Kollontaj Skrevet 9. desember 2024 #102361 Del Skrevet 9. desember 2024 Minthia skrev (59 minutter siden): Vet ikke om jeg synes kontenten blir mer interessant, men hun som person blir mer interessant i hvertfall! Kanskje det bor noe mer enn fluff og unnvikelse i henne likevel? Bør være en skikkelig boost for henne å se at hun er tøffere enn typen. Hun gruser ham jo i alt nå. Kanskje med unntak av Vo2 og laktatmåling.. Ikke interessant for meg, men kanskje andre? 😅 Hun er jo breadwinneren der i gården, så må jo være pluss med innhold som andre faktisk gidder følge med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. desember 2024 #102362 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Jeg hørte på episoden som heter "Bærekraft, restemat, kvist og kvast." Bærekraftighet er ikke noe man forbinder med Caroline Berg Eriksen akkurat, derfor var jeg nysgjerrig på hva CBE hadde å komme med. Pst: Jeg kommer ikke til å gjengi hele episoden. Caroline: Bærekraftig jul ja... Guri: Er du opptatt av det? Caroline: Ehhhhmm.....jeg tenker på det. Hun innrømmer at det finnes folk som er mer opptatt av det enn henne, men at hun tar små grep for å få en mer bærekraftig jul. Hun forteller at de har kuttet ned på forbruket i løpet av årene som har vært. Så lurer jeg på, handler det om at de er opptatt av bærekraft eller har det noe med dårligere økonomi å gjøre. Hun nevner de pakkekalender-sløyfene igjen, som hun bruker om igjen og at hun ikke har kjøpt noe ny julepynt. I år har hun tatt grep når det gjelder klær, for hun trenger jo egentlig ikke en ny julekjole hvert år. Senest i fjor, tenkte hun at hun måtte ha både ny julekjole og nyttårskjole. Det høres ut som Guris engasjement smitter over på Caroline i løpet av episoden, det er alltids lov å håpe på det. Gjenbruk (annet enn adventssløyfer) og interesse for bærekraftig utvikling, kunne vært interessant content da. Om engasjementet er ekte. Endret 9. desember 2024 av Snødronninga 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. desember 2024 #102363 Del Skrevet 10. desember 2024 Snødronninga skrev (16 timer siden): Jeg hørte på episoden som heter "Bærekraft, restemat, kvist og kvast." Bærekraftighet er ikke noe man forbinder med Caroline Berg Eriksen akkurat, derfor var jeg nysgjerrig på hva CBE hadde å komme med. Pst: Jeg kommer ikke til å gjengi hele episoden. Caroline: Bærekraftig jul ja... Guri: Er du opptatt av det? Caroline: Ehhhhmm.....jeg tenker på det. Hun innrømmer at det finnes folk som er mer opptatt av det enn henne, men at hun tar små grep for å få en mer bærekraftig jul. Hun forteller at de har kuttet ned på forbruket i løpet av årene som har vært. Så lurer jeg på, handler det om at de er opptatt av bærekraft eller har det noe med dårligere økonomi å gjøre. Hun nevner de pakkekalender-sløyfene igjen, som hun bruker om igjen og at hun ikke har kjøpt noe ny julepynt. I år har hun tatt grep når det gjelder klær, for hun trenger jo egentlig ikke en ny julekjole hvert år. Senest i fjor, tenkte hun at hun måtte ha både ny julekjole og nyttårskjole. Det høres ut som Guris engasjement smitter over på Caroline i løpet av episoden, det er alltids lov å håpe på det. Gjenbruk (annet enn adventssløyfer) og interesse for bærekraftig utvikling, kunne vært interessant content da. Om engasjementet er ekte. Men... hun var jo nylig ute og kjøpte metervis med stoff for juletresløyfen... men det teller kanskje ikke? Ikke greit å holde styr på hva man sier og mener, kan det virke som. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 10. desember 2024 #102364 Del Skrevet 10. desember 2024 Det er altså så puteflaut med denne bortforklaringen til LKE for hvorfor det ikke gikk så bra. Caroline må la sin seier stå i skyggen, mens hun legger ut om LKEs kvalme og dårlige form. Innlegg på innlegg om uggen og dårlig form, i stedet for å bare si at det gikk ikke veien. Men det greier ikke LKE noensinne, så det er alltid noe annet som feiler, i alle fall ikke han selv. Men vi kjenner jo alle en sånn verdensmester som aldri feiler, alltid alle andre/noe annet. 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. desember 2024 #102365 Del Skrevet 10. desember 2024 panzerpølsa skrev (1 time siden): Det er altså så puteflaut med denne bortforklaringen til LKE for hvorfor det ikke gikk så bra. Caroline må la sin seier stå i skyggen, mens hun legger ut om LKEs kvalme og dårlige form. Innlegg på innlegg om uggen og dårlig form, i stedet for å bare si at det gikk ikke veien. Men det greier ikke LKE noensinne, så det er alltid noe annet som feiler, i alle fall ikke han selv. Men vi kjenner jo alle en sånn verdensmester som aldri feiler, alltid alle andre/noe annet. Det pussige er at det veldig ofte det ikke går veien og at det som regel er ytre faktorer det skyldes på.. Aldri egen form. Uansett ikke rart han ble kvalm når han heiv innpp med noe pulver greier (med skje rett i munnen) og skyldte ned med noe drikke.. Han ser også grå, trøtt, alvorlig og sliten ut (hele tiden), særlig i forhold til de sterke, flotte og blide hyrox utøverne på Nordic Hyrox sin IG. https://www.instagram.com/hyroxnordic?igsh=bG9rd3RyYWlxaG5m Virker dom om det er null idrettsglede hos LKE. 26 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. desember 2024 #102366 Del Skrevet 10. desember 2024 Stargaze skrev (1 time siden): Det pussige er at det veldig ofte det ikke går veien og at det som regel er ytre faktorer det skyldes på.. Aldri egen form. Uansett ikke rart han ble kvalm når han heiv innpp med noe pulver greier (med skje rett i munnen) og skyldte ned med noe drikke.. Han ser også grå, trøtt, alvorlig og sliten ut (hele tiden), særlig i forhold til de sterke, flotte og blide hyrox utøverne på Nordic Hyrox sin IG. https://www.instagram.com/hyroxnordic?igsh=bG9rd3RyYWlxaG5m Virker dom om det er null idrettsglede hos LKE. LKE (og CBE) har i årevis ropt "ulv, ulv, ulv", kommer med ett narrativ, blir avslørt, endrer historie, blir tatt for nye løgner og juks. Og det er alltid en unnskyldning, som regel allerede i god tid på forhånd, samtidig som de gang på gang avslører at de ikke gidder å forberede seg til noe de selv nærmest fremstiller de skal bli mestere i på første forsøk. Med dette som forretningsinnhold over mange år, så har de også malt seg selv inn i et hjørne - de er overhodet ikke troverdige, følgere mangler tillit til dem. Det betyr også at hvis de plutselig en gang kanskje faktisk blir dårlig av årsaker som ikke er selvforskyldte, så vil de ikke bli trodd da heller, fordi de har forsøkt å lure følgere og samarbeidspartnere i så mange år med falske historier og scenarier. For alt vi vet kan han ha vært reelt dårlig, men ser vi på historikken han og de begge har solgt på sine bedriftskanaler over år, så er det svært liten sjanse for akkurat det. Men, det er dessverre sant at han fremstiller seg på en måte som gjør at han ser syk ut. Tynnest mulig, mest mulig definert, gjør knapt noe annet enn å trene og overtrene, også med (trenings)skader og sykdom. Og legger ut et kosthold som i seg selv er sykdomsfremmende og skadefremmende. Mens det meste som legges ut av alt dette også er ekstremt kropps- og utseendefokusert, både på CBE og LKEs kanaler. Så ille er dette at det nærmest er oppskriften på hvordan gi inntrykk av at både herr og fru lider av alvorlig ortoreksi, og altfor ofte legges også ut både thinspo-bilder av begge to, og hos CBE også proana-bilder. Og dette er det bedriftsinnholdet de selv ønsker å presentere og presenterer. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 10. desember 2024 #102367 Del Skrevet 10. desember 2024 Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? Det ser bare helt merkelig ut! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. desember 2024 #102368 Del Skrevet 10. desember 2024 Ellie77 skrev (8 minutter siden): Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? Det ser bare helt merkelig ut! Antakelig en kombinasjon? Har vel kommet siste årene. https://tv.vg.no/video/102501/intervjuet-caroline-berg-eriksen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. desember 2024 #102369 Del Skrevet 10. desember 2024 Ellie77 skrev (1 time siden): Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? Det ser bare helt merkelig ut! Eller prøver på søt babystemme. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. desember 2024 #102370 Del Skrevet 10. desember 2024 Ellie77 skrev (1 time siden): Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? Det ser bare helt merkelig ut! Helt utrolig tilgjort. (Eller en fiksing av smilet for 3. gang som foreslått før) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 10. desember 2024 #102371 Del Skrevet 10. desember 2024 Ellie77 skrev (2 timer siden): Kan noen svare meg på hvorfor hun beveger munnen så utrolig snålt når hun snakker? Blir det sånn av fillers?!? Eller er det en villet handling for å få leppene til å framstå som større? Det ser bare helt merkelig ut! Hun prøver å være sexy, men ser bare dum ut. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. desember 2024 #102372 Del Skrevet 10. desember 2024 Noen av de filtrene hun liker å bruke virker også som om de gjør merkelige ting med leppene hennes. Noen ganger henger ikke filtrene med når hun snakker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. desember 2024 #102373 Del Skrevet 10. desember 2024 Du verden, ut fra siste reel; mye CBE har spist som ikke tyder på kvalme. 🤭 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. desember 2024 #102374 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) Fruen i aksjon i Stockholm. Eller er det Sophie Elise? Her kunne jeg oppriktig tatt feil av de to i forbifarten. Samme det, så lenge Hyrox Stockholm spiller på lag og tar bilde fra den pene siden av ansiktet.🤷♀️ https://www.instagram.com/p/DDU7opCuLCI/?img_index=4&igsh=MTFidXc3Y2JodWNpNw== Endret 10. desember 2024 av Snødronninga skifta emoji 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 11. desember 2024 #102375 Del Skrevet 11. desember 2024 Kollontaj skrev (9 timer siden): Du verden, ut fra siste reel; mye CBE har spist som ikke tyder på kvalme. 🤭 Pleier du ikke presse ned litt kakao med krem, pizza og lussekatter når omgangssyken setter inn altså? 🫣 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. desember 2024 #102376 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) Jeg har mistanke om at den uvelheten hennes var et alibi i tilfelle konkurransen ikke gikk så godt. Den gikk veldig fort over da hun klarte å fullføre… Tenker dette med bakgrunn i hva hun spiste og drakk mens hun var «dårlig». Med det sagt: kred til henne for å gjennomføre! Endret 11. desember 2024 av FruRosa Lagt til tekst 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 11. desember 2024 Populært innlegg #102377 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg syns det er så ufattelig usympatisk av dem å alltid rulle fram slike unnskyldninger, de gjør det alltid! aldri er det deres feil om det går dårlig, og de safer med å legge frem ting på forhånd som de kan bruke om det går dårlig. Det er enormt usympatisk. Vanlige hobbymosjonister sier "i dag var det ikke dagen", det klarer de aldri å si. Aldri står det på deres egen innsats (som jo er det det står på, alltid.) Og ting som "sov dårlig", det er faktisk enormt vanlig før konkurranser og det er ingen krise. Man er gjerne så spent at det blir sånn, men det er også likt for alle. Jeg har løpt noen av mine beste løp etter dårlig søvn. Alle som driver litt med løp og konkurranser gjennomskuer dette tvert. Jeg syns rett og slett ikek de er inspirerende på noen vis og de har utrolig lite idrettsånd, alt er meg meg meg. Og det er aldri noen sportsglede, aldri noe "så GØY dette var!" Nærmeste CBE kommer sportsglede er å rulle seg på kjellergulvet hjemme etter endt trening og ta selfie. 42 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. desember 2024 #102378 Del Skrevet 11. desember 2024 FruRosa skrev (2 timer siden): Jeg har mistanke om at den uvelheten hennes var et alibi i tilfelle konkurransen ikke gikk så godt. Den gikk veldig fort over da hun klarte å fullføre… Tenker dette med bakgrunn i hva hun spiste og drakk mens hun var «dårlig». Med det sagt: kred til henne for å gjennomføre! Jeg tenker det også var for å backe opp under at LKE ble så dårlig at han måtte bryte, som nok var egenforskyldt, men greit å gjemme seg bak noen mage-basselusker. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 11. desember 2024 #102379 Del Skrevet 11. desember 2024 Unnskyld meg, men har han virkelig sagt at han ikke sjekket værmeldingen før maraton og derfor møtte opp i feil klær??? Det blir f**n meg for dumt! Jeg får meg ikke til å tro på den unnskyldningen for fem flate øre. Jeg vil tro for de fleste (alle?) som løper maraton så er det å sjekke været en ganske vesentlig del av siste forberedelser. Det er en ting å prøve og feile, men å feile for så å komme med dumme unnskyldninger og nærmeste fraskrive seg alt ansvar står det null respekt av! For en fyr, jeg gremmes. 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. desember 2024 #102380 Del Skrevet 11. desember 2024 Snødronninga skrev (15 timer siden): Fruen i aksjon i Stockholm. Eller er det Sophie Elise? Her kunne jeg oppriktig tatt feil av de to i forbifarten. Samme det, så lenge Hyrox Stockholm spiller på lag og tar bilde fra den pene siden av ansiktet.🤷♀️ https://www.instagram.com/p/DDU7opCuLCI/?img_index=4&igsh=MTFidXc3Y2JodWNpNw== Man ser det er anstrengt og skal se finest ut selv i en 'kamp' Hun poserer t.o.m under et løp. Hun hadde gjort det så mye bedre om hun dreit i utseende og gønnet på uten tanke om hår, hud, hvordan hun tar seg ut på bilder/film. Jeg spyr av slik idiotisk oppførsel. Se til Johaug. Naturlig, svett, forkavt og med gnist i blikk og kropp til å klare løpet. Igjen må frua posere, være forsiktig, ikke ta kraftig i og oppføre seg pusete og stiv. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå