Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jojo345 skrev (13 timer siden):

Se ny post fra lke med flere unnskyldninger. Det var visst ikke bare magetrøbbel som gjorde at han måtte bryte for nå er han "pjusk" og har feber.😅

Kongen av unnskyldninger, skjønner han ikke at han må gi seg?🤣

For en "mann"

Det ene henger jo ikke sammen med det andre..

Han sier 9 måneder med forberedelser og ute med virus.

Men 3 dager før Hyrox er det mye i fht øvelsene han ikke har prøvd sier han…

9 måneder med halvhjerta trening da?

IMG_5781.jpeg

IMG_5782.jpeg

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skriver han på engelsk igjen og blander sammen week og weak. Tror ikke knebøyen hans er SÅ uke? :rulle: 

Synes det er så gøy. :hihi:

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (7 minutter siden):

9 måneder med halvhjerta trening da?

Mest sannsynlig siden den grå mannen ser ut som han har mistet lysten på livet om dagen. Det gjenspeiler seg sikkert på treningsfronten også. Eller så er han bare vant med å være benkesliter som en her inne sa tidligere.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (21 minutter siden):

Det er spesielt vittig at Lars Kristian Eriksen  har lagt ut mange innlegg og reels om hva alle andre gjør feil i treningen sin som stopper dem fra å oppnå målene sine. Og så gjør han de mest grunnleggende feilene selv 🙄 Og dette skal han liksom leve av? Hvor er troverdigheten?

Ordhell som «på andre kjenner man seg selv» og «hovmod står for fall» rinner i hu …

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¤flicka¤ skrev (2 timer siden):

Det er spesielt vittig at Lars Kristian Eriksen  har lagt ut mange innlegg og reels om hva alle andre gjør feil i treningen sin som stopper dem fra å oppnå målene sine. Og så gjør han de mest grunnleggende feilene selv 🙄 Og dette skal han liksom leve av? Hvor er troverdigheten?

Det finnes ingen troverdighet. Han er en under pari influenser, en som forsøker å fremstille seg som verdensmester i alt han gjør.

Og så viser det seg at han har så lite innsikt i det han holder på med at han gjør feil som selv ikke de mest uerfarne ville gjort.

Selv helt uerfarne ville ha sjekket hvilke øvelser de skulle gjennomføre, hvordan de utføres og med hvilket utstyr. Selv helt uerfarne ville ha forstått at de måtte trent spesifikt på alle øvelsene - og gjennomført det. Og det er vel ytterst få som er helt nybegynnere i noe som vil melde seg på i en pro konkurranse.

Å betale ham for tjenester innen trening vil være å betale for å få større risiko for skader selv.

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaduverden, den allmenkunnskapen og tankevirksomheten til CBE imponerer stadig. Og selvinnsikten og refleksjonsevnen til begge damene, virkelig en podcast verd.

Hjertelig takk igjen, @Felis for en sylskarp og fornøyelig gjennomgang av dette ånds(forlatte)verket :thankyou:

• Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (3 minutter siden):

I TelemarksAvisa så snakker LKE om da han sluttet i Odd. Lufta hadde gått ut av han visstnok🫣

Her sier han også at han slet med skader? 

Den mannen kan ikke en gang PRØVE å huske hvilke løgner han forteller når……

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Hun minner om at slike ting er helt anonymt. Jeg husker dessverre også søknadsprosessen til LKE, hvor du måtte levere lønnsslipp og kontoutskrift og la LKE gjennomgå Facebookfeeden, så han kunne utelukke alle som hadde vært på ferie...

😳 I all verden?! Jeg er ikke overrasket siden det gjelder herr og fru Benkesliter, men er likevel sjokkert. Dette var jeg ikke klar over at de hadde gjort. Ikke en gang NAV krever så mye dokumentasjon.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (1 time siden):

veldig interessant at hun ikke vil ha fremmede inne i huset, samtidig som hun deler og har delt en hel masse bilder og privat info om ungene sine i alle år uten noe som helst kunnskap eller oversikt over hvem som kan se det. Og en haug bilder av seg selv, feks liggende stønnende og svett på gulvet. Herlighet, så blind hun er. :dåne:

👏👏 👏

Takk til @Felis som orker å lytte til podkasten og gi en omtale 🌸

Endret av Pust
  • Liker 17
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (18 minutter siden):

Her sier han også at han slet med skader? 

Den mannen kan ikke en gang PRØVE å huske hvilke løgner han forteller når……

Jada, han forteller at han slet med skader og også ble operert, så hvem han tror han lurer når han sier at han aldri er skadet, ja, det er ikke godt å si 😛

Han sier også i det intervjuet ang. Hyrox-satsingen:

Sitat

– Målet er å kvalifisere meg til VM, der de to prosent beste i verden får delta. Jeg har aldri forsøkt det før, så jeg vet ikke, men jeg er ikke langt unna. Det er konkurranse-genet som slår inn. Og jeg klarer ikke gjøre noe halvveis når jeg først setter i gang.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skrottefar skrev (20 minutter siden):

– Målet er å kvalifisere meg til VM, der de to prosent beste i verden får delta. Jeg har aldri forsøkt det før, så jeg vet ikke, men jeg er ikke langt unna. Det er konkurranse-genet som slår inn. Og jeg klarer ikke gjøre noe halvveis når jeg først setter i gang.

Å Jesus, han må ha tidenes mest mangelfulle evne til selvinnsikt

*hold på meg, jeg dør av latter:skratte:*

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (28 minutter siden):

Jada, han forteller at han slet med skader og også ble operert, så hvem han tror han lurer når han sier at han aldri er skadet, ja, det er ikke godt å si 😛

Han sier også i det intervjuet ang. Hyrox-satsingen:

Unnskyld meg, men står det noe om ironi eller sarkasme i det intervjuet? Eller mener han i fullt alvor at han ikke er langt unna de to prosent beste i verden? Etter å ha deltatt i EN konkurranse, hvor han på alle måter dreit seg ut? 

• Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (30 minutter siden):

Nehei, ikke gjøre noe halvveis. 😆

Hm. Jeg har spørsmål. 

Om studier. Business. Investeringer.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...