Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Sånn…. Rettet det opp for deg 

Det er bra, for kan hende noen faktisk tror jeg mente at de har klasse!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Endret av ~ Ada ~
Fjernet innhold
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (8 minutter siden):

På Instagram reklamerer hun for podkasten med en terningkast 6 blinkende i bakgrunnen. Det er vel å dra på litt. 

Det er ganske drøyt 😂

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel kastet terningen selv. Dronningen får en sekser av seg selv. Bombe!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge podcasten har hun og Guri fått terningkast 6 av Jan Thomas. For hva og hvorfor aner jeg ikke, på sitt sedvanlige vis pludrer damene om dette temaet som om lytteren allerede er innviet. Eller lytteren ikke skal vite, podcasten gir meg mer og mer følelsen av å overhøre en privat samtale. De tar opp igjen temaer de snakket om "i går", eller "da Guri var på besøk hos Caroline", slik at temaene blir fryktelig interne. Sekseren kan like gjerne være gitt på bakgrunn av antrekk, som for podcasten.

Jeg heller faktisk til at den er gitt for antrekk, for de prater masse om hvor anstrengt de blir hvis de er på et arrangement med Jan Thomas. Guri har alltid Jan Thomas i bakhodet når hun kler seg for tilstelninger, og tør ikke gå i det hun liker best, dersom det går på tvers av noe Jan Thomas har sagt at ikke er lov. Caroline får dagen ødelagt dersom hun får mindre enn terningkast fire, mens hun føler på ekte lykke dersom han gir henne terningkast seks. Episoden handlet om lykke, så dette gir dere sikkert en pekepinn om hvor lista ligger...

• Liker 26
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Proteinproduktene jeg har laget»? Er det lov å ljuge sånn i reklame, eller på hvilken måte har hun vært med på å lage produktene? Trodde hun bare hadde fått betalt for at de kan bruke hennes navn og bilde på posene, og at hun skal reklamere for produktene i sine kanaler 🙈 

IMG_1693.png

• Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (1 time siden):

i følge podcasten har hun og Guri fått terningkast 6 av Jan Thomas. For hva og hvorfor aner jeg ikke, på sitt sedvanlige vis pludrer damene om dette temaet som om lytteren allerede er innviet. Eller lytteren ikke skal vite, podcasten gir meg mer og mer følelsen av å overhøre en privat samtale. De tar opp igjen temaer de snakket om "i går", eller "da Guri var på besøk hos Caroline", slik at temaene blir fryktelig interne. Sekseren kan like gjerne være gitt på bakgrunn av antrekk, som for podcasten.

Jeg heller faktisk til at den er gitt for antrekk, for de prater masse om hvor anstrengt de blir hvis de er på et arrangement med Jan Thomas. Guri har alltid Jan Thomas i bakhodet når hun kler seg for tilstelninger, og tør ikke gå i det hun liker best, dersom det går på tvers av noe Jan Thomas har sagt at ikke er lov. Caroline får dagen ødelagt dersom hun får mindre enn terningkast fire, mens hun føler på ekte lykke dersom han gir henne terningkast seks. Episoden handlet om lykke, så dette gir dere sikkert en pekepinn om hvor lista ligger...

Ah, der var jeg for kjapp. Ikke hørt episoden, men siden de er avbildet på rød løper gjelder nok 6'eren antrekk og ikke podkasten. 

Da får de prøve å leve lenge på den sekseren fra Jan Thomas, så lykken holdes intakt. Godt tips til alle som sliter med depresjon og psykisk helse.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Oi. Det er jo trist, på ekte. 🙂

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Mens Jan Thomas potensielt kan gi CBE engstelse eller ødelegge hele dagen hennes, eventuelt bringe henne til den høyeste lykke, med et terningkast….…

….i mellomtiden lever barn på samme tidspunkt og på samme klode i okkupasjon, krig, folkemord. Under konstant bombing, droner som summer over dem 24/7, fordrivelse, tap av lemmer, tap av foreldre, søsken, familie, skolegang, sult, kulde. Når disse barna blir spurt er deres eneste ydmyke ønske at krigen skal ta slutt, at de kan få gå tilbake på skole, leve med familien sin i et hjem. 

Ja, sammenligningen er ekstrem, men reell. Men jeg føler rett og slett avsky for en slik flashing av trivielle «problemer» når man lever et  privilegert liv. Det fremstår som det er totalt mangel på refleksjoner eller perspektiver på det som presenteres.

Endret av Laia
  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (21 minutter siden):

Mens Jan Thomas potensielt kan gi CBE engstelse eller ødelegge hele dagen hennes, eventuelt bringe henne tilden høyeste lykke, med et terningkast….…

….i mellomtiden lever barn på samme tidspunkt og på samme klode i okkupasjon, krig, folkemord. Under konstant bombing, droner som summer over dem 24/7, fordrivelse, tap av lemmer, tap av foreldre, søsken, familie, skolegang, sult, kulde. Når disse barna blir spurt er deres eneste ydmyke ønske at krigen skal ta slutt, at de kan få gå tilbake på skole, leve med familien sin i et hjem. 

Ja, sammenligningen er ekstrem, men reell. Men jeg føler rett og slett avsky for en slik flashing av trivielle «problemer» når man lever et  privilegert liv. Det fremstår som det er totalt mangel på refleksjoner eller perspektiver på det som presenteres.

Enig i det du skriver.

Men skal man dra det helt ned til lokalt Sarpsborgmiljø, så blir det enda mer uforståelig at Caroline Berg Eriksen - som altså lar sine følelser styres av et terningskast og er redd for å få en halvgod "karakter" fordi det ødelegger henne følelsesmessig - bevisst overlater egne barn, og har gjort det i 11+ år, til å være fritt vilt for uønskede kommentarer og tilnærmelser fra alt fra folk i nærmiljøet som de kjenner til totalt fremmede som vet så mye om dem at de er lette å oppsøke.

Caroline Berg Eriksen bryr seg tydeligvis hverken om de andre barna som lider, eller at hennes egne handlinger kan føre til langt nærere lidelser pga. det hun utsetter dem for.

Jeg antar at CBE (når hun vet hun risikerer et terningkast fra Jan Thomas på et antrekk) forsøker å kle seg i sin fineste stas. Likevel er hun altså redd for "dommen". Når hun gjennom 11+ år har eksponert egne barn, og dermed satt dem i en utsatt posisjon, så har argumentet hun og mannen har brukt vært at det er helt greit så lenge bildene er "delikate". Men det hun selv mener er fint, det er hun jo redd andre ikke vil synes er fint. Men egne barn, de kan hun godt utsette for både dette og langt verre.

Refleksjoner og perspektiver går ikke utenfor egen navle, kan det virke som.

• Liker 34
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (På 31.10.2024 den 9.36):

Nå ble jeg (nesten) tom for ord. Stakkars @Felis, som har meldt seg frivillig til dette her...

Til deg som stadig tipser CBE om lesverdig innhold her på forumet: Grønnsaker er sunt året rundt. Unngå for all del ikke koffein når du har migrene! Eneste som kan lindre litt.

Sånn. da venter vi i spenning (eller ikke?) på neste skjellsettende episode.

Hva har skjedd? Kan noen please oppdatere meg😂?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (5 minutter siden):

Veldig naturlig denne posituren, ja…😂🙈

IMG_5734.thumb.jpeg.21a3d4f202ecf8808ed8ae9e7b2e38ec.jpeg

Minner om onlyfans light, flere slike "poserende" damer på Instagram.  Er kroppen hun vil vise frem. Blir for dumt🤣

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis fikk hun tightsen til å glippe forran slik at den fremstår som for stor!

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (7 minutter siden):

Heldigvis fikk hun tightsen til å glippe forran slik at den fremstår som for stor!

Rart med det når man presser rumpeballene bak og opp og holder inn magen….😆

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sinccis skrev (22 timer siden):

«Proteinproduktene jeg har laget»? Er det lov å ljuge sånn i reklame, eller på hvilken måte har hun vært med på å lage produktene? Trodde hun bare hadde fått betalt for at de kan bruke hennes navn og bilde på posene, og at hun skal reklamere for produktene i sine kanaler 🙈 

IMG_1693.png

Jeg blir litt kvalm av tanken på å tømme i seg hele denne drikken. Altfor søtt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (2 timer siden):

Alt er feil med det bildet der. Plastikkpuppen står rett opp da. De merkelige ribbeina hennes står like langt ut som plastikkpuppen. Den svaien i ryggen er helt latterlig. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (3 timer siden):

Hvis man setter bildet på høykant ser man enda bedre at hofteleddet er bøyd langt mer enn vinkelen på stolen - det nærmer seg 90 grader. Da blir knekken i ryggen når skuldrene skal møte stolen også helt unaturlig og usunt skarp, mens magen blir strukket lengst mulig, og dermed får hun en flat, lang linje som forsterker inntrykket av innhulhet, og hun ser unormalt tynn it. Linningen som det er tydelig at er tøyd ut, forsterker dette inntrykket enda mer. Det må da gjøre veldig vondt.

Er det disse triksene hun lærte bort til næringsfortellingen? At man står fritt til å  bare lage sin egen historie og klistre på noen merkelapper for ekstra troverdighet til narrativet, som pt og yogalærer? At man kan slippe unna med hva som helst, bare bildet forteller den historien man selv ønsker å fortelle? Selv om det kan være skadelig for de som man ønsker å nå ut til?

Hvilken pt- eller yogalærer ville delt en slik utførelse av øvelsen til følgerne og ikke minst, kundene sine, når man istedet har ansvar for å fraråde slike utførelser, og istedet åpenbart har ansvar for vise hvordan man kan tilrettelegge øvelsen om man sliter med å få korsryggen ned i gulvet?

• Liker 21
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (4 timer siden):

Jeg må beherske en utrolig trang til å spør om hun har lagt på seg litt når jeg ser slike bilder. Jeg kunne ikke drømme om å si noe slikt til noen, heller ikke denne avataren, men fristet er jeg. Det er et helt absurd bilde. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...