Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (På 8.2.2025 den 17.50):

Bildet fra TV2 viser to utgaver det også🤭

Ekspander  

Det har du rett i😆 For å unngå misforståelser så tok jeg utgangspunkt i den utgaven som blir intervjuet da jeg kommenterte🤣

Endret av Xmasclovn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (På 8.2.2025 den 17.50):

Bildet fra TV2 viser to utgaver det også🤭

Ekspander  

Xmasclovn skrev (På 8.2.2025 den 17.53):

Det har du rett i😆 For å unngå misforståelser så tok jeg utgangspunkt i den utgaven som blir intervjuet da jeg kommenterte🤣

Ekspander  

Jeg håpet noen flere skulle registrere det samme:nigo:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 14.06):
Ekspander  

Må være kirurgi. Hakeimplantat, fillers og øyeløft. Er jo nesten ugjenkjennelig.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ekspert, men mye påfyll ved kjeve, kinnbein og lepper er tydelig. Og øyenbrynene har opphevet gravitasjonskraften.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 20.37):

Ingen ekspert, men mye påfyll ved kjeve, kinnbein og lepper er tydelig. Og øyenbrynene har opphevet gravitasjonskraften.

Ekspander  

Enig. Hun hadde rundt ansikt før, så mye tyder på endring ja. En får ikke endret hele ansiktet av kun trening, lys og skygge. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (På 8.2.2025 den 21.16):

Enig. Hun hadde rundt ansikt før, så mye tyder på endring ja. En får ikke endret hele ansiktet av kun trening, lys og skygge. 

Ekspander  

Glemte å ta med at endringen ikke er en naturlig konsekvens av det du nevner, samt aldring.

Ikke at jeg syns det er greit å snakke om utseende, men når utseendet brukes til å markedsføre sminke og hudpleie uten at "retusjert person"-merket er med til tross for synlig anatomisk endringsfilter herfra til glade jul, og at utseendet i tillegg åpenbart er redigert ved hjelp av litt mer enn bare hudpleie og "sunn" livsstil, tenker jeg det er greit å påpeke det, samme hvor "digg" gubben hennes syns hun er når flere timer av en normal arbeidsdag går til å strebe etter et bestemt utseende hun ikke har fra naturens side.

Jeg trodde vi hadde kommet lengre i verden enn at en kvinnes utseende fortsatt er hennes største aktiva, og at kvinner skal fortelle oss at vi skal bruke timevis på å se "digg" nok ut for sminken, hudpleien og menn koste hva det koste vil, på vår bekostning.

• Liker 27
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 22.47):

Jeg trodde vi hadde kommet lengre i verden enn at en kvinnes utseende fortsatt er hennes største aktiva, og at kvinner skal fortelle oss at vi skal bruke timevis på å se "digg" nok ut for sminken, hudpleien og menn koste hva det koste vil, på vår bekostning.

Ekspander  

👏👏👏 Så enig. Og det er dessverre her nåtidens (såkalte) influensere klarer å rive ned det våre formødre har kjempet for i så mange år. Jeg nekter å bli nedgradert til et objekt - for å please noen som helst. 💪

Endret av CityCityBangBang
Uthevet i originalinnlegget det jeg ønsket å kommentere
  • Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (På 8.2.2025 den 21.25):

Ganske fascinerende. 

IMG_3509.jpeg

Ekspander  

Så trist. Ser hun det selv? Hvor stor forandringen er? Hvorfor var hun så misfornøyd med seg selv?

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel ikke CBE på Vixen i år, om jeg har forstått det rett. Synes likevel det er aktuelt å legge dette her.

Psykolog Maria Abrahamsen, som også er mor - og influenser - skrev dette under "Unge meninger":

https://www.vg.no/nyheter/i/eMReJa/maria-abrahamsen-har-vi-vaert-for-hard-med-influencere

(Man kan virkelig lure på hvorfor VG velger å legge dette under "Unge meninger", all den tid Abrahamsen er 32 år. Unge meninger burde være for de som er flere år yngre enn Abrahamsen. Unge meninger er sponset av stiftelsen Tinius, men finner ikke noe om det der.)

Abrahamsen, som altså selv er influenser, bruker hele innlegget sitt til å skryte av influenserne som var tilstede på Vixen og influensere mer generelt. Alt var visst så mye verre før, etter hennes mening. Og hun fremhever, også i en post på sin IG-konto psyktdeg at influensere har en viktig samfunnsoppgave.

Men skulle virkelig ikke tro at en som har den utdannelsen MA har kan være så blind for hva som foregår i egen bransje! Joda, det er bra med mer mangfold. Men så total blind at dagens influensere generelt liksom er gode rollemodeller, det blir for naivt.

Å skryte av seg selv og andre ved en slik anledning er vel ganske vanlig. Men som fagperson er dette skremmende naivt, når man ser at influensere som Caroline Berg Eriksen blir verre og verre, også hva barneeksponering angår, Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise er ekstrem både når det gjelder barneeksponering og selvskading med unødvendige og risikable kosmetiske operasjoner og injeksjoner. Og det er mange, mange slike influensere i Norge i dag.

Det nevner ikke psykolog Abrahamsen noe som helst om, men mener altså at influenserne har en "viktig samfunnsoppgave" og at hun ikke er noe bekymret for hvordan de vil påvirke hennes egne barn fremover...

Det er bare så se i denne eller mange av de andre influensertrådene på forumet og se hva så altfor mange influensere driver med når det kommer til å utnytte egne barn, presentere helseskadelig innhold, bryte norsk lov osv. osv.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 8.2.2025 den 20.37):

Ekspander  

Endret ansiktsform og nesen er også fikset ser det ut til 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesens utseende endre seg ved misbruk av nesespray i mange år, tro?  

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (På 9.2.2025 den 6.59):

Kan nesens utseende endre seg ved misbruk av nesespray i mange år, tro?  

Ekspander  

Ja, det er en kjent sak at den kan det.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Danseskjørt skrev (På 9.2.2025 den 10.08):

LK er ute og sprer feilinformasjon igjen.

IMG_0674.jpeg

Ekspander  

En bedreviter med for mye fritid

Endret av Jojo345
  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han har rett, kunne han skrevet på en litt hyggeligere måte, siden han skriver i kraft av å være «fagperson» eller utgir seg for å være det. Virker veldig nedlatende nå. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kkkkaru skrev (På 9.2.2025 den 11.56):

Typisk influensere å feilinformere 😂

IMG_1722.jpeg

Ekspander  

Hahaha jeg dør😂🤣 Skjønte han ikke at han ref til seg selv og fruen? Hahaha! Han der assa! For en lite sjarmerende type! Tror jeg liker Geir Waterloo bedre ass😅🙌🏼

• Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...