FruRosa Skrevet tirsdag kl 15:50 #103061 Del Skrevet tirsdag kl 15:50 Om hun ikke er god på ski fikk hun iallfall pynta seg på fjellet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet tirsdag kl 16:30 #103062 Del Skrevet tirsdag kl 16:30 FruRosa skrev (38 minutter siden): Om hun ikke er god på ski fikk hun iallfall pynta seg på fjellet. Ja, oi som hun ler av det! Er det mulig å fremstå mer stiv og livløs? Hva er poenget med å skrive noe "morsomt" når hun ikke klarer å formidle det med ett hårstrå på bildet? Og igjen, hun har virkelig et oppheng i avføring! 22 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet tirsdag kl 17:50 #103063 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 Hunder pleier å bråstoppe for å gjøre sitt fornødne. 😐 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet tirsdag kl 20:50 #103064 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 FruRosa skrev (4 timer siden): Om hun ikke er god på ski fikk hun iallfall pynta seg på fjellet. Selv når hun skal fortelle at hunden skal gjøre sitt fornødne, så greier hun å begå brudd på markedsføringsloven. Kanskje ikke så rart det ikke ble mer samarbeid mellom denne aktøren 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misoat Skrevet tirsdag kl 21:00 #103065 Del Skrevet tirsdag kl 21:00 Ozo i full galopp på skitur, festet i halsbånd.... 🤬 🤬 Fint at det i tillegg poengterer at han bråstopper 🥴 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet tirsdag kl 21:18 #103066 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 hvalstad45 skrev (4 timer siden): Ja, oi som hun ler av det! Er det mulig å fremstå mer stiv og livløs? Hva er poenget med å skrive noe "morsomt" når hun ikke klarer å formidle det med ett hårstrå på bildet? Og igjen, hun har virkelig et oppheng i avføring! For en herlig gledespreder hun er! Dette må da gi mer penger i kassa? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet tirsdag kl 23:03 #103067 Del Skrevet tirsdag kl 23:03 Fascinerende at voksne føler trang til å dele bursdaghilsener fra venner offentlig.. Helt merkelig når man er nesten 40…. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet tirsdag kl 23:13 #103068 Del Skrevet tirsdag kl 23:13 Stargaze skrev (8 minutter siden): Fascinerende at voksne føler trang til å dele bursdaghilsener fra venner offentlig.. Helt merkelig når man er nesten 40…. Hundens avføring og bursdagshilsener fra venner, det er virkelig ikke evne til å produsere innhold lenger. Selv på tur ble barna eksponert også. Det er på tide CBE og LKE gir seg nå og heller skaffer seg ordentlig utdannelse og får seg ærlige jobber! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet tirsdag kl 23:25 #103069 Del Skrevet tirsdag kl 23:25 Frisk Frosk skrev (9 minutter siden): Det er på tide CBE og LKE gir seg nå og heller skaffer seg ordentlig utdannelse og får seg ærlige jobber! Jeg tror ærlig talt ikke de er kapable til verken utdannelse eller jobb. Ingen av dem har noen gang hatt ordinær fulltidsjobb og ingen av dem klarer å fullføre studier. Beste for dem er vel kanskje å satse på utleieboliger, men det krever jo også formidabel innsats og noe arbeidsevne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet tirsdag kl 23:32 Populært innlegg #103070 Del Skrevet tirsdag kl 23:32 (endret) Det er ikke første gangen jeg undrer meg over Carolines photoshoot, og dette blir garantert ikke den siste. I anledning sin egen bursdag, har hun postet det her. Vi tar med kaken opp til walk in closet’et, for der er det helt naturlig å ha en kake-shoot. Det underligste er poseringen, det kommer vi ikke utenom. Vanlig regi på vinkling av ansiktet. Hadde fått sjokk om vi plutselig fikk se høyresiden. Et underlig blikk på kaka, strekke seg lang på bordet med sløvhet i blikket, snu seg vekk så man alle kan se det ny-krøllete håret. Hva er dette for noe? Caroline er dødsdårlig på formidling, og en mester i stiv og unaturlig fremtoning. Gratulerer med nok en klein bildeserie som ikke ga mening i det hele tatt. https://www.instagram.com/p/DFYdlTJN-x-/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret tirsdag kl 23:38 av Snødronninga la til link 37 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet tirsdag kl 23:59 #103071 Del Skrevet tirsdag kl 23:59 advent skrev (29 minutter siden): Jeg tror ærlig talt ikke de er kapable til verken utdannelse eller jobb. Ingen av dem har noen gang hatt ordinær fulltidsjobb og ingen av dem klarer å fullføre studier. Beste for dem er vel kanskje å satse på utleieboliger, men det krever jo også formidabel innsats og noe arbeidsevne. De er kapable om de vil. Men de viser jo at viljen kun er tilstede når det kommer til å ta snarveier. Om de brukte en brøkdel av energien som de bruker på å jukse og bedra, redigere, posere og utnytte egne barn, så kunne de gjort mye fornuftig med dagene og livene sine. Tror ikke så mange kvinner ville ønsket å leie av LKE, når man vet hvor hissig han kan bli og hva han kan gjøre når han finner ut at det er noe som provoserer ham. Det trenger ikke være noe galt en gang, før han trigges. Å da skulle leie av en slik, og i tillegg binde penger i depositum, det hadde vært et mareritt, tror jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet i går, 00:07 #103072 Del Skrevet i går, 00:07 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): De er kapable om de vil. Men de viser jo at viljen kun er tilstede når det kommer til å ta snarveier. Om de brukte en brøkdel av energien som de bruker på å jukse og bedra, redigere, posere og utnytte egne barn, så kunne de gjort mye fornuftig med dagene og livene sine. Tror ikke så mange kvinner ville ønsket å leie av LKE, når man vet hvor hissig han kan bli og hva han kan gjøre når han finner ut at det er noe som provoserer ham. Det trenger ikke være noe galt en gang, før han trigges. Å da skulle leie av en slik, og i tillegg binde penger i depositum, det hadde vært et mareritt, tror jeg. Tror ærlig talt ikke de evner å være verken ansatte, arbeidsgivere eller studenter over lengre tid. De har jo hatt over ti år med god inntekt hvor de kunne legge et grunnlag for resten av livet. Dette har de ikke klart. CBE kunne kanskje hatt en sjanse på egen hånd. Sammen med bilskraperen tror jeg det kan bli vanskelig. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet i går, 00:11 #103073 Del Skrevet i går, 00:11 advent skrev (1 minutt siden): Tror ærlig talt ikke de evner å være verken ansatte, arbeidsgivere eller studenter over lengre tid. De har jo hatt over ti år med god inntekt hvor de kunne legge et grunnlag for resten av livet. Dette har de ikke klart. CBE kunne kanskje hatt en sjanse på egen hånd. Sammen med bilskraperen tror jeg det kan bli vanskelig. Man vet jo ikke hva de ev. kunne gjort, for de viser ingen vilje til å ha ærlig arbeid. Jeg tror de ville fått en ekstremt tøff overgang om de skulle sikre seg vanlige jobber. CBE ville jo ha slitt voldsomt, som ikke gidder å holde avtalte tidspunkter, møte i tide osv. Og det å faktisk måtte tenke på andre enn seg selv, ikke ha egentid i løpet av dagen, det tror jeg ville vært tøft. Men det kan de fint takle om de vil, for det er jo en treningssak - og når det gjelder å trene har de jo vilje 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet i går, 00:15 #103074 Del Skrevet i går, 00:15 Snødronninga skrev (39 minutter siden): Det er ikke første gangen jeg undrer meg over Carolines photoshoot, og dette blir garantert ikke den siste. I anledning sin egen bursdag, har hun postet det her. Vi tar med kaken opp til walk in closet’et, for der er det helt naturlig å ha en kake-shoot. Det underligste er poseringen, det kommer vi ikke utenom. Vanlig regi på vinkling av ansiktet. Hadde fått sjokk om vi plutselig fikk se høyresiden. Et underlig blikk på kaka, strekke seg lang på bordet med sløvhet i blikket, snu seg vekk så man alle kan se det ny-krøllete håret. Hva er dette for noe? Caroline er dødsdårlig på formidling, og en mester i stiv og unaturlig fremtoning. Gratulerer med nok en klein bildeserie som ikke ga mening i det hele tatt. https://www.instagram.com/p/DFYdlTJN-x-/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Dette må være ment som en parodi på en influenser? Dette er LOL! Fristende å tenke at en influenser er en som ikke klarer annen jobb en å ta bilder av hverdagen sin (som ofte er iscenesatt) og dele uhemmet. Vi andre ser på, fulle av forakt. Rar virkelighet vi lever i. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet i går, 00:18 #103075 Del Skrevet i går, 00:18 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Man vet jo ikke hva de ev. kunne gjort, for de viser ingen vilje til å ha ærlig arbeid. Jeg tror de ville fått en ekstremt tøff overgang om de skulle sikre seg vanlige jobber. CBE ville jo ha slitt voldsomt, som ikke gidder å holde avtalte tidspunkter, møte i tide osv. Og det å faktisk måtte tenke på andre enn seg selv, ikke ha egentid i løpet av dagen, det tror jeg ville vært tøft. Men det kan de fint takle om de vil, for det er jo en treningssak - og når det gjelder å trene har de jo vilje Bra du har troen på dem, for de trenger noen som gir dem mange sjanser om de skal leve av ærlig arbeid. Et enkelt googlesøk forhindrer nok de fleste å tilby dem så mye som et jobbintervju. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 04:44 #103076 Del Skrevet i går, 04:44 advent skrev (5 timer siden): Jeg tror ærlig talt ikke de er kapable til verken utdannelse eller jobb. Ingen av dem har noen gang hatt ordinær fulltidsjobb og ingen av dem klarer å fullføre studier. Beste for dem er vel kanskje å satse på utleieboliger, men det krever jo også formidabel innsats og noe arbeidsevne. Og en god del kapitai 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet i går, 07:27 #103077 Del Skrevet i går, 07:27 Stargaze skrev (2 timer siden): Og en god del kapitai Ja, men det har de vel fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet i går, 07:38 #103078 Del Skrevet i går, 07:38 (endret) Fikk ikke med siteringer, lager nytt. Endret i går, 07:39 av Minthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet i går, 07:39 #103079 Del Skrevet i går, 07:39 Svartfugl skrev (På 26.1.2025 den 12.22): Det sier vel litt at folk ikke orker å kommentere det en gang. Det blir så dumt. Seriøse trenere framstiller ting som nye mindre svart-hvitt og henviser til forskning. Bare sammenlign med en som faktisk har kompetanse og utdanning, Svein Erik Gjøsund. Det er en helt annen verden. Det er også søtt at "Athlete excel" han oversetter alt til engelsk, all den tid han oppnår 2-30 likes og 1 kommentar. Kollontaj skrev (På 26.1.2025 den 13.23): Han henviser ofte til forskning, men all den tid han mangler utdanning både på bachelor-nivå og over, blir det også lite troverdig. Litt sent inn i samtalen her, men han opplever jeg som tidenes mansplainer som attpå filmer med kamera pekende rett inn i skrævet sitt så det er som du sitter mellom beina hans mens han sitter over deg og overforklarer ting han ikke har så god kompetanse på 😅 🤮 Kan godt hende han er en god personlig trener, men kostholdsbiten er svak og litt typisk for pt-er som har ensidig fokus på makronæringsstoffer for økt muskelvekst. Det blir mye henvisning til enkeltstudier for å forsvare sitt syn, og et misforstått syn på hva vitenskaplig konsensus og debatt er. Han har et innlegg hvor han forsvarer det Boom-kalorier rett i banken-innlegget til PT-carro også. Og så minner han om LKE i hvordan han henviser til forskning uten å ha så mye kompetanse på å lese forskning. Ikke like sjokk-artet og klikkbait som LKE, men på det jevne ganske likt. Tror han egentlig mener godt, men har overtro på egen kompetanse - litt som de to. Jeg foretrekker pt-er som har bedre helhetsforståelse enn den klikken som forsvarer lettbrus og proteinpulver istedet for vanlig mat. CBE og LKE er ikke alene der. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet i går, 08:02 #103080 Del Skrevet i går, 08:02 RandiO skrev (På 28.1.2025 den 7.04): Hva driver frua med for tiden? Har skjult henne fra alle medier, men har hun fornyet innholdet etter den kaffekoppen (?) og gjennomsiktig cardigan og puppen ute? Nei ingenting nytt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå