt. Stusser også på at cbe aldri har brukt en pute eller lignende under stanga. For selv på mitt tjukkeste må jeg ha puter etterhvert som vekten på stangen øker. Med forbehold om at kanskje ikke alle trenger pute til hip thrust som meg. Endret 3 timer siden av Rev. Revenge tilføyelse 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3 timer siden #103449 Del Skrevet 3 timer siden (endret) hvalstad45 skrev (1 time siden): Det der er virkelig verre enn jeg hadde forestilt meg – og så under konas navn! Så ufattelig pinlig og ikke minst kjipt. Han er en så ufin kverulant, vanskelig å komme på en mindre sjarmerende type. Så enig. Så nedlatende ref skjermdump, typ «ALT du skriver om insulin er feil, for det FØRSTE…» Hvem henvender seg sånn til andre? Og de skylder på KG for at de ikke får og/eller beholder samarbeid? Jeg fatter ikke at cbe vil knytte navnet sitt til disse kommentarene…. Endret 3 timer siden av Jobbermedbarn 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 1 time siden #103450 Del Skrevet 1 time siden (endret) Margit777 skrev (12 timer siden): Hvem er det som tramper i min park? Det skumle Lassetrollet. Det både stalker deg og riper bilen din. Be aware! Endret 1 time siden av Xmasclovn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27 minutter siden #103451 Del Skrevet 27 minutter siden Snødronninga skrev (12 timer siden): Har googla hip thrust teknikk, jeg ser ikke en eneste treningsprofil som bruker CBE sin variant. Ingen! Angående svaret hennes, man lærer seg vel å holde seg stabil uten å bruke albuene. Er ikke det bare en fordel, å trene på stabilitet uten å måtte støtte seg. En annen ting. Hjelper hun ikke til med å løfte med armene på denne måten? Om det er tilfelle, blir der vel mindre jobb for 🍑. Bare noen tanker. Jeg gikk også gjennom en rekke treningsprofiler og andre hvor fagfolk har lagt ut øvelsen. Ingen, absolutt ingen, jeg kunne finne, legger ut noe som ligner det Caroline Berg Eriksen, pt_caroineberg, gjør. Og det er jo ikke rart, for hun gjør en rekke feil på denne ene øvelsen. Hun løfter mye tyngre enn hun har styrke til å løfte, hun kompenserer derfor med feilteknikk, måten hun avlaster ses både i spenningsmønster i hender, armer og skuldre, hun har som regel feil hode-/nakkestilling. Og jo, hun hjelper til med armene både på vei opp og på vei nei ned i øvelsen, mest ned, som jo er tyngst, da ser man det ekstra tydelig på skuldrene hennes også. Men man ser også på hender og underarmer at hun er full av spenning der også. Det CBE gjør er og blir posering, det har ingenting med trygg trening å gjøre. Og siden Lars-Kristian Eriksen ofte er den som filmer henne når hun gjør disse øvelsene så feil, så må man anta at heller ikke LKE (aka coach_eriksen, athlete_excel, eller hva han velger å kalle seg i øyeblikket) vet hvordan utføre denne øvelsen rett. Han er sammen med medeier av Treasures AS, som både hjemmesiden carolinebergeriksen.no, Instagramkontoene carolinebergeriksenno og pt_carolineberg er en del av. Dette betyr at det som legges ut på disse kanalene er noe de begge to godkjenner - at CBE viser frem det som er en skadelig måte å trene på, nemlig med altfor tunge vekter OG med feil teknikk. At noen av dem har bestått de korte kursene sine hos AFPT, det er egentlig ganske så utrolig - eller det sier noe om nivået til skolen. CBEs utdanning var jo sponset, på samme måte som hennes ene yogakurs var, så det styrker heller ikke inntrykket av troverdighet, når en pt-utdanning velger å samarbeide med aktører som over år har vist seg å være så useriøse og uforsvarlige med hva de deler på nett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå