Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fju skrev (14 timer siden):

Er ikke nærmere 300 000 følgere et ganske høyt tall for en norsk influenser? (Spør fordi jeg ikke har så god oversikt over følgertall hos influensere, ikke et retorisk spørsmål) Vet du hvor mange hun har hatt på det meste?

Hjelper ikke med 300 000 følgere når de har null engasjement. Det blir som en fotballkamp hvor alle står utenfor gjerdet og ingen betaler seg inn.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (9 timer siden):

Det er dette folk ønsker seg mer av, i følge CBE. Altså stort sett det hun har som content allerede. Noe av dette er det mer enn nok av allerede, spør du meg. Det som er nytt er humor og mamma-tips. Humor er en dårlig ide. Hun tar seg selv altfor høytidelig, og humor er hun rett og slett ikke god på. Er det absolutt ingen som har forslått noe annet enn det vanlige, overfladiske? Ingen? Her har det nok blitt luka ut forslag som ikke passer inn i den perfekte influencerbobla.

hei.png

Instastory skjermdump, kan ikke linkes til

De eneste som svarer er de som faktisk liker det hun alt deler. De som bare scroller forbi uten å engasjere seg bryr seg ikke nok til å svare. Hun burde bare gjøre en analyse av eget innhold, se hva som gir mest visninger og delinger, og så gjøre det!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (16 timer siden):

Noe må jo gjøres. Ingen vil ha det som tilbys der, spesielt sminkeinnlegg er upopulært. Mest populært siste tiden er hundebursdag og innlegget med datteren. 

IMG_8035.jpeg

ser ut som en 60 år gammel dame 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet det går dårlig for CBE når de må bruke eldste datteren som strategi i sin innholdsproduksjon. Jeg synes ikke reelen var så morsom heller. Tenk å tvinge sin datter til barnearbeid! Hun vil virkelig at datteren skal bli som henne, ref. teater, sminke, klær, osv. Skremmende. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (26 minutter siden):

Man vet det går dårlig for CBE når de må bruke eldste datteren som strategi i sin innholdsproduksjon. Jeg synes ikke reelen var så morsom heller. Tenk å tvinge sin datter til barnearbeid! Hun vil virkelig at datteren skal bli som henne, ref. teater, sminke, klær, osv. Skremmende. 

Unnskyld meg... Tvinge??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (9 minutter siden):

Unnskyld meg... Tvinge??? 

Så lenge man bruker barn som er blitt groomet til å stille opp på foreldrenes kommersielle kanaler siden fødsel, barn som ikke er gamle nok til å forstå følgene av å si "ja" til dette, så er "tvinge" faktisk innenfor å bruke. De har vært tvunget til å bli eksponert hele livet, til og med løyet til så andre hører, om hvem som mottar bildene og videoene.

Dette er barnearbeid, og da skal det også søkes tillatelse og få godkjenning før arbeidet utføres.

Presiserer - dette arbeidet er blitt disse barna påtvunget siden de var født. De har ikke hatt muligheten til å velge det bort, ergo er det innenfor å snakke om tvang. Og dette gjelder alle influensere som utnytter egne barn, på den måten Caroline Berg Eriksen og Lars-Krisitan Eriksen nå har gjort i 11+ år.

Endret av Frisk Frosk
presisering
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LKE har en liten tale på sin og Athlete Excel sin instastory. Jeg skjønner at han sikkert ikke har hobbymosjonister i tankene, men jeg tenker at han uansett bør tenke på at "hvemsomhelst" kan være innom. Igjen reagerer jeg på at det som presenteres er så bastant. Så lite inspirerende og jeg som mottaker opplever en ovenfra og ned holdning.

" Det her det mest undervurderte trikset for at du skal få fremgang på treningen din. Dersom du ikke gjør det er det på grensen til useriøst. Du MÅ tracke alt du gjør på trening, antall reps, kilo du løfter, antall serier..."

Jeg er ikke uenig i at det kan være både nyttig, nødvendig og effektivt å dokumentere treningen for å registrere målbar fremgang. Men å kalle det på grensen til useriøst om man ikke gjør det? Jeg har trent i mange år, uten å notere noe som helst. Har jeg hatt fremgang? Absolutt. Jeg har trent med PT, på timer og på egenhånd. Men useriøst? Øyensynlig... 

Screenshot_20250124_194328_Instagram.thumb.jpg.d9103699ee1b115d93cdc3aa58ceb856.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 minutt siden):

LKE har en liten tale på sin og Athlete Excel sin instastory. Jeg skjønner at han sikkert ikke har hobbymosjonister i tankene, men jeg tenker at han uansett bør tenke på at "hvemsomhelst" kan være innom. Igjen reagerer jeg på at det som presenteres er så bastant. Så lite inspirerende og jeg som mottaker opplever en ovenfra og ned holdning.

" Det her det mest undervurderte trikset for at du skal få fremgang på treningen din. Dersom du ikke gjør det er det på grensen til useriøst. Du MÅ tracke alt du gjør på trening, antall reps, kilo du løfter, antall serier..."

Jeg er ikke uenig i at det kan være både nyttig, nødvendig og effektivt å dokumentere treningen for å registrere målbar fremgang. Men å kalle det på grensen til useriøst om man ikke gjør det? Jeg har trent i mange år, uten å notere noe som helst. Har jeg hatt fremgang? Absolutt. Jeg har trent med PT, på timer og på egenhånd. Men useriøst? Øyensynlig... 

Screenshot_20250124_194328_Instagram.thumb.jpg.d9103699ee1b115d93cdc3aa58ceb856.jpg

Det eneste jeg klarer å fokusere på er sveisen. Den synes jeg er useriøs.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Lite kreativt er det også. 
https://vm.tiktok.com/ZNeEfS378/

https://vm.tiktok.com/ZNeEfkq5G/

Mange helt like, gitt. 😆

Endret av Kollontaj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...