Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (1 time siden):

Helt enig. En særdeles arrogant «pt».
Han prøver tydeligvis ikke å treffe mannen i gata, men en mer seriøs utøver. En mer seriøs uttøver har som regel et seriøst apparat rundt seg.

Skal han treffe mannen i gata bør han ha fokus på treningsglede og motivasjon til å komme i gang. Ikke laktat, vo2 og olympiatoppens treningsdagbok.

Og det er vel mannen i gata han bør prøve seg på først.

Kan imidlertid ikke tenke meg en mindre inspirerende treningskonto. Han er gravalvorlig - konstant.

De eneste han treffer er 12 år gamle venninner av datteren og lignende. Hans til nå eneste kunder.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mayah skrev (59 minutter siden):

Og i podcasten snakker Caroline om at hun aldri vet hva som vil slå an eller gi mange likes... Den påtatte uvitenheten hennes er til å bli så forbanna av. SELVFØLGELIG vet du hva som gir mange likes, slutt å spill så utrolig naiv og tilforlatelig. 

Om hun hadde visst hva som gav likes, så hadde hun gjort endringer i kontoene sine. Hun har jo null engasjement, og har per nå ikke så mange muligheter igjen for å høste likes og følgere. Enten OF, eller å gå ut i media med faktiske sunne endringer. F.eks. "Instagram drepte meg nesten" (undertittel " Jeg var på vei til å miste meg selv i perfeksjonismefellen"). Hun har teoretisk sett en mulighet til å løfte bedriften, men toget er i ferd med å gå. Hun tilhører fortiden, det er ingenting med CBE som er i takt med tiden.

Jeg tror jeg har nevnt det tidligere, men det virker som om hun lar seg påvirke av profiler som algoritmene serverer henne i forskjellige sosiale medier. Så hermer hun dem, uten forstå hvem som er hennes faktiske publikum. Jeg er ikke selv influencer (har aldri vært, kommer aldri til å bli), men jeg har jobbet med markedsføring.

Det spiller ingen rolle hvilken bedrift du drømmer om å drive. Du kan gjerne lage en bedriftsprofil basert på drømmene dine, men du MÅ tilpasse deg markedet. CBE er influencer i Norge, bosatt i Sarpsborg, og er en "tidligere storblogger". Så mange muligheter, og absolutt alt har kokt bort i kålen. Det spiller  ingen rolle hvor tynn hun blir, eller hvor suksessrike barna måtte bli - det må radikale endringer til for å redde dette synkende skipet.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte boken til Fitfocuse nå: 14 dagers kickstart. Den er så inspirerende. Utrolig mye bra mat. Ikke pulver. Jeg skjønner ikke hvorfor caroline ikke staser mer på bra trening, mat og inspirasjon. Hun lager jo ikke mer av det vi etterspør. Tjener hun bare greit nok på snap til litt løping, svetting og hår?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Så nå driver Guri og henter CBE i Sarpsborg for å spille inn podcasten i Fredrikstad? 🧐

Og venter ca en time på henne hver gang? 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 likes (hvor av en er fra CBE og ene er fra han selv - er det ikke litt pinlig å like sitt eget innlegg?) og 1 kommentar på et døgn. Faktisk litt imponerende at han gidder å fortsette å legge ut så mange tips og råd når så å si ingen er interessert.

IMG_1915.jpeg

• Liker 26
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (3 timer siden):

8 likes (hvor av en er fra CBE og ene er fra han selv - er det ikke litt pinlig å like sitt eget innlegg?) og 1 kommentar på et døgn. Faktisk litt imponerende at han gidder å fortsette å legge ut så mange tips og råd når så å si ingen er interessert.

IMG_1915.jpeg

«De næringstoffene som er viktigst for hårets kvalitet og vedlikehold er bla. sink, biotin, silika og vitamin A, B, C, D og E. Alle disse finnes heldigvis i mange av matvarene du får i deg hver eneste dag, eller som du har stående i skuffer og skap.

Derfor kan man ganske enkelt booste håret litt ekstra hver dag, kun ved å ha fokus på noen av de matvarene som er ekstra viktige for håret.» Fra Hairlust.no 

Kanskje han kunne snakke om denne type «boost» i stedet! ( hadde passet bedre til bildet) 🫣🫣

Endret av Zenhouse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_1915.jpeg

Hva har han igjen å fylle livet med om han ikke har denne PT-giggen sin å gå til? Fyren har ikke lykkes med noe etter endt fotballkarriere (dårlig spiller ja…men fast inntekt og sysselsetting i det minste). Det er jo bare luftslott og «prosjekter» det ikke blir noe av. Disse postene hans er jo kun for å skape blest og oppmerksomhet,men selv det lykkes han ikke med.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_1915.jpeg

Vanskelig å si om det er tragisk, latterlig eller bare totalt uprofesjonelt...

Men det er jo ironisk når LKE velger å skrive "På grensen til useriøst" (om potensielle kunder) når han selv og kona over år selv har vist seg totalt useriøse og uforsvarlige som de influenserne de begge to er.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med antal år og mengden fruen har trent over så mange år burde hun kunne stillt i løp og kommet inn som en av de raskeste damene. Hun burde klart 10 km på 35-40 minutter eller maraton på godt under 3 timer. Evt ultraløp. 
Det viser at metodene til hr og fru ikke er de beste. Hun er verken sterk eller rask. Bare tynn.
Men det er vel hovedmålet også

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (4 minutter siden):

med antal år og mengden fruen har trent over så mange år burde hun kunne stillt i løp og kommet inn som en av de raskeste damene. Hun burde klart 10 km på 35-40 minutter eller maraton på godt under 3 timer. Evt ultraløp. 
Det viser at metodene til hr og fru ikke er de beste. Hun er verken sterk eller rask. Bare tynn.
Men det er vel hovedmålet også

Akkurat. Hun mosjonerer for å holde vekten lav. Å bli sterk og atletisk blir hun aldri. Det så man i skal vi danse. Hun hadde ingen rytme i kroppen, ingen smidighet og ingen talent i det hele tatt. At hun ble med i skal vi danse var bare for å få flere likes og flere klikk på bloggen. 

Hun som pt og yogaLærer burde jo vært smidig som en katt, gått på hendene og løftet seg minst 10 ganger opp i en pull up. Nei, frua driver ikke med slikt, da kan jo sminken sprekke, neglene løsne og håret bli rufsete.

Igjen: fasademosjonering er det hun driver med. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (På 24.1.2025 den 0.59):

Det er dette folk ønsker seg mer av, i følge CBE. Altså stort sett det hun har som content allerede. Noe av dette er det mer enn nok av allerede, spør du meg. Det som er nytt er humor og mamma-tips. Humor er en dårlig ide. Hun tar seg selv altfor høytidelig, og humor er hun rett og slett ikke god på. Er det absolutt ingen som har forslått noe annet enn det vanlige, overfladiske? Ingen? Her har det nok blitt luka ut forslag som ikke passer inn i den perfekte influencerbobla.

hei.png

Instastory skjermdump, kan ikke linkes til

Jeg sendte faktisk inn et seriøst forslag. Siden de har hund, så foreslo jeg at hun kunne skrive om ting for hundeeiere. Tips om trening, hundefor, hundeutstyr.

Det ble ikke med på listen, gitt

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 minutter siden):

Jeg sendte faktisk inn et seriøst forslag. Siden de har hund, så foreslo jeg at hun kunne skrive om ting for hundeeiere. Tips om trening, hundefor, hundeutstyr.

Det ble ikke med på listen, gitt

Det er vel ingen seriøse produsenter/selgere av hundeutstyr som ønsker å bli assosiert med en instagram-pyntehund som ble skaffet for å være fotovennlig tilbehør på insta-kontoer.

Men ellers ville jo ditt forslag (som var godt) også krevd jobb av CBE og LKE, og det ville tatt fokuset bort fra CBEs filterutseende og sykelige poseringer som jo er det de har vist at de ønsker å publisere.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om livet bak fasaden som familieblogger: 
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2025/jan/25/family-vlogger-who-became-child-abuser-ruby-franke-daughter-shari-interview

For ordens skyld: Jeg anklager verken CBE eller LKE for barnemishandling. Men! Artikkelen inneholder elementer som burde få varsellysene til å blinke hos ethvert oppegående menneske.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe nytt hun har begynt med nå, og la døtrene opptre i sine sosiale medier? På videoen hvor hun sitter i bilen med yngste datter er hun så full av filter at jeg lurte på om det var henne. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (17 timer siden):

Noen som har sett Guri sin instastory? Hun har kjørt for å hente CBE. Dette er litt tøysete å nevne, men de lydene CBE lager mens hun går inn i bilen. Skulle tro det var noe helt annet hun holdt på med. :fnise: Det jeg egentlig skulle si, var at det var ubehagelig å se at hun virka så ukomfortabel og selvbevisst. Fikling med håret så og si konstant, som om hun aldri kan bli fin nok. Nesten så jeg blir stressa av å se på, det er noe med hele kroppsspråket. 

Enda verre at Caroline tar bilbeltet under armen 😳

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Surikatt skrev (33 minutter siden):

Er det noe nytt hun har begynt med nå, og la døtrene opptre i sine sosiale medier? På videoen hvor hun sitter i bilen med yngste datter er hun så full av filter at jeg lurte på om det var henne. 

Det er den eldste datteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge innleggene med datteren, er hentet fra TikTok, både I make the face og Millenium mothers. Virkelig nytenkende. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...