Xmasclovn Skrevet 8. februar #103321 Del Skrevet 8. februar (endret) Kollontaj skrev (På 8.2.2025 den 17.50): Bildet fra TV2 viser to utgaver det også🤭 Ekspander Det har du rett i😆 For å unngå misforståelser så tok jeg utgangspunkt i den utgaven som blir intervjuet da jeg kommenterte🤣 Endret 8. februar av Xmasclovn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. februar #103322 Del Skrevet 8. februar Kollontaj skrev (På 8.2.2025 den 17.50): Bildet fra TV2 viser to utgaver det også🤭 Ekspander Xmasclovn skrev (På 8.2.2025 den 17.53): Det har du rett i😆 For å unngå misforståelser så tok jeg utgangspunkt i den utgaven som blir intervjuet da jeg kommenterte🤣 Ekspander Jeg håpet noen flere skulle registrere det samme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. februar #103323 Del Skrevet 8. februar Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 14.06): Vi kjenner jo til utseendet fra helt tilbake til tidlig i bloggingen https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/dette-holder-fotballfrue-skjult-for-bloggleserne/13330976/ Og ikke minst: https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/ Ekspander Må være kirurgi. Hakeimplantat, fillers og øyeløft. Er jo nesten ugjenkjennelig. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. februar #103324 Del Skrevet 8. februar Vet ikke, men stor endring til dette. https://www.tv2.no/underholdning/disse-skal-delta-i-kompani-lauritzen/17197411/ 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. februar #103325 Del Skrevet 8. februar (endret) Ingen ekspert, men mye påfyll ved kjeve, kinnbein og lepper er tydelig. Og øyenbrynene har opphevet gravitasjonskraften. Endret 8. februar av Rev. Revenge 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. februar #103326 Del Skrevet 8. februar Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 20.37): Ingen ekspert, men mye påfyll ved kjeve, kinnbein og lepper er tydelig. Og øyenbrynene har opphevet gravitasjonskraften. Ekspander Enig. Hun hadde rundt ansikt før, så mye tyder på endring ja. En får ikke endret hele ansiktet av kun trening, lys og skygge. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 8. februar #103327 Del Skrevet 8. februar Ganske fascinerende. 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. februar #103328 Del Skrevet 8. februar Xstrella skrev (På 8.2.2025 den 21.16): Enig. Hun hadde rundt ansikt før, så mye tyder på endring ja. En får ikke endret hele ansiktet av kun trening, lys og skygge. Ekspander Glemte å ta med at endringen ikke er en naturlig konsekvens av det du nevner, samt aldring. Ikke at jeg syns det er greit å snakke om utseende, men når utseendet brukes til å markedsføre sminke og hudpleie uten at "retusjert person"-merket er med til tross for synlig anatomisk endringsfilter herfra til glade jul, og at utseendet i tillegg åpenbart er redigert ved hjelp av litt mer enn bare hudpleie og "sunn" livsstil, tenker jeg det er greit å påpeke det, samme hvor "digg" gubben hennes syns hun er når flere timer av en normal arbeidsdag går til å strebe etter et bestemt utseende hun ikke har fra naturens side. Jeg trodde vi hadde kommet lengre i verden enn at en kvinnes utseende fortsatt er hennes største aktiva, og at kvinner skal fortelle oss at vi skal bruke timevis på å se "digg" nok ut for sminken, hudpleien og menn koste hva det koste vil, på vår bekostning. 27 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 8. februar #103329 Del Skrevet 8. februar (endret) Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 22.47): Jeg trodde vi hadde kommet lengre i verden enn at en kvinnes utseende fortsatt er hennes største aktiva, og at kvinner skal fortelle oss at vi skal bruke timevis på å se "digg" nok ut for sminken, hudpleien og menn koste hva det koste vil, på vår bekostning. Ekspander 👏👏👏 Så enig. Og det er dessverre her nåtidens (såkalte) influensere klarer å rive ned det våre formødre har kjempet for i så mange år. Jeg nekter å bli nedgradert til et objekt - for å please noen som helst. 💪 Endret 8. februar av CityCityBangBang Uthevet i originalinnlegget det jeg ønsket å kommentere 21 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. februar #103330 Del Skrevet 9. februar Rufs skrev (På 8.2.2025 den 21.25): Ganske fascinerende. Ekspander Så trist. Ser hun det selv? Hvor stor forandringen er? Hvorfor var hun så misfornøyd med seg selv? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. februar #103331 Del Skrevet 9. februar Nå var vel ikke CBE på Vixen i år, om jeg har forstått det rett. Synes likevel det er aktuelt å legge dette her. Psykolog Maria Abrahamsen, som også er mor - og influenser - skrev dette under "Unge meninger": https://www.vg.no/nyheter/i/eMReJa/maria-abrahamsen-har-vi-vaert-for-hard-med-influencere (Man kan virkelig lure på hvorfor VG velger å legge dette under "Unge meninger", all den tid Abrahamsen er 32 år. Unge meninger burde være for de som er flere år yngre enn Abrahamsen. Unge meninger er sponset av stiftelsen Tinius, men finner ikke noe om det der.) Abrahamsen, som altså selv er influenser, bruker hele innlegget sitt til å skryte av influenserne som var tilstede på Vixen og influensere mer generelt. Alt var visst så mye verre før, etter hennes mening. Og hun fremhever, også i en post på sin IG-konto psyktdeg at influensere har en viktig samfunnsoppgave. Men skulle virkelig ikke tro at en som har den utdannelsen MA har kan være så blind for hva som foregår i egen bransje! Joda, det er bra med mer mangfold. Men så total blind at dagens influensere generelt liksom er gode rollemodeller, det blir for naivt. Å skryte av seg selv og andre ved en slik anledning er vel ganske vanlig. Men som fagperson er dette skremmende naivt, når man ser at influensere som Caroline Berg Eriksen blir verre og verre, også hva barneeksponering angår, Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise er ekstrem både når det gjelder barneeksponering og selvskading med unødvendige og risikable kosmetiske operasjoner og injeksjoner. Og det er mange, mange slike influensere i Norge i dag. Det nevner ikke psykolog Abrahamsen noe som helst om, men mener altså at influenserne har en "viktig samfunnsoppgave" og at hun ikke er noe bekymret for hvordan de vil påvirke hennes egne barn fremover... Det er bare så se i denne eller mange av de andre influensertrådene på forumet og se hva så altfor mange influensere driver med når det kommer til å utnytte egne barn, presentere helseskadelig innhold, bryte norsk lov osv. osv. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. februar #103332 Del Skrevet 9. februar Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 20.37): Ingen ekspert, men mye påfyll ved kjeve, kinnbein og lepper er tydelig. Og øyenbrynene har opphevet gravitasjonskraften. Ekspander Endret ansiktsform og nesen er også fikset ser det ut til 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar #103333 Del Skrevet 9. februar Kan nesens utseende endre seg ved misbruk av nesespray i mange år, tro? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. februar #103334 Del Skrevet 9. februar loffen skrev (På 9.2.2025 den 6.59): Kan nesens utseende endre seg ved misbruk av nesespray i mange år, tro? Ekspander Ja, det er en kjent sak at den kan det. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar #103335 Del Skrevet 9. februar Orly skrev (På 9.2.2025 den 7.03): Ja, det er en kjent sak at den kan det. Ekspander https://www.saddlenose.com/nasal-decongestant-or-steroid-nasal-sprays/ Ja, har du sett. Burde ikke otrivin vært på resept egentlig? Mange som ikke leser eller bryr seg om at det maks skal brukes i ti dager. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 9. februar #103336 Del Skrevet 9. februar LK er ute og sprer feilinformasjon igjen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 9. februar #103337 Del Skrevet 9. februar (endret) Danseskjørt skrev (På 9.2.2025 den 10.08): LK er ute og sprer feilinformasjon igjen. Ekspander En bedreviter med for mye fritid Endret 9. februar av Jojo345 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. februar #103338 Del Skrevet 9. februar Selv om han har rett, kunne han skrevet på en litt hyggeligere måte, siden han skriver i kraft av å være «fagperson» eller utgir seg for å være det. Virker veldig nedlatende nå. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet 9. februar #103339 Del Skrevet 9. februar Typisk influensere å feilinformere 😂 23 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet 9. februar #103340 Del Skrevet 9. februar Kkkkaru skrev (På 9.2.2025 den 11.56): Typisk influensere å feilinformere 😂 Ekspander Hahaha jeg dør😂🤣 Skjønte han ikke at han ref til seg selv og fruen? Hahaha! Han der assa! For en lite sjarmerende type! Tror jeg liker Geir Waterloo bedre ass😅🙌🏼 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå