Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

irevin skrev (2 timer siden):

Hun kan ikke fungere i vanlig jobb - hun vil jo ikke  klare å komme tidsnok

Men å være tidsnok til å løpe på mølla kl.06 og deige seg på kjellergulvet hver dag, det klarer hun. Rart med det der…

• Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (4 timer siden):

Men å være tidsnok til å løpe på mølla kl.06 og deige seg på kjellergulvet hver dag, det klarer hun. Rart med det der…

Bunner nok i prioriteringer som med mye annet, og CBE har gjennom en årrekke gjort det krystallklart hvem og hva som troner øverst på den lista: Meg, meg, og atter meg. 
At andre blir skadelidende av dette perfide behovet for ego-tilfredsstillelse synes å være CBE absolutt likegyldig. 

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (44 minutter siden):

Bunner nok i prioriteringer som med mye annet, og CBE har gjennom en årrekke gjort det krystallklart hvem og hva som troner øverst på den lista: Meg, meg, og atter meg. 
At andre blir skadelidende av dette perfide behovet for ego-tilfredsstillelse synes å være CBE absolutt likegyldig. 

Helt enig. Så det er ikke slik at hun ikke hadde klart å holde en «vanlig» jobb eller møte venner på avtalt tidspunkt. Hun vil bare ikke.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som vet om CBE.no løper kl 6 om morgenen eller kl 11, alt kan være filmet tidligere enn det blir lagt ut. 

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget god observasjon @Minthia

Podcastformatet er rimelig avslørende🫣 At hun ikke gav seg etter første forsøk er meg en gåte. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (1 time siden):

Det er jo ingen som vet om CBE.no løper kl 6 om morgenen eller kl 11, alt kan være filmet tidligere enn det blir lagt ut. 

Det kan hende, men det blir uansett for dumt å fremstille det slik at du klarer å komme deg opp for å trene kl 06, mens du ikke klarer å rekke andre viktigere avtaler.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 minutter siden):

Det kan hende, men det blir uansett for dumt å fremstille det slik at du klarer å komme deg opp for å trene kl 06, mens du ikke klarer å rekke andre viktigere avtaler.

Henger ikke i hop, nei. Har aldri trodd noe på det narrativet med så tidlige morgener (av og til, ja, men ikke hver dag hele året.) 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Henger ikke i hop, nei. Har aldri trodd noe på det narrativet med så tidlige morgener (av og til, ja, men ikke hver dag hele året.) 

Det er ikke lett å vite. På en side tror jeg det er bløff, men på en annen er hennes trenings- og «se tynnest mulig ut» besettelse så enorm at det godt kan være hun drar seg opp for starte dagen med skikkelig kaloriunderskudd.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sprer altså sååååå mye treningsglede :ironi:

Stillbilde fra video.

IMG_0445.jpeg

• Liker 30
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etterspør hun hva vi vil se mer av på instagram. Jeg vet hva jeg vil se mindre av, i alle fall. Hvis det bare er fans, venner og familie som svarer så ønsker de sikkert at hun skal holde på med samme opplegget som nå.Kontoer uten følgere osv, kommer hun til å overse uansett. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 minutter siden):

Nå etterspør hun hva vi vil se mer av på instagram. Jeg vet hva jeg vil se mindre av, i alle fall. Hvis det bare er fans, venner og familie som svarer så ønsker de sikkert at hun skal holde på med samme opplegget som nå.Kontoer uten følgere osv, kommer hun til å overse uansett. 

Ingen vil se mer av noe som helst Carro, et AI-menneske er jo mer interesssant og har mer dybde enn deg.

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (På 14.1.2025 den 11.33):

Jeg skulle gjerne likt å sett kundetilbakemeldinger. Pia seeberg f.eks deler sånne hele tiden. Også med bilde av kundene. 
fruen la ut at hun skulle trene en økt med «gjengen» i programmet hennes. Men jeg tror helt ærlig at det ikke er noen gjeng. Jeg tror ikke på at hun har kunder før jeg ser det. 

En ting kan vi nok være rimelig sikre på, og det er at det selvutnevnte treningsguruparet ikke har kunder. Hadde det vært noen å vise frem, så hadde de virkelig vært synlige .

Mulig kundene ikke ønsker publisitet selvsagt, men guruparet kunne uansett da lagt ut anonyme anbefalinger og erfaringer fra dem. Det ville det 100% sikkert gjort. 

Det er så fake at jeg etterhvert ser vekk fordi det er så flaut. 

Endret av Isild
  • Liker 33
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

En ting kan vi nok være rimelig sikre på, og det er at det selvutnevnte treningsguruparet ikke har kunder. Hadde det vært noen å vise frem, så hadde de virkelig vært synlige .

Mulig kundene ikke ønsker publisitet selvsagt, men guruparet kunne uansett da lagt ut anonyme anbefalinger og erfaringer fra dem. Det ville det 100% sikkert gjort. 

Det er så fake at jeg etterhvert ser vekk fordi det er så flaut. 

Det er noen som er med i den gruppechatten som skal fungere som gruppa som motiverer hverandre inne i appen. Men det var ikke mange, og det var labert energinivå der inne. Så at det har gått måneder (!) mellom postene der,både fra cbe og de andre medlemmene. Hadde ikke vært noen aktivitet hele høsten (mens hun var borte og en god stund etterpå).

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med noe avslappet og ekte? Og mindre overfokus på kropp og forvridde positurer? Bare et forslag! 

IMG_5914.jpeg

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (9 minutter siden):

Hva med noe avslappet og ekte? Og mindre overfokus på kropp og forvridde positurer? Bare et forslag! 

IMG_5914.jpeg

Bare å sende inn. Hvis hun virkelig ønsker å bli informert om hva folk vil ha. Tipper hun tenker mer i retningen, hva vil vi ha mer av av det som allerede vises. Ny input og nye tips til innhold, er det hun sårt trenger. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (17 minutter siden):

IMG_5914.jpeg

På det lavnivået hun og mannen driver sine firmaer nå, så er dette egentlig "jeg har hele dagene til å skape innhold, men jeg har ikke mer å gi, jeg gidder ikke eller greier ikke lenger å skape faktisk innhold selv - kan dere ikke bare fortelle meg hvordan jeg skal gjøre jobben min slik at jeg tjener penger på dere igjen".

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilde av henne og Guri på forsiden av Se og Hør Extra (?) idag, der det står at Caroline skal hjelpe Guri å finne kjærligheten.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...