Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sveipa innom profilen til cbe nå, var lenge siden sist. Trodde kanskje bedriften hadde spisset seg på trening, yoga eller funnet seg en seriøs vinkling/nisje å bygge på (altså utviklet/modnet seg omsider)…, men hva ser jeg som siste innlegg? ; klein posering i sminkvideo med trutmunn ala umoden rosablogger, negler og barneekspo. Det er så en ikke tror sine egne øyne, utrolig fascinerende med så mange år uten synlig utvikling, fremstår for meg rett og slett som en bedrift i total stagnasjon, uten evne og kapasitet til endring. Både mennesker og bedrifter utvikler seg, ingen er like som de var for 10-15 år siden, men her blir det bare mer og mer og mer vrøvl. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Det oser desperasjon fra dem begge nå. Slik LKE fremstår på sin IG-kanal athlete_excel så ser han fysisk syk ut (svært tynn, grå, dratt, mørke ringer under øynene), så virkelig ikke noe man vil søke til om man ønsker bedre helse noen av dem.

Så enig i dette. Ville aldri valgt en pt som ser så lite sunn og frisk ut. Ikke et smil. Bare gravalvorlig. 
Deres tid er forbi.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (7 timer siden):

Så enig i dette. Ville aldri valgt en pt som ser så lite sunn og frisk ut. Ikke et smil. Bare gravalvorlig. 
Deres tid er forbi.

Gravalvorlig, dyster, selvdiggende, besserwisser…. Ikke akkurat noen man ønsker noen som helst kontakt med.

Endret av Andrea59
Tastefeil
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Tror hun glemte å nevne filter som en viktig årsak til «feilfri hud» …

IMG_0420.jpeg

FOR et kleint bilde å bruke 😳😳😳

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hippyskippy skrev (10 minutter siden):

FOR et kleint bilde å bruke 😳😳😳

For et liv. Tenk å leve livet gjennom en selvopptatte bilder med fyldig filter. Glad jeg har en normal (av og til litt kjedelig) 8-16 kontorjobb. Slipper å fake meg gjennom livet i hvert fall.

Men skal bli veldig gøy å se henne ufiltrert i KL. Både utseendemessig, men også på oppførsel/vesen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

IMG_0420.jpeg

Pi-hinlig. Tenk å glemme det aller viktigste tipset til "feilfri" hud....

Tror helst CBE har laget dette spørsmålet selv. Folk kan da umulig være så naive/blinde/lettlurte?

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

IMG_0420.jpeg

Her har hun faktisk porer. Hun er nok ikke fremmed for å bruke filter, men ofte tror jeg også det er tung sminke, riktig belysning og fillers som gjør at huden er stram og rynkefri. Helt rynkefri er den selvfølgelig ikke, men det er slik hun liker å fremstå på some. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (15 minutter siden):

Pi-hinlig. Tenk å glemme det aller viktigste tipset til "feilfri" hud....

Tror helst CBE har laget dette spørsmålet selv. Folk kan da umulig være så naive/blinde/lettlurte?

Jeg tror helt ærlig at hun har stilt det spørsmålet til seg selv.

En av grunnene er bruken av emojier. Både vedkommede og Caroline bruker de to samme emojiene. Jeg kjenner nesten ingen som bruker den emojien «🥹» her. Caroline bruker den flittig. Alt er jo til å få gledestårer av ifølge henne…

Den andre grunnen er bare for å dele enda et «deilig» bilde av seg..

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (27 minutter siden):

Her har hun faktisk porer. Hun er nok ikke fremmed for å bruke filter, men ofte tror jeg også det er tung sminke, riktig belysning og fillers som gjør at huden er stram og rynkefri. Helt rynkefri er den selvfølgelig ikke, men det er slik hun liker å fremstå på some. 

Dette er den type porer man redigerer i Photoshop, for at det skal se mer ekte ut enn filter som gir en smooth effekt som er lett å avsløre. Men det kan like fullt være helt ulikt den opprinnelige huden. Uansett hvor perfekt huden er i utgangspunktet vil den ikke se ut som dette på et bilde uten redigering. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

For et liv. Tenk å leve livet gjennom en selvopptatte bilder med fyldig filter. Glad jeg har en normal (av og til litt kjedelig) 8-16 kontorjobb. Slipper å fake meg gjennom livet i hvert fall.

Men skal bli veldig gøy å se henne ufiltrert i KL. Både utseendemessig, men også på oppførsel/vesen.

Utseendet blir vel som for tidligere deltagere, slitent, etter lite søvn og  gjennom diverse tøffe oppgaver. Vedr oppførsel/vesen  legges det stor vekt på å hjelpe hverandre/laget frem. Hun er vel i tillegg  "sterk og atletisk", som hun reklamerer for, så da har hun nok de beste forutsetninger/overskudd til å hjelpe sine lagkamerater. Får håpe at hun overrasker positivt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 timer siden):

Hun kommer til å se helt normal og menneskelig ut. Noe som nok er helt krise for henne selv. Og så kommer hun til å tolke den positive overraskelsen folk får over å se henne som det mennesket hun faktisk er (som i CK), som hat.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo helt normal. Verken mer eller mindre. Det er kanskje vanskelig å svelge. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (4 timer siden):

Dette er den type porer man redigerer i Photoshop, for at det skal se mer ekte ut enn filter som gir en smooth effekt som er lett å avsløre. Men det kan like fullt være helt ulikt den opprinnelige huden. Uansett hvor perfekt huden er i utgangspunktet vil den ikke se ut som dette på et bilde uten redigering. 

Mulig jeg var for kjapp til å legge godviljen til.😄 At hun bruker alle virkemidler som brukes kan, det tror jeg. Hvis hun filmer seg selv uten proff belysning, så er det alltid  ofte litt mørkt der hun er. Det er ikke tilfeldig tenker jeg. 

Endret av Snødronninga
La til et ord
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (26 minutter siden):

Hun kommer til å se helt normal og menneskelig ut. Noe som nok er helt krise for henne selv. Og så kommer hun til å tolke den positive overraskelsen folk får over å se henne som det mennesket hun faktisk er (som i CK), som hat.

Bortsett fra at utseendet hennes ikke lenger er normalt, men endret med botox og fillers, div. permanent sminke før innspilling.

At hun sliter sååå med å skulle se sitt eget justerte utseende på tv, det er bare nitrist med tanke på at hun burde vært et forbilde for sine barn, slik at de ikke blir fanget i det samme utseendefokuset som både hun og barnas far har vært i så mange år.

Ikke mye igjen av CBE fra 2016 som påstod at hun lovet dyrt og hellig at hun aldri mer skulle endre noe med eget utseende, for barna skulle slippe å vokse opp med en mor som hadde behov for å endre eget utseende på kunstig måte. Hun påstod til og med at hun var en ærlig person (dette var altså etter at de var tatt for massiv bildejuks og -redigering som de tidligere hadde blånektet på å ha gjort...).

Det er ingen som hater CBE. Om noen overhodet gjør det, så må det være henne selv, som tilsynelatende ikke greier å være seg selv på noen arenaer.

Om CBE og LKE hadde hoppet av dette uærlige arbeidet de har holdt på med altfor lenge, innrømmet at de ikke ønsket å være offentlige personer som lever av å selge eget og barnas privatliv nå som barna står foran viktige år - da hadde jeg fått respekt for dem og ønsket dem all lykke til videre.

Men CBE er mer opptatt av å hente inspirasjon fra unge jenter/kvinner når det gjelder sminke, for å fremstille seg selv som alt annet enn de nesten 40 år hun nærmer seg. Og selv med slik sminke så er hun ikke fornøyd og slenger på filter i tillegg. Og dette kommer altså på toppen av kosmetiske injeksjoner som har endret ansiktet hennes i så stor grad.

Ingen hater CBE, det er bare hun selv som fremstiller det som om hun hater seg selv når hun bruker så mange triks for å endre eget utseende i bedriftskanalene.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også hun har skrevet kommentaren selv, hun røper seg ved å skrive «feilfri». De fleste av oss vet at ingenting er feilfritt og lever godt med at alt ikke er perfekt, rett og slett for at man har selvtilliten til det. Hadde det stått «fin hud» hadde det vært mye mer troverdig. For et liv sier jeg bare, fokuset er bare så utrolig trist. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på tomgang, håper hun viser noe arbeidsinnsats på Snap i løpet av dagen, utenom løping og salongbesøk, for det kan virkelig ikke være helsefremmende å nistirre på eget utseende. Hvem kan kjenne seg igjen i sånn atferd? Jeg tipper ingen. (Antall likes forteller ståa, folk vil ikke ha det CBE viser her.) 

IMG_8001.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Camp Kulinaris gjorde hun (etter hvert) et bra inntrykk. Det fortsatte dessverre ikke da hun kom hjem, bortsett fra et par runder med porsjert egg.

Mulig hun gjør en god figur i Kompani L, men har vist etter hjemkomst at hun overhodet ikke har forandret seg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må digge seg selv ganske heftig for å legge ut bilde på bilde slik hun gjør.

Et forvrengt bilde på hva som viktig i verden. Og et utseendefokus uten sidestykke..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...