lenebu Skrevet 28. oktober #101161 Del Skrevet 28. oktober Jeg så forresten denne artikkelen på nrk, med en hovedsakelig online PT som ser ut til å ha både mye bedre gjennomføringsevne og mange flere reelle kunder til lavere pris enn det CBE prøver seg på, ekstra pluss at hun har mer enn et halvtimeslangt kurs som PT/yogalærer: https://www.nrk.no/sorlandet/flere-kjoper-personlig-trener--elisabeth-har-kundene-i-lomma-1.17059448 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. oktober #101162 Del Skrevet 28. oktober (endret) Å himmel som jeg ler og ler av disse krampaktige utspillene fra Sarpsborg De/hun/et eller annet univers i en eller annen galakse har store planer om å skremme folk til å trene som dem. Ja, jeg blir jo kjempemotivert av PT'er som driver skremselspropaganda som virkemiddel og fungerer som innkastere for eget treningskonsept. Jesus Kristiansen så utdaterte og talentløse. Regner med at Adrian Paul fortsatt synes disse to er profesjonelle (han er nok forlengst ute), og at Kontent er superfornøyd med å ha livet til Caroline med dødsbra balanse i stallen. Glemte å ta med: Hilsen et av trolla på KG som ikke har vært med i kampanjen for å sverte en unyttig podcast, men greide å gi en fortjent rating helt av meg selv. Endret 28. oktober av Rev. Revenge 38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 28. oktober Populært innlegg #101163 Del Skrevet 28. oktober (endret) La meg bare komme med en vill gjetting nå. Den lave score'en de har fått, kommer til å bli tatt opp i podden. Noe sånt som: Så mååååå vi snakke om (ja, det mååå vi snakke om) at podden vår har fått latterlig dårlig score. Så må de le litt, eller mye av det. Så kommer historien om at en gjeng på KG lever og ånder for å ødelegge for Caroline, og at der står det aldri noe sant..minst 99% av det som står er drit. (Carolines egne ord fra LBC podden) Der sitter det bare sjalu, feite kjerringer som ikke har noe liv.😄 Til slutt kommer CBE med en oppfordring om å rate podden høyere, slik at nettrollene ikke vinner. Så får vi se om jeg er inne på noe. 😇 Hun er veldig god på å innta offerrollen. Endret 28. oktober av Snødronninga Glemte å ta med noe, så jeg la til en setning 46 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. oktober #101164 Del Skrevet 28. oktober Rett og slett fascinerende å se hvor mye resistance det er mot enhver form for kritikk eller tilbakemeldinger som ikke er «søte du» og lignende - gang etter gang, år etter år. Et skue man skal lete lenge etter. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. oktober #101165 Del Skrevet 28. oktober lenebu skrev (39 minutter siden): wegovy og ozempic Disse vil sannsynligvis gi mindre å gjøre for alskens nett-program uten særlig substans, ofte ledet av influensere som har mer tid til å trene enn mannen i gata. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 28. oktober Populært innlegg #101166 Del Skrevet 28. oktober (endret) hvalstad45 skrev (2 timer siden): Saklig, jeg sliter stort med å tro noen som ikke er i CBEs indre krets har skrevet dette, særlig når man tenker på deres historie. For det første var den forrige podcasten elendig, og ingen andre steder ser man spor etter så dedikerte fans av CBE lenger. Og så til det språklige: "ho" i overskriften, åpenbart for å gi et dialektisk inntrykk, men obs, det har man glemt i selve anmeldelsen, hvor det brukes "hun", og det generelt ikke skrives på dialekt. Alle jeg kjenner som skriver på dialekt, er veldig klar over det og bytter ikke sånn. Frøken Holm er konditoren i Fredrikstad som Eriksens har brukt flere ganger til diverse anledninger i familien. (Så etter posting at dette allerede var påpekt på en side jeg hadde hoppet over🫥) Jeg har for øvrig ikke ratet podden, og jeg har heller ikke fått noe rundskriv med oppfordring om å gi den én stjerne. Det er interessant at nesten 200 stk har ratet den som elendig, samtidig som de mest populære innleggene her inne ytterst sjelden kommer over 100 likes. Snarere tror jeg at de faste lytterne til Batong Medias podder lurer på hva i all verden disse to "jentene" (?!) gjør under denne produksjonen. Det må jo sies å være litt av en sjangerutvidelse i forhold til det de ellers produserer. Endret 28. oktober av FruJohansen La til en setning 61 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 28. oktober #101167 Del Skrevet 28. oktober Gjest Gladis skrev (19 timer siden): Og gidder ikke høre om gubben, slått ned biler for gud vet hvor mange ganger, bedriften og gud vet hva! Lest noen sider nå, kom dere videre! Caroline gjør sikkert feil men fy flate hvor flott hun er! Ja, da er man unnskyldt. Bra for henne at hun ikke går under kategorien stygg 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. oktober #101168 Del Skrevet 28. oktober FruJohansen skrev (3 minutter siden): Snarere tror jeg at de faste lytterne til Batong Medias podder lurer på hva i all verden disse to "jentene" (?!) gjør under denne produksjonen. Det må jo sies å være litt av en sjangerutvidelse i forhold til det de ellers produserer. Batong Media har hatt en god del gode podcaster, og hva de, eller rettere sagt Stein Morten Lier, tror de/han får ut av å stå bak denne podcasten med CBE og Guri er ikke godt å si, men regner med at det bare er en vennetjeneste etter vennskapet de fikk på Camp Kulinaris, og jeg tror heller ikke Stein Morten Lier er klar over hvem CBE egentlig er på SoMe 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. oktober #101169 Del Skrevet 28. oktober (endret) Jojo345 skrev (5 timer siden): Sjekk ut siste post på pt-kontoen. Teknikken på stående roing er faktisk det verste jeg har sett av teknikk på lenge 🤣 https://hardworkout.no/staende-roing-gjor/ Teknikken er ikke bare helt rævva, men hun treffer jo ikke musklene hun skal trene med den øvelsen 🫣 PT’en sin det.. Lagt til øvelsen Power Row https://youtube.com/@headstrongfit4105?si=GCFA9Rch_8idDsAR Endret 28. oktober av LilleSnupp 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 28. oktober #101170 Del Skrevet 28. oktober Jojo345 skrev (5 timer siden): Sjekk ut siste post på pt-kontoen. Teknikken på stående roing er faktisk det verste jeg har sett av teknikk på lenge 🤣 Hun løper ikke så bra teknisk heller. Veldig mye opp og ned i stedet for flyt fremover. Elementært egentlig. Men sikkert ikke så lett når posituren må holdes. Litt vittig at hun skal ta betalt svimlende summer, uten utdanning. Ptkurs på tre mnd er ikke utdanning. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 28. oktober Populært innlegg #101171 Del Skrevet 28. oktober Synes det er så flaut at gubben kommenterer på hennes PT-konto og hun skriver 'helt enig' med flamme-emoji tilbake. Bor de ikke sammen? 37 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 28. oktober #101172 Del Skrevet 28. oktober Frk.Fjas skrev (1 time siden): INGENTING! Overvekt/fedme er kroniske sykdommer og de kan niks og nada om det. De har riktignok brukererfaring med spiseforstyrrelser, men de er ikke helsepersonell og bør ikke uttale seg om medisiner. Det er jo ikke enten medisiner eller trening/kosthold! Pasienter med overvekt kan fint benytte begge deler.. Altså, hvordan i all verden tror hun at overvektige skal bli inspirert av det der? (Nei, jeg er ikke feit eller sjalu, bare veldig veldig oppgitt) Og, - de bør benytte seg av sutorisert helsepersonell. Ikke wannabe dr. Eriksen, skremmende at de skal begi seg ut på dette i det hele tatt. Arrogant holdning. Hadde absolutt aldri tatt kontakt med de prene der. Heller feit og hyggelig enn tynn og arrogant. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 28. oktober #101173 Del Skrevet 28. oktober loffen skrev (10 minutter siden): Synes det er så flaut at gubben kommenterer på hennes PT-konto og hun skriver 'helt enig' med flamme-emoji tilbake. Bor de ikke sammen? Må jo sikre noen kommentarer.. Men han står antakelig bak en vesentlig del av innleggene hennes, så egentlig snakker han vel med seg selv.. 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 28. oktober #101174 Del Skrevet 28. oktober allie skrev (2 timer siden): Skjermbilde fra Instagram https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno?igsh=MXhmNjFiZWJzd2ZsdA== Bærekraftig, faktisk. Jommen sa jeg smør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. oktober #101175 Del Skrevet 28. oktober FruJohansen skrev (33 minutter siden): Frøken Holm er konditoren i Fredrikstad som Eriksens har brukt flere ganger til diverse anledninger i familien. (Så etter posting at dette allerede var påpekt på en side jeg hadde hoppet over🫥) Jeg har for øvrig ikke ratet podden, og jeg har heller ikke fått noe rundskriv med oppfordring om å gi den én stjerne. Det er interessant at nesten 200 stk har ratet den som elendig, samtidig som de mest populære innleggene her inne ytterst sjelden kommer over 100 likes. Snarere tror jeg at de faste lytterne til Batong Medias podder lurer på hva i all verden disse to "jentene" (?!) gjør under denne produksjonen. Det må jo sies å være litt av en sjangerutvidelse i forhold til det de ellers produserer. Nei det henger ikke på greip at alle 1-stjernene, kommer fra KG. Bare se på hvor mange som var enige i at kalori-reelen hennes var helt på jordet. Den må de nok lenger ut på landet med, men det enkleste er alltid å skylde på Kvinneguiden. 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 28. oktober #101176 Del Skrevet 28. oktober FruJohansen skrev (37 minutter siden): Frøken Holm er konditoren i Fredrikstad som Eriksens har brukt flere ganger til diverse anledninger i familien. (Så etter posting at dette allerede var påpekt på en side jeg hadde hoppet over🫥) Jeg har for øvrig ikke ratet podden, og jeg har heller ikke fått noe rundskriv med oppfordring om å gi den én stjerne. Det er interessant at nesten 200 stk har ratet den som elendig, samtidig som de mest populære innleggene her inne ytterst sjelden kommer over 100 likes. Snarere tror jeg at de faste lytterne til Batong Medias podder lurer på hva i all verden disse to "jentene" (?!) gjør under denne produksjonen. Det må jo sies å være litt av en sjangerutvidelse i forhold til det de ellers produserer. Har du ikke fått rundskrivet???? Altså: DET må vi snakke om. 😵 Send mail til alleikvinneguidenmeneroggjørdetsamme.com for å komme på mailinglista. 😃 34 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 28. oktober #101177 Del Skrevet 28. oktober Minthia skrev (8 timer siden): en fjær til fem, filtrerte høns. 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. oktober #101178 Del Skrevet 28. oktober loffen skrev (31 minutter siden): Synes det er så flaut at gubben kommenterer på hennes PT-konto og hun skriver 'helt enig' med flamme-emoji tilbake. Bor de ikke sammen? Puteflaut. Ikke profesjonelt. Snødronninga skrev (12 minutter siden): Nei det henger ikke på greip at alle 1-stjernene, kommer fra KG. Bare se på hvor mange som var enige i at kalori-reelen hennes var helt på jordet. Den må de nok lenger ut på landet med, men det enkleste er alltid å skylde på Kvinneguiden. Selvfølgelig, det var jo de forhatte brukerne på KG som avslørte alt jukset deres. Lettere å skylde på KG enn på et tilfeldig publikum blant 300k inaktive følgere. Forbrukermakt er 20 allierte KG-brukere med grandis og metabolsk syndrom 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 28. oktober #101179 Del Skrevet 28. oktober CityCityBangBang skrev (23 minutter siden): Har du ikke fått rundskrivet???? Altså: DET må vi snakke om. 😵 Send mail til alleikvinneguidenmeneroggjørdetsamme.com for å komme på mailinglista. 😃 Du glemte @luftmellomøra.com! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 28. oktober #101180 Del Skrevet 28. oktober allie skrev (2 timer siden): Skjermbilde fra Instagram https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno?igsh=MXhmNjFiZWJzd2ZsdA== Uffda. Dette er kanskje det kvalmeste jeg har sett på en treningskonto. Noensinne. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå